InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Martin Blicha, Ph.D. [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vstricny cvicici, na cviceni jsme probrali zakladni koncepty z prednasek a pote predesly ukol a nasledujici.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení má formát druhé přednášky. Domácí úkoly mi cvičící bez jediné připomínky opravil až ke konci semestru.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek je skvělý, jeho cvičení a přednášky jsou zábavné a zajímavé a vše dobře vysvětluje. Možná by bylo lepší, kdyby častěji odpovídal na e-maily a zaměřili bychom se nejen na procvičování teorie, ale i na něco praktičtějšího - třeba mini-úkoly. Ale rozumím, že formát cvičení je takto udělán proto, že informací je hodně a není možné vše stíhnout.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělý učitel. Jeho výklad byl velmi srozumitelný a ochotný odpovídat na otázky. Čas od času nám kladl otázky i během hodiny, což nás udržovalo v pozornosti a ověřovalo naše porozumění látce (museli jsme buď nahlas říct svou možnost, nebo zvednout ruku, pokud jsme souhlasili s již danou možností). Před hodinou byste se samozřejmě měli podívat na přednášku, abyste se zorientovali v látce. Tento způsob učení považuji za velmi účinný.
Zicheng Guo, 07.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
I like him and his style but he speaks sometime to fast TAT
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení dobře vedené.
Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Každé Ježkovo cviko nebo přednáška je neskutečně fascinující divadelní představení. Fascinující, zajímavé a přitom řekne Ježek všechno důležité.
Bohužel jako mínus, Ježek nemá vůbec čas odpovídat na maily a opravovat bonusové domácí úložky.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Podobně jako na přednáškách má Ježek velmi zajímavý a poutavý výklad.
Na otázky odpovídá.

Bohužel pomalu odpovídá na emaily a domácí úkoly opravuje až ke konci semestru.
Domácí úkoly občas zadává pozdě, někdy jen den nebo dva před deadline.
Na konci hodiny nás ale vždy seznámil alespoň s neformálním popisem zadání.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení je prakticky druhá přednáška, což mně osobně ale vůbec nevadilo. Většinou trvá dlouho opravit úkoly nebo dostat odpověď na email.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující všechno hezky vysvětlí a je vždy připraven na jakékoliv otázky. Je to takový sympatický přístup. Na maily sice neodpovídá hned, ale když se párkrát připomenete, tak je moc ochotný. Navíc všechna cvičení jsou nahrávána, takže když chybíte není problém si je doplnit
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška byla srozumitelná, zajímavá a zjevně velmi dobře připravená, s kvalitním záznamem. Co se nestihlo na přednášce jsme si mělo doplnit z pár krátkých záznamů navíc.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Úžasný přednášející, jako vždy.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Ježek je naprosto skvělý přednášející. Velmi zábavný, vstřícný vůči studentům. Nestíhal(a) jsem přejezdy do Tróji a stejně jsem o nic nepřišl(a).
Artemiy Shipovalov, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Naprosto perfektní přednášející, jeden z nejlepších na celé fakultě
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky mě bavily a určitě to nebyla ztráta času. Vždy bylo vše jasně vysvětlené.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je na tento jazyk odborník a ví o čem mluví.
Veškeré nahrávky z přednášek uploaduje na YouTube, což je u mě velké plus.
(Na přednášky se lze kouknout v rámci učení nebo třeba, když vám v ten čas s něčím koliduje.)
Je ochoten odpovídat na dotazy. (Naopak to za "sladký pocit" doporučuje. Ten, koho už někdy učil, ví o čem mluvím... :D)
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na zatiaľ žiadnom predmete nebol výklad taký dobrý ako výklad pána Ježka, zatiaľ najlepší predmet za štúdium.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán doktor je výborný prednášajúci, zrozumiteľne vysvetľuje, ku všetkému dáva veľké množstvo príkladov, prednášky často obohacuje vtipmi. Oceňujem dostupnosť kvalitných nahrávok a materiálov z prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Nejlepší učitel na technické předměty! Opravdu dobře vysvětluje, moc moc moc oceňuji, že píše na tabuli a nemá pouze slidy. Dokonce mě jako spíše teoreticky založeného studenta předmět fakt bavil. Ve zkratce "Super, super a super".
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly dobře organizované. Přístup s jednou tabulí na přednášku je
zajímavý ale funguje vlastně valmi dobře. Oceňuji záznamy které jsou podlemě
nejlepším způsobem jak se připravit na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek je mistr svého řemesla. Učí s nadšením a jeho přednášky jsou připravené do posledního písmenka a poslední čárky na tabuli. Je nerd v tom nejlepším slova smyslu a neměl na sobě jediné tričko, které by nebylo banger.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky pana Ježka jsou velmi zajímavé, výklad ozvlášťňuje zajímavými příklady, které udrží pozornost.

Velmi oceňuji přístup k záznamům přednášek.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektný prednášajúci. Prednášky sú jak za odmenu, výstižné, zábavné, ľahko pochopiteľné. Jeden z najlepších prednášajúcich.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Kapacita, vše přehledně a srozumitelně vysvětlí. Kontaktovat ho emailem je ale peklo.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek byl jedním z mých nejoblíbenějších přednášejících. Dává prostor na otázky, což je moc fajn. Jinak je tempo přednášky možná trošku moc rychlé a také je těžké vnímat nějakou strukturu. Spíš je to takový proud myšlenek, byť velmi kvalitní a moc hezky (a často i vtipně) vysvětlený. Na druhou stranu velmi moc oceňuji hezké využití barviček a nákresů na tabuli, díky kterým si člověk všechno hezky představí.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan vyučující patří mezi nejlepší pedagogy na matfyzu a doporučila bych každý předmět, který vede. Mluví sice poměrně rychle, ale srozumitelně a věcně, umí upoutat pozornost a uvádí dostatek praktických příkladů. Snaží se, aby výuka pro studenty byla pohodlná, nahrává přednášky a nechává všechny ukázkové příklady k dispozici na webu. U zkoušky je velmi vstřícný a klade důraz na celkové pochopení konceptů.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
Mr Jezek really knows his stuff and is always prepared, which is always the basis of quality teaching.

As a student I LOVED his approach to keeping videorecordings and high quality pictures of the whiteboard after lectures - this made revision a breeze for his subjects in the past as they did now.

His explanations on the whiteboard really help aid understanding in a way I think Powerpoint slides couldn't.

His exams are fairly challenging, but they have a rhyme and reason to them that makes it manageable and you don't feel cheated.
David Jaromír Šebánek, 09.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Doktor Ježek je opět jedním z nejlepších přednášejících, jeho projev je vždy zajímavý, věci jsou vysvětleny smysluplně a možnost přehrávat si minulé přednášky je nedocenitelná, hlavně při přípravách na zkoušky.
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Podobne jako na principech pocitacu. Pan Jezek umi velice dobre zaujmout a opravdu me bavili vsechny prednasky pro nespocet skvelych vtipu. Velikou vyhodou je nahravani prednasek i cviceni a dalsich doplnkovych udaju.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Zatiaľ najlepší prednášajúci za rok a pol na Matfyze. Vedel všetko dobre a dopodrobna vysvetliť. Vtipný, že sa človek na prednáške aj zasmeje. Človek sa určite nebude nudiť a veľa sa dozvie.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Advanced C# Programming [NPRG038, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky ok, bohužel v posluchárně trochu moc hlasité na mě.
+ Všechny přednášky jsou nahrávané a sledovatelné online
- Na online-only cvičení je hodně nespolehlivá komunikace přes email, úkoly jsem dostal ohodnocené až po zkoušce (tzn. v průběhu semestru bez zpětné vazby)
Author of entry is known to survey organiser, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi oceňuji záznamy, které pan doktor pořizoval. Případná dovysvětlení látky z přednášek byla vždy srozumitelná a pan doktor se ujistil, že všemu rozumíme a chápeme to. Jedinou (velkou) nevýhodou bylo, že pan doktor skoro neodepisuje na maily (a nebo se musíte hodně připomínat). Pokud jste tedy měli jakékoliv potíže, bylo skoro nemožné je řešit.
Vzhledem k tomu, že záznamy z těchto cvičení se posílali všem paralelkám, tak se podle mě více vyplatilo se zapsat k jinému cvičícímu a případně koukat na záznamy z tohoto cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobře odprezentováno. Feedback na úkoly poměrně dlouhý (někdy třeba celý semestr)
Ale na urgentní emaily je reakce poměrně rychlá. A komunikace dobrá.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Advanced C# Programming [NPRG038, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan doktor dává do výuky více, než kdokoliv jiný. Vše od samotné přednášky přes 4K záznamy a propracované domácí úkoly přesvědčivě předčí jakékoliv lehké nedostatky stran zpoždění.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Je vidět, že pan Ježek je opravdový expert a dává přípravě na přednášky mnoho času. Někdy mně vadilo, že byla přednáška na poslední chvíli zrušena. Preferuji fyzické přednášky, než je pak dokoukávat ze záznamu, pokud to lze. Výklad byl velmi podrobný, místy až příliš rychlý. Je super, že pan Ježek většinu věcí píše na tabuli, což preferuji více než slajdy. Také je hezké využití barviček. Děkuji za přednášku!
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek je velmi dobrý přednášející a jeho schopnost tisknout na tabuli jako jehličková tiskárna je obdivuhodná. Patřil by mezi nejlepší na MFF, pokud by komunikace s ním nebyla nepoužitelná. Je vidět, že si chce vše dělat sám (například pro nahrávání přednášek v místnostech, kde je pro to hotová infrastruktura, si nosí a před každou přednáškou připravuje komplet vlastní výbavu), což pak vede k tomu, že má extrémně málo času a na mail vám odpoví pouze, když hodíte NAT20 s nevýhodou... Stejně tak neustále nestíhá ústní části zkoušek a i když si sám určuje harmonogram jednotlivých slotů, pozdější sloty nabírají zpoždění i přes 2h. Zároveň o tom typicky nestíhá dostatečně komunikovat, takže člověk pak čeká celé odpoledne na Zoomu a nemůže u toho dělat moc jiného. V tomto by třeba moc pomohl alespoň nějaký sdílený dokument, kam by pan Ježek zapisoval kdo je zrovna na řadě a v jaký čas se kdo dostal na řadu. Kurz je pod vedením pana Ježka velmi kvalitní a praktické nedostatky jsou spíše minoritní, ale například zapisovat si jeho cvičení, právě kvůli nedostatečné komuikaci, rozhodně nepovažuji za dobrý nápad.
Author of entry is known to survey organiser, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Podobně jako u ostatních předmětů pana doktora není skoro co vytknout. Až na emailovou komunikaci. Pan doktor odepíše za 2 minuty nebo za 2 týdny, nic mezi.
Šimon Jůza, 13.08.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan doktor Ježek Csharpu naprosto "kraluje". Je poměrně radost poslouchat profesora, který takto rozumí svému oboru a učivu, které se snaží předat studnetům. Neexistuje snad skoro otázka, na kterou by vám nedokázal odpovědět. Nutno podotknout, že z důvodu časové vytíženosti pana doktora Ježka je lepší s ním řešit věci opravdu v předstihu, či bezprostředně po přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Highly recommended to take this course if you enjoy C#, especially with Professor Jezek, who is thorough and very knowledgeable in all things .NET
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Snaží se o pochopení látky studenty
Author of entry is known to survey organiser, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný výklad a příprava přednášek.

Jako vždy musím pochválit záznamy přednášek i cvičení, jelikož jsem si díky tomu mohl lépe rozvrhnout čas a nemusel trávit hodinu cestou v MHD.
Naživo byly přednášky pro mě těžko vstřebatelné, ale díky záznamům,
které je možno si přetáčet a zastavovat dle libosti, jsem nakonec všemu velmi dobře porozuměl.

Chválím průběžné zveřejňování shrnutí témat, která se probrala na přednášce.
Skvěle posloužilo při přípravě na zkoušku i při osvěžování látky za účelem splnění domácích úkolů.

Zveřejňování všech materiálů z přednášky také samozřejmě chválím.

Jediné, co mohu vytknout, jsou občasná zpoždění s různými věcmi, jako je např. zveřejnění materiálů
z přednášek či zpožděný příchod na zkoušku. Mé celkové hodnocení je ale i přesto výborné.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Srozumitelný výklad.
Nemám výhrady.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Principles of Computers [NSWI120, přednáška]
Branislav Dubravka, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
10/10, nič viac sa k tomu nedá povedať :)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi zábavně ale zároveň zajímavě a naučně vedené přednášky
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný přednášející. Občas mluví opravdu rychle a je možné že se ztratíte, ale k přednáškám vytváří videozáznamy, takže je možné se dívat doma se sníženou rychlostí (případně zvýšenou před zkouškovým obdobím - to už ale pak výklad nemusí znít jako čeština). Jde vidět, že pana přednášejícího tyto témata opravdu baví. Přednášky prokládá různými zajímavostmi.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělý předmět, skvělý přednášející
Tomáš Tomšů, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Rychlost tempa vyučování pana Ježka by odpovídala známému ježkovi Sonicovi – prostě „Gotta Go Fast“. Beru to spíše jako výhodu, protože látka pak nepůsobí zdlouhavě a nudně a člověk má větší tendenci dávat pozor. Příprava na hodinu je vždy neuvěřitelně dobrá, látka je prokládána příklady z praxe a Python kódem. Pochopení látky si člověk může ověřit pomocí tzv. „self-assessment úloh“, které jsou perfektně připravené. Z přednášek jsou nahrány záznamy, které jsou následně spolu s materiály z přednášky zasílány studentům, což se velmi hodí pro samostudium jak během roku, tak během zkouškového. Samotná závěrečná zkouška je delší a únavnější, ovšem je na ni poskytnut dostatečný časový limit, který je v případě nouze ještě prodloužen. Ochota a styl výuky pana Ježka se mi velmi líbily.
Samuel Hlavatý, 15.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Prednášajúci bol vždy pripravený, bol zábavný, nebáli sme sa ho pýtať. Rýchlo odpovedal na maili.
Proste dávam mu 10/10. Reálne Ježka všetci milujú.
Vďaka za všetko
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi talentovaný přednášející, každá přednáška byla skvělá, plná informací, které byly předány poutavou a srozumitelnou formou. Dobrovolné self assessment úlohy byly velmi propracované a pomohly mi lépe pochopit jednotlivá témata přednášek a připravit se na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška pana doktora Ježka byla zábavná, srozumitelná (poté, co si zvyknete na jeho rychlost mluvení) a přednášející ochotně odpovídal na dotazy (i ty rozšiřující).
Daniel Peter Culliver, 10.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Ze začátku jsem se trochu bál, že ho nezvládnu sledovat s tím, jak rychle mluví, ale na konci semestru jsem už dokonce zhlédnul video záznamy v 1.5 rychlosti bez problémů.
Vysvětlení informací je velmi energetické a občas proloženo vtipnými řeči, aby se udržovala pozornost.
Je taky velmi ochotný odpovídat na všechny dotazy, mohu jedině doporučit
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborná připravenost, výuka byla velmi promyšlená. Velká snaha o to, abychom vše správně pochopili. Velkým bonusem bylo pořizování záznamů a self-assessment úlohy.
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan doktor Ježek mluví velmi rychle ����.
Pocitově mi občas přijde, že do jedné přednášky nacpal dvě.
Ale často opakuje to samé vícekrát na různých příkladech, takže když člověk jednou něco nepochytí, typicky to nevadí.

Oceňuji jeho showmanský smysl pro humor.
Na 1. přednášce se můžete připravit na sladkou odměnu.

Nevyhovovala mi čtyřhodinová zkouška, která spíš než připravenost na zkoušku testovala studentovu schopnost se dlouhodobě soustředit a jak se zrovna vyspal.

Rovněž relativně dlouhé časy opravování jsou nepříjemné.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Chábr nejvyššího stupně, znalý v látce i pop kultuře
Vítek Sýkora, 09.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Asi nejlépe připravený přednášející. Výklad byl srozumitelný, přednášející odpovídal na dotazy. Na učení byly poskytnuty videa nejen z předášek. Byla možnost si procvičit látku sadou velmi dobrých úloh ke každé přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
The lectures were really interesting. I liked the system where we only had consultations during the lecture and had to prepare for the lessons ourselves by watching the videos. The homework was quite challenging and often felt overwhelming, with too many tasks for a single lecture; however, it really helped me understand the concepts better. For some reason, the last three lectures, which I thought were especially important for the exam, didn’t have any homework assigned, and we were simply given the lecture videos to watch over the holidays. The consultations for those lectures were also canceled.
Matúš Púll, 04.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Vnáší do předmětu energii. Přednáší rychle, za přednášku popíše kompletně celou tabuli asi tak dvakrát více barvičkami, než je kříd.
Jeho zkouška má čtyři hodiny, opravdu čtyři hodiny na ní člověk intenzivně dělá. U opravování je tolerantní.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Kvalitný profesor, prednášky občas dopĺňal vtipnými poznámkami. Na začiatku semestra motivoval "dotazy" sladkou odmenou pre navodenie sladkého pocitu po otázke :). Kedykoľvek mi niečo nebolo jasné, odpovedal na maily a vysvetlil, čomu som nerozumela. Dokonca bol ochotný nájsť si čas na konzultáciu počas skúškového. Hodnotím ho veľmi pozitívne.
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi sa mi páčilo nadšenie s akým bol predmet prednášaný. Jediné mi občas na hodinách prišlo, že nám bol vysvetlený nejaký spôsob, ako niečo robiť len na to, aby sme zistili, že sa to tak nerobí, lebo ten spôsob je v skutočnosti nefunkčný. Tiež sa mi trochu nepáčilo, koľko bolo zo začiatku v self-assessment úlohách manuálneho počítania prechodov medzi sústavami.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Moc to nestihal odprezentovat
Radek Kuklík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek má zábavný výklad a valnou většinu času udržel mou pozornost i u témat, která jsem neslyšel poprvé. Výrazně oceňuji videozáznamy přednášek a dobrovolná domácí cvičení. Jediný mírně pochybný úkaz byl v "únavnosti" přednášek, kdy první se mi zdály velmi rychlé a náročné, zatímco ke konci semestru jsem si musel záznamy zrychlovat na dvojnásob (což je nejspíš o zvyku). Jinak ale můžu vřele doporučit.
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán Ježek ne presne ako ježko Sonic - naspeedovaný. Ale tematika rozumie, vie dobre vysvetlovať, je nápomocný, rozdáva sladkosti, priniesol staré počítače a je vtipný. Takže super!
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly zábavné, dobře navazovaly a perfektně připravily na zkoušku. Je vidět, že je pan doktor Ježek nadšenec do toho o čem přednáší, a své nadšení dokáže perfektně přenést i na studenty.
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Na Panu Ježkovi je značně vidět to, že si přednášku užívá a ví o čem mluví. Přednášky jsou energické a i přes rychlý přednes velmi srozumitelné.

A jako třešnička na dortu je jednoznačně sladký pocit z otázek publika :D
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Budete jako v tranzu z všemožných barviček kříd, raperské rychlosti mluvy a dokonalé připravenosti a propracovanosti. Intenzivní, ale rozhodně pozitivní. Stojí za to! Zpomalovač času by se sice hodil, ale ...
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je přátelský a pořizuje z každé přednášky videozáznam. Vše vysvětluje detailně a pořádně. Dodává spoustu bonusových materiálů nad rámec předmětu. Také dává úkoly, které jsou poměrně náročné, obzvlášť časově, ale jsou dobrou přípravou na zkoušku a pro pochopení látky, a navíc jsou za ně bonusové body ke zkoušce. Cením si i praktické aplikace Pavlova a skvělého smyslu pro humor.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Hoci je pan Jezek velmi dobre pripraveny na prednasku ale nevedel som davat pozor celu hodinu a pol. Prilis vela informacii naraz pricom nie vsetky boli potrebne. Napriklad vela krat sa stalo ze bolo vysvetlovane nieco co neskor bolo preskrtnute ze tak to nefunguje. Chapem ze to nam ma davat vacsi zmysel a logiku ked vieme preco to nie je spravene inak ale vo vela pripadoch mi to bolo zmatocne. Neprehladnost tabule (pisanie krizom krazom) a hrozne rychle rozpravanie. Pri zamysleni sa nachvilu sa potom tazko dostava naspat do prednasky pretoze ujde hrozne vela informacii za tu chvilku.
Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Sonic tričko na první přednášce určilo tempo po celý semestr. Dobré rychlé přednášky k věci.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Naprosto super přednášky. Pan Ježek vysvětluje dobře, občas se i pobavíte, jen se připravte na jeho ultra vysokou rychlost.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Naprosto super vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyucujuci je na mna prilis rychly. Rychlo rozprava, rychlo pise a mam pocit, ako by mal vsetko dopredu naplanovane na 90 minut a ked sa nieco nestihne bol by problem. Pripraveny je vsak vyborne a aj sa teme rozumie, ale niekedy by som ocenil prednasanie s vacsim kludom a mensim stresom ci rychlym rozpravanim.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly dobře organizované. Přístup s jednou tabulí na přednášku je zajímavý ale funguje vlastně valmi dobře. Oceňuji záznamy které jsou podlemě nejlepším způsobem jak se připravit na zkoušku.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán Ježek je skvelý prednášajúci a jeho predmet som si užil. Špeciálne oceňujem dobrovoľné self assignmenty, ktoré boli niekedy veľmi prepracované a dobre pripravili na skúšku.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan doktor Ježek je naprosto legendárním přednášejícím a nedovedu si představit, že by Principy Počítačů měl přednášet někdo jiný. Z každého člověka by se po absolvování tohoto předmětu měl stát počítačový nadšenec.

Jediný problém je, že výklad pana Ježka je tak vyčerpávající, že nestíháte psát na papír ani do notebooku. Naštěstí jsou všechny přednášky nahrané na YouTube, takže jsem si je většinou pouštěl zpětně a dopisoval informace, které mi během přednášky unikly.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pán ućiteľ mal veľmi dobrý prednes. Takisto boli veĺmi dobré aj domáce úlohy, ktoré žiakov povzbudzovali k tomu aby sa učili počas celého semestru a takisto bolo super, že za ne mohol študent dostať bonusové body ku skúške.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán doktor je výborný prednášajúci. Síce dosť rýchlo hovorí, ale jeho prednášky sú plné informácií. Všetko, čo prednáša, spolu medzi sebou prepája, upozorňuje, čo je dôležité si zapamätať. Tiež často prednášky odľahčil nejakou vtipnou vsuvkou.
Veľmi oceňujem možnosť získať dodatočné body ku skúške v podobe domácich úloh. Všetky materiály (prednášky, videá, prezentácie) boli veľmi dobrou prípravouna skúšku.
Skúška, hoci je (časovo) náročná, je sama o sebe veľmi zaujímavá - človek musí premýšľať nad tým, čo má pred sebou, nie je to len mechanické skúšanie teórie. Napriek tomu sa vždy skúša len to, čo odznelo na prednáške.
Jediná nevýhoda je, že oprava skúšok trvá dlhší čas.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad na přednáške rozhodně byl dobrý (i když vyučující rozpráva v dvojnásobné rychlosti), ale trochu mi chybí, že vyučující bohužel nemá nějakou kostru toho co přávě preberáme. Všechny přednášky se nahrávali a pak jejich záznamy jsme měli k dispozici. Taktéž 1,5 hodinové nahrávky řešení Self-assessment úloh sme mohli zkouknout kdykoli. Avšak občas tyto všchny videa se nedali stihnout zkouknout průběžně a pak to všechno vidět naraz bylo matoucí a nepřehledné. Ocenila bych alespoň obsah jednotlivých přednášek sepsaný, aby bylo dobře vidno, které témy patří do jednotlivých celků a podobně. Zkouška vypadá možná trochu děsivo, ale myslím, že vyučující dobře přizpůsobil hodnocení zkoušky vzhledem k 3 kreditům.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikajúci učiteľ, vďaka nemu som si obľúbil matfyz.
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Tempo rozpravania sa zdalo mega rychle no casom si clovek zvykne a je mu to vlastne pomale :D
Vysvetluje ucivo fakt dobre, obcas aj vtipy ktore su vtipne.
Dava celkom tazke (nepovinne) ulohy a skuska trva aj tyzden dokym bude opravena ale tak dokopy vlastne musi opravit 250 x 6A4 papierov co je dost
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi oceňuji, že byli k dispozici záznamy přednášek.
Podobně bili k dispozici fotky hustě popsané tabule, ale v nich se bez výkladu občas nedá snadno vyznat.

Ježek všechno vysvětluje do hloubky.
Pomocí zajímavých příkladů a příběhů snadno udrží pozornost.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé přednášky, které jsou opravdu nabyté poznatky. A ikdyž se postupuje poměrně v rychlém tempu, tak díky pořizovaným záznamům není problém si projít určité pasáže přednášky znovu. Sefl-assigments představují neuvěřitelně dobrý způsob, jak si ověřit osvojení témat z přednášek. Rozhodně se vyplatí je řešit, ikdyž mohou docela potrápit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly zajímavé, dobře připravené a zkouška přiměřeně obtížná.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
speaks too fast
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Ač mi na přednáškách často výklad připadal natolik mnohoslovný, že bylo velmi těžké udržet pozornost, nakonec jsem velmi ocenila nahrané přednášky i konzultace z minulých let. Materiálů je dost a jsou velmi kvalitní
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Panu doktorovi velmi záleží na tom, aby nás hodiny bavily, abychom se látku opravdu učili a zůstavala v nás a to velmi oceňuji. Prvních pár hodin nám rozdával sladkosti za otázky a připravoval pro nás celý rok self-assessment úlohy, které velmi pomohly s přípravou a zároveň nám dávají bonusové body ke zkoušce.
Pan doktor mluví velmi rychle, takže je někdy těžké ho stíhat.
Hlavní výtka je dlouhé čekání na výsledky zkoušek. Na výsledky zkoušek se musí čekat okolo 11 dní. Je pochopitelné, ale pro studenta je velmi nevýhodné.
Author of entry is known to survey organiser, 25.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Ježek je velmi charismatický přednášející a je třeba ocenit jeho nadšení do výuky. Jeho time-management je ale ne moc skvělý a často mu trvá dlouhou dobu odpovědět na email nebo opravit zkoušku
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi rychlý výklad. Na panu učiteli je ale vidět jeho nadšení pro to, co učí.
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející vede přednášku ve velice rychlém tempu, protože přesně ví co a kdy říkat. Zachraňuje to fakt, že přednášky jsou nahrávaná, tedy, pokud student něco nestihl, může se na to podívat zpětně. Na otázky se nikdo moc neptal, protože vše, co mohlo být vysvětlené, bylo vysvětlené. Jde vidět, že samotné přednášení pana doktora baví. Přednášku doplňuje ukázkami přístrojů, o kterých se bavíme, a prostě to, co může prakticky ukázat, ukáže.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zapálený vyučující a profík ve svém oboru. Výuka byla dobře zorganizovaná, během semestru bylo možné řešit self-assesment úlohy za bonusové body ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Mluví až moc rychle. Jak se jednou ztratím, tak je těžké se pak znovu zachytit. Líbí se mi ale, že přes email posílá záznamy přednášek. Taky má někdy dobré vtipy.
Mgr. Filip Kliber [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi príjemný cvičiaci, dobrý výklad. Ocenil by som feedback k úlohám.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi sympatický cvičící, domácí úkoly hodnotil štědře. Bohužel nezdůraznil, za co mi ty bonusové body dává.
Artemiy Shipovalov, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vždy skvěle připravená a vedená cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 12.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý vyučující.
Má programátorské znalosti, smysl pro humor a je k žákům fér.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení, byla tam legrace, probraly se věci z přednášky, ukázalo se řešení starých úkolů, cvičící byl velmi ochotný pomoci, rychle opravoval úkoly
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Medzi jednotlivými cvikami nie je rozdiel akého cvičiaceho si vyberiete, keďže sú identické, ale ak niekto váha, ktorého cvičiaceho si zvoliť, tak mu pána Klibera určite odporúčam. Čo najviac oceňujem je, že aj napriek tomu, že pán Kliber viedol 5 či 6 cvík zo C#, tak stále vedel rýchlo odpovedať na maily. Celkovo ma cvika neskutočne bavili a prišli mi veľmi náučné a užitočné.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán magister vždy ochotne odpovedal na otázky, emaily. Cvičenie s ním odporúčam.
Adam Jahoda, 02.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Příjemný přístup, na maily s žádostí o pomoc odpovídal rychle. Cvičení byla připravená.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Moc fajn vyučující, osobně doufám, že ho potkám na pokročilém C# příští rok.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Kliber mi jako cvičící velmi vyhovoval. Je vidět, že tématu opravdu dobře rozumí. Měl vždy připravené hezké příklady, na kterých nás nechal se zamyslet nad různými novými koncepty. Často si člověk uvědomil, že něčemu nerozumí tak, jak si myslel. Oceňuji také smysl pro humor a celkové pozitivní ladění cvičení.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
Mr Kliber always knew his stuff, was prepared. He was always ready to answer questions and responded to emails within reason (which given the week turnaround on homeworks was fairly crucial).
David Jaromír Šebánek, 09.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Mgr. Kliber byl vždy milý, přátelský, energický a nápomocný při dotazech. Mohu opravdu jen doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělý cvičící s poutavým výkladem. Snaží se hodiny vést interaktivně, což s námi neměl moc jednoduché - zjevně málo komunikativní skupina :D O to víc cením, že to nevzdal až do konce :)
Mgr. Filip Kliber [32-KDSS], Advanced C# Programming [NPRG038, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan magistr přistupuje k výuce velmi svědomitě a vstřícně, všechny cvičení vypadala přesně tak, jak by k pochopení tématu měla.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení pana Klibera byla opravdu velmi dobrá. Na všechna cvičení byl skvěle připraven. Oceňuji příklady na zamyšlení a snahu o co největší interaktivitu. O tom přesně by ta cvičení měla být.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 2. ročník, Computer Science, Bachelor's
Professor Kliber prepares the tutorials well and they are very helpful.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrá domluva a spolupráce
Author of entry is known to survey organiser, 22.06.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přehledný, uspořádaný výklad a sympatická atmosféra na cviku. Komunikativní, přátelský přístup. Skvělý cvičící.
Bc. Jakub Koucký [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo občas trochu zmatené. Jinak oceňuji zejména skvělou komunikaci.
RNDr. Jan Pacovský [32-KDSS], Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Honza Pacovský je můj oblíbený cvičící. Je velmi přátelský a hodinu prokládá různými vtípky. Hodnocení úkolů a zpětná vazby byly velmi rychlé, stejně tak odpovědi na prosby o pomoc v případě dlouhého zápasení s náročnými úlohami.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikajúci cvičiaci. Každé cviká boli o niečom inom a pekne rozšírovali alebo podrobnejšie vysvetľovali prednášku. Cvičiaci bol veľmi priateľský, nápomocný a snažil sa opravovať zadania veľmi rýchlo a dávať spätnú väzbu. Vďaka nemu som sa naučil viac čistejšie písať kód.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Koncepty z přednášky byly dobře vysvětleny, je vstřícný, odpovídá na všechny otázky včas a dává bonusové body za unit testy a dobře organizovaný kód.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Super cvičiaci, odporúčam, vtipný, vedel dobre vysvetliť, keď niečo nebolo jasné, tak, že som to pochopil aj ja, ako antitalent na programovanie. Jediná vec, čo možno zlepšiť je, źe niekedy sa čakalo dlhšie na úlohy, ktoré mali deadline do nasledujúceho cvičenia
Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Určitě musím ocenit bleskově rychlou komunikaci a lidský až přátelský přístup, který se jen tak nevidí. Celkově to bylo super cvičení a rozhodně Honzu doporučuju
RNDr. Jan Pacovský [32-KDSS], Advanced C# Programming [NPRG038, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.08.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pohodový cvičící.
Author of entry is known to survey organiser, 22.06.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkově trochu méně přehledný výklad a trochu méně sympatické vystupování než u kolegy Klibera, ale stále nadprůměrné cvičení.
Mgr. Tomáš Petříček, Ph.D. [32-KDSS], Advanced C# Programming [NPRG038, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Petříček je moc dobrý cvičící. Je na něm vidět, že programovacími jazyky žije a o C# a celém ekostystému okolo má neskutečný přehled. Cvičení jsou interaktivní, často jsme se bavili o různých alternativních řešeních a hypotézách, jak může něco fungovat.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikající cvičící. Velmi oceňuji souhrnné zopakování učiva z přednášek a hlavně paralely s jinými programovacími jazyky.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Milý a rozumný. Na cvičeních ukazoval zajímavosti z F#, které se týkaly konceptů ze cvičení. Vždy se lze rozumně domluvit. Úkoly hodnotí rozumně a férově.
Maria Filtsova, 28.06.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi nadšený vyučující, který poskytuje věcnou zpětnou vazbu k úkolům a ukazuje na hodinách i jiné možné postupy při řešení zadaného problému. Mimo jiné poskytl hodně podobných probírané látce ukázek i z jiných jazyků.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vstřícný, milý a schopen se přizpůsobit studentům. Opravdu skvělý cvičící :)
Comment on course, Programming in C# Language [NPRG035, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Koncepcia predmetu je super - keďže technické stránky jazyka už študent z časti pozná z prog2 (a okrem toho, C# je pomerne intuitívny jazyk) sú úlohy na cvičeniach zamerané na návrh riešení, design patterny a testovanie, všetko veľmi užitočné.
Úlohy sú dobre vymyslené a pomerne zaujímavé.

Teraz k negatívnym stránkam: úlohy sú stavané často v náväznosti na seba a zlý návrh riešenia sa vypomstí v úlohe, ktorá príde o týždeň. To môže znieť ako fajn vec - študent je motivovaný myslieť dopredu a písať kvalitný kód.
Trik je však v tom, že študenti nevidia budúcnosť - a predvídať čo bude pointa ďalšej úlohy, špeciálne keď sú úlohy navrhnuté tak, aby to nebolo zjavné sa teda nedá. Dochádza teda k situáciám, kedy aj fajn riešenie (s bonusovými bodmi!) treba výrazne prerobiť. To by bolo v poriadku, no nepáčilo sa mi, že človek si vyriešil úlohu najlepšie ako vedel s tým čo mu bolo poskytnuté na dovtedajších cvičeniach, a na nasledujúcom cvičení sa dozvedel že vlastne existuje skvelý design pattern ktorý presne jeho úlohu elegantne rieši a aká je to škoda že sme ho vtedy ešte nevedeli. Človek si potom riešenie prepíše, a o týždeň ho čaká podobné prekvapenie.

Druhá vec - veľmi mi chýbala akákoľvek absencia feedbacku na riešenia v ReCodexe, okrem jediného celého čísla v podobe bonusových bodov a aj tie boli pridelované v náhodný čas, človek často ani netušil za čo - čo spravil dobre, prípadne čo nespravil, ak ich nedostal. Na ďalšom cvičení síce bolo predvedené riešenie, čo som si vždy cenil, no špecifický feedback by bol na nezaplatenie.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení ze C# byla skvělá, ačkoli se v nich téměř neprogramovalo. Celou dobu jsme si povídali o věcech z přednášky a o domácích úkolech. Občas se našel čas i na nějakou pohádku. Konečně jsem zvládl(a) pochopit vizitory, ačkoli nás to učili už na C++. Domácí úkoly daly zabrat, ale nebyly ani zbytečně obtížné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji nahrávky cvičení, hodilo se, když člověk zrovna na cvičení nemohl.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenie dobre nadväzuje na prednášku, precvičuje látku prebranú na prednáškach a rozoberá riešenie praktických úloh.
Adam Jahoda, 02.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Ocenil bych, kdyby na některé úkoly bylo trochu víc času (ideálně 2 týdny). Některé deadliny se protahovaly, když to hodně lidí nestihlo, vždy ale s minimální penalizací (typicky jeden bod). Kdyby to tak bylo nastaveno rovnou (třeba mít dva deadliny), tak by si to člověk mohl lépe naplánovat. Jinak ale úkoly byly různorodé a dobře připravené.

Úkoly s otevřenými testy ale byly jednodušší, protože se člověk nemlátil do hlavy, když ve dlouhém zadání přehlédl jedno slovo. Považoval bych za ideální, kdyby to tak bylo u každého úkolu.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení mně přišly v pohodě. Nemám, co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení se dobře doplňuje s přednáškou a opakuje co bylo na ní. Úkoly určitě zaberou čas, ale mají důvod a smysl ve struktuře výuky. Bonusové body ke zkoušce jsou dobrý bonus.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla v pohodě, domácí úkoly v recodexu přiměřené. Byť by za mě bylo rozhodně lepší, kdyby, obzvlášť v případě C#, se přešlo na otevřenější mód použití recodexu, kdy studenti vidí výstup svých programů a mohou tak lépe zjistit, co je špatně.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení na přednášky navazuje jen mírně.
Často učitel na začátku hodiny dovysvětlí látku z přednášky a pak mluví o návrhových vzorech.

Domácí úkoly mají různou obtížnost.
U některých může být obtížné vymyslet dobrý návrh.
Zadání bývá velmi přesné, ale občas v něm nejsou podstatné detaily dostatečně rozvedené, a to zvlášť u bonusových úloh.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
V domácích úkolech se hodnotí nejen funkčnost ale i kvalita kódu a napsání vhodných testů, což je motivující. Na domácí úkoly je dost času a za dost bodů z úkolů jsou body ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení ze Csharpu byla velmi dobrá. Líbila se mi možnost, sbírat bonusové body za hezký design programu nebo za unit testy. Úlohy byly většinou zajímavé. Trochu jsem nevěděl, co se od nás čekalo v úlohách na benchmarky, ale to asi patřilo k věci. Některé úlohy, jako například Nežárka byly hodně povedené a dokonce i s příběhem na úvod. Také je nutné zmínit, že úkoly byly velmi časově náročné, ale myslím, že to za ten čas stálo. Deadline na úkol 28.12. byl trochu smrtící, ale přežil jsem to :)
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení zahrnovala úlohy s postupně narůstající obtížností, které na sebe hodně navazují. Občas to bylo náročné, ale myslím si, že to je dobrý způsob, jak namotivovat studenty psát rozšiřovatelný kód, protože čím lepší je kód původní úlohy, tím snadnější je řešení navazující.

Pro ty, které nestihnout nějakou sérii úkolů, je pak dostatek bonusových úloh s deadlinem do konce zkouškového, proto to nebývá zas tak katastrofické, když něco málo nestihnete.

Jednou se stalo, že se deadline jedné úlohy přesunul z ledna na Vánoce, kdy už většina studentů odjela na prázdniny a počítala s původním deadlinem, což je za mě moc nešťastné plánování, protože na tu úlohu navazovali i další, ale naštěstí v té době už jsem měla dostatek na zápočet.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Některé úkoly nebyly připravené nebo včas ohodnocené, několikrát byl úkol zadán v průběhu týdne a na vypracování bylo jen několik dní.
Úkoly na výrobu testů a benchmarků byly hodně nejasně zadané.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
The tutorials complemented the lectures in a coherent way, where the tutorials covered the practical programming and software design elements the lecture didn't touch on.

The tutorials were engaging and never did I feel like I wasn't learning something worthwhile.

The homeworks for zápočet were challenging, but at least for me never too hard, such that they made getting the zápočet a real stress.

I also like the ability to combine the required project with Advanced C#, removing some stress from this semester (but this might come back to bite me xD).
David Jaromír Šebánek, 09.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Nutné na ní chodit, přednáška je sice fajn, ale opravdu si ošahat C#, včetně testování (které se často prostě přeskakuje u jiných "Programování v XY" předmětech) a správného objektového návrhu.
Comment on course, Programming in C# Language [NPRG035, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Jeden z nejlepších předmětů semestru. C# znám už dlouho, ale doposud jsem neměl(a) přehled v novějších verzích. Předmět není tak náročný, zkoušku není nutné hrotit (i když není úplně zadarmo).
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělá celá struktura předmětu.
Oceňuji nahrávky přednášek. Hodilo se nejen k tomu, když člověk na přednášku nemohl, ale pak i k přípravě na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na predmete oceňujem, ako je skúška oproti zápočtovému testu zameraná skôr na teoretickejšie aspekty.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmětu jako takovému nemám co vytknout, obsah rozumný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
je hezký jazyk, přednáška dobře ukazuje myšlenky za jeho návrhem a to jak
v něm má člověk programovat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška ze C# byla pro mne velmi přínosná. I když jsem v C# před zapsáním tohoto předmětu nenapsal ani řádku a vzhledem k mému zaměření se C# mnoho věnovat v budoucnu nebudu, mám pocit, že mi předmět dal mnoho obecných programátorských dovedností, které využiji i při práci s jinými jazyky. Navíc mi předmět velmi dobře ukázal jazyk C#, který díky předmětu začínám docela oceňovat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Na předmětu se probírají jen základní funkce C#, ale za to do velké hloubky.

Zkouška není vůbec jednoduchá a je potřeba přípravu na ní nepodcenit.
Ostatní podmínky pro získání zápočtu nejsou příliš obtížné, ale je jich hodně.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Klade se důraz na pochopení jak a proč věci fungují. Zkouška je přiměřeně těžká.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na předmětu oceňuji hlavně velmi dobře zvolené příklady na demonstraci různých konceptů z objektového programování, ať už to byl příklad na duck typing s kachní poštou, nebo demonstrace factory patternu na hře Stardew Valley. Člověk si pak tyto koncepty hezky zapamatuje, když vidí, kde se dají přímo využít. Chyběly mi ale nějaké strukturované sepsané materiály, kde bych si před zkouškou mohl rychle projít všechna témata a klíčové pojmy k nim. Na druhou stranu oceňuji velmi kvalitní záznamy z přednášek.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Jedná se o předmět, kde je třeba používat holistický přístup, tj. poskládat si z jednotlivých detailů celý obraz, hlavně jak ty spolu interagují. Doporučuji si ke konci projít přednášky ještě jednou, protože návaznost konceptů mezi sebou je velmi vysoká, a rozebírat doma všechny příklady z tabule.

Oceňuju, že veškerý kód z přednášek je k dispozici na webu. Důrazně doporučuju ho odzkoušet a zkontrolovat se podle přednášky.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Trochu moc zdlouhavě se věnuje principům testování a benchmarkům. Naopak mi chybělo nějaké přehledné shrnutí toho, jak se v C# pracuje se soubory, jaký je rozdíl mezi reader/writer, stream, file,...
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Year, Computer Science, Bachelor's
This course has achieved in giving a much deeper understanding of C# and how to work with it to achieve what I want, along with the theoretical knowledge to understand why certain things are the way they are.

The course as a whole was well organised and coherent from week to week and the tutorials did a good job in supplementing the lectures.
David Jaromír Šebánek, 09.02.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška o C# opravdu vyzdvihne mnoho věcí, které je dobré o C# znát pro správné využití, je podstatná a velmi naučná.
Comment on course, Advanced C# Programming [NPRG038, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení skvěle doplňuje přednášku a navazuje na ni v bodech, ve kterých je třeba praktická ukázka.
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Líbili se mi zajímavé domácí úlohy. Ocenil bych větší zpětnou vazbu k úkolům, než abychom se o ni museli ptát, ale chápu, že je to časově náročné. Obtížnost úloh mi připadala ze začátku přiměřená. Úlohy na vláknování pro mě naopak byly obtížné už příliš.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení z C# je vedené a poskládané dobře, byť na úkolech člověk stráví opravdu hodně času.
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
S C# mám už dost dlouhou zkušenost, ale i tak jsem si upevnil některá témata jako vlákna, Interlocked, etc. Stojí to za to i když už máte zkušenost.
Author of entry is known to survey organiser, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Víceméně druhá přednáška proložená praktickými příklady na které studenti odpovídají zvedáním rukou (a to není myšleno ve zlém! Cvičení byla opravdu povedená).
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Nedokážu pochopit jak může mít pokročilý předmět jenom týdenní deadliny. To je prostě málo. Deadliny by měli být minimálně dvoutýdenní. Taky se mi nelíbí že není přesně specifikováno hodnocení úkolů, tj. kdy je úkol ještě považován za splněn a kdy už nikoliv (jelikož se nehodnotí bodově).
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení doplňují přednášku a upevňují koncepty, které se na ní probíraly. Zadávají se domácí úkoly a dává se zpětná vazba k minulému.
Maria Filtsova, 28.06.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Formát pokročilého C# je přijemná změna oproti zimnímu semestru, kde místo psaní kódu od nuly je tentokrát důraz na udržitelnost, architekturu a dodržování existujících rozhraní. Oceňuji práci s kódem v kontextu jiných tříd a knihoven. Hodnocení se provádí ručně s následovnou zpětnou vazbou na cvičení, což mi hodně připomíná code review od zkušenějších vývojářů.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Užitečný předmět
Author of entry is known to survey organiser, 28.08.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělá organizace.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2023, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení slouží pouze k zadávání domácích úloh, takže nemá moc význam se jich účastnit. NA cvičení se ale vyplatí chodit, pokud má někdo s řešením úkolů problém.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení jako takové je vážně dobré, ale
Zadání domácích úkolů je ve závěji emailů, které Ježek posílá. U některých úkolů to je poměrně snadné najít - většinou to je na konci záznamu cvičení, ktarý je ale většinou uploadnut pár dní po skutečném cvičení, takže na úkol už není týden, ale třeba jen 4 dny.
U ET úkolů (semi-dobrovolných) jsou zadání v některém z 4 emailů které mají všechny podobné názvy.

Každý týden přichází stejný aktualizovaný email s videozáznamy cvičení a přednášek.
Nevím proč by nestačilo poslat odkaz na něco jako GoogleDoc na začátku roku a odkazy by byly tam průběžně aktualizovány.

Podobně s materiály - místo toho aby byly na nějakém centrálním místě nějak rozumně rozmístěné si je člověk musí sortit sám v mailboxu, což nemůže být zábava pro nikoho.


Jinak zadání úkolů jsou srozumitelná a připravené kostry jsou dobře zpracované.
K zadání by mohl být dokument a ne jenom video. Nevím jestli je to nějaká ochrana proti copypastování do chatbotů, ale pokud někdo vážně chce podvádět tak si to snad zvládne přepsat. Takže tohle videozadávání úkolů mi nepřijde jako dobrý nápad. (Často je i link ke kostře domácího úkolu jen promítnut na tabuli ve videu a přepisování linků není cool.) Zároveň člověk nemusí čekat na to až se video uplaodne na YT než dostane zadání. (Pokud nebyl na cviku a nezapisoval si co přesně má dělat.)

Zápočet není nějak zásadně těžkě získat.
Comment on course, Advanced C# Programming [NPRG038, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Celý předmět perfektně a obšírně představuje vše, co je potřeba k ovládnutí základů programování v C#.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji zajímavá témata s velmi dobrým podrobným výkladem. Provázanost mezi přednáškou a cvičením byla dobrá. Videa nahraná na youtube jsou velmi kvalitní, pro někoho, kdo nemá premium jsou však reklamy velikou nevýhodou, takže bych zde možná preferoval jinou formu záznamů.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pokročilá přednáška o C# je velmi dobrá a umožní opravdu hloubkové pochopení, nejen jak funguje tento programovací jazyk a jeho runtime, ale také učí mnoho užitečných dovedností v programování obecně. Možnost slučovat zápočťáky je velmi vítaná.
Author of entry is known to survey organiser, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemám asi co vytknout. Nejlepší předmět, který jsem za 2 roky studia na MFF měl.
Student has disallowed display of personal data, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Tenhle předmět má obrovskou slabinu a tou je strašný chaos v záznamech z přednášek a v zadáních úkolů; ty jsou obsaženy ve videozáznamech. Proč není všechno přehledně na jedném místě?
Šimon Jůza, 13.08.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je výborným úvodem do studia Csharpu. Předmět stylem výuky i učivem navazuje na Principy počítačů z prvního semestru prvního roku. Je tedy ideální na něj jít, pokud vám vyhovovaly Principy. Úkoly, test i zápočtový program ve stylu Programování 2, zkouška ve formátu Principů počítačů.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky přínosné
Author of entry is known to survey organiser, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný předmět. Naučil jsem se toho opravdu hodně a také mi přijde, že i celkem do hloubky. Jediné minus je to, že jsem se musel více připravovat na zkoušku, ale za ty vědomosti to podle mě stojí.

Zkouška byla písemná a pokrývala kompletně celý semestr - to mi vyhovovalo, jelikož to pak není tolik o náhodě a štěstí na zadání.
Každopádně si myslím, že když člověk látce rozumí během semestru a pak si vše jen zopakuje, tak je zkouška lehká.

Organizace předmětu také skvělá. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2023, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý předmět i se spoustou volitelného extra contentu.
Záznamy jsou a dokonce čerstvé. Takže velké +.
Zkouška je pro někoho kdo rozumí co se děje na přednášce poměrně jednoduchá a před zkouškou se stačí podívat na všechny přednášky na 2-3x rycholost a to stačí jako příprava.
Comment on course, Principles of Computers [NSWI120, přednáška]
Branislav Dubravka, 16.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Každý technologický nadšenec si tento predmet bude užívať
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Byl to pro mě jeden z nejzajímavějších předmětů, který se dotkl mnoho témat. Ať už fyziky přenosu signálů, tak operačních či souborových systémů, jazyku assembly nebo i microcontrollerů. Na každou přednášku jsem se těšil více a více.
Samuel Hlavatý, 15.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Vynikajúci predmet. Naozaj nemám čo dodať. Tým že pán Ježek nahrával prednášky a self assessmenty boli veľmi nápomocné. Najviac sa mi páčila práca s hexdumpom, kde sa cítite ako detektív keď bádate čo znamenajú jednotlivé bytes na rôznych offsetoch podľa dokumentácie.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je podle mě velmi dobrým úvodem do toho, jak fungují počítače. Občas mi v něm ale trochu chyběla struktura - přednáška někdy plynule přecházela od jednoho tématu k druhému bez odlišení, co patří ke kterému tématu a které informace jsou ty "nejdůležitější". Oceňuji ale nahrávání přednášek, možnost zopakovat si učivo pomocí self-assessment úloh (a zlepšit si tím známku u zkoušky) a to, že se zkouška soustředí na porozumění dokumentaci více než na zapamatování si, jak fungují konkrétní systémy a protokoly.
Daniel Peter Culliver, 10.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Témata jsou probírána opravdu ze zákaldu, ale jsou pojaty takovým způsobem, že je vidět jak vůbec došlo k taovému vývoji z historického hlediska, takže i pokud máte znalosti o předmětu, nejspíš si naučíte dost nových věcí.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi hezká návaznost témat. Pozitivně hodnotím self-assessment úlohy. Zkouška obtížná, ale byl dostatek času.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
The lectures were really interesting. I liked the system where we only had consultations during the lecture and had to prepare for the lessons ourselves by watching the videos. The homework was quite challenging and often felt overwhelming, with too many tasks for a single lecture; however, it really helped me understand the concepts better. For some reason, the last three lectures, which I thought were especially important for the exam, didn’t have any homework assigned, and we were simply given the lecture videos to watch over the holidays. The consultations for those lectures were also canceled.
Matúš Púll, 04.02.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět mi hodně pomohl pochopit interní chování počítačů a elektroniky obecně.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Tento predmet bol jeden z najviac časovo náročných. Za 1,5 hodiny prednášky sa stihlo prebrať obrovské množstvo látky, preto boli pre mňa videozáznamy veľmi užitočné.
Veľmi oceňujem self-assessment úlohy, ktorými sme mohli zbierať body ku skúške.
Keď sa pozriem na Principy počítačů spätne, dalo mi to dobrý prehľad o fungovaní počítačov, veľa som sa naučila vďaka kvalitnému profesorovi.
Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavý a zábavný předmět. Přednášky měly svižné tempo tak akorát na to všechno postřehnout ale zároveň nedostat šanci se nudit.
Radek Kuklík, 30.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět dobře uvedl fungování počítačů (překvapivě, když se jmenuje Principy počítačů). Mírně mi chybělo cvičení, které je ale z části kompenzováno domácími cvičeními. Osobně se mi zdálo, že některé části předmětu šly příliš do hloubky (například hardwarové komunikační protokoly) a naopak některých jsme se téměř nedotkli (operační systémy a podobné). Jedná se ale o předmět prvního semestru, takže se předpokládám, že v semestrech následujících rychle doženeme mezery zanechané předmětem tímto.
Author of entry is known to survey organiser, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňujem, že predmet ide úplne od zakladov a postupne sa na znalostiach buuduje. Výborné sú domáce úlohy, na základe ktorých si učivo zopakujem a zároveň dostanem body k skúške.
Na môj vkus sa ale preberá priveľa zbytočných vecí. Je to predmet naplnený informáciami.

Taktiež 4-hodinová skúška je absurdne dlhá potom dlho trvá ju opraviť.
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je rozhodně zajímavý i pro ty, co daná témata už znají. Z přednášek člověk odejde s tím, že nevnímá základní koncepty jako black box.

Jediná nevýhoda předmětu je, že se snaží prezentovat poměrně low-level koncepty počítače v high-level jazyku jako Python (jelikož jiný všem studentům známý jazyk na výběr není) a přednášející tak musí neustále obcházet abstrakce nebo opakovaně konstatovat, že v Pythonu to tak není apod.
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Náročný (ČTYŘHODINOVÝÝÝ) test, ale skvělé přednášky. Zábavné, poutavé.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je super zajímaví, podnětný, přiměřeně náročný i dobře uspořádaný.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zaujimave veci a hrozne vela novych informacii
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Téma předmětu mě příliš nezajímá, přesto v podání vyučujícího Ježka ze jednalo o přednášky, na které jsem se vždy těšil
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Niektore hodiny ma bavia, niektore menej, ale celkovo je predmet podla mna zaujimavy a aj som sa dost naucil, len so vsetkymi videami a ulohami zabera predmet fakt vela casu. Ano ulohy su sice dobrovolne, ale vacsina ludi si podla mna chce latku precvicit, kedze cvicenia k tomuto predmetu nie su.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
C# je hezký jazyk, přednáška dobře ukazuje myšlenky za jeho návrhem a to jak v něm má člověk programovat.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super predmet, obsiahne pomerme široký záber učiva do rozumnej hĺbky a dá študentovi ako teoretické znalosti aj možnosť si všetky znalosti rovno implementovať.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet bol dobre štrukturovaný pánom učiteľom.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Predmet bol veľmi zaujímavý, trochu síce časovo náročnejší, ak si človek chcel poctivo prejsť všetky úlohy na zopakovanie, ale inak ho hodnotím veľmi pozitívne.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Obsah předmětu je příliš rozsáhlý na jenom jednu hodinu týždenně. I když je jenom jedna přednáška týždenně, pak se na to ještě musíte podívat doma, nejlépe vypracovat Self-assessment úlohy za bonusové body, a pak se zkouška skládá z příkladů. Ty zkouškové příklady jsou podobné Self-assessment úlohám z posledních přednášek (které ovšem navazují na předchozí).
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super predmet ak vás ho učí Pavel Ježek
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Mna osobne tento predmet bavil hadam este menej ako lingebra, su to uzitocne veci ale bolelo to. Vsetko je nahravane a neoplati sa to uplne pozerat na menej ako 2x ale je treba tomu naozaj rozumiet, takze asi nie je naskodu sa ist spytat par otazok.

Skuska bola zaujimava, nebolo to lahke ale clovek musi mat proste jasno skoro vo vsetkom aby bola znamka, oplati sa robit Self Assessmenty.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Principy počítačů mohou být zajímavé i pro pokročilé.
Oceňuji, že se látka probírá opravdu do hloubky.

Zkouška má podobu testu, který je obtížný.
Zabere hodně času a vyžaduje velmi dobrou znalost probrané látky.
Určitě není radno podcenit přípravu.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velice užitečný a zajímavý předmět. Výklad je v podstatě pohádka o počítačích a mě osobně ji bavilo poslouchat.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
too much info in one lecture , no PowerPoint or pdfs , lectures are complicated
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je velmi užitečný a nabízí poměrně zevrubný vhled do těchto témat i pro úplného laika
Adam Jahoda, 25.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět je spíše přehledový, některé kusy jsou i velmi zajímavé. Je škodou, že k němu neexistuje žádná oficiální literatura, k dispozici jsou záznamy přednášek, z nichž se ale neučí až tak dobře.

Za velkou chybu považuji výuku nízkourovňových konceptů v Pythonu, jazyce, který na to hodně není určený. Myslím, že jsme zbytečně dlouhou dobu přednášky (kdy by se dalo dělat něco užitečného) strávili vysvětlováním toho, jak v pythonu udělat nějakou věc, která se od pythonu vůbec neočekává. Kdyby byl předmět až později a byl spojen s úvodem do C či jiného low-level jazyka, přišlo by mi to mnohem vhodnější.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Rad bych kdyby byli jednodussi ukoly o neco. Nejlepe kdyby je hned opravoval a kdyz ro mame spatne aby jsme to mohli opravit a odevzdat znova ale chapu ze na principech je asi 200 lidi coz je dost. Treba udelat nejaky software jako je recodex by bylo fajn ale to je nakladne. Asi taky mi prijde ale to nevim ale prijde mi ze u neceho delame trosku zbytecne moc detailne tak mozna vice vysvetlit a mene detailu a taky by bylo dobry ten text na tabuli rozepsat a nehnacat to tam vedle sebe az je to neprehledny a kdo nebyl na prednasce to nepochopi (muze si pustit nahranou prednasku)
Author of entry is known to survey organiser, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Tento semestr jsem se asi nejvíce dozvěděl v tomto předmětu (asi také kvůli tomu, že byl nejobsáhlejší). Je to velice přínosný předmět pro lidi, co nemají o tomto tématu, ale je v něm dost látky, co se musí probrat.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Osobně mi přijde těžké si spojit většinu učiva s ostatními předměty. Přijde mi jako jenom malá část je důležitá k pochopení ostatních předmětů.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html