InquiryInquiry(version: 653)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Bioinformatics Algorithms [NTIN084, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Paci sa mi vyuzitie moodle v cviceniach - su v nom vsetky zadania uloh, rovnako ako aj slajdy a pod.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Vyučující hned na začátku semestru jasně stanovil podmínky na získání zápočtu (které nebyly nijak přísné), takže člověk ví, s čím má počítat. Domácí úkoly byly zajímavé, ale mohly by být opraveny dříve než večer před zkouškou. Výklad je občas poněkud zmatený (takže člověk přesně neví, co má dělat).
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Bioinformatics Algorithms [NTIN084, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Přednášející látce dobře rozumí, připravené slajdy jsou zcela dostačující na pochopení problémů a přípravu na zkoušky (byť jich je tedy mnoho). Není problém se s ním domluvit, pokud máte s čímkoliv potíže.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Přednášející byl příjemný a vstřícný člověk, veškerá domluva s ním byla bezproblémová.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 2. Year, Bioinformatika, Bachelor's
Vyučující je přátelský a vstřícný, a to jak při přednáškách, tak u zkoušky. Výklad byl ale občas poněkud zmatený (především co se biologické stránky věci týče, ale to lze u informatika pochopit a omluvit).
Comment on course, Bioinformatics Algorithms [NTIN084, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
I stopped going to the subject, because the seminars required knowledge of Python, all the other students already had it and I got lost.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Velmi dobré cvičení, byť mě bavilo o trochu méně než přednáška. Je založené především na implementaci algoritmů z přednášky, případně na jejich úpravách (např. diskuze o různých variantách alignmentů, apod.).
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Celkově se mi formát cvičení líbil, ač mi občas přišlo, že by mohla být trochu lépe připravená. Občas mi též přišlo, že jsme zbytečně ztráceli čas ubíjejícími technikáliemi (ne že by nebylo důležité umět pochopit cizí kód, ale zase zabít tím polovinu cvičení...). Co se mi hodně líbilo byl projekt, obzvláště na něm oceňuji to, že byl rozumně volný -- člověk se na jednu stranu mohl do libosti "vyřádit" na tématu, které ho zajímalo, na druhou stranu nebyl problém udělat rozumný projekt za týden až dva rozumně intenzivní práce.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Oceňuji dostupnost materiálů a provázanost s přednáškou. Líbí se mi, že body získané prací na cvičení se částečně promítají do výsledku zkoušky, myslím si, že je správné hodnotit práci odváděnou během celého semestru.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Předmět probral všechny nejdůležitější elementy bioinformatických algoritmů v příjemné a srozumitelné formě. Syllabus považuji za skvěle navržený.

Předmět byl vyučován v angličtině, přičemž angličtina pana profesora byla na velmi dobře srozumitelné úrovni.
Comment on course, Bioinformatics Algorithms [NTIN084, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pekne prebraté základné problémy a algoritmy z bioinformatiky. Na predmete sa viac rieši informatická časť, ku ktorej sa vždy uvádza biologická motivácia.
Jediné, čo úplne nevyšlo bolo, nerovnomerné rozvrhnutie úkolov na semester - viac sa ich nakopilo na konci. Na druhej strane úkoly boli v pohode - primerane náročné a aj zaujímavé.
Pozitívne hodnotím úvod do Pythonu - teda, že sa implicitne nepredpokladá, že študenti ho ovládajú (toto sa o niektorých predmetoch na MFF nedá povedať).
Takisto systém, že body z cvičení prispievajú ku hodnoteniu zo skúšky sa mi páčil, aspoň to človeka motivuje k práci na cvičeniach.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Velmi zajímavý předmět, oceňuji vysvětlené biologické pozadí řešených problémů, které výrazně zvyšují motivaci.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Inu, celkově mi předmět přišel hodně zajímavý a probíraná témata mě zaujala. Bohužel přednášky nebyly úplně ideální, místy mi přišly zamotané (hlavně u zběsilejších pravděpodobnostních částí), některé algoritmy mi úplně nedávaly smysl, nebo mi naopak přišlo, že jsou tak triviální, že skoro nestojí za zmínku (různé backtrackingy a jiné hrubé síly, ač to může být tím, že jako "čistý" informatik automaticky hledám co nejefektivnější řešení). Z velké části mi přišlo, že to bylo slajdy, ze kterých se přednášelo (ale teď už si nemůžu vzpomenout na konkrétní příklady, daň za odkládání ankety), měl jsem pocit, že jejich zlepšení by přednášce mohlo hodně pomoci.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 2. Year, Bioinformatika, Bachelor's
Přednáška je rozhodně zajímavá, i když mi chyběla některá aktuální témata - např. predikce a analýza terciární struktury proteinů (to je v biologii hodně diskutované a zásadní téma), multiple alignment (opět v biologii jeden ze základních nástrojů), apod. Celkově bych uvítala větší návaznost na praktické využití probíraných metod. Veškeré materiály k přednáškám jsou dostupné na Moodlu, což je fajn, ale prezentace občas nejsou úplně vhodné k učení (např. kvůli ne úplně jasným pseudokódům).
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pan profesor Mráz měl látku dobře připravenou a přednáška měla vysokou úroveň. Byly probrány všechny důležité věci týkající se bioinformatiky a slidy byly přehledné a vhodné pro učení na zkoušku.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html