InquiryInquiry(version: 647)
In the winter semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 04.01.2019 until 20.02.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Martin Kruliš, Ph.D. [32-KSI], Web Applications [NSWI142, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Najprv ma odrádzalo, že prednáška bola po anglicky (cvičenia česky), ale potom to bolo super. Nie je to ťažký predmet, väčšina prednášok pokrývala syntax a techniky HTML, CSS, JavaScriptu a PHP a to nebol problém počúvať po anglicky, navyše prednášajúci hovorí zrozumiteľne.
Na skúške boli prevažne praktické otázky z toho, čo sa prebralo na prednáškach. Celkovo to bol zaujímavý predmet.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Pros:
+ systematika, precíznosť

Cons:
- bolo by fajn zopakovať na konci prednášky najdôležitejšie pointy danej technológie
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Příjemný úvod do problematiky návrhu webových aplikací
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející moc hezky vysvětloval, stihlo se toho poměrně hodně. Nechápu ale pointu zkoušky, kde se zkouší prakticky výhradně z něčeho, čeho jsme se na přednášce dotkli jen velmi okrajově, a na cvičení jsme to vůbec nepotřebovali. Tato snaha ztížit zkoušku je zbytečná, radši ať se prostě sníží kreditová dotace na tento předmět, protože zřejmě neodpovídá.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemám asi žádné velké výtky, výuka byla svižná a zajímavá, jsou k dispozici docela kvalitní slajdy. Hlavně zezačátku byl velký problém s přetahováním (cca 2-5 minut po konci přednášky), ale to se ke konci zlepšilo. Rozhodně je užitečné, že se na přednášce taky ukazují "live" příklady, prostě zdroják a ukáže se v prohlížeči, co to doopravdy dělá. Je to lepší než jenom zírat do slajdů. Na druhou stranu mi přijde, že se příliš mluví "o hovadinách" (např. výčet milionu funkcí na práci s databází), ale nezmiňují se věci, které zase já považuji za užitečné (např. heredoc a nowdoc mi zpříjemnily vypracování domácího úkolu, ale zmínku o nich jsem nezaznamenal; dále bych rozhodně zdůraznil význam operátoru === v obou jazycích PHP i JavaScript; velmi důležité closures sice vysvětlené jsou, ale nepřišlo mi to dostatečné). Pozor, upozorňuji, že jsem nechodil na cvičení, takže je možné, že toto všechno bylo vysvětleno tam!

Na závěr jenom dodám, že zkouška je těžká (v podstatě plná chytáků) a pro její pohodlné napsání rozhodně nestačí jenom tupě chodit na přednášku. Na druhou stranu každý má šanci dostat bonusové body za plnění úkolů.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Z důvodu účasti zahraničního studenta byla přednáška v anglickém jazyce. To přednášejícího nijak znatelně neomezovalo. Přednášky byly poutavé, informativní a příjemné.
Mgr. Jan Michelfeit [32-KSI], Web Applications [NSWI142, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia boli veľmi dobre pripravené, zaznela aj teória, aj sme sami pracovali na úlohách. Veľa mi to dalo a dosť som sa na cvičeniach naučila. Na každý domáci úkol boli 2 týždne a boli čím ďalej tým ťažšie, ale keď si na to človek urobil čas tak sa to dalo zvládnuť
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
+ prednes, komunikácia, ochota
+ reagoval rýchlo na maily a otázky v review boardu
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Řešení předchozích domácích úkolů a užitečné informace pro vypracování dalších domácích úkolů byly v podstatě jedinou náplní prezentací.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Rozumi tomu, ale moc se pta na jednoduche otazky a ceka na odpoved. Misto toho by mohl ukazovat nejaky hotovy kod pro inspiraci.
Comment on course, Web Applications [NSWI142, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Pros:
+ forma prezentácií
+ opakovanie z prednášky
+ komixy, vtipy, príklady zo sveta
+ iteratívny projekt, review board

Cons:
- často sme nestíhali
- projekt má malú váhu na výslednú známku
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ procvičování při hodině
+ konkrétní ukázky
+ cvika pomáhali v přípravě na zkoušku
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Vzhledem k obsahu přednášky jsou cvičení (tedy domácí úkoly) značně rozsáhlé. Z toho důvodu bylo vypracování některých úkolů poměrně časově náročné.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Chtělo by to tu pro budoucí zapisující, hlavně pro ty, co přemýšlí, jestli by z cvičení Webových aplikací přejet na nějaký jiný předmět někam jinam, poznamenat, že alespoň v tomto semestru se nejednalo ani tolik o cvičení, jako krátké shrnutí, co se hodí do domácího úkolu a případné zodpovězení otázek k němu, což obvykle skončilo třeba již po půl hodině. To není špatné, ale myslím si, že by buď klidně cvičení klidně mohlo být cvičením, mohlo by být v laborce, mohlo by rozšiřovat jinak hódně stručnou přednášku a mohly by se při něm procvičovat věci typu AJAX, zkrátka ty věci, co si narozdíl od HTML a CSS člověk nenačte zas tak "hned", anebo by mohlo být někde jasně upozorněno na to, jak "cvičení" probíhá, aby si pak třeba někdo nerozmyslel zápis jiného předmětu, protože si naivně myslel, že by musel cvičení opouštět o dost dříve, a že by to bylo hloupé... jako já.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cviceni je vysvetleno zadani, pripadne poskytnute nejake rady. Moc se neprobira jak mel vypadat minuly ukol. Vetsinou konci drive - trva cca 30 min.
Comment on course, Web Applications [NSWI142, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Pros:
+ systematika, zrozumiteľnosť

Cons:
- veľký záber učiva
- známka sa v silnej miere odvíja od testu, ktorý je veľmi špecifický. Ocenil by som väčšiu váhu projektu.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pěkný úvod do vývoje webu. Název předmětu může být trochu zavádějící (osobně bych to označil spíše třeba jako „Úvod do vývoje webových aplikací“, nebo nějak podobně).
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ konkrétní ukázky
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Slušný základ webových aplikací, naučí i lidi, kteří nikdy nic z toho neviděli, na druhou stranu neurazí ani ty, kdo už "to všechno znali". Myslím si, že skladba předmětu je naprosto vyhovující i vzhledem k navazujícímu předmětů.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Předmět je obsáhlý, pokrývá řadu technologií a proto je látka probírána značnou rychlostí.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi obsahla a dobra prednaska. Hodi se i pro studenty se zkusenosti v programovani webu.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html