When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jáchym Bártík [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 25.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Cvičící na každé cvičení dobře připravený.
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super rýchly. Ak aspon jeden človek rozumel išlo sa dalej a nič sa nevysvetlilo
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Hodiny jsou velmi příjemné!!!
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý přístup,
rychlé reakce na dotazy,
bez výhrad
Férové bodovanie bonusových úloh. Dobrá komunikácia cez mail. Ochota ostať i po hodine.
Mgr. Ivana Sixtová [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn cvičiaca, vie po opýtaní sa dobre poradiť a je pri komunikácií veľmi ústretová. Cením si špecifický feedback k domácim úloham.
Hodila by sa väčšia ráznosť pri prednášaní slidovej časti - občas som mal pocit, že zo zadných rád v SW2 jej predne stráca na dôraze a pútavosti.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikající cvičící, klidná a příjemná, dávala možnost opravovat chyby v úkolech, takže člověk zbytečně neztrácel body.
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Fajn cviciaca, vysvetlila veci pekne a bola mila, jedine co ma zarazilo bolo ze jej vadili nadavky v kodoch, zvlastne. Myslel som ze s tym sa rata ked uci uplne nepouzitelny a nudny otrvany predmet nechutny, ktory je este aj z nejakeho dovodu vynuteny na swi specializacii.
Okrem toho nemozem povedat kryve slovo, pretoze by som klamal, dokonca vlastne to bola jedna z tych daleko lepsich cviciacich.
Dalo sa s nou pekne dohodnut na veciach na ktorych som ani nedufal, ze by sa dali, dakujem.
Mgr. Štěpán Stenchlák [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla vedena moc hezky. Hezky se výklad poslouchal, vše bylo jasné. Ochotně odpovídal na otázky, pomáhal s kódem, sympatický cvičící
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Velmi ochotný, cvičení byly fajn a přínosné. Je vidět, že se v dané problematice opravdu vyzná a dokáže pomoct či poradit. Férový u zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvěle vedená cvičení. Vždy je nápomocen k jakýmkoliv otázkám ohledně probíraných témat (semtam hodí i dobrej vtip).
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení je super, probíhá formou samostatné práce, kde se procvičuje to, co bylo na přednášce. Naučil jsem se něco nového i přesto, že PHP jsem znal a byl jsem v něm zběhlý.
Mrzí mě, že cvičení tvoří poměrně velkou část bodů, které se promítají do známky. Zvážil bych přidat body k domácím úkolům a naopak body za cvičení snížit.
Mgr. Petr Škoda, Ph.D. [32-KSI], Programming of Web Applications [NSWI142, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Príjemný vyučujúci, nemám čo vytknúť, fajn prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi příjemný učitel, zábavný (občas až moc). Hodnocení je až zbytečně přísné, ale chápu, že zkoušku nelze dávat zadarmo. Přidal(a) bych více aktivit jako Gamebook nebo SQL Injection, ať není nutné přijít fyzicky na tolik cvičení (lékaře v dnešní době nejde tak snadno přeplánovat a nemoce si člověk taky nevybírá).
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Odpovedal rychlo na maily a bol zhovievavy, trochu mi je luto toho co uci, vobec ma to nebavi.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrý přednášející, jeho tempo výkladu je dost rychlé, ale má energii a neomrzí. Na přednášky jsem chodil s chutí, vždy jsem se dozvěděl něco nového a i složitější koncepty pan Škoda zvládne vysvětlit tak, že je vůbec není problém pochopit. Umí i zapojit studenty do přednášky občasným hlasováním či mini-anketami.
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly často velice zajímavé, ale nebavily mne pouze ty přednášky, které byly pouhým výčtem syntaxe. Chválím externího hosta
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednes pana Škody je skvělý a celkově přednáška dobře plyne. Líbíli se mi zejména po ukázání teorie praktické příklady během přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je ok, pro někoho, kdo webové aplikace ještě neviděl.
Líbila se mi snaha zapojit studenty do přednášky občasným dotazem a následným hlasováním.
Comment on course, Programming of Web Applications [NSWI142, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nie som stotožnený s konceptom povinných (resp. skoro povinných, keďže človek potrebuje body za dochádzku) cvičení - žiadne cvičenie doteraz, ktoré som absolvoval nič také ešte nemalo a nemám pocit že by som sa bol naučil na weboch vďaka tomuto o niečo viac.
Naopak, systém motivuje na cvičenia chodiť "po body" a odrobiť nutné minimum čo najrýchlejšie. Tým však určite nechcem povedať, že by mal byť systém s bodmi za aktivitu ešte viac sprísnený.
Cvičenia mi prišli veľmi rôzne množstvom naplánovaného učiva. Zatiaľ čo pri úvodných CSS cvičeniach som niekedy nestíhal držať tempo s cvičiacou, kým sa mi podarilo vytvoriť správne vyzerajúcu stránku, pri neskorších PHP a hlavne JS cvičeniach som mal viackrát celé zadanie hotové pod 45m.
Koncept cvičení je rozumný - kombinácie slidov a samostatného riešenia úloh.
Možno by bolo fajn pridať viac interaktivity - napríklad diskusie ohľadom toho, čo akurát programujeme a problémov na ktoré študenti narazia nahlas so všetkými.
Nie súčasť predmetu, ale pri "webových aplikáciách" podstatná vec - v učebni SW2, kde cvičenie prebiehalo, je dlhodobo problém s wifi, ktorý viem že nemám jediný. Väčšinou som prvých 20 m cvičenia strávil pokusmi sa pripojiť na internet, kedy sa postupne zvykol rozbehnúť. Nie je mi jasné čo to vôbec spôsobuje, ale iné učebne tento problém nemajú. Človek bol často odkázaný na vlastný mobilný internet, no v airgapped učebni s meter širokými kamennými stenami ktorou je SW2 aj to môže byť ťažké.
Filip Bubák, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji, že bylo možné předmět zvládnout, aniž by se člověk musel dívat na přednášky. Jsem rád, že se dalo předem podívat, co se bude dělat na cvičení.
Problémem je, že všechna cvičení byla v S*2, v místnostech, kde prakticky není signál. Takže máte možnost buď čekat dvě minuty na načtení stránky, nebo pracovat na počítači, kde si nemůžete nastavit vlastní set-up. Proto jsem si raději dělal úkoly doma den předem. Weby nejsou předmět, kde by člověk potřeboval nějaký extra speciální tooling, který by se těžko získával na vlastním počítači. Ocenil bych tedy možnost mít alespoň jedno cvičení v normální místnosti. Jinak toto cvičení nemohu označit za nic jiného než ztrátu času, na kterou se chodí jen kvůli bodům, aby člověk nemusel na zkoušku.
Úkoly z CSS a HTML byly fajn, ale polovina úkolů z PHP a JS neměla nic společného s webem, kromě toho, že byly v jazycích, ve kterých se píšou aplikace pro web. Na vymýšlení algoritmů máme ADS a věřím, že lidé vědí, jak fungují if statementy, takže nepotřebují několik úkolů, jejichž pointa je validovat vstup proti tuctu podmínek. Pokud je validace dat tak důležitá pro tento předmět, měla by se alespoň učit pomocí JSON schématu.
Ocenil bych více komentářů v kódu testeru, které řeknou víc než jen jinými slovy zopakovaný název funkce. Často jsem musel spustit debugger, jen abych pochopil, co všechno tester během testu provádí. Dobrý začátek by mohl být ukázkový vstup a jeho výstup. Musím však poděkovat za diff na recodexu, který rychle prozradí, že člověk chápe zadání špatně.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla perfektně pojatá, zbytečně se nemluvilo, takže bylo dost času programovat. Na přednášky se navazovalo dobře, nejvíce mi chyběla práce s DOM (poprvé si to člověk mohl procvičit až při zápočtovém testu).
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Garbage in === garbage out - zaujimave jak z nejakej php/js chujoviny spravime este vacsiu.
Fakt ma zduse nebavilo vstavat o 7:20 aby som sa dostavil na cviko a odsedel / odpracoval na cas jak potkan hnusne ulohy ktore mi narusali klud a pokoj v dusi (o to krajsia bude tato anketa). Ak mate pocit ze by na tieto cvika nikto nechodil, ak by neboli podmienene bodmi ktore vlastne istym sposobom bolo treba ziskat aby clovek presiel na lepsiu znamku, nieco je velmi zle.
Zamyslime sa este raz a poriadne ci je vynutena prezencia to co naozaj chceme ako fakulta mff a ci sa tymto nejdeme podobat na filozoficku kde sa prezentuju projektiky za dobre znamocky.
Je mi luto ze taketo podmienky cvicenia boli zaverom nejakeho stretnutia/rokovania ci uz viacerych ludi alebo len jedneho.
Terminy na zapoctovy program neboli v unoru (potom neskor jeden ano, ale tam sa to zas prelinalo s 3dalsimi vecami). Je to ta jedina vec ktora mi chyba a budem mat predmet spraveny - dalo sa mailom dohodnut na iny termin v letnom ale v tomto bode to nemam ani chut dokoncit lebo tych niekolko hodin by som mohol radsej pozerat do steny a bolo by to uzitocnejsie.
Tento predmet ma donutil "zmenit" specializaciu, ine predmety ma namotivovali dat si obecnu informatiku ale tento predmet teda bol tzv highkick do pecene - totalne ma to vyplo a specializaciu v podstate presvedcilo zmenit.
Som na jednu stranu rad ze som si ho zapisal, ale na druhu smutny ze som to nevzdal skorej (asi nie je v mojej nature quitnut jak noob, no tu si priznam ze na to nemam, pretoze na to mat nechcem)
+nechapem kto by robil dobrovolnu ulohu v php realne mi je luto kazdeho kto si ju vobec precital celu.
Taktiez nerozumiem preco je v podmienkach predmetu napisane, ze ten jeden bod za zapoctak staci, ked body sa udelia aj tak iba ak sa implementuje zmena do projektu co je avg tak polka... a uz len za odprezentovanie toho co mame su 4
Často mi přislo, že v alokovaném čase skoro nešlo udělat všechny úkoly. Buď byly dost složité nebo jsme strávili moc času nad jinými společnými věcmi, že pak nezbylo dostatek času na vypracování úkolů.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou dobře organizované a přínosné. Celkově je výuka tohoto předmětu dobře koncipovaná.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkově velmi dobře vymyšleno. Všechna cvičení mají společné prezentace, které jsou přehledné a snadno pochopitelné. Velmi oceňuji originální příklady, ze kterých se dala výuka vždy pochopit a zároveň i bavila.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičení je nejlepší být vždy přítomný jak fyzicky (1 bod), tak mentálně (1 bod), hodí se to kvůli formě získání zkoušky. Zápočtový program a získání zápočtu OK. Úkoly jsou dost bodově nevyvážené, obvzlášť v JS části - Obdélníky a Obdélníky (efektivně), mi přišly jako moc velká práce za tak málo (1 každý) bodů. Povinné úkoly jdou zvládnout bez problémů.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Hodiny jsou velmi příjemné, protože vyučující je připraven zodpovědět všechny vaše dotazy, zatímco vy se věnujete samostatnému řešení úkolů. Jediné, co bych chtěla doplnit, je práce pro celou skupinu, tj. před hlavní částí výuky, kdy studenti sami píší kód, by bylo dobré předvést na tabuli řešení vzorového příkladu, který nebude řešit vyučující, ale skupina, která bude odpovídat na návodné otázky vyučujícího.
Jinak je vše skvělé.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobře rozvržené,
úkoly odpovídaly tomu co se probíralo a byly dobře popsané.
Fajn cviko.
Na tie bonusové úlohy často neostal skoro žiaden čas. Chcelo by to k tým prezentáciám nejakú detailnejšiu literatúru, napríklad ako to je u predmetu "Úvod do Linuxu".
Comment on course, Programming of Web Applications [NSWI142, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Predmet je dobrý úvod do vývoja webových aplikácií. Ako asi väčšina študentov by ma zaujímalo viac z JS ekosystému a menej PHP, no som si vedomí, že to je predmetom nadväzujúceho predmetu. PHP je tiež stavebný kameň množstva skutočných aplikácií v produkcii, takže je dobré, že s ním človek získa základné znalosti.
Mám pocit, že hodnotenie predmetu je koncipované tak, že aktívne odrádza od účasti na skúške. Na prejdenie predmetu je to veľmi fajn, na získanie 1 mi prídu podmienky dosť drsné - ak som dobre počítal, na 1 mohol človek pri návšteve všetkých 13 cvičení a získania všetkých bonusov + plného počtu zo Z testu vynechať asi 2 úlohy.
Tým, že na skúšky takmer nikto nechodí, je pomerne ťažké mať predstavu ako skúška vlastne bude vyzerať - jedinou informáciou sú asi 2 vety na stránke predmetu. Veľmi by som ocenil zverejnené aspoň 1-2 staré testy.
Pre budúcich účastníkov skúšky - je v pohode zvládnuteľná z prednášok, aj keď často ide o otázky na detaily učiva.
K úlohám - bolo by fajn doladiť zadania a testovač. Konkrétne, testovač často ponúkne len obyčajný diff, človek však ani vlastne nevie čoho to je diff a musí uhádať, čo je jeho výstup a čo je očakávaný výstup. V rôznych okrajových prípadoch je to ešte horšie, keďže testovač buď nevypíše nič, alebo rôzny mätúci výstup.
To by ešte bolo zvládnuteľné - na C# testovač zásadne nevypisuje nič, čo síce nie je ideálne, no myslím si že súvisiacimi bugmi som strávil výrazne viac času pri tomto predmete.
Rozdiel je v tom, že pri úlohách z webov sú zadania na ReCodexe oveľa menej detailné. Veľa podstatých častí (napr. o tom čo je vlastne valídny vstup pre validovaciu úlohu) je ponechaných na implicitné pochopenie čitateľa a neraz som musel kľúčový fakt o riešení úlohy získať reverse-engineeringom testovača, keďže zadanie úlohy sa o tom vôbec nevyjadrilo.
Nejdem do ankety písať konkrétne prípady (už si ich ani nepamätám), no myslím si že by nebolo zložité nájsť v zadaniach tieto diery a doplniť ich.
Veľmi oceňujem kvalitné nahrávky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět by se měl přejmenovat na „Psaní webových stránek v HTML a CSS, programování v PHP a JavaScriptu“. K webovým aplikacím se dostane jenom okrajově (hlavně v zápočtovém testu). Cením, že se zabývá pouze čistým HTML/CSS/PHP/JavaScriptem, frameworky se dnes možná trochu nadužívají. Možná bych přidal(a) TypeScript, bez něj to prostě nejde.
Samuel Vaško, 16.02.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
useless, uplne zly sposom vyucby, co sme na technickej? Esteze aj prednasky nemali hodnotenu ucast jak tie garbage cvika (nemusel som tam byt ani raz nakolko to bolo nahrate - moze pomoct niekomu kto je zmateny na tolko aby si tento predmet vybral ale dost mudry na to aby pozeral videa na 2x a usetril cas)
asi chapem preco je to povinny predmet na swi ale je to utrapa, fakt ze cvut zalezitost, malo teoreticke, no zaroven je to celkom klucovy predmet na uvedomenie toho co clovek chce a nechce v zivote nikdy robit.
Z nejakeho dovodu mali potrebu vkuse dakovat Krulisovi o to viac sa mi tento predmet hnusil. Ak je Krulis super dobry sw inzinier, chcem byt presny opak a idem na obecnu, diky.
Z nejakeho dovodu si mysleli ze je faj. napad dat deadline na asi 3ulohy do vianoc, asi aby ma co najviac srali v case kludu a pokoja.
Tazke ulohy ktore boli za malo bodov a nemali s webmi nic spolocne by som okamzite vymazal, nevidim zmysel v tom implimentovat algoritmy z ads1 ktore nejsu vobec trivialne, na to by som si zapísal inypredmet a hlavne by som to NEROBIL V JAVASCRIPTE, normalne ze fuj, som zhnuseny. Horsie je hadam len php toho tam tiez bolo dost. Uchylny jazyk.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi dobře organizovaný předmět, který naučí základy fungování webových aplikací postupným přidáváním toho, co je k vývoji takové aplikace nezbytné – tedy od základů HTML až po kompletní aplikaci s PHP, JS, napojením na databázi a podobně.
Zápočet+zkouška jsou velmi férově řešeny, při nasbírání dostatku bodů během semestru je možné zkoušku vynechat.
Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2025, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Bonusové body ze cvičení byly trochu kontraproduktivní. Kdo je chtěl, tak už na úlohách od začátku pracoval a neposlouchal výklad. Domácí úlohy byly celkem úmorné. Přijde mi, že mnoho z nich nebyly bohužel programátorsky zábavné, jen otrocké psaní 375. pravidla. Třeba moc hezká byla úloha s vyplňováním největšího obdélníku.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2025, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Jako jakýsi úvod do webových aplikací je předmět dobře koncipovaný. Pokud člověk již nějaké zkušenosti má, pak je pro něj předmět velmi jednoduchý, ale jako roli prerekvizity pro pokročilé weby splňuje velmi dobře. Nepřímá motivace chození na cvika za účelem vyhnutí se zkoušky je super nápad. Celkové rozvržení domácích úkolů, které lze na konci zkombinovat do jednoho na zápočet se mi líbilo.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
PHP je hodně, JS je málo.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Bodování na zkoušce má podivnou formu.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět jde dodělat bez zkoušky což je plus.
Teoreticky jde dodělat na 1 bez zkoušky, ale to vyžaduje 98% úspěšnost ve všech ohledech (docházka, bonusy zápočtový test atd.)
Jinak dobře rozvržené - jak HTML,CSS,PHP i JavaScript jsou probrány akorát aby si člověk udělal představu jak se s nimi operuje a k čemu jsou dobré
Predmet pomerne dosť časovo náročný, vedomostne zvládnutelný pokiaľ má človek už nejaké skúsenosti s OOP. Pri zadaniach na recodexe mi často prišlo, že popis úlohy bol nejasný alebo dokonca významovo nesedel na 100% s anglickou verziou.