InquiryInquiry(version: 682)
In the summer semester of the academic year 2021/2022, data collection is allowed from 30.05.2022 until 16.09.2022.
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Excellent.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The teacher speaks english fluently.
He answered any of our questions.
He is very enthusiastic, dedicated to his profession.
He is a very good lecturer.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
He is a good teacher, but a bit superficial. Many times he came to the lecture unprepared, once he even forgot the slides so he did not have the material, thus ending the lesson earlier.
When he does prepare for the lecture, it is great. I really liked that he showed us videos in which he demonstrated certain things he discussed. I would describe him as someone who is thinking outside of the box. The lecture was not just the lecture were he taught the material. He went beyond that by telling interesting facts, or how they are related to certain topics in research, etc.
One downside of him being very busy is that he sometimes does not reply to important e-mails for a long time. Often homeworks are corrected quite late as well, so it is harder to keep track of our progress.
Mgr. Martin Mirbauer [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení mně moc nedávaly, občas se zbytečně opakovala látka z přednášek... ale praktické ukázky některých algoritmů nebo práce s OpenGL byly užitečné
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výhodou bylo, že na cvičení nebylo potřeba chodit a člověk se klidně obešel bez něj - stačilo odevzdávat domácí úkoly. Nevýhodou bylo, že cvičení nebyla moc poutavá. Pan Mirbauer mluvil dost potichu a ne moc zajímavě - buď opakoval látku z přednášky nebo jen četl kód. Bylo by dobré, kdyby se pro výuku skutečně dokázal nadchnout, nebral to jen jako nutnost. Také jistá forma spolupráce se studenty by neuškodila - například ukazovat si vypracování úkolů a nechat dotyčné o nich pohovořit, či otevřít diskuzi nad nějakým tématem.
Vít Koštejn, 10.02.2020, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Naprosto zbytecna cviceni, cvicici mluvil potichu, nebylo mu rozumnet neumel nic vysvetlit...
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2020, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení s Martinem mi nepřišlo moc užitečné. Většinu věcí vysvětloval hodně pomalu a ještě se při tom občas zamotával do tirviálních věcí, které vůbec nebylo potřeba vysvětlovat. Celkově by se měl Martin víc zaměřit na to, aby cvičil GRAFIKU a ne ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ. Třeba při zadávání domácích úkolů není potřeba procházet zrojový kód a vysvětlovat každou podmínku a for cyklus, tohle si studenti, kteří prošli Programováním I, zváldnou projít sami až budou úkol dělat. Chtělo by to naopak víc se zaměřit na věci související s tímto předmětem, tedy pořádně projít textové zadání a říct, co se od studentů očekává, jaké algoritmy související s grafikou k tomu můžou použít apod.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Toto cvičenie ma bohužiaľ nenadchlo tak, ako som to pred začiatkom semestra očakával. Nepochybujem, že pán Mirbauer rozumie rozoberaným témam, no jeho tichší prejav vo mne spôsoboval to, že som sa po istom čase nedokázal sústrediť a začal som sa na cvičení "nudiť" resp. prestal výklad vnímať a teda sa často stávalo, že som po skončení cvičenia (ne)vedel rovnako veľa ako pred ním. Aj kvôli tomu som časom na cvičenia prestal chodiť. Verím však, že časom pán Mirbauer získa dostatok skúseností, a týmto komentárom ho chcem aj povzbudiť k ďalšej výuke.
Ďalšou vecou, ktorú by som ocenil viac je kratšie čakanie na výsledky opravených domácich úloh. Rozumiem, že opraviť kvantum domácich úloh tak, aby boli zhodnotené čo najobjektívnejšie a najspravodlivejšie (aj vzhľadom na udalosti, ktoré sa v priebehu semestra stali) musí byť časovo náročné, no osobne ma odradilo to, že pokým som sa dozvedel výsledok úlohy, stihol som už aj zabudnúť, o čom presne táto úloha bola.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Richard Hladík, 03.02.2020, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Během roku měl cvičící velkou odezvu v opravování úkolů, to se zlepšilo o zkouškovém.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nevyžaduje se aktivní účast studentů. Většina cvičení vypadala jako vysvětlení, co se po nás bude chtít v domácí úloze (což oceňuji, protože některé úkoly nebyly na první pohled jasné). Dále se ukazovaly techniky, kterými je možno k problému přistoupit. V jednom cvičení se dobírala látka z přednášky.
Účast na cvičeních nebyla povinná, ale rozhodně pomohla zorientovat se v tom, jak na řešení domácích úloh. Názorně byla ukázána aplikace některých záležitostí z přednášek.
Přestože mě problematika zajímá, raději jsem měla přednášky než cvičení.
Jinak k zápočtu: Pan Pelikán byl moc vstřícný při opravování domácích úloh a minimum bodů dával pouze za strohé splnění zadání. Což znamenalo, že jakákoliv další invence studenta byla oceněna, což bylo velmi motivující. Na splnění zápočtu není třeba odevzdat všechny úlohy, student si může vybrat, které vynechá (k téměř plnému počtu bodů mohl student vynechat 4 úlohy z 11). Záleží, jak máte obodované úlohy. Pokud jste šikovní a dostáváte lépe hodnocené úlohy, je možné jich vynechat ještě víc. Dále oceňuji, že přebytečné body ze zápočtu se přičítaly k výsledkům ze zkoušky, takže člověk mohl udělat více domácích úkolů na pojištění si pěkné známky z předmětu (= další motivace, proč si vyzkoušet více domácích úloh). Podmínky zápočtu proto hodnotím jako velmi příjemné a motivující.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pán Pelikán je veľmi milý a vždy sa snaží výjsť študentom v ústrety. Taktiež výborne ovláda látku a vie ju dobre podať.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Doporučil bych lidem více na začátku zdůraznit, že optimální řešení není cílem a často ani neexistuje.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující by měl zapracovat na rychlosti opravování úkolů, jinak dobré.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvelý cvičiaci. O každej téme dokáže hovoriť s úžasných nadšením.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Lukáš Macek, 17.02.2022, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vyučující byl velmi milý, látku vysvětloval pomocí základních pojmů tak, aby ji co největší množství studentů pochopilo, kreslil obrázky...
Velmi se mi líbily jeho vlastní fotografie, na kterých byla různá témata ilustrována. Obecně si velmi cením všech krásných ukázek – přednášku mi zpříjemnily.
Trochu mě vyděsilo, že nám bylo řečeno, že se když tak máme podívat na záznamy přednášek z minulých let, pokud se něco nestihne, které ale často jsou i víc než dvojnásobně delší oproti prezenční přednášce. Na jednu stranu chápu, že nám vyučující chce sdělit co nejvíc, ale na druhou stranu mi přijde, že když má předmět dotaci jedné přednášky týdně, tak je divné, aby měl přednášky tři jenom proto, že ve světě řádí pandemie... Pokud jsou samozřejmě materiály pouze rozšiřující pro zájemce, tak to je v pořádku a naopak velká výhoda. Každopádně já jako student učitelství jsem především chtěl vědět základy, které budu učit, plus učivo ke zkoušce, jelikož živit se budu učením.
A tím se dostávám asi k největší slabině předmětu z mého pohledu – ke zkoušce. Byl jsem zkoušen distanční formou, protože jsem byl nemocný. Cením si toho, že mi to bylo umožněno, přestože mám mírné podezření, že u prezenční zkoušky bych získal víc bodů. U zkoušky jsou otázky na teoretická témata z přednášek, což mi přijde vhodné. Nešťastné mi přijde, aby se u zkoušky vyučující ptal na praktické problémy, na jejichž vyřešení je potřeba kromě znalostí z přednášek a jejich pochopení také praktická zkušenost s daným tématem... Cvičení totiž praktickou stránku trochu prohlubuje, ale jen velmi málo. Většina projektů je o tom, že musíme vůbec pochopit, co se v kódu děje, a pak někam dopsat nějakou věc tak, aby program dělal, co má. Abychom to však celé pochopili, museli bychom ten kód celý napsat sami, což není dost dobře možné, anebo se tématem zabývali ve volném čase, či jsme byli zaměstnaní v nějaké grafické firmě... Předmětu jsem věnoval hodně času, chodil jsem na každou přednášku a cvičení, poctivě si psal zápisky, naučil se je a rozuměl jim, ale otázka u zkoušky mě úplně vyvedla z míry a pak už jsem vůbec nevěděl, co se po mně chce... Tím, že zkouška byla distanční, tvořila tato kontroverzní otázka 50 bodů ze 100, takže mám pocit, že bych měl mnohem větší šance, kdybych dostal 4 témata po 25 bodech. Možná by tento formát šlo zavést i v distanční formě zkoušení?
Každopádně byl u zkoušení vyučující velmi milý a trpělivý, dával mi další šance a napovídal. Zkoušku jsem udělal, ale na konci mi bylo řečeno, že jsem se měl na učivo lépe podívat, což mě trochu zasáhlo jako nespravedlivé. Možná by se na praktickou část měl dávat důraz i na přednáškách, a to takovým způsobem, aby tomu studenti rozuměli a chápali, že to není zajímavost, ale že to bude u zkoušky. Jedna věc je vědět o existenci něčeho a druhá věc je vymýšlet konkrétní případ konkrétní použití v souvislosti s dalšími věcmi. U zkoušky se v praktické otázce kladl velký důraz na detaily, které mi nepřišly, že by někdy na přednášce byly zdůrazňovány. Zpětně bych velmi ocenil sjednocení přístupů. Také bylo divné, že sice bylo povoleno jít na zkoušku před získáním zápočtu, tj. před doděláním projektů ze cvičení na jistý počet bodů, byly u zkoušky otázky týkající se praktického řešení některých projektů, které jsme třeba ještě nedělali (např. projekty z 3D grafiky)...
Každopádně moc děkuji vyučujícímu, že mi bylo umožněno snažit se o dvojku doplňující otázkou a že nade mnou při zkoušce jen tak nezlomil hůl, to by bylo ještě o dost bolestivější. Kdyby se místo praktické otázky vymyslela jiná teoretická, myslím, že bych zkoušku hodnotil jako příjemnou diskuzi o probíraných tématech.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Skvělý výklad, srozumitelný. Přednášející byl velmi milý a ochotný.
Pro neinformatiky však bylo náročné orientovat se v zaužívaných zkratkách.
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednasejici mluvi trochu tiseji ale jinak je vydet ze je do tematu zapalen a dokaze to prenest i na studenty
Richard Hladík, 03.02.2020, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášející měl občas drobné zpoždění, výklad měl připravený. Možná je to tím, že jsem teoretik, ale přišlo mi, že přednášející občas zdlouhavě vysvětloval věci, u kterých to neblyo potřeba (záplavové vybarvování obrázku = DFS/BFS, lineární zobrazení a matice stačilo zopakovat a odkázat se na lingebru) a naopak nějaké, které mi nepřišly zřejmé, jenom tak prolétl.
Tereza Miklóšová, 05.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučující se o problematiku zajímá, jeho přednes je názorný, ukazuje příklady některých výsledků aplikací teorie, která se probírá. Velmi oceňuji hezky zpracované prezentace k přednášce, které dobře sloužily jako učební materiál spolu s poznámkami z přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavý a poutavý výklad, je vidět, že přednášející má k látce blízký vztah.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Úžasný přednášející. Zajímavý, zábavný, se zápalem pro přednášenou látku a zřejmě s hlubokou znalostí. Moc rád jsem chodil na jeho přednášky a moc rád budu dál. Díky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vyučující je příjemný a přednáší energicky a srozumitelně. Občas mi přišly některé jasné věci zbytečně podrobně vysvětlované, ale možná na to má trochu vliv zápis až v prvním ročníku Mgr. studia, kdy už má člověk některé věci zažité.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý přednášející, správné nadšení.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvelý vyučujúci, ktorý sa do danej témy vyzná a prednáša ju s nadšením. Je to super človek plný optimizmu a samotné prednášky sa nesú v priateľskom duchu.
Ochotný pomôcť. Prednáša zrozumiteľne a niektoré veci viac-krát opakuje, čiže ich pochopí naozaj každý.
Slajdy použité na prednáškach sú veľmi dobré a bohato stačia na skúšku.
Mgr. Vojtěch Tázlar [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Lukáš Macek, 17.02.2022, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vyučující měl velmi přátelský přístup, byl vždy otevřený dotazům, odpovídal jasně a hbitě. Velmi si vážím upřímnosti.
Vyučující měl pro studenty pochopení a velmi rád a rychle odpovídal na emaily ohledně nefungujících projektů s vhodnými a užitečnými radami.
Cvičení byla zajímavá, přestože jsme na nich často probírali z velké míry pouze kód zadaného projektu.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2021, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, Master's (post-Bachelor)
I thought Professor Wilkie answered questions he got pretty well. I wish he had made it clearer (through emails, or on the website) which assignments were due and when. I also understand there were some serious irregularities on the Czech-language side of the course, so it makes sense that the organization would be a little messed up.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2021, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
I wish we would have programmed some stuff together. I do not have much experience in programming graphics; and also the library that we needed to use for assignments - we should have done a quick example assignment together. If we had worked in a well known environment (unity, unreal, etc), we could easily google stuff on our own. But if you give us a proprietary library, we need to see how you yourself work in it. The library is not very "pretty" and things in it are not done in what I would say is "the normal way".
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Alexander Wilkie is always ready to answer your questions about homework or some concepts and even encourages to be afraid of asking about some old topics and his explanations during consultations are helpful and clear. However, I wish we would do something during practicals, maybe discover topics from lectures in practice.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Helpful and kind teacher.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Wilkie was punctual and helpful in when answering queries concerning technical details and submissions of the projects.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2021, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, Master's (post-Bachelor)
He was prepared and willing to answer questions, often considerately and in depth. It was hard to get a hold of him by email. And I observed it was hard to get the class to ask questions by microphone. Of course we shared the blame for that, but it'll probably be something to consider how to solve for any future versions of the course that have to be taught online.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Alexander Wilkie teaches in an active and interesting way and keeps contact with students during lectures. He is always prepared for the class and is willing to answer questions of students.
Some ideas about some topics are considered obvious by him when in reality they are not. They can be explained really fast but if this happens, it is easy to get lost during lecture.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Wilkie is an engaging and skilled lecturer. His classes were always interesting and his habit of occasionally dipping into fascinating tangential topic was much appreciated.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
I think that the professor has a great approach to the student,so he is able to catch the attenction of everyone
Comment on course, Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Lukáš Macek, 17.02.2022, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Na cvičení se dodělávala nějaká témata, která se nestihla na přednášce, ale byla u zkoušky.
Kromě nich se probírala i témata navíc pro zajímavost.
Hlavním úkolem cvičení bylo připravit nás na projekty, které jsme měli za úkol vypracovat, a vysvětlit nám je.
Musím říct, že se mi z počátku těžko hledala spojitost mezi samotnými přednáškami a projekty ze cvičení... Měl jsem pocit, jak kdybych chodil na přednášku o grafice a na cvičení z pokročilého programování v C#, přestože nám bylo řečeno, že vlastně C# znát nemusíme. Absolvovat tento předmět bez znalosti C# asi možné je, ale velmi obtížné, pokud se vyloženě nechcete programováním nebo grafikou živit.
Obecně mám pocit, že jsme si sice vyzkoušeli krásné projekty, ale nic moc jsem se nenaučil. Sice jsem si něco vyzkoušel a nad projekty přemýšlel, ale jelikož neumím vytvořit šablonu projektu, která pro nás vždy byla připravena, tak vlastně projekt udělat neumím... Tato skutečnost mě poměrně demotivovala. Přišlo mi to, že zkušenosti z projektů můžou být užitečné pro budoucí programátory a grafiky, ale jakožto budoucí učitel jsem z toho žádný užitek nevnímal.
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2021, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, Master's (post-Bachelor)
It was so difficult to understand what was expected of us. I still don't have a list of which assignments are due for the English-language group, and when. Also, the C# assignments are built on a huge software project with a lot of code that's not clearly documented, so it was hard to get started. (Of course, the online nature of the class made it a lot harder to ask for feedback on code.)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Tato cvičení byla mnohdy zbytečná, na kterých se člověk nic nedozvěděl (pokud se neprobíral výklad, který se nestihl na přednášce). Vzhledem k tomu, že domácí úkoly ani zdaleka nepokrývají všechna témata přednášky, tak by bylo dobré, abychom na cvičeních prakticky zkoušeli i ta zbylá témata
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
I wish we would do some practical work during practicals. Now they are optional to attend since they are intended for asking questions about homework. However, I think it would be a good idea to look at the code of the program with students, explain some methods there and how it works in general. Usually, Homeworks are really confusing and even if you understand what you have to do (for example, change the position of the object), you don't know what you have to do with the code. Or the description of the homework suggests using some mathematical method, but you don't understand how the method and assignment are connected at all. Answers to these questions are usually really short, so I don't understand why they are omitted during explanations.

Also, usually, homework is about not covered yet topics or topics that are not studied during the course. I wish they would be connected with the covered material because now you have to discover concepts from the ground.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Don't take this if you're not ready for lengthy homeworks.
Author of entry is known to survey organiser, 10.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkem zbytečná část. Na úkoly si člověk vystačí s podklady z webu. Chtělo by to nějakou interaktivitu, něco na cvičeních dělat. Ne jen další přednášku.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2020, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Je fajn, že tento předmět má cvičení, na kterém se ukážkou praktické ukázky látky probírané na přednášce. Nicméně je hodně znát, jestli člověk chodí na cvičení k přednášejícímu nebo k někomu jinému. U jiného cvičícího trochu vázla provázanost s přednáškou a některé věci nebyly vysvětleny tak dobře.
Richard Hladík, 03.02.2020, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Na cvičeních se občas opakovalo, co se nestihlo na přednášce, a ukazovaly se více či méně zajímavé praktické ukázky. Úkoly byly zajímavé a záleželo na člověku, jak moc si s nimi chce vyhrát, na zápočet stačilo je relativně flákat.
Author of entry is known to survey organiser, 16.01.2020, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Domácí úkoly byly dost kreativní a hodně mě bavily a naučil jsem se u nich spoustu zajímavých věcí, ale náplň cvičení mi přišla taková spíš o ničem - občas to bylo takové pokračování přednášky, dost času se věnovalo vysvětlování zadání domácích úkolů, které stejně bylo dobře popsané na stránkách..
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The practicals consisted of the teacher explaining the next homeworks.
Homeworks consisted of us finishing already started projects.
I enjoyed his practicals.
The SVN git-like version controll stuff I did not like though!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Practical weren't that useful.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Domácí úkolu z tohoto cvičení patřily mezi to nejzajímavější, co jsem na matfyzu dělal. Velmi oceňuji obrovský prostor pro kreativitu, který nám domácí úkoly dávaly, a také široký výběr témat a jejich široký záběr. Poprvé během studia jsem vytvářel něco, z čeho byl na konci opravdový a použitelný výsledek - obrázky a animace, na které jsem se mohl koukat a ukazovat je například své rodině (která nic o grafech, algoritmech či integrálech neví). Moc díky za to!

Velmi drobná výtka: připadalo mi, že kostry úkolů jsou psané spíš v C s C# syntaxí, než v opravdickém C#. Především s nespočtem statických metod, které jsme měli implementovat, jsem se obvykle vypořádával tak, že jsem je používal jen jako API pro přístup ke kódu uvnitř objektů.

Velmi oceňuji, že nás úkoly vedly na použití C# pointerů na místech, kde to dávalo smysl (např. do bitmap). Myslím, že studenti, kteří neabsolvovali Pokročilé programování v .NET II by mohli ocenit drobný tutoriál k tomu, jak pointery v C# používat (hlavně, jak to dělat správně v koordinaci s garbage collectorem a gc-haldou).

Je škoda, že jsem ze začátku nevěděl, jaké přibližně budou úkoly, jinak bych si lépe rozvrhl body mezi 2D a 3D úkoly a také bych asi raději dělal jiné úkoly.

Oproti domácím úkolům (a přednáškám), samotná cvičení mi až tak užitečná nepřišla a neměl jsem velikou motivaci na ně chodit.

Ještě poznámka ke slidům (především k přednášce): ocenil bych ukázky kódů v jazyce s C-like syntaxí (C, Java, C#, klidně Python) - Pascal jsme sice měli v prvním semestru, ale málokdo si z pamatuje jeho syntaxi a oproti jazykům, se kterými děláme denně, se čte kód v Pascalu o dost hůře. Taky by pomohlo, kdyby ukázky kódu používaly syntax highliting (na to jsou nástroje, které to udělají za Vás).
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
This projects required for this practical were well polished and allowed great creative freedom. Though towards the end the amount of them did feel somewhat overwhelming.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Úlohy na tento predmet sú zamerané na kreativitu a nie na rozvoj vedomostí z prednášky a cvičenia. Napriek tomu môžu zabrať niekoľko hodín.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičenia sa až tak neoplatilo chodiť, ale boli tam občas ukazované zaujímave veci, čo sa nestihli na prednáške.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Předpřipravené programy pro jednotlivé úlohy jsou výborné, lze tak pracovat na zajímavých úkolech, jejichž kompletní implementace by zabrala spostu času. Vzhledem k tomu, že zadání úkolů je navíc dobře popsané, není ani případná absence na cvičení nijak fatální.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly na cvičení zabraly docela hodně času a byly dost náročné. Zadání bylo důkladně předem probráno na cvičení. Problémem bylo, že některé podstatné informace řečené na cvičeních nebyly napsané na stránkách u zadání.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Myslím si, že by úplne stačila dotácia 2/1. Na cvičeniach sa aj tak zo 75% len opakovala prednáška. Zvyšok bolo rozšírenie prednášanej látky a vysvetlenie domácich úloh. Prakticky sme na počítačoch v priebehu cvičenia nemuseli robiť absolútne nič.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úlohy byly zajímavé a celkově mě bavilo je vypracovávat. Oceňuji, že je často velký prostor pro vlastní invenci a "bonusové body". Pro řešení úloh jsou připraveny ukázkové projekty, ve kterých je třeba měnit pouze jeden soubor; kvalita připraveného kódu (a někdy i frameworku grcis) ale mnohdy není příliš velká, což u "vzorového" kódu je poněkud nešťastné.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přijde mi, že cvičení k tomuto předmětu je trochu zbytečné. Úkoly ponechat, cvičení ne.
Comment on course, Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Lukáš Macek, 17.02.2022, 1. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Témata přednášky mi přišla velmi zajímavá a praktická, umožnily mi lépe pochopit látku týkající se počítačové grafiky.
Author of entry is known to survey organiser, 21.01.2021, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, Master's (post-Bachelor)
The topics were pretty interesting, and I enjoyed how he brought in more higher-level topics from other courses and current research.
Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2021, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
The tutorial and lectures in this course feel to be completely disconnected. The "freedom" that's given in assignments is great if you know what to do but for a person completely new to Computer Graphics its just a pain. Also attempts to contact the teacher about problems in class don't result in useful outcome.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavé, skvěle motivované.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Lectures are interesting and are explained in an informal way, which almost always makes much more sense than formal explanations and helps to understand the topic in general, get the intuition. Slides are very helpful and easy to read. I can say that it is definitely worth visiting every lecture.

I only wish that ways to implement some things would be explained too. For example, it is not really clear how some data is represented in the computer. Also, it feels that lectures are not really connected to practicals.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
One of the most enjoyable courses that I attended.
The courses were informative and up-to-date.
Tereza Miklóšová, 05.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Náplň přednášky znamenala hezký úvod do 2D a 3D grafiky. Nevěnuje se žádnému tématu do hloubky, ale dostatečně na to, aby na tom člověk mohl stavět další vědomosti.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Po letech matematiky a grafových algoritmů VELMI příjemná změna. Bylo to zároveň dostatečně matfyzácké a zároveň dostatečně konkrétní a praktické. Rozhodně si zapíšu pokračování.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
The topics in this course are well presented and the slides used were of exceptional quality. Perhaps my only criticism is that the course feels a bit too broad in scope.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi zaujímavá prednáška. Skúška nebola vôbec ťažká.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
I really liked this course,but I was already interested in this topic
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pěkný úvod, který uvede do mnoha oblastí grafiky od rastrové přes vektorovou až po 3D. Předmět jsem si zapsal, jelikož jsem chtěl mít alespoň základy z této oblasti a přednáška více než splnila má očekávání.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Místy trochu nudné a monotónní. Bylo by dobré vždy poukázat na nejdůležitější koncepty a algoritmy.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi zaujímavý a užitočný predmet. Človek sa toho naučí naozaj veľa praktického ako aj teórie.
Štýl domácich úloh je asi najlepší, aký som kedy zažil. Na vypracovanie každej sú minimálne 3 týždne. Určite netreba robiť každú jednu úlohu. Dostatok bodov (a plus nejaké bonusové) sa dajú získať aj keď človek neurobí 2-3 úlohy, ktoré sa mu nepáčia. Ale treba na tom zapracovať. Určite body za domáce úlohy nie sú zadarmo. Hodnotenie úloh samotných je viac-menej subjektívne, hlavne čo sa týka bonusových bodov za dodatočnú funkcionalitu. To oceňujem.
Na vypracovanie domácich úloh netreba vedieť nijaké pokročilé programovacie techniky. Úplne stačí znalosť C# na úrovni Programovania II.
Skúška samotná je veľmi ľahká - hlavne ak človek nazbiera dostatok bonusových bodov z domácich úloh.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Myslím, že by stálo za to přednášku trochu aktualizovat. Podle všeho byl obsah přednášky vytvořen v polovině devadesátých let a od té doby pouze inkrementálně upravován, takže některé oblasti pokryté přednáškou (dithering a halftoning, různé algoritmy na určení viditelnosti, ...) již nyní nejsou tak relevantní jako byly před dvaceti lety, a i když jsou zajímavé, možná by bylo lepší se více věnovat jiným tématům (klidně z navazující přednášky PG II).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html