InquiryInquiry(version: 639)
In the winter semester of the academic year 2017/2018, data mining is allowed from 04.01.2018 until 18.02.2018.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. Ing. Václav Hlaváč, CSc. [32-KSVI], Computer vision and robotics [NPGR001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2013, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Jednou vetou: Uzasna prednaska. Pohled ze CVUTu nabizi Matfyzakum zcela jinou, daleko praktictejsi, perspektivu. Velmi vhodne doplneni pro zajemce pro studium rozpoznavani vzoru, robotiky a dalsich oboru. Krom toho, ze je prednaska zabavna a nabita zajimavymi informacemi, clovek se mimo jine casto dozvi i o principech fungovani veci, se kterymi se setkava v beznem zivote. Prof. Hlavac ma neskutecny rozhled (a nadhled!) a ten se na prednasce moc kladne podepisuje.

Jen mozna prave kvuli tomu nadhledu je treba dat si pozor na zkousku - ackoli pan prof. studenty presvedcuje, ze to bude "jenom takovy prehled", rozhodne nestaci mit povrchni znalosti o probranych tematech - naopak, nektere dulezite myslenky vyzaduje dusledne pochopit a u zkousky vysvetlit. Mozna je to muj osobni problem, ale ne vzdy se mi na prednasce darilo identifikovat tyto dulezite myslenky (ano, byly tam; jen mi uniklo, ze jsou dulezite).
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
it would be better if the subjects of examination were well stated before the exam.
Comment on course, Computer vision and intelligent robotics [NPGR001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Predmet je takovy rychly prulet mnoha tematy. Ocenil bych nejakou praktickou zkusenost, tj. cviceni k predmetu. V nekterych ohledech by chtelo zlepsit materialy k prednasce(slidy). Jsou to drobnosti, ale dost casto se mi stavalo, ze i kdyz jsem na dane latce na prednasce byl, tak potom pri uceni ze slidu bylo casto dost tezke dekodovat co se tam vlastne pise. Rozhodne bych nepredpokladal ze studenti maji nejakou znalost teorie signalu. Rozhodne by se mi na prednasce libilo vysvetleni proc furierovy transformace vlastne funguje, i kdyz to je tema na jinou prednasku. Myslim ze dost lidi toto tema pokryto nemelo.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html