InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. Ing. Václav Hlaváč, CSc. [32-KSVI], Computer vision and intelligent robotics [NPGR001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Velmi kladně hodnotím jak přístup ke studentům tak renesančnost přednášejícího - dokáže hezky popisovat souvislosti napříč obory a dávat příklady ze života. Spousta dostupných materiálů.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
it would be better if the subjects of examination were well stated before the exam.
Ing. Pavel Krsek, CSc. [32-KSVI], Computer vision and intelligent robotics [NPGR001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Pan inženýr býval výborně připravený, dával zajímavé podněty a velmi oceňuji zaměření a ukázky praxe - zkrátka jak to všechno (ne)funguje v reálném světě.
Comment on course, Computer vision and intelligent robotics [NPGR001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý předmět s velmi širokým záběrem - dává dohromady spoustu oblastí.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Predmet je takovy rychly prulet mnoha tematy. Ocenil bych nejakou praktickou zkusenost, tj. cviceni k predmetu. V nekterych ohledech by chtelo zlepsit materialy k prednasce(slidy). Jsou to drobnosti, ale dost casto se mi stavalo, ze i kdyz jsem na dane latce na prednasce byl, tak potom pri uceni ze slidu bylo casto dost tezke dekodovat co se tam vlastne pise. Rozhodne bych nepredpokladal ze studenti maji nejakou znalost teorie signalu. Rozhodne by se mi na prednasce libilo vysvetleni proc furierovy transformace vlastne funguje, i kdyz to je tema na jinou prednasku. Myslim ze dost lidi toto tema pokryto nemelo.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html