When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tieto cvičenia boli pravdepodobne najlepšie odučené cvičenia k matematiky, aké som mala. Veľmi oceňujem príjemný a ľudský prístup vyučujúcej:).
Author of entry is known to survey organiser, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborná cvičící. Vždy vyjde vstříc a na cvičeních vždy vše objasní. Nepotřeoval jsem žádné jiné zdroje.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vynikajúca cvičiaca pre matematiku, vysvetľuje látku veľmi zrozumiteľne, hodiny boli príjemné.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní doktorka Benešová je nejlepší cvičící na analýzu, kterou jsem kdy měl. Má výborně ohlídané, že na cvičení počítáme příklady, které se opravdu typově objeví ve zkoušce, a její výklad je velmi srozumitelný. Bylo také fajn, že si uměla udělat legraci a prokládala cvičení vtipy. Nakonec i struktura cvičení, kdy paní doktorka na začátku trochu vysvětlila probíranou látku a pak nás nechala samostantně počítat, mi vyhovovala.
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní Benešová je opravdu výborný cvičící. Lze vidět že látku velmi dobře ovládá a zároveň ji je schopna a, co je nejdůležitější, tak také velmi ochotna vysvětlit studentovi několika různými způsoby. Zápočtové testy byly koncipovány, tak že se základní znalostí látky by student neměl mít problémy. Musím uznat, že dobrá pověst a plná cvika jsou v tomto případě opravdu zaslouženě. Nemohu jinak než velmi silně doporučit.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je sympatický, vtipný a velice ochotný vše vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Chodil som ku mnohým cvičiacim, ale cvičenia pána dr. Campbella sú prvé, na ktoré som chodil rád - namiesto vyvolávania k tabuli cvičiaci predvedie typové príklady a veľmi podobné sa objavia v zápočtových testoch - tam sa kladie dôraz na použité vety a overenie predpokladov (stručne), inak ale veľmi férové, rovnako benevolentný prístup ku domácim úlohám. Tieto cvičenia odporúčam.
Mgr. Ondřej Kreml, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 11.08.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doposud nejlepší cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Škoda že není možné hodnotit v anketě ještě lépe, než "výborně", protože pan Kreml by si to jednoznačně zasloužil. Jeho unikátní, ale velice účinný přístup k výuce cvičení (studenti nechodí k tabuli počítat) v kombinaci s jeho skvělou intuicí dobře vycítit, co studentům zrovna nemusí být jasné a schopností správně pochopit a odpovídat na otázky studentů, je z velké části zodpovědný za to, že se mi podařilo projít všemi čtyřmi semestry analýzy. Nemám proto nic než chválu a všem ostatním mohu pana Kremla pouze doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení s panem Kremlem jsem chodil všechny čtyři semestry analýzy. Nemůžu si vůbec stěžovat. Skvělé vedené cvičení. Pan učitel počítal příklady u tabule vždy on sám v rozumném tempu. Příklady byly skvěle vysvětleny. Nemám rád, když studenti chodí k tabuli protože většina lidí u tabule neví, co má dělat. Je z toho akorát zmatek.
Zároveň měl pan učitel vyřešené a úhledně zpracované všechny příklady v dropboxu. Ty příklady, které se na cvičení nestihli, jsem si mohl v klidu projít doma. Zároveň byl otevřený konzultacím, které mi taky hodně pomohli.
Kdyby ke každému cvičení bylo úhledně zpracované podrobné řešení příkladů, které se po nás chtějí, jako to bylo u pana Kremla, bylo by studium na matfyzu o dost snazší a efektivnější.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Poskytuje studentům k dispozici vypracované příklady podle kterých se dobře učí na zápočty a zkoušku. Vždy je ochotný konzultovat a umí látku dobře vysvětlit.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent ani tento semestr nezklamal a byl -- jako ostatně vždy -- výborný.
Zápočtové písemky bývají ze starých zkouškových příkladů, díky čemuž si každý může zhodnotit, co by bylo potřeba ještě vylepšit před zkouškou. Pan docent se také snaží ukazovat praktičtější příklady použití probírané látky, bohužel ale kvůli nedostatku času (což není chyba pana docenta, ale nedostatečné časové dotace) jsme je vždy prolétli dost rychle a někdy i dost zmatečně, což byla škoda.
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pan docent Pavelka je milý a ochotný vyučující, na cvičení tak byla příjemná atmosféra. Příklady u zápočtových testů odpovídají náročnosti zkoušky, takže jsme na ni dobře připravení. Nemám moc co vytknout. Pokud by se v něčem mohl zlepšit, tak je to jedině snad čitelnost písma, protože některá rozdílná písmenka vypadají v jeho podání stejně.
Author of entry is known to survey organiser, 29.05.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící, neuvěřitelně milý a ochotný. Oceňuji, že se snaží na cvičeních dělat i něco nad rámec výuky ve formě zajímavých příkladů či jiných témat.
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Jakub Zeman, 12.07.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že byli k dispozici na itnernetu vypočtené příklady z hodiny a více. Respektuji snahu se ujistit, že každý student všemu rozumí, avšak v některých případech to dle mého názoru zbytečně zpomalovalo výuku. Myslím, že na vysoké škole by již měla část zodpovědnosti pochopení látky spadnout na studenta (pokud nutně potřebují studenti pomoct měli by být schopni se sami zeptat). Také bych doporučil, pokud se někteří studenti svými otázkami odchylují bezdůvodně od studovaného tématu, tak je zastavit. V třídě je cca dalších 10 studentů, pro něž ta hodina pak ztrácí na hodnotě (naruší to pozornost, vypočte se méně příladů, atd).
prof. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D., DSc. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodilo, že pan profesor přednášky nahrával. Konzultace byly skvělé, byla možnost ptát se na otázky i na přednášce. Těším se na příští semestr :)
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Výborný prednášajúci, ktorý dokáže zložité učivo podať intuitívnym spôsobom pri zachovaní všetkej precíznosti. Pri dôkazoch zdôrazňuje myšlienky a epsilondeltový smog efektívne potláča, vďaka čomu sú dôkazy jasné a pochopiteľné.
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists II [NOFY162, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Pražák nezklamal a opět nás provedl dalším kusem matematické analýzy. Už od prvního semestru jsem vychvaloval jeho kouzlení a to, že s ním jako průvodcem proti tomu drakovi matematické analýzy se není čeho bát. Mohu říci že tohoto názoru zastávám i nyní po projití všech povinných matematických analýz.
Chtěl bych tedy opravdu panu docentu Pražákovi poděkovat, že nás provedl bezpečně touto úzkou cestou na níž se mnozí ztratili a že některé z nás provede ještě dále.
Děkuji
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je sympatický, příjemný a férový. Se studenty nemá moc osobní vztah, ale přidává mu to na profesionalitě.
Author of entry is known to survey organiser, 01.07.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Pražák je na hodinu vždy připraven a ke studentům je všeobecně mírně vstřícný. Zejména oceňuji letošní nahrávání přednášek na web, neboť usnadňují proces učení se důkazů během zkouškového období.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je opravdu férový a dobrý přednášející. Ocenil bych možná, kdyby ještě více přibližoval různé aplikace probraných témat, byť chápu, že MpF je spíš matematicko-teoretický předmět.
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Musím ocenit, že jsme měli k dispozici nejen stream z přednášek, ale pro tento semestr i záznam. Pomohlo to během učení se důkazů na zkoušku. Dále cením dostupné materiály na webu a přehledný a srozumitelný výklad.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičící vždy v pozitivní náladě, snažil se lidsky vysvětlovat na první pohled složité věci, což bylo super. Na cvičení s panem Tůmou se tak opět těším v dalším semestru.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící před řešením příkladů svižně shrnul teorii a pak je řešil on sám či vyzval studenty, aby šel někdo k tabuli. Cvičení byla užitečná a rychle odsýpala, panovala na nich příjemná atmosféra.
Mám k tomu dvě výtky: 1. Při řešení příkladu u tabule studentem se mi cvičící zdál netrpělivý, což pak mohlo odrazovat ostatní od dobrovolného chození k tabuli (mě to tedy odradilo). 2. Tohle není chybou cvičícího, ale dost to zhoršovalo kvalitu cvičení: na cvičení chodili i studenti, kteří tam nedávali pozor a docela nahlas se bavili (i během výkladu cvičícího), řešili jiné věci a jedli aromatické jídlo.
Petr Rašek, 09.06.2023, 3. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Jako i předešlé semestry skvělé cvičení. Komplexní analýza se procvičila hodně. Akorát partie distribucí by si zasloužila více času, u zkoušek se poté objevily i příklady, které cvičením pokryté nebyly.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
perfektné cvičenia, úžasný prístup k študentom
Comment on course, Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cviěnia boli zaujímavé a názorné. Príklady riešené na tabuľu pomohli pochopiť učivo a následné samostatné počítanie tak bolo jednoduchšie.
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zápočet bylo možná až moc jednoduché získat.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Klasické cvičení z analýzy s možná trochu vysokými nároky, ale s dobrou aplikovatelností ve fyzice.
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení byla celkem v pořádku. Předmět jako takový rád opravdu nemám, ale cvičení s paní Benešovou byla přínosná a hezky strukturovaná.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Příklady řešené na cvičeních mi vyhovovaly.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tempo přednášek z matematické analýzy bylo na mě příliš velké, proto bych ocenil větší časovou dotaci, ale zas byl pan přednášející Milan Pokorný otevřený konzultacím, což bylo super.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2023, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
cvičenia boli celkom rýchle, ale dali sa zvládať a obzvlášť oceňujem, že sme urobili poctivo reziduovú vetu
na konci semestra to však bolo na mňa až príliš rýchle, úloh na distribúcie bolo veľa a nedalo sa (popri iných predmetoch) stíhať venovať sa analýze dostatočne; príklady na zápočte boli z pohľadu toho, čo sa robilo na cvičení, prekvapením, ale to nehodnotím negatívne, pretože získať zápočet nebol problém a človek sa tým lepšie pripravil na skúšku
Comment on course, Mathematics for Physicists II [NOFY162, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podľa môjho názoru tento semester bol z hľadiska tém najviac zaujímavý. Tak ako aj po minulé semestre veľmi oceňujem názorné príklady pre lepšie pochopenie.
Author of entry is known to survey organiser, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Matematická analýza IV (Matematika pro fyziky II) byl nádherný předmět.
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Analýza mě baví každým semestrem více a více.
Author of entry is known to survey organiser, 01.07.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět měl jasně stanovené podmínky zkoušky i zápočtu a rozumnými požadavky. Seznamy vět, definicí atd. byly vždy dostupné online. Předmět měl jasně danou strukturu tak, že jsme se mohli v tématech dobře orientovat.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbilo se mi, že skoro všechna témata, která jsme tento semestr probírali, nějak souvisela s paralelně běžícími fyzikálními přednáškami. Fourierova transformace, Fourierovy řady a teorie distribucí se vydatně využívají v kvantové mechanice a v elektrodynamice. Jinak mi vyhovuje, jak rigorózně vedená tato přednáška zůstává.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi užitečná témata; přednáška na konci byla pro mě poněkud zrychlená, protože jsme brali učivo, které se dříve bralo až v pátém semestru.
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší předmět ve čtvrtém semestru. Konečně se naučíte počítat zákeřné integrály pomocí komplexní analýzy a zapamatujete si že delta distribuce není funkce.
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2023, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Štvrtý semester analýzy je, podobne ako tretí, príliš rýchly a náročný na to, aby sa dala látka uspokojivo naučiť. Látka je ale, aspoň pre mňa, zaujímavejšia a menej náročná. Oceňujem, že tempo preberania bolo konštantné a ani na konci semestra, kedy odpadli dve prednášky, sme nemuseli zrýchliť.