When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělá cvičící, vychází vstříc, když je organizační problém, a umí dobře poradit s příkaldem. Její cvičení probíhají velmi přehledně.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělá cvičící, na začátku vždycky zopakuje látku z přednášky a pak vysvětlí, co máme počítat, celé cvičení pak obchází studenty a radí.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící vskutku všechno srozumitelně vysvětlí. Poprvé jsem si něco z cvičení skutečně odnášel a nemusel se znova všechno učit doma. Dokonce mi vyhovuje i způsob obcházení studentů individuálně.
Jen tak mimochodem... jakmile se ostatní skupiny dozvěděli jak je tato cvičící skvělá, její cvičení padla během 10min po otevření zápisu :)
Jakub Žáček, 02.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je milá a při vysvětlování trpělivá. Jde poznat, že se snaží vést předmět vzhledem k tomu, co nás bude čekat na zkoušce, což oceňuji.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodiny jsou dobré, ale některé postupy nejsou vždy hned zřetelné a jde se v nich lehce ztratit, hodnocení testů nebylo transparentní
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Překvapilo mě, o kolik byly přísnější podmínky pro zisk zápočtu v porovnání s předchozími semestry.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je zřejmě odborníkem ve svém oboru. Snaží se zodpovědět každý dotaz a je ve všem nápomocný. Občas jsem však měl problém pochopit, co se mi snažil ukázat. Hodnocení testů není příliš transparentní, člověk ani neví, kde udělal chybu.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Príklady na cvičeniach boli často na tabuľu riešené veľmi špecificky pre daný príklad - čo znamenalo, že ten konkrétny príklad možno človek chápal veľmi dobre intuívne, ale pri o trochu inom príklade nevedel ako má postupovať. Lepšie by bolo ak by sa na začiatku povedal cieľ a pár základných spôsobov ako môžeme postupovať.
Hodnotenie písomiek bolo často neprehľadné a nedokončené - nebolo jasné za čo boli stiahnuté body, ktoré kroky boli správne a ktoré nie.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Většinou jsem měla trochu problém sledovat, kudy vedou úvahy na tabuli, styl výkladu mi příliš nesedl. Na cvičeních nebyl skoro žádný prostor počítat samostatně a odcházela jsem prakticky vždy s pocitem, že skoro nic neumím. Poněkud mě taky zarazila neflexibilita v získání zápočtu: byly pouhé dva pevně dané termíny opravné písemky a když se nezadařilo nebo člověk nemohl přijít, tak zkrátka smůla.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pana doktora jsem si zapsal poté, co jsem na něj slyšel a četl mnoho chvály. Proto jsem se po čtyřech semestrech rozhodl vyměnit cvičícího matematické analýzy a jít práve k doktoru Campbellovi. Byla to jedna z mých největších chyb za celé dosavadní studium.
Cvičení je extrémně chaotické a z pana doktora jde pocit, jako by ho měl celé takříkajíc na háku. Předmět jsem opakoval, což byla při cvičeních obrovská výhoda, jelikož jsem alespoň občas věděl, co pan doktor svým počínáním zamýšlí. Představa, že k němu chodím na cvičení bez předchozí zkušenosti s procvičovanou látkou, je děsivá. Jediná jakž takž strukturovaná část byla ta úvodní, kdy pan cvičící zopakoval základní teorii. Posléze se však po hlavě vrhl do nějakého ne zcela triviálního příkladu a většinou tak nějak zapomněl vysvětlit, kam vlastně chtěl dojít a co jsme si z příkladu měli odnést. Osobně bych preferoval nejprve na nějakém jednodušším příkladu ukázat, jak se daný typ úlohy řeší, a až poté ukázat nějaký těžký příklad.
Kapitola sama pro sebe je způsob opravování zápočtových písemných prací. Ono je hezké se na začátku semestru dozvědět minimální počet procent nutný ke splnění podmínek zápočtu, ale pak přijde vystřízlivění po první písemce, kdy dostanete buď Ú % nebo N %, tedy "úspěšný" nebo "neúspěšný". Vybraní šťastlivci, především z řad N-procentařů, pak ve své třístránkové písemce najdou víc, než dva červené škrtance. Nejenže je takováto netransparentnost neskutečně frustrující, ale také zabraňuje poučit se z chyb. Pan cvičící je sice otevřen rozhovoru o možných řešeních, ale podle mě by se k tomuto kroku mělo přistoupit až ve chvíli, kdy nesouhlasím s hodnocením/je mi něco nejasné a ne, když se jen snažím zjistit, kde mám vlastně chybu.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bohužel jsem si asi s panem profesorem velmi nesedl. Výklad mi přišel velmi odlišný od přednášky a místy značně zmatený. Lidsky je pan Campbell velmi příjemný člověk a kdyby jste se s ním bavili na chodbě, tak je to výborné. Hodiny s ním mi však nepřišly optimální ať už z hlediska koncepce (celkem nejasná), tak z hlediska následného udělování zápočtu, které mi přišlo dosti mystické. Myšleno že sice existovala kritéria 50% procent bodů, ale pan profesor testy opravoval velmi zvláštně a někdy neuměl vysvětlit (resp. nevysvětlil) co se vlastně danou opravou myslí a co má člověk zlepšit. Celkově ač je to tedy velmi milý a příjemný člověk mimo hodiny, tak jeho styl učení a vystupování v hodině a u zápočtů mi do velké míry bohužel nesedl.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics for Physicists I [NOFY161, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
K učení mi velice pomáhají jeho poznámky a příklady na stránkách
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vskutku výborný vyučující. Během výuky lze zříti řadu názorných "ukázek" matematických objektů. Zároveň i výborný zkoušející.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pěkná přednáška, všechny materiály jsou dostupné na webových stránkách, obtížnost zkoušky je myslím rozumná. Oceňuji, že je přednáška streamována.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pražák má systematický výklad a dostupné online materiály. Tiež má presne uvedené požiadavky na skúšku a skúška je férová.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Hodně mi pomáhají obrázky a náčrtky k dané problematice. Pan přednášející toho načrtává dost, často jen pro získání intuitivnější představy probírané látky, což je skvělé.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Fantastický přednášející, jeho důkazy jsou stručné, jasné a přehledné. Velmi se mi líbí to, že konec důkazu značí slovy "jsem hotov".
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Prosím nahrávejte přednášky. Prosím rád bych na ně i chodil, ale nestíhám to. Vaše výmluva "nahrávejte si streamy" je urážlivá - polovinu času neběží a sekají se. Není to problém v ostatních předmětech. Je to doslova o jedno tlačítko více aby jste stream nahrál, nemusíte to dávat na veřejnost, ale do studentského uložiště pro studenty.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi rád chodím na přednášky docenta Pražáka. Sice je to stylem: věta-důkaz-věta-důkaz, ale i tak mne to docela baví. Má to jasnou strukturu, je to přehledné, což dělá probíranou látku srozumitelnou. Naopak ne až tolik rád chodím na zkoušku z analýzy/matiky-pro-fyziky. Sice je to dle mého soudu hodnoceno objektivně, takže kdo se poctivě připraví, zvládne to, ale je to mimořádně náročná zkouška a obstát a složit ji je složitý úkol.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Oceňuji vysokou úroveň organizace a přípravy předmětu. Člověk vždy ví, co se po něm očekává, kde najít důležité informace a obecně celá výuka se koná v tomto uspořádaném duchu.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
+ : poskytnuto velké množství řešených příkladů k samostatnému rocvičení a podobných materiálů
- : výklad jen málo pomáhá budovat intuici a motivaci
Comment on course, Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi mě bavilo počítat křivkové a plošné integrály, jde to mnohem líp, když má člověk určitou představu z Elektřiny a magnetismu. To se mi na cvičeních velmi líbilo - nejdřív člověka čeká takový úvod v elmagu a pochopí princip a pak se to udělá rigorózně v matematice.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Trošku větší shrnutí teorie by bylo fajn.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Kratší cvičení -> míň kreditů & více domácí přípravy
Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení mi přišlo jako celek dobře koncipované. Určitě oceňuji stručné projití teorie na začátku hodiny a vypočtení vzorového příkladu/ů paní doktorkou u tabule. Následující samostatné počítání mi však nevyhovovalo, neboť se často zaseknu a nevím si s něčím rady. Paní doktorka mezi žáky prochází a vždycky poradí, avšak nestihne (a v tomto systému ani nemůže stihnout) projít okolo každého více než jednou. Já se však na příkladu často zaseknu více než jednou a obvykle takhle nezvládnu dopočítat příklad až dokonce. Šikovnější to jistě dokáží, ale mně by spíše pomohlo vypočítat víc příkladů na tabuli či třeba společně diskutovat jak příklady řešit. Nebo jestli většina lidí zvládá příklady dopočítat do konce, tak by možná bylo lepší otevřít dotazy pro všechny a chodit pomáhat jenom těm, kteří to potřebují. Systém udělení zápočtu mi pak připadá adekvátní a spravedlivý. Zápočet může vzhledem k možnosti nahrazení příklady získat každý, ale rozhodně to není zadarmo.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na to v jaké míře se variační počet objevuje ve fyzice mi připadá jedno cvičení žalostně málo na to, abychom se jej naučili alespoň trochu používat.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Samotná cvičení mi s panem Campbellem (a nevím jestli je tomu tak i jinde) přišla dosti zmatená a student si toho musel dost dohledávat sám. Nepřišlo mi to velmi interaktivní. Ocenil jsme aspoň snahu obcházet studenty při počítání příkladů.
Comment on course, Mathematics for Physicists I [NOFY161, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pro mě to byl asi nejzábavnější semestr analýzy, Lebesgueův integrál je velmi elegantní a inteligentní nástroj a křivkové a plošné integrály mě velmi bavily a jsou velmi užitečné.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňujem názorné príklady na prednáške, vďaka ktorým bol materiál zrozumiteľnejší. Niektoré pojmy mi prišlo, že boli vysvetlené až príliš neskoro a to vedelo spôsobiť mierny zmätok na začiatku niektorých tém.