InquiryInquiry(version: 728)
In the summer semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 26.05.2025 until 14.09.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Jiří Klimeš, Ph.D. [32-KCHFO], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veľmi príjemný a ľudský prístup. Vysvetlenia riešení boli niekedy trochu chaotické (hlavne pri úlohách, kde sa riešila lineárna algebra - tých by mohlo byť menej alebo aspoň skôr na domácu úlohu).
Ale inak super cviká:).
Author of entry is known to survey organiser, 01.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je sympatický, férový a velice vstřícný. Oceňuji systém DÚ.
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Klimeš byl vždy velice milý, vstřícný a dokázal skvěle vysvětlit probíranou látku. Přestože jsem během semestru na delší dobu chyběl, po návratu jsem se na cvičení dokázal snadno a rychle zorientovat. Zadání doktora Klimeše byla formulována hezky srozumitelně a vždy dobře nastínila potřebný postup ve výpočtech. Vždy byl také ochotný poradit, jeho hodiny mohu jedině doporučit.
doc. Mgr. Tomáš Mančal, Ph.D. [32-FUUK], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci prednášal pútavo, avšak niekedy sa príliš "zakecal" alebo venoval menej podstatnej časti, čo malo za následok, že sme toho potom prebrali menej a niektoré veci sme si museli doberať sami. Avšak oceňujem jeho ľudský prístup a tiež pripravené materiály.
Author of entry is known to survey organiser, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělé přednášky (ačkoli někdy lehce chaotické). Měl všechny materiály dostupné online, kde byly velice dobře zpracované.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Svou nízkou míru orientace v látce během semestru připisuji spíše svému nedostatku snahy a umístění přednášky na středeční pozdní odpoledne, ale chaos v organizaci zkouškového období už jistojistě visí na zkoušejícím. Velmi pozdní vypsání termínů a navíc jejich následné přesouvání přinášelo do zkouškového další nejistotu a stres. Co musím naopak ocenit jsou videa, v nichž je látka přehledně a srozumitelně vysvětlena.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na přednášce pana docenta bych nejvíce vyzdvihl způsob, jakým ji vede. Vysvětluje věci srozumitelně a dělá zajímavé odbočky. Také se mi líbilo, jak strukturoval celkový sylabus, kdy se základy kvantové mechaniky snažil odvozovat organicky.
Dále bych hodnotil jako velmi pozitivní, že nám pan docent poskytl kvalitně zpracovaná videa ve stylu Khan Academy a taháky, ze kterých se dobře učilo na zkoušku.
Co bych naopak panu docentovi vytknul je, že jeho výklad byl místy trochu moc chaotický. Mnohdy se na hodinách stávalo, že tak zuřivě přepisoval a opravoval chyby na tabuli, až byla křída na ni úplně rozmazaná a těžko se opisovaly příslušné rovnice. Doporučil bych tak panu docentovi, jestli by nezkusit výklad na tabuli více strukturovat. Například by si mohl předem rozdělit tabuli na sektory odpovídající jednotlivým částem výkladu, psát nadpisy apod.
Author of entry is known to survey organiser, 22.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Na vyučujícím nejvíce oceňuji jeho přístup, protože kromě přednášení a toho, že má nahraná videa z "doby Covidové", tak pro nás z přednášek vyrobil vždy A4-souhrny toho, co se probralo a na svém webu měl i sylabus jednotlivých probraných témat, z nichž některá šlo "rozkliknout" a obsahovala krátký shrnující text a odkazy na výše zmíněná videa. Nebylo to (v době psaní ankety) sice úplně dotažené do konce, ale i tak to jako studenti musíme ocenit. V čem by se naopak mohl zlepšit? Občas jsem se v jeho výkladu trochu ztrácel a pomohlo by, kdyby na přednášce více zdůrazňoval "to nejpodstatnější". Avšak naštěstí jsem si mohl v klidu doma pustit záznam z 2021 a vše pochopit.
doc. Mgr. Vojtěch Patkóš, Ph.D. [32-KCHFO], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný vyučující. Zápočty byly jednoduché a dotazy vysvětlil.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Příjemný a férový vyučující, na náhradním zápočtu kvůli absenci v původním termínu se dalo bez problému domluvit. Látku vysvětloval uváženě a srozumitelně.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý přístup, ochotně a výstižně zodpovídal veškeré dotazy. Ušetřil mnoho času zadáváním většinou přímočarých početních domácích úkolů, a tedy během cvičení s nimi nebylo nutné ztrácet tolik času. V tomto ohledu snad mohl zajít i dál, tedy průběh výpočtů jen naznačit/nechat za cvičení a věnovat se spíše jejich smyslu.
Author of entry is known to survey organiser, 01.07.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující byl otevřený dotazům, vyučoval příjemným tempem a látku vždy dostatečně vysvětloval. Zápočet byl rozumně náročný.
RNDr. Václav Profant, Ph.D. [32-FUUK], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je maximálně vstřícný a líbí se mi, že do výuky vkládá i různé vtipy. Téma vysvětloval velmi dobře a dával nám k dispozici kvalitní prezentace. Zápočtové příklady, které vybíral, byly podle mě adekvátní, i když některým spolužákům získání zápočtu dělalo problém. Líbilo se mi také, že cvičení mělo v podstatě formu paralelního výkladu k přednášce, takže jsem všechna témata slyšel dvakrát, podané pokaždé trochu odlišnou formou, což si myslím příspělo k tomu, že jsem úspěšně složil zkoušku.
Marco Souza de Joode, 08.07.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení bylo náročnější než by nutně muselo být - ve srovnání s ostatními paralelkami - ale bylo neobvykle srozumitelné, doplňovalo přednášku naprosto vhodně. Pan doktor se pro nás div nepřetrhnul, sepisoval řešení do nocí a dělal online schůzky pro doplnění věcí co se nestihly. Moc jsem si to užil.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 22.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Výborný cvičící, vše bylo velmi dobře vysvětleno. Domácí úkoly navazovaly na úlohy ze cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pokud se nemýlím, byl tento semestr pro pana Šebestu prvním, ve kterém se ujmul výuky tohoto cvičení a dle mého názoru to zvládl na výbornou. Obzvláště musím pochválit jeho zápal předat studentům vědomosti a doufejme že z něj nevyprchá ani v následujících letech. Zápočtové písemky byly sice trochu obtížnější než u paralelních skupin, ale nic přehnaně náročného.
Comment on course, Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Náplň cvičení odpovedala a dopĺňala prednášky. Veľmi oceňujem ako boli spravené domáce úlohy - človek na nich vedel lepšie porozumieť problematike a často naväzovala na predchádzajúcu alebo nasledujúcu hodinu.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbil se mi systém domácích úkolů, které nebyly příliš složité, ale člověk si díky nim dobře zopakoval látku.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Styl výkladu byl někde mezi rigorózní, matematickou formulací a kvalitativním, intuitivním pohledem na věc. I v jednom i druhém směru ale byly citelné rezervy, a možná by bylo lepší vybrat si jen jeden přístup a držet se jej. Protože se většina studentů s kvantovou mechanikou ještě potká, přijde mi vhodnější druhá varianta. Např. z jeho poznámek u zkoušky, kde se dělil různými postřehy, jsem některé věci pochopil lépe než z přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět docela hezky korespondoval s přednáškou a líbil se mi systém motivující k opravdu průběžné práci (každý týden) za pomocí domácích úkolů. Myslím, že mě cvičení v podstatě připravilo i na teoretickou zkoušku.
Marco Souza de Joode, 08.07.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Kvantovka se mi moc líbila. Nebyl to obzvlášť náročný předmět (ve srovnání s ostatními). Doporučuji učebnici prof. Skály.
Comment on course, Introduction to Quantum Mechanics [NOFY127, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prednášky boli miestami chaotické a v porovnaní s natočenými videami bolo vidno, že nastali nejaké zmeny v prednášaní, avšak ešte nebol úplne domyslené/odskúšané. Videá a tiež A4 súhrny však tvorili dosť dobrý učebný materiál.
Author of entry is known to survey organiser, 29.08.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Poutavá tématika, pomalejší tempo, ale aspoň si člověk může vše promyslet. Mně tento styl vyhovoval.
Author of entry is known to survey organiser, 29.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět mi vyhovoval a myslím si, že opravdu plní svůj účel jako "úvod" do QM.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html