InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Daria Drozdenko, Ph.D. [32-KFM], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pani doktorka sa na začiatku merania spýtala iba tie najzákladnejšie otázky a potom dobre vysvetlila princíp práce s aparatúrou. Pri meraní bol tak človek úplne bez stresu.
Mgr. Michal Hájek, Ph.D. [32-KFM], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prístup pána Hájka bol trochu netradičný v tom, že princáp práce s aparatúrou nechal do značnej miery na študentov dôvtip. Opravovanie protokolu skôr prísnejšie.
doc. Mgr. Jan Hanuš, Ph.D. [32-KMF], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nič som nemeral s vami.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
V praktiku sa snažil pán Hanuš viac poukázať a sústrediť na chyby a nedostatky ako na sprevádzanie k pochopeniu. Praktikum by malo byť o učení sa z chýb, ktoré sú bežné v procese učenia a nadobúdania zručností, čo následne vedie k zlepšovaniu sa. Predagog by mal byť sprievodca a pomocník, čo v tomto prípade tak nebolo. Navyše pán Hanuš zanechával v komentári veľmi neprofesionálne poznámky. Slová ako napríklad ,,bolo to spravene tak mizerne" nemajú čo hľadať v komentári od pedagoga. Vysoko neodporúčam pána Hanuša v praktiku
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Otázky pána docenta v praktiku mi prišli náročnejšie ako pri iných vyučujúcich, čo bolo mierne stresujúce. Nakoniec však človek odišiel s dobrým porozumením úlohe.
RNDr. Milan Klicpera, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Klicpera je mimořádně vstřícný a snaží se dělat praktikum tak přijatelné jak je to možné.
RNDr. Veronika Kodetová, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
S paní doktorkou nebylo probllém nic vyřešit, je velmi vstřícná a ráda pomůže.
doc. Mgr. Jaroslav Kohout, Dr. [32-KFNT], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Fatma Amin, 29.06.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na mereni je super, nemela sem s nim problem.
Enom varuju nedavejte si ulohy co opravuje, osobne s tim nemam zkusenost ale pry hodne vracal a na to nemate pres semestr cas, opravovat vracene protokoly.
doc. RNDr. Ondřej Kylián, Ph.D. [32-KMF], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Fatma Amin, 29.06.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Asi nejlepsi clovek co mozete met na mereni.
A nemela sem s nim problem ani co sa tyce protokolu.
Student has disallowed display of personal data, 16.08.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Moc milý vyučující, měla jsem s ním několik úloh a pokaždé to byla příjemná spolupráce.
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Meranie s pánom docentom bola naozaj zábava. Mal realistické požiadavky a príjemné vystupovanie. Celé to prebiehalo vo svižnom tempe a človek tak odchádzal s dobrým pocitom.
prof. RNDr. Karel Mašek, Ph.D. [32-KFPP], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Fatma Amin, 29.06.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na mereni je skvely a nechava cloveka hodne pracovat sam a ani moc nekontroluje coz ja osobne ocenuju, nemam rada kdyz na mne nekdo furt civi pri praci.
Osobni neshodu sem s nim mela ohledne protokolu, delam protokoly furt stejne ale on jediny mi protokol vratil, ale vseci ostatni si ho chvalili toz nevim. Kdyztak kdyz budete met na vyber, taky si radsi nedavejte ulohu co opravuje on.
doc. RNDr. Peter Minárik, Ph.D. [32-KFM], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Fatma Amin, 29.06.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Protokol mi nikdy neopravoval.
Ale mela sem ho parkrat na mereni a byla to aspon z meho pohledu prijemna spolupraca.
RNDr. Jaroslava Piešová, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Moc milá, vždy na vše odpoví (v emailu i realitě), je velmi férová a s jakýmkoliv problémem mi vždy pomohla.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pani Piešová bola veľmi ochotná a nápomocná. Študent na konci praktika mal príjemný pocit a dobré pochopenie úlohy. V praktiku bol proces veľakrát vo forme diskusie ohľadom úlohy, čo viedlo k dobrému pochopeniu, prípadne doplneniu medzier a príjemnej atmosfére. Vrelo odporúčam pani Piešovú v praktiku
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pani doktorka vedela dobre vysvetliť postup práce v praktiku ako aj pomôcť pri prípadných problémoch.
doc. RNDr. Jiří Prchal, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Prchal pôsobil príjemným dojmom. Naozaj mu záležalo, aby študent dopodrobna pochopil princíp danej úlohy. Nevýhodou tejto pedantnosti bolo, že meranie trvalo dhlšie ako rozvrhnutých 180 minút (závisí samozrejme aj od úlohy). Opravovanie protokolu veľmi férové.
RNDr. Jitka Stráská, Ph.D. [32-KFM], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi milá a ochotná
doc. RNDr. Helena Valentová, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Meranie pri dozore pani docentky bolo vždy veľmi prínosné. Zaujímala sa o to, aby sme princípu úlohy naozaj dobre porozumeli a postup vysvetlila do najmenších detailov.
Mgr. Emil Varga, Ph.D. [32-KFNT], Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Michal Šrank, 30.05.2023, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Varga mi trpezlivo vysvetlil princíp merania. Mal primerané požiadavky a férový prístup pri oprave protokolu.
Comment on course, Practical Course I - Mechanics and Molecular Physics [NOFY066, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Praktika jsou skvělý. Konečně si osaháte trochu nějaké měření a zpracování dat. Jen se připravte, že protokoly zaberou dost času.
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
+ možnost vybrat si experiment
+ zajímavé experimenty

- výjimečně trvá až 30 min, než ke člověku na začátku přijdou
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet bol zaujímavý. Väčšina experimentov boli nejakou formou zaujímavé čo cením a aj väčšina ľudí čo tam boli a pomáhali nám boli skvelí a nápomocní, lebo niektorí sú fakt odporní a správajú sa nepekne. Nie je podľa mňa pekné, keď prídem na stanovisko a mi povedia, že dokým nenamerám hento hento hento, tak že nemám za ním ani chodiť a keď sa niečo spýtam tak mi povedia, že to mám vedieť. Veď keby som to vedel tak sa nepýtam.
Nepáčilo sa mi ani to, že protokoly majú mať nejakú formu, ale reálne každý opravovateľ chcel aj tak mať všetko robené stále trochu inak (napr. font, grafy, jednotky(hej, to som vôbec nechápal :D)) a v podstate len hádate, že ako to asi tento chce. Čiže taká ta konzistencia medzi opravovateľmi by bola super, lebo napríklad ešte taká storka, že meral som niečo s trubkami, už si nepamätám čo. A ešte na tej hodine som mal prekontrolované všetky grafy vyučujúcim, dokonca som jeden musel premeriavať a prišlo mi to dosť prísne, čo je úplne v pohode, tak to má byť. Ale keď potom v opravenom protokole dostanem napísané, že som meral s takými istými trubkami aj keď tie grafy boli rozdielné, tak som už nevedel čo si mám o tom myslieť, keď som to mal ešte aj na hodine skontrolované. Čiže hej ta konzistencia by bola super.
Tiež pri opravovaní sa mi nepáčilo, že proste tam nenapíšu presne čo sa im nepáči, len sú tam podškrtnuté veci, alebo otázniky alebo, že to je celé zle, tak potom sa človek ani nevie poučiť z toho. Lebo nehovorím, že mi tento predmet nejako šiel a že som v ňom bol dobrý, to určite nie :D, ale tak už aspoň sa chcem poriadne niečo naučiť, tak keď už tam mám zle veci, tak nech viem presne, že čo som zle meral a tak, keď to tam mám rozpísané vo svojom protokole a diskusii. Chápem, že to zaberie kopu času to opravovanie, ale tak od toho tu sú tí vyučujúci.
Je škoda, že je tam kopu úžasných ľudí, ale tých pár dokáže úplne pokaziť predmet.
Fatma Amin, 29.06.2024, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Ac by Praktika mohly byt celkem zabavny predmet (schvalne nerikam uzitecny, po zakladech Praktik ktere ma myslim temer kazdy na stredni sou totiz buducim teoretikum jako treba mne myslim naprosto k nicemu a my bysme spis meli misto toho met dalsi matiku), ale bohuzel vetsinu z nas naprosto zbytecne stresujou, jednak naprostym hororem su protokoly ktere bysme meli za semestr kdyz uz vypracovat tak mozna 3 a ne 9. No a dalsi vec ze samotne mereni stresuje studenty k smrti, protoze aj kdyz to je vcelku zabavne toz sa clovek boji ze sa neco nepovede a bude moset merit znovu coz proste uz totalne nestiha bo Praktika zabiraju veskery cas a do toho este ty dalsi predmety. Osobne doporucuju dve varianty:
1) Praktika pro buduci experimentatory a ti nemosiju met tak tezku Analyzu, misto ni mozu met treba povinne vic programka nebo nevim. Pro teoretiky klidne tezsi matika ale Praktika vubec.
2) Lehci Praktika pro vsecky. Klidne na ukor kreditu a mosime si je dohnat necim inacim.
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pokud jsem chtěl mít dobrý protokol, bylo s tím potřeba trávit příliš mnoho hodin.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Časově náročný předmět, který je ke všemu nudný a repetitivní. Nechal mě v pochybnostech o zaměření "fyzika", vědět, že je praktikum skutečně tak strašné, jak se tvrdí, jdu na "matematické modelování". Někteří vyučující se ho snaží dělat lepší ale předmět má systematickou chybu v množství práce, které je příliš. K zlosti.
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět vnáší do studia trochu praktické fyziky. Má však několik nedostatků. Zaprvé, vyučující při měření diametrálně odlišují svými přístupy. Zatímco jeden je velmi vstřícný a provede vás celým procesem měření a poradí vám, co a jak dělat při zpracování dat, jiný vám řekne, že teorii už slyšel od studentů mnohokrát a že si s tím měřením poradíte sami. A pak se k vám vrátí jen když ho napadne nějaká otázka na zamyšlení (ale velmi zcestná) k vašemu měření, ale vaši odpověď vlastně ani moc nevyslechne. Mnohem horší ale bylo, když si nějaký vyučující vymyslel něco neobvyklého, co by se dalo v určité úloze naměřit a to pak studentovi zadal a ten to musel naměřit a zpracovat, ačkoliv to již bylo mimo téma. Jako další nedostatek bych ještě vyzdvihla deadliny. Pro studenty jsou dané dva týdny od naměření (nebo před dalším měřením). Podobný termín 14 dní mají i opravovatelé. Ti ho však ale velmi často nedodružují. Myslím si, že pro studenty prvních ročníků je velmi důležité mít alespoň první dva protokoly opravené před dalším odevzdáním protokolu, protože jen tak se mohou poučit ze svých chyb. Ale celkově se mi líbí různorodost jednotlivých úkolů a možnost si z nich vybrat.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Predmet je časovo vysoko náročný a miestami nie najzaujímavejší a najpríjemnejší. Možno je na mieste prehodnotiť množstvo potrebných úloh, kedže predmet je časovo náročnejší ako napríklad predmet Matematická Analýza s väčšou kreditovou dotáciou. Veľmi zle hodnotím nekonzistenciu hodnotenia, čo vedie k nemožnosti zlepšovať sa. V niektorých úlohach opravujúci hodnotia kladne to, čo inde hodnotia negatívne a opačne.
Marek Brodský, 28.08.2023, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Některé experimenty byly zajímavé, ale nutnost vytvářet každý týden protokoly, leč na různá témata, bylo ubíjející, nudné a časově náročné. Nejvíce jsem se naučil, tak z prvních třech protokolů a pak šlo jen o nezajímavou iteraci toho samého.
Student has disallowed display of personal data, 06.08.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bohužel mi koncepce předmětu přijde poměrně nešťastná. Studenty učí spíše dokola psát elaboráty o několika stranách s velmi malým obsahem. Raději bych ocenil méně protokolů, které budou více propracované a půjdou více do hloubky. Předmět není těžké zvládnout, ale jeho záživnost je velmi malá. V reálu asi něco naučí, ale dovedu si jej představit mnohem užitečnější.
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Díky praktiku jsem pochopil látku prvního semestru, bylo to velmi zábavné a zvláště oceňuji práci s velmi moderními přístroji. Každá úloha je jiná, nebyla to nuda. Dobrá příprava na bakalářku.
Akorát bych ocenil sjednocení požadavků na protokoly mezi opravujícími.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html