InquiryInquiry(version: 662)
In the summer semester of the academic year 2019/2020, data collection is allowed from 08.06.2020 until 21.09.2020.
  
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Paní Běhounková je velmi vstřícná, ochotná, je možné s ní domluvit téměř cokoli. Vždy věděla, o čem mluví, a snažila se nám to co nejlépe podat. Cvičení probíhalo tak, že nás seznámila s problémem a jak se k němu +- bude postupovat. Následně psala kód a komentovala každý krok. Kdo dával pozor od začátku se nemohl ztratit.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velice oceňuji stránky cvičící, během cvičení jsem sice její tempo bohužel nestíhala (neměla jsem žádné zkušenosti s programováním), ale všechno se dalo dohnat právě díky přehledně zpracovanému obsahu cvičení na zmíněných stránkách. Co se týče zápočtů, byla velice ochotná a úkoly neměly daný deadline, takže se na nich dalo zapracovat až ve zkouškovém během přípravy na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení občas rychlejší, ale vše přehledně k dispozici na webu.
Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na jedno stranu poradí přes email, když máte problém. Na druhou stranu v Hodinách je tak rychlá, že velká část lidí nestíhá psát/chápat.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající pedagog
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
plusy:
+ vypracovane vzorove reseni uloh ze cviceni s podrobnymi komentari (diky tomu jsem se naucil zaklady programovani)
+ domaci ulohy

minusy:
- nekdy jsme se moc babrali v teorii a na samotne programovani zbylo malo casu
- na cvicenich jako takovych je tezke udrzet tempo. Ale diky vzorovemu reseni si to student muze projit doma a ma cas vsechno pochopit.
- na tabuli jsme teoreticky probirali nejake obecne ulohy, pro me by bylo srozumetelnejsi probrat ulohu konkretni a jednoduchou a pak na jejim zaklade vybudovat obecny priklad.

Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Snaží se dobře vysvětlit probíranou látku, zpětná vazba je velmi rychlá.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Formát cvičení (na začátku jsou zadány úlohy, které budeme programovat, pro těžší úlohy programuje prof. Běhounková s námi, můžeme sledovat pro pochopení látky) mi přijde ideální. Vynikající učební látka jsou také vypracované programy na dané téma, které nám posílá. Celkově jsem se cvičeními velmi spokojen.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán doktor bol vždy ochotný pomôcť, bol ku nám príjemný, ľudský, vždy nám ponúkal konzultácie(ktoré neľutujem, že som využil)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Hanyk je velmi dobrý cvičící. Umí studentům ukázat souvislost toho, co programují s matematikou a fyzikou. Velmi také oceňuji ochotu pomoci, když se někdo s něčím neví rady.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor jest velice zajímavou personou. Rád v případě nouze přiskočí na pomoc a zachrání tonoucího studenta topícího se v pascalském kódě. Odpovídá rád se zájmem jemu vlastním na dotazy (i na ty, které jsou nad rámec učiva).
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Medzi pozitíva určite patrí veľká pozornosť venovaná numerickým metódam a dôraz na vizualizáciu výstupu programov. Záporným faktorom je programovanie v jazyku Pascal.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice si vážím strukturovaného přístupu, který byl na cvičeních předkládán. Každé cvičení mělo svou vlastní tématiku, kterou se také podařilo úspěšně v rámci cvičení (nebo domácího úkolu) dokončit a prezentovat tak nějaký zajímavý numerický recept na řešení reálných fyzikálních, či jinak zajímavých problémů. Velice si cením úvodu do různých dalších grafických programů typu GnuPlot, ParaView, aj. Speciálně musím pochválit zpracování všech cvičení doktorem Hanykem na jeho stránkách, které jsou výborně prezentovány a umožňují studentům pracovat paralelně s cvičením, ač na něm nejsou přítomni. Také jsem velice rád, že se doktor Hanyk nebojí zahrnout fyzikální témata přesahující rámec prvního semestru (např. výpočet atomových orbitálů), neboť se studenti tyto znalosti a jistou obezřetnost v možnostech práce s numerickými výpočty tohoto typu jinde mimo kurz programování v rámci bakalářského stupně nenaučí.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící vždy pozvedl náladu a svým enthutiasmem nás podpořil k dalšímu studiu. Navíc jeho konzultace velmi pomohly k pochopení věcí,. co jsem nezvládla pochopit. Líbila se mi jeho ochota a nadšení.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší vyučující na MFF, kterého jsem zatím měla. Maximálně ochotný pomoct s domácími úkoly. Konzultace poskytuje po domluvě kdykoliv.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Neprogramovali-li jste na střední, a nemáte-li na to vhodné buňky v mozkovně, budete hořet.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Stojí za zmínku ochota pana Hanyka vždy poradit emailem nebo osobní konzultací. To je pro většinu studentů velká pomoc.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jako hlavní pozitiva cvičení s Dr. Hanykem vyzdvihávám:

Společné programování každou hodinu se zpětnou kontrolou,
výbornou schopnost komunikace se studenty a ochotu odpovídat na dotazy,
ochotu konzultovat domácí úkoly se studenty mimo rámec výuky,
vhodnou úroveň domácích úkolů (pro mě, jakožto začátečníka, jsou úkoly výzva, nikoliv však nepřekonatelná),
oceňuje snahu a práci navíc.

Vytknul bych:
Občas mi přijde, že se příliš zabýváme jedním tématem (např. integer overflow) a nezbude více času na vysvětlení samotného obsahu programu (několikrát jsme narazili na ještě neprobranou látku). Problém je však kompenzován dostatečnou dobou na odevzdání DÚ, je tedy prostor pro pozdější doplnění látky.

RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oproti ostatním předmětům taková poměrně oddychová přednáška, na kterou jsem se většinou těšila. Probrali jsme základy programování v Pascalu úplně od začátku a srozumitelně. Jen mi přišlo trochu matoucí, že jsme se u většiny příkladů bavili i tom, jak se daný příkaz používá v jiných programovacích jazycích, což podle mě nebylo úplně nutné.
Vyučující je dochvilný a velmi tolerantní. Na přednášku nás chodilo jen zlomek z ročníku a navíc jen málo lidí dávalo opravdu pozor, co se děje. Přednášející to v podstatě asi nikdy neokomentoval.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bolo zjavné, že prednášajúci učivu veľmi dobre rozumel. Každý komu sa lepšie učí z prednášok ako zo skrípt sa mal šancu naučiť sa všetko už na prednáške.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
jenom četl pdf skript, ve výsledku mi přišlo k ničemu, stačilo by si nastudovat skripta doma
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je to veľmi ochotný a príjemný človek.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Lehce monotónní výklad, ale s velkou ochotou pro zodpovězení veškerých dotazů a nejasností.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Milý vyučující. Líbí se mi, že věnuje podstatnou část přednášky numerickým metodám. Zajímavé je také porovnávání syntaxe různých jazyků (Pascal, Fortran, C, Python...).
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Tak ako mi pán doktor vyhovoval na cvičeniach, tak mi bohužiaľ nevyhovoval na prednáškach. Výklad mi prišiel monotónny, nevedel som sa dlho sústrediť
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Své serdéčko jsem si vylil již u kolonky cvičení, neb na cvičeních dá se blížeji s panem kantorem sociálně interagovati.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad by mohol obsahovať viac vysvetlení pre začiatočníkov.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášející měl velmi monotónní výklad a hodně obtížně se z přednášky filtrovalo to podstatné. Byl ale velmi ochotný a u zkoušky férový a "v pohodě" :-)
Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Poznámky k prednáške tvorili veľmi dobrú kostru, ktorej sa človek mohol chytať keď sa stratil. Výklad mohol byt rýchlejší a živší, nezriedka som sa na hodinách nudil.
Oceňujem porovnanie schopností a syntaxe jazykov, ktoré ste často dávali.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán Hanyk používa pri prednášaní prezentácie, čo podľa môjho názoru prednáške viac uberá, ako pridáva. Preto pre mňa čas strávený na jeho prednáškach nebol obzvlášť prínosný. Učivo však skvelo ovláda. Jeho prístup ku študentom na skúške je úžasný.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Někdy jsem měla problém udržet pozornost, ale přednáška byla zajímavá. Oceňuji, že to nebyl jen výklad teorie, přednáška obsahovala spoustu příkladů. A oceňuji laskavý přístup ke studentům na zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejvstřícnější učitel na MFF, kterého znám. Ocení i snahu.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobre, len vyklad je dost uspavajuci.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji zapojení numerických metod do výuky, neboť je to příjemné zpestření. Přednášky čistě o programování mi přišli nesrozumitelné (jakožto začátečníkovi), až teprve po nějaké době mi začali připadat prezentace k přednáškám "čitelné".
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Prednášajúci má pomerne užitočné skriptá, v ktorých nie je síce veľa vecí vysvetlených, ale dajú sa použiť ako návod na riešenie konkrétneho problému, majú užitočnú hodnotu.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášet o programování nezávidím nikomu, protože studenti se dělí do 10 skupin: Ti co programovat neumějí a ti co umějí (ti druzí pochopí). Přednášky je tedy těžké skloubit, protože ti co programovat umějí, tak se tam nudí a často tam nechodí. Ti co programovat neumějí si potřebují programování vyzkoušet v praxi (a ne slyšet přednášku) a tak tam také nechodí. Bohužel Ladislav Hanyk pak u zkoušky chce některou z numerických metod, které byly na přednášce, ale naštěstí si můžete zkoušejícího vybrat po napsání písemné části. Na zkoušku bych doporučil pana Hanyka jen těm, kteří vědí, že mají špatně písemnou část a radši se 'našprtají' numerické metody, nebo masochistům.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad byl dobrý, i když občas trochu zdlouhavý.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Spatna prezentace. Problem udrzet pozornost.

Zkouska byla prijemnym prekvapenim. (zkousejici si byl vedom, ze pro fyziky neni programovani stezejnim predmetem)
RNDr. Klára Kalousová, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní doktorka je velmi obětavá a ochotná, kvalitní cvičící - kdykoliv jsem potřeboval pomoct, poradit, dostal jsem VŽDY odpověď adekvátní míře mého zmatení ve vlastních řádcích (malá rada pro malé problémy, velká rada pro velké) - to je podle mě kvalitní práce cvičíciho. Navíc to vždy bylo do několika hodin (včetně pozdního večera), což rozhodně nedělá každý, rozhodně neimplikuji, že s tím mají ostatní studenti počítat, ale je pro mě doklad zmíněné ochoty a obětavosti.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cool, ale lepší by bylo kdyby primárně vysvětlovala kód a souvislosti než abychom opisovali programy, které jsou stejně na netu.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrá cvičící, látku vysvětluje dobře, ochotně poradí, rychle odpovídá na e-maily.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Hodně oceňuji, jak přehledně dala vyučující najevo kritéria k zápočtu. Také se mi líbí, že problémy, které řešíme, jsou pro mne přínosné.
doc. RNDr. Pavel Kocán, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující, otázky vždy zodpověděl a v případě nesnází pomohl.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Příjemný přednášející. Vše velmi dobře vysvětlil. Oceňuji, že nebyla povinná docházka (na programování stačí v pohodě i samostudium doma), a i formu získávání zápočtu. Je příjemnější si naprogramovat jeden větší program, který nás zajímá a baví, než se přes semestr mořit s domácími úkoly a mít tak méně času na jiné předměty, které jsou náročnější a hoří více.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Naučil mě přemýšlet jako programátor, už jen za to si zaslouží výbornou.
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pohodový vyučující. Ochotně poradí, ochotně odpovídá na dotazy. Na cvičeních byly zajímavé úlohy.

Podmínky zápočtu mi vyhovovaly - jeden velký zápočtový program do konce zkouškového, na výběr je několik problémů, lze použít i vlastní nápad.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zápočet je udělovaný za zápočtový (velký) program. Vyplatí se o zadání říct včas, nebude to znovu připomínat a může se stát, že ho budete muset napsat přes Vánoce. Chce zápočet do ledna. Spíše těžší cvičení.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
+
Cviká boli jedny z tých náročnejších, čo som ocenil.
Páčilo sa mi, že vždy vedel programátorskú úlohu zabaliť do fyzikálneho kontextu.
-
Cvičiaci by ale mohol byť viac precízny, často človeku program tak trochu odmával, keď už ho mal skoro dobre, no do detailov úplne nešiel.

Celkovo dosť dobré cvičenie.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán Kocán si na cvičenia pripravil zaujímavé problémy, čo veľmi oceňujem. Podmienky pre udelenie zápočtu uňho sú primerané. Jediná pripomienka: bol by som rád, keby študenta naviedol viac, keď nevie.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vyučující programování rozumí, má dobrý vztah ke studentům. Student si ale z kurzu neodnese znalost programování, jelikož celou dobu pouze opisuje text.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení nebylo až tak produktivní (ve srovnání s ostatními cvičícími), vyučující někdy až moc zabíhal do detailů a teorie, který byla částečně pokryta na přednášce, a nezbýval tak čas na probrání všech modelových příkladů. Výuka ale jinak měla dobrou úroveň.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi poutavý výklad ozvláštněný mnoha zajímavostmi. Jen tempo bylo někdy vysoké a vyučující nepostřehl, že hodně studentů se ztratilo. (příliš optimistický názor na naše mentální schopnosti)
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi prijemny a nazorny vyklad.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bolo by dobré keby sme z cvičení dostávali domáce úlohy, ktoré by sme odovzdávali a boli by nám kontrolované. Poprípade aspoň zoznam úloh, ktoré by bolo vhodné naprogramovať aby sme boli pripravení na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na cvičeních jsme nedělali nikjak náročné programy. Pokud jste zkušenější programátoři, budete se nudit. Naopak pokud jste uplní začátečníci skvěle se naučíte základy.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý učitel, vše vysvětlí jasně a tak, že se to dobře pamatuje. Zadá program a pomáhá ostatním, třeba i kolektivně, ho vytvořit.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Niektoré veci boli vysvetlované iba z jedenej perspektívy a to niekedy aj jednoduchšiu tému spravilo zložitejšou.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je tak trochu troll, přednášky jsou s ním vždy zajímavé, dominují jim originální vtipy. Látku umí vysvětlit velmi dobře.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Děkuji za perfektní cvičeni a hlavně Váš zájem o svůj předmět, jste výborný vyučující
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na každé cvičenie som sa tešil a vždy niečo naučil //nie nutne z programovania, ale o to viac to bolo super.

Špeciálne oceňujem 'svižnosť' a vysokú odbornosť cvičiaceho.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas to na mě bylo dost rychlé
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je na každou hodinu připraven, ochotně odpovídá i na hloupější otázky. Zadává domácí úkoly, které jsou ale velmi podrobně vysvětlené a pomůžou vám pochopit, proč by se mělo něco dělat zrovna tak, jak se to dělá
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy poradí, ale rozhodně nic neudělá za studenta, což je dobře. Občas mu trvá déle opravit zápočtové úlohy, nicméně to je s ohledem na vytíženost vyučujícího pochopitelné.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
vidno na ňom obrovské nadšenie, ktoré je vcelku nákazlivé
fakt sa vyzná
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Ledvinka bol úžasný cvičiaci na tento predmet. Podľa toho, čo som počul, tak aj najťažší, čo mi úplne vyhovovalo, pretože som sa nikdy nenudil. Veľmi ma bavilo sa s ním tento predmet učiť a rozprávať o programovaní. Je to určite typ cvičiaceho pre študentov, ktorí tam nechodia iba z povinnosti, ale chcú z tých cvičení aj dačo mať a niečo sa naučiť, čo Pán Ledvinka určite vykonal s vysokou profesionalitou.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na mně osobně moc vysoké tempo, nestíhl jsem si z hodiny toho moc sebrat a pak jsem měl problém s domácími úlohami. Na zkoušku však připravil dobře.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Energický vyučujúci, ochotne vysvetlí, zistí, kde máte chybu. Hodiny sú rýchle, ale náučné. Dáva pomerne náročné domáce úlohy, ale opäť ochotne pomôže, ak s ňou máte problém, nechá opraviť si chybu bez strhávania bodov.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy ochotný poradit, schopný najít chybu ve vašem programu. A ne že vám řekne, co máte napsat jinak, ale dá vám radu, jak přijít na to, kde je chyba a jak ji opravit.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobré cvičení, vše dobře vysvětleno. Začíná se úplně od začátku, to ocení zejména ti, co s programováním nemají moc zkušeností.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi doporučuji. Pochopitelné vysvětlení, zajímavé úlohy, zobecnění a analogije
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Při rychlém tempu na cvičeních jsem často potřeboval konzultace, které mi nikdy nebyly upřeny a vždy mi byla daná látka znovu lépe vysvětlena, navíc na stránkách pana Ledvinky je základní teorie velmi dobře vysvětlena. Navíc jsou zde i příklady jednoduchých programů, z kterých lze čerpat inspiraci. Doporučuji všem, kteří zvládnou rychlejší tempo a mají již s programováním alespoň trochu zkušenost.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vede programování pro pokročilé, které je na rozdíl od běžného v C++. Naučí i pokročilého novým technikám. Zápočtové úlohy jsou ze začátku jednoduché (doporučuji kvůli nasbírání bodů udělat na 100 %), ale ke konci složitější a občas s nimi budete trápit. U ústní části zkoušky vám dá opravit písemku z písemné části, a tím i možnost zlepšit známku (pokud je vše dobře, tak máte rovnou za 1 a už nic nezkouší).
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobre a podrobne vysvetlené učivo, nevýhodou je jeho rýchle tempo, človek si niekedy už príde ako profesionálny prepisovač kódu.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas trochu zmatené, ale celkově je vyučující dobrý. Kladl bych méně váhy na Pascal.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pohoďák, nadšený pre predmet. Niekedy išiel až príliš rýchlo.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Genius.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zábavný přednášející s obrovským přesahem do fyziky a matematiky, které na svých přednáškách propojuje s výukou programování. Ve svých přednáškách užívá řady příkladů a výuka je skutečně názorná.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Ledvinka na prednáške prednášal veľmi zaujato, nadšene a zároveň profesionálne. Oceňujem jeho energiu a nadšenie počas celej prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přednášející, který si udrží Vaši pozornost (pokud chcete), vše Vám vysvětlí tak, abyste to pochopili. Na jeho přednáškách z programování nejvíce oceňuji jeho praktické ukázky psaní kódu. Oceňuji také jeho schopnost dát věci do určitých souvislostí.
Myslím, že vždy byl na přednášce včas. Pokud byl během přednášky nějaký dotaz, vždy se na něj snažil odpovědět. Ke studentům přistupuje s respektem.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejenže tento pán dokáže vysvětlit probíranou látku takovému programovacímu teleti jako jsem já, ale jeho zábavný a energický projev mi vlévá do žil naději, že programování může být i zábava.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Ledvinka přednáší velmi sympatickým způsobem a problémy dokáže názorně vysvětlit tak, aby byly pochopitelné.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Největší showman, přednášky byly zábavné a zajímavé. Výborný přednášející i cvičící, skvělý přístup ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeho přednášky jsou zábavné. Je poznat, že tomu, co nám říká rozumí. Zároveň bere na vědomí, že někteří z nás nikdy dřív nic jako Pascal neviděli. Ale i ti, kteří jsou v programování zběhlí, si přijdou na své. Nastiňuje problémy, kterými se ti, co nějaký programovací jazyk znají, mohou zabývat.
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pravděpodobně nejchytřejší osoba, s kterou jsem se v prvním semestru setkal. Očividně ví co říká a navíc to umí podat zábavnou formou.
Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Je plný elánu a nadšený pro předmět.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejblíž k Feynmannovi ze všech mých profesorů-enormní vhled do látky mu umožňoval přiblížit nám vnitřnosti počítače do té míry, že jsme se všichni cítili jako "ajťáci". Jako správný programátor po nás nechce vědět, ale umět implementovat, takže na zápočet stačí použít a upravit kód z hodiny či cvičení...přesto nás tím učí myslet o kódu a ve výsledku doopravdy programovat...
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
humor ++
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nadšení přednášejícího je určitě motivující.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doporučuji. Občas vtipný a nestandardní přístup k přednáškám. Dobré podání výkladu, dobře pochopitelné, ale doporučuji nepodcenit někdy výklad, protože se může hodně věcí jevit jednoduchých a pak najednou přijde něco, co nejde pochopit tak snadno.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výstup je velmi živý a může zaujmout přednášenou látkou.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je to velmi příjemný člověk u zkoušky i o přestávce, jen má při přednášení trochu nepříjemný hlas.
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Zajímavé přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající pedagog
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
musim uznat ze se mi velice libi mazani tabule mopem. Je to velice vynalezavy a efektivni spusob.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Občasně mi přišel výklad zbytečně pomalý, nemyslím si, že je třeba téměř hodinu rozvádět, co je to algoritmus. Myslím si, že by nebylo naškodu věnovat trochu víc času výpočetním metodám.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Má všeobecný prehľad a zmysel pre humor.
doc. RNDr. František Němec, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veľmi dobre vie vysvetliť učivo. Je veľmi nápomocný a cvičenie prebieha tempom, ktoré je tak akurát.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvěle vedené cvičení panem Němcem. Řešili jsme příklady, které se týkají pouze programování a ne jako na jiných cvičeních i fyziky (mnohdy velmi těžké a zbytečně složité). Takže jsme postupovali od základních příkazů po složitější programy. Skvělý přístup. :)
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborné cvičení, na každou hodinu jsou domácí úkoly, při cvičení se probere snad vše potřebné, jen doporučuji hned zpočátku dávat pozor a poctivě a sami dělat domácí úkoly, je to na procvičení a těžko se to pak dohání.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doporučuji, bezproblémový a ochotný přístup ke studentům a vysvětlení, když nechápou.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbí se mi individuální přístup ke každému jednotlivci.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbilo se mi, že mi tento vyučující příliš nekritizoval mé domácí úkoly (ani ty, které jsem měl podle mě špatně) a že mi nezakazoval pojmenovávat proměnné podle svého.
Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Jiří Pavlů, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jsem rád, že jste člověka, který na začátku nic neuměl dokázal srozumitelně seznámit se základy programování.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podával to srozumitelně, zdálo se mi, že k nám přistupuje podle úrovně a nijak nerozlišoval, jak moc to komu jde, hlavně když to všichni nějak pochopili.
Pobavilo mě, když nám chtěl ukázat nějaký kód zevnitř v šestnáctkách, a ty vnitřnosti překvapily i jeho...to bude zhruba můj styl programování:)
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičiaci rozpráva praktické veci pochopiteľne, nemôžem nič vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení byla zajímavá a někdy na nich byla i zábava.
prof. RNDr. Ondřej Santolík, Dr. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi ochotný a milý pan cvičící. Líbilo se mi, že s námi na začátku vždy individuálně konzultoval řešení domácích úkolů.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Programování mě bavilo, myslím si, že jsme se za ten půl rok všichni posunuli. A to i ti, kteří už programovat uměli. Cvičící se nás ptal, čemu nerozumíme a podle toho uzpůsoboval výuku.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vždy ochotný pomoct
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji velkou ochotu odpovídat na dotazy, pomoci v případě jakýchkoli nejasností a pohotovou komunikaci mailem. Vše dokáže dobře vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejvíce u pana Santolíka oceňuji jeho osobní přístup. Vždy vše dobře vysvětlil, vždy byl ochotný poradit nebo osobně konzultovat jakýkoli problém. Velice oceňuji také jeho zajímavý námět k zápočtovému programu. Až snad na jednu výjimku byl vždy dochvilný a vždy byl vstřícný k osobní domluvě.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nejpříjemnější vyučující, kterého jsem na MFF poznal, přístup ke studentům je vyloženě přátelský, obsah cvičení vždy vybere společně se studenty, dokáže všechno zajímavě vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Opravdu oceňuji snahu cvičícího o to, aby se zápočtový program týkal oblasti fyziky, kterou chci do budoucna studovat. A také je velice příjemná možnost navrhnout si zápočtový program sám.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Chýbal mi pevný plán na jednotlivé hodiny. Veľa sme toho takto neprebrali.
  • Plán na každou hodinu jsem pochopitelně měl, bez toho se učit nedá.
    Ovšem při tak diametrálně odlišných předchozích znalostech je toto
    cvičení nutné učit vícerychlostně. Přesto jsme probrali, co jsme
    probrat měli a doufám, že se nakonec programovat naučili všichni,
    kdo o to měli zájem. Ti, kdo to už uměli, se snad dozvěděli
    dostatek nového. Kolegyně/kolega měla/měl navíc možnost obsah
    cvičení ovlivnit, ptal jsem se pravidelně, jestli se v něčem
    konkrétním cítí neprocvičeni. Pokud má zmíněný/zmíněná
    stále ještě zájem o konzultaci, jsem k dispozici.


    Comment on course, Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi dobrý kurz programování pro začátečníky/mírně pokročilé matfyzáky.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Na cvičení jsme dělali věci, které jsme předtím probrali na přednášce, mohli jsme si je tedy dobře procvičit. V učebně nás bylo poměrně málo, takže se nám učitel mohl dostatečně věnovat.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Nejlepší předmět v prvním semestru
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    probírali se spíše náhodné věci bez souvislosti s přednáškou
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Programovať sa človek naučí programovaním, čo sa len osvedčilo. Možno by sa mi páčilo keby sme namiesto prednášky a cvičení mali dve cvičenia na ktorých by sa prebrala aj teória, ale mohli by sme si veci reálne aj hneď skúsiť.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Předmět byl záživný, ale nemuselo se programovat na Pascalu
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Příjemné cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Jako člověk informatikou nepoznamenaný jsem sám překvapen kolik jsem se toho co se programování týče za semestr naučil. Programování je jedna z těch disciplín, při kterých člověk šest hodin mlátí hlavou o stůl a hledá chybu v kódu, ale v momentě kdy zjistí, že to napsal správně, následuje absolutní katarze.

    Připravte se na hodně bolesti, ale zpětně zjistíte že to není tak strašné.
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobré cvičení, ve kterém se přirozeně dozvíte něco o praktické aplikaci látky z přednášek.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Výborný cvičící, díky tomu, že předmět i přednáší plnohodnotně propojuje výklad s cvičeními, příklady jsou zajímavé a přitom vždy z fyzikální nebo matematické praxe.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Obecně mi cvičení přinesly mnohem více než přednášky. Na začátku byla vždy řečená teorie, ke které jsem se dřív nebo později dostali i při přednáškách, ale zde byla daná do souvislosti s konkrétním příkladem, který jsme posléze i naprogramovali.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičenie bolo vedené profesionálne, učivo naväzovalo na prednášku. Úlohy mi prišli primerané (konkrétne pre mňa, pretože som už mal s Pascalom skúsenosti a celkovo aj s programovaním). Úlohy boli zaujímavé, náučné a častokrát krásne prepojené na matematiku, ktorá sa vyučuje už na strednej škole, tu sme sa ju v podstate učili algoritmizovať. Pán Ledvinka veľmi ochotne pomáhal slabším študentom, odpovedal na otázky a nenechal sa vyviesť z miery. Ako na prednáške, tak aj na cvičení bolo z neho cítiť nadšenie pre programovanie a celkovo dobrú energiu počas cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Předně musím vyzdvihnout výběr jazyka, ve kterém jsme se učili programovat - Pascal je jazyk, u kterého jsem velmi rychle pochopil, jak funguje.
    Cvičení z programování pro mě byl jeden z nejužitečnějších předmětů v semestru. Cvičení se výborně doplňovaly s teorií z přednášek. Velice mi vyhovovalo, jak byla cvičení vedena - vždy jsme společně se zadáním nějakého problému dostali i nějakou nápovědu nebo stručný návod, najít řešení jsme ovšem museli sami. Když si někdo nevěděl rady, cvičící mu vždy ochotně poradil a nasměroval ho správným směrem.
    Zadání programů byla vždy zajímavá, přiměřeně náročná a podnětná.
    Jediný námět na zlepšení by asi bylo zveřejňovat vzorová řešení zadaných programů např. na web.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Domácích úkolů jest hodně, ale jsou vesměs zábavné. Díky tomuto předmětu jsem si mohl vytvořiti svůj vlastní Mandelbrotův podivný atraktor. A rozhodně nemohu opomenout zábavnou českou opileckou versi Morseovy abecedy, FIFO a LIFO.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Oceňuji, že jsme při cvičení naráželi na praktické problémy, které jsme také řešili, čímž jsme se zároveň zdokonalovali v jazyku programování.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení z programování od samotného předmětu nejde v žádném případě odloučit, proto je velmi podnětné. Problémy, které jsme řešili na cvičení byly provázány s přednáškou a jsem rád, že programy ze cvičení byly vždy zveřejněny na webových stránkách.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vhodný predmet pre ľudí, ktorí majú nenulové základy programovania v C, takisto aspon nejaké teoretické znalosti týkajúce sa programovania sa zídu, ale nie sú nutné. Dôležité je logické myslenie.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Programy psané na cvičeních jsou praktické, myslím že je budeme moci využít v dalším studiu a mohou nám pomoct řešit fyzikální či matematické problémy.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přišlo mi trošku zvláštní, že nemají cvičící nějaký jednotný program, co nás učit programovat...na druhou stranu alespoň jsem si procvičil víc než jenom to, co bylo na přednášce.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    cvičení napřed před přednáškou a dost často velmi složitá zadání domácích úloh.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení mi hodně pomáhá v plnění domácích úkolů.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení logicky navazující na probíranou látku z přednášky. Fyzika však programování v Pascalu dnes už moc neobohatí.
    Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Rozšíril by som na úkor prednášky, programovanie sa lepšie učí podľa mňa praxou.
    Tešil som sa na pokročilejšie simulácie, riešenie diferenciálnych rovníc, nakoniec sme urobili len Eulerovu metódu..
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pre tých ktorí prvykrát začali programovať až na tejto hodine ide postupnosť ku náročnejším príkladom veľmi rýchlo a tie náročnejšie príklady by sa mohli rozoberať viac do detajlov.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Zadávané úlohy se mi velmi líbily - přiměřená obtížnost a dostatečně zajímavé.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Asi mi chybělo více programování. Pouze jsme upravovali kód a to pak hlavně v pozdějších a složitějších úkolech byl problém, neb jsem nevěděla jak kódit.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi ocenila perfektní webové stránky, které pan doktor má. Je vše, co jsme o hodinách dělali včetně zdrojového kódu s komentářem.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Bohužel to je jen na první semestr a bohužel (pro někoho bohudík) se berou pouze základy softwarového programování, chtělo by to ještě alespoň jeden semestr a nějaké to hardwarové programování by se také mohlo hodit.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vhodný kurz pro začátečníky, na SŠ jsem neprogramoval nikdy nic, přesto jsem byl schopen se díky dobré výuce mnohému přiučit.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobré provedení základními úlohami programování
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět na mě byl velice těžký, ale zároveň jsem si z něj velmi mnoho odnesl. Velmi se mi líbila aplikace programování ve fyzice, jen mi přijde pouze jeden semestr jako nedostačující čas.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Naučíte se co je třeba. Líbí se mi, že je tam prostor k individualnímu myšlení a improvizaci. To vede k rozvoji výuky.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na tomto předmětu oceňuji, že bez něj bych nedovedl programovat.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Ak viete nepísať program s vnoreným cyklom, rekurzívne vypočítať faktoriál a usortiť pole čísel, asi choďte radšej do skupiny pre pokročilých. Musím však povedať, že sa mi páčilo, že celé jedno cvičenie bolo venované práci s Gnuplotom. Pre niekoho, kto s Gnuplotom ešte nerobil to mohlo byť naozaj dosť užitočné a zaujímavé.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    S Pascalem už mám zkušenosti a umím s ním pracovat, takže jsem to bral spíše jako procvičování. Ale líbil se mi přístup vyučujícího i vhodně zadané příklady.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení se velmi lišila procvičovanými tématy, rychlostí postupu i obtížností.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na čas, ktorý je predmetu daný, je potrebné toho veľa prebrať a človek, ktorý predtým neprogramoval by s tým mohol mať problém.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Ulohy na cviceni jsou zajimave.

    pro studenty: pokud nemate s programovanim zadne zkusenosti, je dulezite ze zacatku venovat programovani vice casu. Doporuciji ucit se z resenych uloh, tedy ze zdrojoveho kodu s komentarama. Vyzkouset si co jaky prikaz dela. Dale doporucuji opatrit si nejakou knihu kde bude syntaxe jazyka, abyste vedeli kde se pise carka a kde zavorka.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Na cvičeních jsme neustále předbíhali přednášku. Zdálo se mi oproti ostatním cvičením složitější, ale všechny důležité pojmy byly vysvětleny.
    Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Těžké celkově předmět posoudit, ale nemám důvod dát nižší známku.
    Comment on course, Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Oproti ostatním předmětům taková poměrně oddychová přednáška na kterou jsem se většinou těšila. Probrali jsme základy programování v Pascalu úplně od začátku a srozumitelně. Jen mi přišlo trochu matoucí, že jsme se u většiny příkladů bavili i tom, jak se daný příkaz používá v jiných programovacích jazycích, což podle mě nebylo úplně nutné.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Nádherné skriptá - hlavne tá druhá časť. Strašná škoda, že nemáme cvičenie na ktorom by sme si tie numerické metódy aj vyskúšali.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na témy sa zle dala držať pozornosť.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Myslím, že by se na přednáškách mělo věnovat i jiným programovacím jazykům, ne čistě Pascalu.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňuji dobře napsaná skripta.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Vo výklade je učivo, čo sa môže vyskytnúť na ústnej časti skúšky.
    Teda oceňujem transparentnosť predmetu.
    Vhodné pre ľudí, ktorí už majú skúsenosti s programovaním. Ale potrebujú spoznať fyzikálne uplatnenie a prejsť na "matfyz" spôsob programovania.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Nejprve zbytečně zdlouhavá část, kde se místo představení základních příkazů probírala jejich syntax a rozdíly v mnoha jazycích, stačilo by v jednom až dvěma, poté velmi náročné numerické recepty, jejichž pochopení by vyžadovalo několik semestrů matematiky
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prijde mi trochu zvlastni, ucit se programovani hned v 1. semestru, jelikoz si myslim, ze jej stejne prakticky bude potreba az ve vyssich rocnicich. Take je dle me trochu zbytecne ucit se programovaci jazyk, ktery nikdy prakticky nejspise nevyuziji.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    V dnešní době by stálo za úvahu, zda v osnově povinných předmětů nedat programování větší prostor a také ho nezačít vyučovat např. na jazyku C.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Přestože byly přednášky zajímavé a měli jsme i skvělého přednášejícího, nikdy se mi nepodařilo udržet pozornost déle, než 30 min. Vzhledem k povaze předmětu bych spíš uvítala, kdybychom místo přednášky měli o cvičení víc a přednášená látka by byla prokládána cvičením, kde by následovala až po "objevení" nějakého praktického problému, případně zbytek by byl řečen jako teoretická "zajímavost".
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vtipné, přehledné přednášky inspirující k dalšímu samostudiu...ale proč jen to musí být Pascal.
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    aký má význam prednáška z niečoho tak praktického ako programovanie?
    nebolo by lepšie ten čas venovať cvičeniu? veď aj tak tých ľudí na nej je ako na cvičení...
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prednášky boli samy o sebe veľmi zaujímavé, ale po určitom čase som tam prestal chodiť a začal si uvedomovať, že sú aj dosť zbytočné. Pán Ledvinka tam vravel veľa zaujímavých a dôležitých vecí z matematického hľadiska a o ich prepojení s programovaním a fyzikou, ale pre výuku predmetu samu o sebe podľa mňa neboli až tak dôležité. Prednášky celkovo ale boli prednášané s nadšením od Pána Ledvinku a dobre sa počúvali. Zaujímavo boli prepojené učebné osnovy. Učivo bolo predávané zaujímavým spôsobom, ktorý bol celkom ľahko pochopiteľný pre (priemerného) študenta.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dozvěděl jsem se, jak počítač ukládá do paměti informace. Někdy bylo trochu obtížné soustřediti se na přednášku, za to mě napadla spousta informatických vtípků. Tento předmět tak měl duchovní "panis et circences" (chléb a hry).
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Líbí se mi, že se na přednášce bralo ohled na neprogramátory, takže se jelo úplně od začátku od takových základních pojmů jako algorytmus. Člověk z přednášek velmi rychle pochopí, v čem programování spočívá. Velmi oceňuji, že pan doktor Ledvinka nám často přímo v přednášce ukazoval, jak píše nějaký program, zatímco vysvětloval, co který řádek dělá a proč to píše zrovna takto. Přijde mi, že to člověku pomohlo dostat jakýsi cit pro programování.
    Celkově hodnotím velmi kladně zajímavost a přiměřenou náročnost přednášek. Provázanost se cvičeními není dokonalá, ale za mě postačující.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslela som si, že predmet bude aj pre začiatočníkov, ktorí ešte nikdy neprogramovali, ako to bolo povedané na začiatku, ale na prednáške som mala problém sa sústrediť, lebo som nechápala učivu.
    Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Coby člověk který se na střední škole programování vyhnul širokým obloukem oceňuji snadnou přístupnost probírané látky. Dnes se člověk ve fyzice bez počítačů neobejde, ale díky tomuto předmětu snad budu tu bakalářku schopen naprogramovat.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Přijde mi, že se člověk naučí potřebné základy používání počítačů, které v dnešní době potřebuje každý.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Byl jsem jen na několika přednáškách, ale když jsem byl, vždy jsem se dozvěděl něco zajímavého. V rámci tohoto předmětu, by se dalo učit podle mě hodně věcí,takže je těžké říct,co by bylo dobré přidat nebo ubrat. Cesta je myslím dobrá, neřeší se nějak přehnaně programování jako takové, kde má každý jiné dovednosti,ale spíš jeho "zneužití" k dobré (fyzikalni) věci :)
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Prednáška je nezáživná. Asi preto, že obsah látky je rádovo menej náročný, ako pri iných predmetoch. Nie je potrebné chodiť na ňu, aby človek vedel, čo sa deje na cvičení. Skriptá sú dosť neprehľadné, ak človek nemá už nejaké základy programovania, z tejto prednášky a skrípt sa toho veľa nenaučí.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Pascal stojí za to mít na cvičení. Je sice otravný, ale je v něm nejjednodušší orientace. Programovat jsem nikdy neuměl, teď jsem schopný napsat alespoň základní jednoduché programy.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    S tím, že jsem o programování nevěděla na začátku října vůbec nic, se teď nebojím říct, že něco už bych sama naprogramovat zvládla. Přednáška je srozumitelná i pro uplného laika, je zábavná a (jste-li na tom jako já) objevujete půl roku něco uplně nového.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    vcelku zábavný předmět, jeden z těch pochopitelnějších.
    Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    I pro mě, který už programuji, jsou přednášky zajímavé a plné neobvyklých, vtipných přirovnání („otrokód“ jako jeden příklad za všechny). Poměrně mi ale vadí volba jazyka. Pascal je podle mě přežitek – v praxi se téměř nepoužívá, a že by byl nějak hezký, to bych také neřekl. Já lobbuji za Python! (Nebo aspoň TypeScript, aby to k něčemu bylo.)
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jakožto naprostý začátečník jsem ocenil, že kurz byl koncipován, aby naučil programovat i opici. Přijde mi jako jeden z nejužitečnějších předmětů, a ohromuje mě, že lze tak široce použít to málo, co jsme se stihli naučit.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    lehký pro toho, kdo už programoval, těžký pro toho, kdo nikdy.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět stručně uvede studenta do základů programování, blíže pak do procedurálního programování. Bohužel velkou nevýhodou je, že se ještě stále vyučuje v Pascalu a člověk si nemohl sám dostatečně osahat např. Octave, Gnuplot či Matlab.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Skrátil by som prednášku v prospech cvičenia. Základy programovania som ovládal, preto som sa často na prednáškach nudil. Takisto väčšina technických detailov ma príliš nezaujímala, zabudnem ich. Radšej by som investoval viac času do numerických metód. Zvážil by som vytvorenie extra pokročilejšej prednášky, na ktorej by sa základy programovania preskočili.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přednáška i zkouška byla příjemně koncipovaná. Jednoduchá, ale student se zároveň to důležité naučí.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Takto pro úvodní kurz by podle mého bylo lepší mít více hodin s možností si vše rovnou vyzkoušet a výklad by se tak odehrával na cvičení u počítačů. Moc se mi na druhou stranu líbilo zahrnutí numerických metod, přestože je škoda, že zatím je člověk příliš nevyužije.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňuji webovou stránku, kde jsou poznámky k přednášce, a přesně tyto informace jsou pak vyžadovány u zkoušky.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Mě chybělo nějaké to hardwarové programování a trochu rozšířené softwarové. Je na to prostě málo času a tak se musí hodně spěchat
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Často vtipně a relativně přiměřeným přístupem výkladu podané základy programování zaměřené pro potřeby fyziky.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Programování vysvětleno jiným způsobem než jen psaním kódů. To je pozitivní. Jen je někdy těžké najít příme spojení.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    První půlku semestru není potřeba na přednášky vůbec chodit. Probírají se jen základy programování. V druhé půlce se začínají probírat i numerické metody.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pořád úplně nerozumím vnitřní struktuře počítače a nechápu, k čemu to všechno fyzikům je, ale bavilo mě to.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Na prednáške sme väčšinu roka brali teoretický úvod k programovaniu, všetko od štýlov programovania cez dátové typy až po nejaký cykly. Neskôr sme sa dostali k numerickým metódam, ktoré boli pochopiteľne vysvetlené, ale venovali sme im pomerne málo času oproti tomu, ako sme plytvali časom na procedúry, cykly a polia.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslím, že k programování je nejdůležitější praxe mezi monitorem a židlí, takže jsem bral tuto přednášku spíše jako zajímavost k Octave a MatLabu. S Pascalem mám již bohaté zkušenosti ze střední školy, takže mi tolik užitku nepřinesla, ale pro ty, co s Pascalem začínají to má jistě větší význam a užitek.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prednaska mi vubec nevyhovovala. Prednasejici prinesl prezentaci plnou textu a zacal cist. Nekdy neco okomentoval dukladneji. Bohuzel bylo velmi narocne udrzet pozornost.

    Mozna by se student vice naucil programovat, kdyz by prednaska vubec nebyla a misto toho mel o 1.5 hodiny cviceni navic.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    predmet mi prisel nestrukturovany
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Nevidím tam systém.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html