InquiryInquiry(version: 682)
In the summer semester of the academic year 2021/2022, data collection is allowed from 30.05.2022 until 16.09.2022.
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Problems of Contemporary Physics I [NOFY047, seminář]
Tatiana Vargicová, 01.03.2021, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Forma vedenia predmetu a spôsob komunikácie so študentmi boli úplne optimálne.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Problems of Contemporary Physics I [NOFY047, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Síce prednášal len párkrát ale spolu s Mgr. Davidom Heyrovským, Ph.D pozývali skvelých hostí a vždy boli ochotný podiskutovať si o danej tématike.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Oceňuji ležérní přístup přednášejícího,
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotný vyučující, je vidět, jak ho fyzika zajímá, motivuje tím studenty.
Comment on course, Problems of Contemporary Physics I [NOFY047, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2022, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Mnoho zajímavých přednášek
Tatiana Vargicová, 01.03.2021, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Forma distančnej výuky tohto predmetu bola koncipovaná úplne geniálne. Predmet sám o sebe je tiež veľmi príjemný - oddýchnete si pri ňom, ale zároveň sa cítite produktívne.
Student has disallowed display of personal data, 26.02.2021, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ačkoli byly přednášky vedeny skrz záznamy byl předmět zajímavý a přínosný. Vždy byla možnost podat přednášejícímu otázku a podmínky zápočtu byly naprosto adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2021, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Poslaná videa byla zajímavá, ale často byly určeny ne přímo pro studenty VŠ, takže nebyly úplně relevantní pro rozhodování při výběru zaměření - byly prezentovány zajímavosti z oboru, ale ne, čím se reálně ti lidé zabývají.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2020, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý přednášející vám představí řadu oborů fyziky, někomu to může pomoci vybrat si obor, kterému se věnovat v budoucnu.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2020, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly skvělé, vždy sloužily jako malý náhled do různých magisterských oborů a do výzkumu na různých katedrách.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasný predmet so skvelými hosťami, nie je čo vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2020, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Čekal jsem, že přednášky budou více zaměřeny na teoretickou fyziku, tj. především na problémy v OTR a v QM, problematiku narušení symetrií apod. Ale i tak byla většina přednášek zajímavých a většinou jsem se nenudil.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Každý týden přišel někdo jiný a přednášel o tématu, kterým se zabývá, a sdělil jeho plusy, mínusy, zajímavosti a hlavně problémy, jenž se řeší. Přednáška většinou trvá okolo hodiny, pak následují dotazy, pokud jsou.

Student se díky tomuto předmětu seznámi s mnoha odvětvími fyziky a s tím, co všechno za tímto odvětvím stojí a co je k tomu třeba.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Nápad věnovat předmět problémům současné fyziky se mi sice zamlouvá, nicméně si myslím, že ne všechny přednášky byly zdaleka tak přínosné. Jako důležitý smysl předmětu jsem považoval to, že se člověk seznámil s problematikou, která ho třeba mohla zaujmout a motivovat v další působnosti. Třeba přednáška o rekreační matematice ale podle mne tento účel nesplňovala.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Osvěžující seminář, formou i obsahem.
Author of entry is known to survey organiser, 24.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý a rozmanitý program.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět byl velmi zajímavý, každá hodina téma z jiné oblasti. Hodně jsme se toho dozvěděli, byl dostatečný čas na dotazy a diskuzi.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mnoho zajímavých přednášek
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný seminár, so zaujímavými témami a perfektnou organizáciou. Škoda len tej neskorej hodiny.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html