InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Václav Dědič, Ph.D. [32-FUUK], Optics [NOFY022, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení probíhalo hladce, podmínky pro zisk zápočtu byly jednoduché.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Dědič je felák. Velice doceňuji latexový dokument s řešenými příklady z optiky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veľmi príjemný prístup. Cviěnia boli pohodové a dostať zápočet nebolo problémom, ak si človek prepočítal príklady z cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi příjemný a vlídný vyučující. Má snahu naučit úplně všechny studenty ve třídě. Ač je výklad místy pomalejší, tak se všechno stíhá a pan profesor si dává pozor aby všichni chápali probíranou látku. Celkově se mi hodiny s ním velmi líbily.
prof. Ing. Jan Franc, DrSc. [32-FUUK], Optics [NOFY022, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Moc mi nedávalo smysl hodnocení písemné části zkoušky. Více než 2/5 všech bodů z písemky bylo možné získat pouze za správné číselné výsledky. Čekal bych, že se u zkoušky bude hodnotit spíše znalost probírané látky než schopnost používat kalkulačku. Na druhou stranu oceňuji, že když člověk zvládl dobře ústní část, tak body z písemky nehrály moc velkou roli.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad na prednáške bol dosť monotónny a ťažko sa dalo sústrediť.
Na skúške bol pán profesor ohľaduplný a hodnotil hlavne pochopenie.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad obsahoval vše důležité ve stručné a pochopitelné formě. Jen by možná neškodilo, kdyby se pan profesor občas trochu usmál.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor je férový, odpoví na každý dotaz. Do přednášky však není moc zapálený, spíše to vypadá, že ho to moc nebaví.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Učivo bolo podané zrozumiteľne a prístup k študentom bol cez semester aj na skúške veľmi dobrý.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je velice vstřícný a lidský.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Optics [NOFY022, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy se zjevil a předvedl experimenty vždy, když jsem ztrácel pozornost. SKvělé zpestření výuky vždy doplnil stručným shrnutím.
RNDr. Eva Kočišová, Ph.D. [32-FUUK], Optics [NOFY022, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobré vysvětlování příkladů a dobré testy s následným projitím chyb
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní doktorka byla vstřícná. Pamatovala si jména a snažila se vše vysvětlit tak, abychom to pochopili. Tempo za mě někdy pomalé, ale takto je to nejspíš určeno centrálně.
doc. RNDr. Jan Kunc, Ph.D. [32-FUUK], Optics [NOFY022, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent nás nechal počítat samostatně na tabuli, což je velmi dobré pro procvičení látky, ale zároveň nikoho netrápil a vždy včas poradil co dál.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Optics [NOFY022, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný cvičící. Látku umí srozumitelně vysvětlit. Velmi oceňuji vstřícnost při hledání alternativních termínů písemek v případě nemožnosti se zůčastnit řádného termínu.
Comment on course, Optics [NOFY022, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení bylo dostatečnou přípravou na zkouškovou písemku.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Příklady jako ze střední školy, akorát jsme si občas odvodili vzorečky. Často jsme museli počítat číselně, což není příjemné.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Všetky cviěnia šli podľa rovnakých materiálov, čo urobilo prípravu na skúškový test jednodušiu. Myslím, že boli pokryté všetky témy dostatočne a veľa z príkladov bolo názorných pre lepšie pochopenie teórie z prednášok.
Author of entry is known to survey organiser, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mnohdy mi přišlo že jsme vlastně počítali příklady ze střední školy. Ikdyž si jsem plně vědom že na toto téma se moc příkladů vypočítat nedá (a nebo jsou až tak složité že nám je díkybohu nedali), ocenil bych asi něco trošinku složitějšího
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení s panem Dědičem bylo velmi užitečné. Místy jsme sice jeli pomaleji, ale učivo jsme stihli a všichni tomu rozuměli.
Comment on course, Optics [NOFY022, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přišlo mi, že některé kapitoly byly až zbytečně rozsáhlé (například jsme strávili asi jednu celou přednášku počítáním různých interferencí). Probíraná látka byla také protkána velkým množstvím různých materiálových vztahů a byla zavedena spousta veličin, o kterých nejspíše většina studentů už nikdy neuslyší. Mě osobně by se více líbilo, kdyby byla přednáška o tyto informace zkrácena a získaný čas by mohl být přidán například teoretické mechanice.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Štruktúra učiva mi príde zvláštna, lebo jednotlivé témy sú samostatné kapitoly, ktoré na seba veľmi nenadväzujú. Každá kapitola je nejaký iný popis optiky a pracuje s inými predpokladmi a aproximáciami.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přiliš mnoho matematiky a málo porozumnění fyzikální podstatě probíraných jevů. Pochopil jsem, jak mám jevy dokázat matematicky ale nenaučil jsem se, proč to tak doopravdy funguje.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět mě moc nebavil. Vše je bráno tak nějak povrchově, což ale vzhledem k objemu učiva a celkové náročnosti látky nejspíš nejde jinak. Často jsou probírány různé jednoduché aplikace, které zavání až střední školou.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Príde mi, že optika bola zatiaľ najlepšie odprednášaná "veľká" fyzika. Jednotlivé časti mali rozumnú následnosť a oceňujem, že boli k dispozícii nahrávky z minulých rokov.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Možná to bylo i délkou a polohou v rozvrhu (odpoledne hned po přednášce z matematiky), ale měla jsem na této přednášce velké problémy udržet pozornost. Myslím, že k tomu přispělo i to, že výklad nebyl příliš dynamický. Na druhou stranu velmi kladně hodnotím existenci skript, které přednášku pokrývají v celé šíři a na zkoušku jsem se z nich docela naučila.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html