InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Roman Antoš, Ph.D. [32-FUUK], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Antoš býval často velmi zmatený a zdánlivě nepřipravený. Myslím, že se vždy velmi snažil, avšak jeho komunikativní styl je nepřehledný a lehce nahodilý. Pokud máte takovou možnost, zvážil bych přepsání si předmětu k jinému cvičícímu.
doc. RNDr. Miroslav Cieslar, CSc. [32-KFM], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Eliška Heroldová, 02.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Moc milý a vstřícný cvičící, přestože vysvětloval náročnou látku, vše bylo srozumitelné
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Stejně jako přednášky pana profesora byla i jeho cvičení naprosto úžasná. Na zápočtové testy se dalo velmi dobře připravit, příklady byly podobné těm, které se počítaly v hodinách. Bohužel jsme při hodinách nestíhali spočítat velké množství příkladů, a to i přes každotýdenní přetahování. Kromě toho ovšem nemám k hodinám pana profesora jedinou výtku.
Dušan Minárik, 08.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
pekne vysvetlil zopár príkladov zo sady ktorú nam pred cvičením rozdal.
velmi ocenujem aj zakomponovanie malých fyzikálnych simulácií v Pythone.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor byl stejně výborným cvičícím, jako byl přednášejícím. Snažil se s námi propočítat základní typy úloh, občas nám zbytek zbyl na doma. Písemky a úlohy mi přišly často docela náročné, občas trochu trikové. Ale s panem profesorem se to dalo zvládnout.
Lukáš Létal, 23.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení skvěle připravovala na zápočtové testy, kromě přetahování, díky kterému jsme však stihli vše, co bylo třeba, nelze nic vytknout.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělé přednášky, doporučuji
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly naprosto špičkové. Zatím nejlepší přednášející, jakého jsem na vysoké škole potkala. Snad jediné, co mohu vytknout, bylo každotýdenní přetahování, většinou o čtvrt hodiny, výjimečně i déle. Problém to byl zvláště pak, pokud tam někomu navazovaly jiné předměty. Pokud ale měl student volno, věřím, že by pana profesora byl schopen poslouchat klidně ještě celou hodinu.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pan profesor byl za mě určitě nejlepším přednášejícím za rok a půl, co jsem na MFF. Opravdu uměl zaujmout a přinést nový pohled na probíranou problematiku. Didakticky opravdu skvělý výklad. Komunikoval během výuky se studenty a když měl někdo dotaz, šel přímo k němu a dotaz zodpověděl návodně. Byl ochotný diskutovat. Dával k dispozici všechny své prezentace. Prokládal výuku zajímavými a podnětnými úvahami, pokusy a úkoly.
Jediné, co bych vytkla bylo, že při některých přednáškách, když si na to asi nedával pozor, mluvil potichu a v zadních lavicích ho nebylo slyšet, a tabuli mazal velmi rychle po zápisu, i když měl k dispozici druhou.
Dušan Minárik, 08.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Úžasný pedagóg, jeho prednášky boli veľmi pútavé, prof. Čížek je presne to, čo som očakával od vysokoškolskej fyziky. Ak by som ho mal k niekomu prirovnať, tak je to jednoducho český Richard Feynman.
Na zápočtoch a na skúške sme mali povolené všetky pomôcky, teda išlo len o to aby sme chápali konceptom a vedeli riešiť fyzikálne problémy (ktoré boli často dosť zložité)
Získať zápočet vie byť dosť zložité. Je potrebné prepočítať si všetky príklady a rozumieť ich podstate. Ak získate zápočet, skúškou už určite prejdete. Čo sa týka príkladov u skúšky, je to celkom nekonzistentné, niektoré príklady boli velmi jednoduché, niektoré zase dosť komplikované. Kľudne sa môže stať vy sa pripravujete 20 minut a človeku pred vami by nestačila ani hodina. Pan profesor je ale veľmi milý a ochotný vás postrčiť správnym smerom.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Veškeré koncepty jsou vysvětlovány srozumitelně a doplněny experimenty. Mechaniku jsem vždy považoval za nejnudnější část fyziky, ale panu profesorovi se podařilo mě do ní nadchnout.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor je výborný přednášející. Má fascinující schopnost vysvětlit složitou látku velmi jednoduchým a srozumitelným způsobem. Navíc dokáže ihned bez problému odpovědět na jakkoli záludnou otázku a vždy si ví rady. Navíc je velmi ochotný a vždy se vším pomůže. Velmi doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor je skvělý vyučující. Na přednáškách má připravené zajímavé ukázky, náročné části dokáže odlehčit nějakým vtipem, či narážkou, je vstřícný, milý, vždy pohotově odpoví na jakýkoliv dotaz. Na zkoušce nechá dost času na připravení otázky a vždy se potom ptá, co vám dělalo největší problémy během semestru nebo co vás bavilo.
Rudolf Pardubický, 20.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán profesor ma veľmi zaujal svojím energetickým výkladom. Je vidieť, že ho fyzika naozaj baví, a že učí rád. Profesionálny výklad dopĺňa zaujímavosťami - to oceňujem. Niekedy sa stane, že sa prednášky pretiahnu, ale keď je téma zaujímavá (čož väčšinou bola), tak si myslím, že to nikomu nevadilo.
doc. Ing. Patrik Dobroň, Ph.D. [32-KFM], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan docent klade velký důraz na pochopení podstaty učiva a ne na "samé odvozovačky."
Mgr. Jaroslav Hamrle, Ph.D. [32-FUUK], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán doktor je veľmi príjemný, prívetivý a ochotný človek. Tempo a preberanú látku prispôsobí schopnostiam a úrovni študentov. Veľmi ochotne zodpovie otázky a problémové učivo staostivo vysvetlí. Nároky na úspešné absolvovanie predmetu nemá najmenšie, ale s dobrou prípravou, ku ktorej vyučujúci poskytne podklady a materiály, sa to dá vporiadku zvládnuť.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící dokázal i složitou látku srozumitelně podat. Oceňuji rozbor příkladů spolu s grafickým znázorněním. Při cvičeních jsme chodili počítat příklady k tabuli, ale pokud to student nepodal úplně srozumitelně, vyučující neměl problém celý příklad znovu projít, abychom ho všichni pochopili. A velmi vstřícný ohledně zápočtových testů.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Těžko si dovedu představit vhodnějšího cvičícího na tento předmět. Na každou hodinu měl připravenou sadu zajímavých a často komplikovaných úloh, které jsme v průběhu cvičení rozebírali. Na každou z nich vyvolal jednoho ze studentů, který s jeho pomocí přicházel na řešení problému. Při výkladu vždy maximálně vstřícný (i pokud člověk nevěděl skoro nic, cvičící ho navedl správným směrem k pochopení úlohy).

Dokázal naučit mnoho nových triků a přistupů k řešení problémů v klasické mechanice, čehož si velice vážím. Kreativita je na jeho cvičení rozhodně vítaná.

K zápočtovým testům dal vždy k dispozici materiály, ze kterých vycházel (k zápočtům stačilo propočítat vzorové příklady a nic u zápočtu nepřekvapilo). Relativně jednoduché zápočtové testy kompenzuje vyšším nárokem na výsledky (místo obvyklých 50 % vyžaduje ke získání zápočtu 70 %). Celkově velice férový a přátelský přístup jak během cvičení, tak při psaní a hodnocení zápočtových testů.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
příjemný, dokonce u zápočtů nám nabídl kávu, a když někteří ještě v prvních týdnech neuměli integrovat, tak uzpůsobil výuku tomu, aby to nebylo potřeba nebo bylo probráno pomaleji a více do detailů
doc. Mgr. Jan Hanuš, Ph.D. [32-KMF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Hanuš nebyl z mého pohledu moc dobrý cvičící. Oceňuji jeho vlídnost v komunikaci se studenty a to, že nám nevyčítal, pokud jsme u tabule něco nevěděli. Na druhou stranu často spíše jen postupoval po připravené dráze správného řešení dle své přípravy a vyhýbal se hlubšímu zamýšlení nebo porovnávání různých cest vedoucích k výsledku. Také mi nepřipadaly vhodné některé jeho vtipy nebo poznámky z legrace týkající se náročnosti studia na MFF ve srovnání například s ekonomickými fakultami, anebo toho, kolik studentů studia na MFF z různých důvodů zanechá.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na pánovi docentovi sa mi páčilo, že napriek neznalosti učiva bol ochotný pomôcť, keď nás vyvolal k tabuli. Stávalo sa že som bol stratený a príklady som nepochopil, ale niektoré koncepty nám aj vysvetľoval. Občas mi pán docent nevedel niečo vysvetliť iným spôsobom. Bol ochotný, avšak občas sa len pozeral kedy mi to docvakne.
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Štýl cvík s pánom docentom Hanušom bol, že nás pravidelne vyvolával k tabuli a dal nám príklad ktorý sme na mieste bez prípravy museli vyriešiť, čo na jednej strane môže byť dobré na budovanie schopnosti riešiť takéto problémi, no na druhú stranu sme kvôli tomu prepočítali veľmi málo príkladov vzhľadom na objem učiva v Mechanike.

Pán Hanuš zriedkavo počítal sám príklady a bohužial sme sa vôbec na cvikách nedostali k príkladom z Termodynamiky.

No pán docent Hanuš bol vždy ochotný nám dať opravný termín pokiaľ sa nejaká písomka nepodarila.
David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vždy měl připravené příklady, které jsme postupně chodili počítat k tabuli, dal nám malou nápovědu nebo pomohl i více, když si někdo nebyl jistý. Ochotně odpovídal na dotazy, občas ale trochu nejasně a přínosnější bylo vysvětlení od spolužáka.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Hanuš byl zatím můj nejhorší cvičící... Lidsky je celkem v pohodě, nijak to nehrotí, ale jako pedagog je opravdu špatný.

Na cvičení jsme nedostali žádná zadání, jen nám vždy sdělil zadání slovně, pak vyvoval k tabuli. Často zapomněl říct, co za veličiny vlastně známe/neznáme, co máme vlastně vyřešit. Když člověk nevidí zádání napsané, tak je řešení úloh o to těžší, aspoň pro mne. U tabule pak byl ochoten pomoci, ovšem nebyl moc schopen vysvětlovat látku (což je to nejdůležitější). Když řešil úlohu sám, tam pořád koukal do poznámek a působil zmateně a ztrácel se v tom sám...


Nicméně úlohy na cvičení byly relativně snadné, jelo se ze starší sbírky, ze které pak i převzal úlohy na testy. Látku jsem si procvičil, ale hlavně díky vlastní iniciativě, samotné cvičení tak, jak bylo koncipované, myslím většině lidí moc nedalo.

Měl jsem celou doubu hlavně pocit, že ho to nebaví a že je tam za trest. Jeho rádoby vtipné poznámky na každém cviku, "že je nás tam ještě hodně, že už obvykle polovina lidí odpadne", "že některých z nás se daná látka už týkat nebude", "že s některými se už vidí naposledy" moc motivijící nebyly, i když musím přiznat, že byly aspoň docela vtipné.

Celkově doc. Hanuše silně nedoporučuji, moc vás toho nenaučí, i když zápočet u něj dostanete relativně snadno...
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičiaci je veľmi ochotný, navyše cvičenia mal vždy predcízne pripravené
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičící je velice vstřícný a po cvičení rád zodpoví a vysvětlí vše individuálně.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2024, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Výborný cvičící. Cvičenia ma veľmi bavili, dokázal s nami efektívne a priateľsky komunikovať, vždy bol plný energie. Ďakujem.
doc. RNDr. František Chmelík, CSc. [32-KFM], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je zlatý člověk. Hrozně se mi líbilo jak lidsky se k nám choval. Chápal, že toho máme hodně, že spoustu matematiky, co máme ve fyzice zatím nechápeme a bude trvat, než to pochopíme. Vždy nám ve všem vyšel vstříc.
Obdivuji ho, že zkoušel téměř každý den ve zkouškovém i že nám nabídl možnost zkoušení v letním semestru.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Je úplně skvělej fakt, bylo super že se u všech výpočtů snažil vysvětlit co znamenaj a taky vypadal že ho fakt baví nás učit a říkal nám takový funfacty o těch fyzicích který vymysleli ty vzorce a tak. A zkouška byla zábava fakt
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Pan doc. Chmelík vytvářel svým zápalem pro téma motivující atmosféru, díky které jsem na přednášky ráda chodila. Nejvíce oceňuji, že věnoval svůj čas přípravě písemných poznámek, díky čemuž nebylo nutné na předmětu psát poznámky a byl tak prostor na skutečné vnímání toho, co pan docent říká. Oceňuji také, že do výuky zařadil praktické ukázky k tématu.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je velmi lidský a každé téma rád dovysvětlí, zkoušku s ním jsem si opravdu užil. Skvělé jsou pokusy, kterými obohacuje přednášky na konci každé kapitoly. Bohužel je jej špatně slyšet, je potřeba si sedat do předních lavic.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vstřícný vztah ke studentům, snaží se opravdu pomoct
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan přednášející vedl přednášky v duchu toho, že se jedná o první fyzikální předmět na Matfyzu a že je potřeba si na mnohé věci zvyknout. Snažil se zjemnit velký skok mezi středoškolským a vysokoškolským výkladem fyziky. Bez problému zodpoví libovolné otázky k předmětu a snaží se podrobně vyjasnit možné problémové části.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
V miestnosti je hrozná akustika. Bolo veľmi náročné rozumieť výkladu, natož mu ešte chápať.
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Z Vašich hodín mi neboli často zrejmé najdôležitejšie vzťahy a princíp ich používania.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hezké experimenty
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Príjemné odľahčenie prednášok :)
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy se objevil, když jsem usínal, a ukázal nějaký pokus. To bylo fajn.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pan doktor působí zkušeně. Pěkně popíše a ukáže každý experiment, což zase pěkně doplní probíranou teorii. Nevynechá ani zmínku o přítomných vlivech okolního prostředí na daný experiment. Mluví nahlas a srozumitelně.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor předváděl na přednáškách experimenty, které pěkně okomentoval a měl je dobře připravené.
Dušan Minárik, 08.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pomáhal s experimentami
Mgr. Václava Kopecká [32-KVOF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
S paní Mgr. Kopeckou jsem se nesetkala, nemohu tedy hodnotit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pani Mgr. Kopecká doslova zachraňovala deň, bola to taká naša hrdinka. Jej prezentácia experimentov bola mimoriadne vítanou zmenou atmosféry pri inak často monotónnych prednáškach.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jednotlivé jevy byly na experimentech velmi srozumitelně a poutavě popsány.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jasné a srozumitelné podání, provedení i vysvětlení prováděných experimentů týkajících se probírané látky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi ochotně odpovídá na otázky ohledně experimentů, kterými jsme ji zahrnovali po konci přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní magistra nepřednášela, ale často předváděla experimenty, které měla dobře připravené a vždy je pěkně okomentovala.
doc. RNDr. Ivo Křivka, CSc. [32-KMF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Andrej Bružeňák, 16.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji otevřenou a vlídnou komunikaci se studujícími, zajímavosti přednášené nad rámec základních znalostí, humor a ochotu odpovídat na dotazy a zamýšlet se společně se studujícími.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mile odpovídal na všechny dotazy i po hodině
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Krivka je energetický učiteľ, ktorý vyučuje štýlom, že má pripravené prezentácie ktoré dopĺňa svojim výkladom a niektoré vzorce vyvodzuje na hodinách.
Pán docent Krivka je ochotný Vám dať konzultáciu, čo mne osobne veľmi pomohlo na skúšku.
Pánovi docentovi Krivkovi by som asi iba vytkol, že nezverejnil na stránke predmetu hneď všetky prezentácie, čiže som si nemohol dopredu prečítať skriptá a preto som často bol dezorientovaný na prednáškach
David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Moc milý a nadšený přednášející, na každou hodinu měl připraveno několik pokusů s vysvětlením, které se vztahovaly k probírané látce. Oceňuji obsáhlé prezentace s odvozením všech vztahů, ze kterých se pohodlně učilo na zkoušku. Také díky nim byla možnost si látku projít ještě před přednáškou a lépe tak během hodiny sledovat, co se děje.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Křivka jede hodně rychle, často jsem nestíhal. I tak jsme vždy přetáhli o 10 - 15 minut. Jeho prezentace byly ale solidní studijní zdroj, i když dle mého se jenom z nich naučit moc nedá, protože vše není dostatečně vysvětleno. Doporučuji si najít ještě jiný zdroj, třeba ruční poznámky doc. Chmelíka.

U přednášek si pak nedoporučuji dělat poznámky, téměř vše je opsáno z prezentací, kde je to názorněji a přehledněji. Stejně se nedá moc dobře Křivkovo tempo stíhat, píše hodně rychle. Člověk pak sotva i něco pochopí, pak je to jen opisování tabule...

U zkoušky byl ale doc. Křivka docela milý.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
chaotické a špatně čitelné zápisky na tabuli, ovšem prezentace krásně přehledně a věcně vypracované.
Čas od času prohodí nějaký vtip kterému se člověk opravdu zasměje.
doc. RNDr. Miroslav Kučera, CSc. [32-FUUK], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent je bezpochyby veľmi skúsený vo svojom odbore. Ale ako vyučujúci veľa ľuďom nesadne. Prednáška boli monotónne s veľmi nepravidelným tempom preberania látky (buď sa príliš veľa času venovalo detailom, alebo sa látka prebrala ako z rýchliku). Našťastie pri prednášaní používal mikrofón, inak by mu nebolo rozumieť vôbec nič. Z času načas sa objavila snaha oživiť prednášku nejakým zaujímavým príbehom, bohužial, s monotónnosťou výkladu to veľmi nepomohlo. Vyučujúci pôsobí mrzuto a trochu zatrpknuto. Ochotný tiež zrovna nie je. Študent so špecifickými potrebami sa môže cítiť až odsúdene, keďže sa voči žiadostiam o úpravy nestavá príliš otvorene, pri skúške však ochotne vyhovie. Na uzavretie len poviem, že som rada, že mám toto zasebou.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nevyhovovala mi rychlost přednášky, ke konci semestru jsem už fyzicky nestíhal papírové zápisky a místo toho jsem připisoval informace ke slidům prezentací. Mnohdy jsem nevěděl, zda zacházíme do podrobností a proto se slidy tak rychle přeskakují nebo kvůli tomu, že to jsou základy, které máme znát. Doporučuji na tyto přednášky chodit s již pročteným tématem.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující přednášel značně nesrozumitelně a nebyl nám ani ochotný poskytnout dopředu prezentace, abychom si do nich mohli při přednášce vpisovat. Prezentace byly značně nepřehledné a špatně pochopitelné. Požadoval po nás znalosti matematiky, které jsme ani v celém prvním semestru nenabyli, takže bylo pak obtížné učit se na zkoušku s plným pochopením principů tématu.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Kučera je velmi staromódní kantor. Vyjadřuje se srozumitelně a přesně. Jeho tempo občas připomíná vlak, kterému sehnaly brzdy - na druhou stranu bych nepochyboval o tom, že vždy stihne probrat celou šíři osnov. Průběh jeho kurzem bude občas bolet, ale pokud vytrváte a jste ochotní vyvinout vlastní iniciativu, jeho vedení vám přinese kvalitní přehled o tématice. Velká část však bude stát na vás.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad spíše monotónní, často jsem se ztrácel ve složitě podaném a málo vysvětleném odvozování všemožných vzorců, které byly občas přednášeny na úkor nějakého zajímavého a srozumitelného (a třeba i praktického) vysvětlení problematiky. Na zkoušce má pár svých oblíbených témat, hodnotí však sravedlivě.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
milý, férový, jen si potrpí na konvencích u zkoušky. dává prezentace ke studiu, a neměl problém po konci přednášky něco dovysvětlit, zopakovat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent je velice zkušený fyzik se sofistikovanějším smyslem pro humor. Zdrojem jeho přednášek jsou prezentace výborné na samostudium, neboť obsahují téměř všechny komentáře i výpočty. Občas je tam prázdné místo na výpočet, který pan docent provede na tabuli. Napsal bych, že měl hodně rychlé tempo, ale to spíš než pedagogem bylo dáno povahou předmětu, konkrétněji obrovským objemem učiva.

Zkouška probíhá jako maturita, 3 otázky na 30 minut a 30 minut se vede s panem docentem rozhovor, při kterém se snaží jak trochu šťourat, tak i radit. Vyhodí jen ty, kteří se na zkoušku opravdu nepřipravili.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Docent Kucera je na vyuku pripraven vyborne, vyklad je kvalitni (trochu rychly, coz je vzhledem ke mnozstvi uciva pochopitelne). Ochota odpovidat na dotazy nechybi, dochvilnost taky ne. Ocenuju take provazani prednasky s experimenty.
doc. RNDr. Ondřej Kylián, Ph.D. [32-KMF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
příjemný lidský přístup, je na mě vidět že ho to co dělá baví
Mgr. Jan Matoušek, Ph.D. [32-KFNT], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Matoušek se během cvičení snažil odpovídat na položené otázky, bohužel ve většině případů neznal odpověď. Často něvěděl, jak příklady, které jsme dělali v hodině, spočítat. Prakticky každé cvičení jsme se tak zasekli na jednom, maximálně dvou příkladech. I když třeba poslal později řešení dodatečně mailem, myslím, že nechodil na cvičení vůbec připravený. Byli jsme také velmi pozadu oproti přednáškám a k posledním tématům ke konci semestru jsme se ani nedostali.
RNDr. Artem Ryabov, Ph.D. [32-KMF], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doktor Ryabov je milý, vstřícný, jeho výklad je poutavý, cvičení jsou vždy připravená, vždy je schopen vhodně upozornit na kapitolu matematiky, která bude v blízké budocnosti potřeba. Ochotně reaguje na podněty (např. zaměření se na specifickou část sylabu). Nemám pro něj jediného špatného slova.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Měl jsem možnost navštívit několik cvičení pana doktora Ryabova přestože jsem k němu nebyl zapsán a rád bych jej ocenil za jeho nadšení, humor, demonstrace příkladů z mechaniky na houbě nebo stěrce na tabuli, ochotu vše studentům uzpůsobit a snahu nás skutečně zapojit do řešení příkladu a donutit nás se zamyslet a připravit doma. Dobře na mě působilo skutečně průvodcovské vedení, se kterým přistupoval ke svému kruhu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vysvětluje tak, abychom na odpověď přišli sami. Někdy jsem ale nepoznal, jestli vtipkuje, nebo to myslí vážně
RNDr. Jitka Stráská, Ph.D. [32-KFM], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Paní doktorka má neskutečnou trpělivost a vlídný přístup. Moc děkuji, hodně jsem se toho naučil.
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nevyhovoval mi systém vysvetľovania domácich úloh žiaka pri tabuli,radšej by som brala krátke zhrnutie dôležitých vzťahov a následne názorný výpočet príkladu, resp.samostatné počítanie. Tiež by som radšej brala, aby každý riešil napr. jeden príklad z domácej úlohy každý týždeň, a nielen ten, na ktorý sa niekedy prihlási - mohlo by to človeka donútiť k opakovaniu učiva.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na paní profesorce nejvíc oceňuji vstřícnost, dochvilnost a milé vystupování. Ze začátku mi připadalo, že neví, jak cvičit, protože dávala akorát úlohy na doma, které vždy někdo přednesl další cvičení u tabule. Časem se to ale zlepšilo a ze cvičení jsem měla dobrý pocit. Nevím, jestli paní profesorka cvičila poprvé, a pokud ano,tak věřím, že jednou bude výborná.
RNDr. Jana Šmilauerová, Ph.D. [32-KFM], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Šmilauerová je fakt super, klidně s náma dělala nějaký příklady fakt dlouho aby sme je pochopili, což je dobrý, a měla sepsaný řešení všech na který sme se potom mohli kouknout. Taky sem s ní měla konzultaci a vysvětlila mi dobře nějaký věci v termodynamice. A taky se mi líbilo že s náma někdy i po cvičení řešila nějaký věci který nedávaly smysl když by mohla místo toho jít domů, ale taky jí to zajímalo
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičící byla velmi příjemná a ochotná pomoct, pokud si student nevěděl rady, nicméně také se snažila nutit studenty samostatně přemýšlet, před tím, než jim pomohla. Někdy působila překvapeně nedostatkem vědomostí naši skupiny.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
velmi vlídný a vstřícný cvičící. Látku vysvětluje srozumitelně a prokládá jí vtípky. Co není jasné, vysvětlí klidně i vícekrát, osobně mi dodával hodně motivace do studia.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Veis si za cvičení zaslouží lepší známku než 1. Cvičení byla akorát náročná a těžké úlohy nám sám převedl na tabuli. Zároveň cvičení bylo zábavné a vždy rychle uteklo.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi pohodová cvičení, přišlo mi, že jsme stíhali probrat většinu věci, které jsme probrat měli. Na cvičeních se aktivně diskutovalo a zkoušela se i různá řešení.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Najlepší cvičiaci akého som zatiaľ mal. Skvelo vysvetľoval príklady, dával veľký priestor na otázky a iný pohľad na vec. Každy príklad bol po dokončení ešte raz zrekapitulovaný čo veľmi pomohlo, pokiaľ som príkladu na prvýkrat nepochopil. Započty a opravné započty boli férové. Vždy hodinu uvoľnil nejakou zaujímavou historkou alebo poznámkou z fungovania fakulty a viackrát nás povzbudil do štúdia. Jednoducho skvelý pedagóg a človek.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pozitiva:
- Doktor Veis vždy ochotně napovídal a usměrňoval studenta počítajícího u tabule, i když třeba student vůbec netušil.
- V testech bylo to, co jsme probírali, možná i příklady lehčí, než jsme počítali. Pokud se někomu nepovedlo získat zápočet, doktor Veis nabídl možnost spočítat příklady navíc.
- Silný hlas.
- Vtipný a tak nějak ve spojení s naší generací (ročníky 2002–2005), lidský a přátelský člověk.

Negativa:
- Občas přišel na cvičení nevyspalý a dělal chyby v příkladech.
- Příklady by za mě mohly být o chlup těžší, a to jak ve cvičení, tak v testech.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doktor Veis je pripraven vzdy vyborne, vyklad je kvalitni, umi vysvetlit fyziku "lidsky". Dochvilny je, vztah k nam ma skvely, je v hodinach velmi prijemny. Konzultace je take ochotny poradat. Nezaznamenala jsem neferovost u zapoctu.
RNDr. Jakub Zázvorka, Ph.D. [32-FUUK], Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice dobrý přístup k výuce, k tabuli vždy vyvolává (pokud jsou, tak dobrovolníky), ale když dotyčný neví, napoví a pomůže, vždy se snaží vše pořádně vysvětlit.
David Kopčan, 22.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičící nám na první cvičení přinesl jídlo, jinak byl velmi příjemný a ochotný dovysvětlit jakoukoliv věc kterou potřebujete. Zápočtové testy nejsou příliš obtížné, na zkoušku sem byl dostatečně připraven. Jediná výtka je že studenti jsou povinni počítat u tabule.
Comment on course, Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hezky koncipované cvičení. Vybrané příklady vedou k zamyšlení a pochopení látky. Zápočtové testy odpovídají probíranému
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení sme počítali príklady. Boli ťažké, ale aj ľahké a občas som pochopil niektorým veciam z prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Noo občas sem se hrozně nudila na tom cvičení, protože ty příklady byly jakoby lehký akorát trvaly hrozně dlouho, protože tam byly čísla, převody jednotek, dosazování do osmdesáti vzorečků a tak. Ale někdy byly zase fakt dobrý.
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
.
David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Příjemné ucelení látky z přednášek a využití teorie (vztahů a vzorečků) na konkrétních příkladech. Cvičení pro mě byla velmi přínosná.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení nebyla zas tolik náročná, člověk si většinu času vystačí se znalostmi ze střední školy, akorát se pracuje s derivacemi a integrály.

Co mi vadilo bylo to, že jsme probírali jednoduché úlohy a na ty více "vysokoškolské", které by více souviseli s látkou z přednášky, se nedostalo. Většina úloh byly úlohy podobné střední škole.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Obtížnost hodně záleží na úrovni fyziky ze střední, pokud už jste podobné příklady počítali, jde o příjemné mírné rozšíření.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
praktické
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ze začátku mi na cvičeních nevyhovovalo, jak jsme si navzájem vysvětlovali úlohy na cvičeních, ale na konci jsem byl hrozně rád a myslím, že jsme se tím naučili a lépe formulovat nahlas naše myšlenky, bylo to nakonec super.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení mi ze začátku připadala matoucí, protože příklady přednášel vždy ten, kdo se o něj přihlásil, ale člověk si na to zvykl a byl motivován počítat je sám. Podmínky k zápočtu byly nastaveny férově a zároveň i zápočtové testy odpovídaly tomu, co se v hodinách probralo.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší předmět za celý semestr. Není co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
V prvním semestru rozhodně nejzajímavější cvičení. Obsahuje řešení celé řady zajímavých problémů z praxe, které mají často kontraintuitivní řešení (poukazuje právě na příklady, kde naše fyzikální intuice selhává). Právě toto zaměření našeho cvičení jsem pokládal za zajímavé.

Cvičící nám u každého netriviálního příkladu ukázal několik přístupů k problému a nechával nás vybrat si subjektivně optimální postup.

V některých pasážích se cvičení diametrálně lišilo nejen od přednášky, ale i od ostatních paralelek (Což ale nebylo na škody - naše paralelka byla vedena netradičním způsobem, čehož jsem si vážil).
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Trochu mi chyběla větší návaznost na přednášky. Některá cvičení byla několik témat pozadu.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Náročnost i zaměření předmětu se silně odvíjelo od individuálního pojetí předmětu každého ze cvičících. S přednáškami (v mém případě) zdánlivě nesouvisela. Ve výsledku mám pocit, že jsem se naučil řešit úzký typ vybraných úloh z mechaniky a termodynamiky.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobre vedené cvičenia, neboli veľmi náročné avšak neboli prepočítané príklady z každej témy, ktoré sa preberali na prednáške
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
sjednotit co se cvičí, někteří spolužáci prý měli numerické metody řešení úloh, jiní ne
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení probíhalo tak, že studenti počítali příklady spíše jednodušší a sám cvičící pak počítal a vysvětloval ty složitější. Příklady byly obecně zajímavé.

K předmětu existuje stará sbírka od Fähnricha, nicméně látka je standardní a je ji možno nalézt všude po internetu.

Přednáška a cvičení měly slabší provázání, ale to bylo dáno spíše povahou samotného předmětu. Necvičilo se nic, co se neodpřednášelo.

Dušan Minárik, 08.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
príprava na zápočty a na skúšku, občas nejaký výklad k tomu
Lukáš Létal, 23.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Upřímně zajímavé přednášky se spoustou názorných příkladů a zajímavých problémů k myšlení. Přednášející je vždy ochotný vyjít vstříc a v případě potřeby individuálně dovysvětlit látku. Jediné, co bych snad změnil je systém domácích úkolů, které získávají pouze nejrychlejší řešitelé, kteří jsou zpravidla těmi, kdo je nepotřebují.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet je zajimavy i podnetny, narocny az tak moc ne. Je usporadany a cviceni hezky provazany s prednaskou. Literatura dostupna je.
Comment on course, Mechanics and Molecular Physics [NOFY021, přednáška]
Andrej Bružeňák, 16.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý předmět, hodně oceňuji připravené pokusy. Jsem také vděčný za srozumitelné prezentace dané k dispozici společně s podrobným sylabem a rozlišením zkoušených a nezkoušených nadpisů. Pokud to není jen nedostatkem mé pozornosti, pak mi mezi průběžnými shrnutími matematického aparátu používaného v odvozeních trochu chyběla zmínka o tom, proč je možné zobecnit známá pravidla pro derivace skalárních funkcí i na vektorové veličiny.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bohužel velké množství probrané látky na úkor podrobnějšího vysvětlení
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Je to úplně úplně super předmět, asi můj nejoblíbenější, akorát ta termodynamika na konci je celkem náhodná, protože je na ní fakt málo času a nejsme eště dost chytrý na to aby sme jí pochopili.(Molekulárně kinetická teorie byla ale fajn)
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Veľmi zaujímavý predmet ktorý má dobrý balans medzi teóriou a experimentami.
Takisto pri príprave na skúšku mi veľmi pomohli prezentácie pána docenta Krivku
David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Někdy docela náročné (ale vždy zajímavé) přednášky. Je trochu škoda, že nám přednášející musí vysvětlovat matematiku, kterou teprve budeme brát, ale asi je potřeba začít s fyzikou co nejdřív a trochu té matematice rozumět už s předstihem.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Člověk se naučí základy vysokoškolské mechaniky a termodynamiky. Moc nechápu, proč se ale učí termodynamika v prvním semestru, když je pak jako samostatný předmět. Stejně se toho moc nestihne...

S doc. Křivkou jsme jeli hrozně rychle, vždy jsme přetáhli o 10 - 15 minut a přesto jsme vše stihli jen tak tak. Možná by stálo za zamyšlení, zda má smysl termodynamiku nadále v prváku učit. Zbylo by pak více času na pořádné probrání mechaniky, která se pak u znovu neučí (narozdíl od termodynamiky)...

Oceňuji ale pokusy na přednáškách, ty byly vždy příjemným zpestřením.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Přednášky byly po celou dobu velmi poutavé a zajímavé, byly dobře strukturované a vhodně doprovázené cvičeními. Odnesla jsem si obecný přehled o fungování klasické mechaniky, což byl důvod, proč jsem se na přednášku zapsala. Prostor pro zlepšení vidím v tom, že se jedná o širokou oblast, na kterou je vyhrazeno neúměrně malé množství času, a nebylo tak možné se věnovat některým tématům detailněji. Předmět by mohl dostat větší časovou kapacitu. Na druhou stranu předpokládám, že se většímu detailu věnují jiné přednášky.
Prokop Bernard, 30.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Bohužel jde o jedinou fyziku, kterou v prvním semestru fyziky máme. Používaná matika zcela tradičně předbíhá vyučovanou matematiku, ale na to je brán ohled.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
skoro každou hodinu byly pokusy což je vždycky oceněné zpříjemnění času stráveného v přednáškovém sále
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý předmět, který je příjemnou změnou oproti zbylým matematickým předmětům prvního semestru. Úžasným zpestřením jsou potom praktické ukázky probraných fyzikálních principů, které dokážou názorně ilustrovat probíranou látku a osvěžit celý předmět.
Terézia Hanáková, 06.01.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Celý predmet mi pripadal len prehľadový, mnohé témy neboli prebraté do hĺbky a zároveň úroveň matematiky bola o niekoľko týždňov napred. Oceňujem ale demonštáraciu na experimentoch.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
U některých témat mi chyběly matematické znalosti, které se probíraly až později v semestru, možná by mi vyhovovalo více, kdyby se lehčí část témat probrala v první polovině semestru a k těžší polovině stejného tématu by se vyučující vrátil až později během roku.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji, že byly na přednáškách i praktické ukázky. Bohužel často cvičení nekorespondovala s přednáškami a velmi záleželo, jak je který vyučující uchopil. Přednášky byly těžko srozumitelné a postupovalo se tak rychle, že nebyly moc přínosné.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět je koncipovaný zmateně v tom smyslu, že je potřeba napěchovat velké množství učiva do zdánlivě malé časové dotace. Každopádně je povinný, takže vám stejně nezbývá nic jiného, než si ho zapsat. :)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Naprosto nechápu rozdíly v paralelkách při vyučování tohoto předmětu. Měla jsem mnoho známých ve skupině, které přednášel pan Kučera, a mohu s čistým svědomím říci, že nejen podmínky k získání zápočtu, ale i obtížnost, rozsah probrané látky i požadavky ke zkoušce byly u obou přednášejících diametrálně odlišné. Nepřijde mi to jako férové nastavení, zvlášť, když je ve hře prospěchové stipendium.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
líbilo se mi, že náročnější důkazy nechal na domácí studium z prezentací, protože pokud bychom je dělali na přednášce, tak bychom je prolétli tak rychle, že by se nám zavařil mozek. Jinak praktické demonstrace byly velmi příjemné, a pomohly si odpočinout od teorie.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Výborný motivační předmět. Hezky proložený pokusy a velmi dobře zkoordinovaný se cvičením. Líbilo se mi, že obsahoval i základy z jiných fyzikálních oborů než je klasická mechanika.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2024, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mechanika a molekulová fyzika není předmět, který studenti považují za nejzajímavější, nicméně myslím, že s dobrými experimenty a dobrými příklady může být vskutku zajímavý. Co mi na předmětu vadilo je to, jak rychle se muselo "jet", aby se všechno učivo stihlo. Není vůbec neobvyklé stihnout 40–50 stran husté prezentace za přednášku. Student, který neudělal domácí přípravu předem, pak nemůže pochopit ani půlku toho, co se vykládá.

Na přednáškách se dělala spíše teorie, popřípadě doplněná o "teoretické příklady" typu odvoď vztah pro výpočet koeficientu difúze. Na cvičení, které bylo poměrně dobře provázané s přednáškou, se aplikovaly vzorce na spíše počítací příklady.

Externí literatura není moc potřeba, všechny informace bývají v prezentaci, popř. na internetu, ale existují pěkná skripta od doc. Chmelíka.
Dušan Minárik, 08.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborný predmet, zaujímavý a postupne prejde od stredoškolskej fyziky ku vysokoškolskej
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Veškeré koncepty jsou vysvětlovány srozumitelně a doplněny experimenty. Mechaniku jsem vždy považoval za nejnudnější část fyziky, ale tento předmět to změnil.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Mechanika byla výborná, plná zajímavých experimentů, ukázek, humoru, fyziky a matematiky. I když jsem občas nestíhal, nikdy se mi nestalo, že bych se nudil, naopak na každou přednášku jsem se velmi těšil.
Rudolf Pardubický, 20.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet je jeden z highlightov prvého semestra. Preberajú sa veci, s ktorými sme sa zoznámili už na strednej škole, avšak teraz sa ku ním staviame trochu profesionálnejšie a začíname používať kalkulus. To môže pôsobiť ako mierny šok, keďže nie každý preberal derivácie a integrály na strednej škole a na predmete Matematická Analýza sa tieto pojmy zavádzajú až neskôr v semestri. Myslím si ale, že pán profesor vysvetľoval matematické postupy ktoré sme používali v dostatočnej miere tak, aby študent tušil o čo ide.
Fatma Amin, 02.01.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Predmet je velmi zajimavy i podnetny, obcas je trochu narocne se soustredit natolik, aby clovek pobral uplne vsechno, usporadanost nechybi, prednaska a cviceni jsou provazany hezky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html