InquiryInquiry(version: 728)
In the summer semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 26.05.2025 until 14.09.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Monika Balázsová, Ph.D. [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pani Balászová chodila na cvičenia pripravená a snažila sa preberané učivo študentom rozumne vysvetliť. Začiatok cvičenia bol teda v poriadku a dalo sa sledovať čo sa deje. Čo sa mi nepáčilo bol policajný prístup v momente kedy sme mali robiť úlohy my, cvičiaca sa vyhrážala tým že musíme dávať pozor a robiť v matlabe to čo máme inak môže danému človeku neuznať účasť na hodine (veľký súvis s problémom že cvičenie z numeriky má povinnú účasť). Tiež sa “vyvolávalo” keď bola položená nejaká otázka a dlhšie sa nikto neozval. Cítil som sa znovu ako na základnej škole s jasne určeným vzťahom učiteľ - žiak, naivne som dúfal, že dospelým ľuďom toto nerobia. Cvičiaca obchádzala učebňu a keď niekto potreboval pomoc tak mu pomohla, ale stále som mal pocit, že skôr sleduje či robíme to čo máme.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Bohužel nemohu doporučit.

Ze začátku se paní Balázsová snažila nás donutit k aktivnímu zapojení se do cvičení, po ~polovině semestru to ale vzdala (nejspíše došla k závěru jak jsme hloupí) a začala prostě jednotlivé úkoly předvádět i s řešením -- to je za mě určitě nežádoucí. Její přítomnost za mě cvikům prostě nic nepřidávala (ale ani je nezhoršovala).

Kamenem úrazu ale byly domácí úkoly. Zaprvé měla nesmyslně vysoké nároky na formu, nikoli obsah (po druhém úkolu byla tak uražena, že jsme dostali zprda).
NEJHORŠÍ bylo ale opožďování jejich opravení. To byl denní chleba, klidně i o měsíc, navíc ke konci semestru, kdy potřebujeme vědět, zda máme zápočet, či ne. Hrůza.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Neschopnost opravit domácí úkoly. Student čeká přes 2 měsíce na jejich opravu, splní požadavky k zápočtu ale pak čeká na jeho udělení. Učitelka opakovaně přislíbím že zítra to určitě bude, a z každého dalšího zítra jsou 2 měsíce. Bez omluvy, pouze s výmluvami.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborná cvičící, skvěle připravená, problémy dobře motivuje. Zve k tabuli, ale je nápomocná a počítání působí odlehčeně. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičící je hodná, ráda vyhoví. Cvičení nijak nevybízela k aktivitě a několikrát se stávalo, že jsem byl jediný, kdo chodil k tabuli.
Oprava domácích úkolů trvala vždy dlouho, ale s porovnáním s jinými cvičícími ještě v rámci přijatelných mezích.
Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Vyučující neopravuje úkoly včas, občas na výsledky čekáme i měsíc.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Co na vyučujícím nejvíce oceňujete? "Dokáže vysvětlit probíranou látku jiným pohledem a tím docílit jejího lepšího pochopení."
V čem by se naopak mohl zlepšit? "Doba opravování domácích úkolů."
Mgr. Tomáš Hammerbauer [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Tomáš je hodný, ale z těch cvik jsem si neodnesla vůbec nic. Přišlo mi, že moc neumí vysvětlovat a taky mluvil strašně potichu.
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Častokrát nebylo rozumět výkladu kvůli nízké hlasitosti. (Zaznamenáno z přední poloviny posluchárny)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Paní docentka je velmi milá a vstřícná, během přednášky komunikuje se studenty, dává dotazy do publika. Vždy ochotně odpovídá na všechny dotazy a i po zkoušce je ochotná Vám vysvětlit látku, ve které si nejste jisti.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Docentke Hnětynkovej nemám moc čo vytknúť, je solídna prednášajúca. Preberané učivo vysvetlila poriadne a bolo vidno že na rozdiel odo mňa ju maticové výpočty fascinujú a chce nám tie vedomosti podať. Ukazovala nám aplikácie procesov o ktorých sme sa učili v matlabe, pekné. Na jej prednášky som moc nechodil, môže za to preberané učivo ktoré nie je moje forte, určite nie pani docentka.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Ačkoli má někdy přímo vražedný pohled, je paní Hnětynková příjemná a dobrá přednášející. Její přednášky byly zajímavé a dobře připravené, ráda se ptala a nutila nás se zamyslet. Též ráda cokoli zodpověděla/vyjasnila.

Jediné, co bych vytkl, je náročnost její části testu. Za 40 minut napsat vše, co po vás chce, je nadlidský výkon.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Nejlepší profesorka. Je hodná, ochotná a dobře vysvětluje.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pani docentka bola veľmi milá a ochotná vždy zodpovedať otázky, nemal som žiadny problém. Výklad veľmi zrozumiteľný, páčili sa mi príklady, ktoré ozrejmili danú tému. Taktiež oceňujem poznámky, ktoré boli zavesené na internete. Pred prednáškou som si ich mohol prečítať a potom som nebol stratený vo výklade.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
doc. Hnětynková působí přátelsky, tématu rozumí a přednáší poutavě. Na dotazy odpovídá s pochopením a ráda vše vysvětlí. Vyžaduje jistou spolupraci s posluchači a působí lehce rozmrzele, když se ji jí nedostane. Ocenil bych větší ukázku ukázek konkrétních jevů a algoritmů, jako tomu bylo u doc. Kučery
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednaška byla trochu zmatená, ale vše důležité bylo vysvětleno. Ocenil bych více materiálů k výuce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Zajímavý výklad. Moc cením "poznámky pod čarou" a příklady toho, kde "potkat látku ve volné přírodě". Díky za zajímavé hodiny
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednášející byla velice zapálená pro věc a vysvětlovala celkem srozumitelně, její zápis na tabuli byl ale často chaotický, tedy i pochopení přednášky občas trošku vázlo.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Lineárně algebraická část mne nebavila, nevím jestli je to obsahem nebo vyučujícím nevím.
Výklad byl zmatený, zápis na tabuli nepřehledný. Paní docentka nerada maže tabuli, pak se ale stává, že se snaží využít každé místo co nejvíc a zápis se stává nečitelným.
Paní Hnětynková je přátelská a často vtipkuje a přednášky jsou spíše odlehčené
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Paní docentka dovede být velmi vtipná, obzvlášť pokud si stěžuje na ranní vstávání nebo nutnost mazat tabuli, nebo také při některých odpovědích na dotazy. Její styl výkladu je pro mne osobně ale až příliš chaotický a preferuju přehlednější a uspořádanější rám. To vše by se ale spravilo pokud by existovala literatura/skripta/(něco podobného), která by přesně odpovídala přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
P. Hnětynková je velice charizmatická, takže přednášky byly vždycky zábava. Bohužel jsme se často ztráceli ve větším konextu toho co se dělo. Celou přednášku jsem "pro stromy neviděl les". Jednotlivé kapitoly do sebe vtékely a člověk nevěděl o čem je řeč a proč co děláme - chyběla struktura. Nicméně konkrétní tvrzení a důkazy byly vysvětleny fajn.

Byly by fajn elektronické poznámky nebo aspoň osnova.
doc. RNDr. Václav Kučera, Ph.D. [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Naprosto fenomenální, poutavý výklad
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pan docent je skvělý přednášející, Vaší pozornost si umí získat a během přednášky se dozvíte zajímavé informace nejen o numerické analýze, ale i zajímavosti o matematicích ve formě historek, které přednášku odlehčí. Oceňuji ilustraci metod na různých příkladech na plátně pro lepší pochopení učiva.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Docentovi Kučerovi nemám moc čo vytknúť, je solídny prednášajúci. Preberané učivo vysvetlil poriadne a bolo vidno že sa o analytickú numerickú matematiku zaujíma a chce nám to vysvetliť. Ukazoval nám využitia v praxi, a tiež implementáciu procesov o ktorých sme sa učili v maple, pekné. Na jeho prednášky som moc nechodil, môže za to preberané učivo ktoré nie je moje forte, určite nie pán docent. Je vtipný.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Velice příjemně naladěný -- je to napůl váš přednášející a napůl kámoš :). Přednášky s ním jsou poutavé (a zábavné), rád odpoví na jakýkoli dotaz. Navíc požadavky na studenty férové. Prostě naprosto super.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Kučera je společně s paní Hnětynkovou můj oblíbenec.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pán docent bol veľmi milý a vtipný, prednášky vždy rýchlo ubehli a boli zaujímavé. Výklad zrozumiteľný a podložený aj príkladmi v matlabe, ktoré ozrejmili tému. Poznámky spracované na internete veľmi dobre plus bonus videozáznam z minulých rokov, na ktorý sa môžu študenti pozrieť keď napríklad neporozumeli dačomu alebo sa chcelli pripraviť na predtermín. Taktiež sa mi veľmi páčili vtipné príhody matematikov, ktoré pán docent rozprával.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
doc. Kučera je přátelský přednášející, tématu rozumí, dokáže jej propojovat a přednáší energeticky a poutavě. Problémy dobře motivuje, porovnává. Odpovídá na dotazy a sám dává otázky do publika. Oceňuji ukázku algoritmů real time na přednášce.
Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Výborný styl přednášek, jasné, rozumné vysvětlení s kapkou zajímavých/vtipných faktů
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednášející byl příjemný a vstřícný, a to i při hodinách, i u zkoušky. Moc cením názorné příklady a tempo výkladu. Zpracované materiály ke přednášce byly dobrým studijním materiálem. A historky o slavných matematicích byly super :)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přednášející vykládal vše pomalu a srozumitelně tak, abychom to pochopili, zároveň ukazoval poutavé motivace a aplikace na projektoru a povídal matematické historky při mazání tabule. Tím přednášku skvěle ozvláštňoval a spline jakožto pomůcku pro dělání lodí si nadšeně pamatuji doteď.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Kučera látku vysvětluje dobře. Výklad je zajímavý. Často si samotné metody implementuje sám a na příkladech ukazuje jejich efektivnost a nevýhody
Výborné jsou jeho zajímavosti ze životů různých matematiků. Hodiny jsou přátelské.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Oceňuji vtipné historky o slavných matematicích
Mgr. Michal Outrata, Ph.D. [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Supr cvika, Michal vždycky všechno skvěle vysvětlil, má ke studentům dobrý přístup.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Výborná intuice, nejvíce oceńuji výklady o tom proč to vlastně celé děláme a k čemu se to v praxi hodí, také jsme dostali několik okének do toho jaké je to dělat v numerice výzkum a na čem se pracuje.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení s doktorem Outratou měla příjemnou atmosféru. Cvičící působil vždy vstřícně, zohledňoval individuální potřeby studentů a byl velmi férový.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-KNM], Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Vyučující byl velmi milý, vždy látku srozumitelně vysvětlil, a pokud jste vše nepochopili, byl ochoten Vám ji vysvětlit znovu. Na začátku udělal krátké opakování přednášky, což se také hodí. Pak obcházel studenty a pomáhal s řešením úloh, pokud bylo potřeba. Poté úlohy vyřešil a krátce okomentoval před celou třídou. Oceňuji také komunikaci přes mail ohledně zpětné vazby k domácím úkolům.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pán doktor bol veľmi milý na cvičeniach, vždy sa snažil pripomenúť čo sa preberalo na prednáške a vysvetliť nezrovnalosti, ktoré neboli pochopene na prednáške. Jedinú trochu negatívnu skúsenosť mám s opravou prvej domácej úlohy, keď som nevedel čo všetko by som tam mal napísať. Ďaľšie úlohy už boli fajn, keď sa pán doktor vyjadril, že čo všetko by očakával v úlohách.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý cvičící, vždy vysvětlí látku, a pak nechá studenty pracovat a ptá se, jestli někdo nechce poradit. Doporučuji.
Jan Engler, 19.01.2025, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
dobrý cvičící, balanc mezi vedeným cvičením a samostatnou prací byl ideální
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičící byl velmi ochotný zodpovídat individuální dotazy na cviku. Byl energický a ukazoval nám v rozumné míře správná řešení a ilustrace na projektoru a na tabuli. Na začátku jsem si připadala trošku hloupě a bála jsem se zeptat, ale pak jsem pochopila, že cvičící je vstřícný a rád odpoví.
Comment on course, Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Ach jaj, numerika cviko bieda fiasko. Povinnosť účasti na tomto cvičení mi prišla jasne účelová, ľudia tam nechodili lebo ich to nezaujímalo tak ich nútia aby neboli prázdne učebne. Problémy čo mám s cvičením vôbec nesúvisia s učivom preberaným na prednáške, neviem kto vymyslel čo budeme robiť na tých cvičeniach ale fakt nič moc. Nemám pocit že by som sa tam niečo zaujímavé alebo užitočné naučil a vedomosti získané na cvičení aj tak skúšané neboli, takže aj prednášajúci ich zrejme považujú za druhoradé. Keby ma veľmi fascinovala numerika alebo by som sa chcel naučiť robiť v matlabe na to cviko by som dobrovoľlne chodil, bohužial ani jedno z toho neplatí (numerika je zaujímavá ale všetko má svoju hranicu) a na každom cvičení som odpočítaval čas kedy sa to skončí. Povinná nebola len účasť ale AKTÍVNA účasť na cvičení, nemohol som teda ani v pokoji robiť si domáce úlohy na iný predmet prípadne hrať sa fireboy & watergirl a iné čas zabíjajúce blbosti v pokoji ale raz za čas som musel otvoriť matlab a niečo spraviť. Celý problém by neexistoval keby bolo cvičenie dobrovoľné, dúfam že raz to tak bude. Cvičenie má určite hodnotu pre niekoho, ja som to nebol.
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Obsah cvičení vůbec nenapomáhá složení zkoušky. Také bych raději programoval v pythonu, který má mnohem širší využití a už se s ním učíme v prváku, než učit se nový jazyk kvůli jednomu předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Matlab může shořet v pekle. Hnusný jazyk.

Ani cvičení jako taková se mi nelíbila. S přednáškou sice spojena byla, ale nepřišla mi příliš přínosná, spíše jako opruz. Nic moc jsem si z nich neodnesl (leda trauma z Matlabu).

Nejvíc mi ale vadily DÚ, které žraly příšerně mnoho času, a kde kladné nároky na formu, nikoli obsah, byly nesmyslně vysoké.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý předmět, zábavný, naučný, inspirativní. Můj oblíbený
Jan Engler, 19.01.2025, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Náplň cvičení byla dost dobrá a odpovídala přednášce, ale ocenil bych víc programování. Na přednášce jsme probrali spoustu algoritmů, ale s těmi algoritmy samými jsme si pohráli jen v některých DÚ a to ve formě "doplň pár řádků kódu". Na zkoušku jsem se pak vlastně učil spoustu věcí, které jsem neměl vůbec ošahané a přišlo mi to všechno dost "random". Například na přednášce doc. Hnětynková jásala nad QR algoritmem jako by to byl druhý příchod Krista, ale pak jsme ho na cviku vůbec neviděli, což bylo velice smutné. Co se týče analýznické části, tam mám stejnou připomínku.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobře koncipované cvičení, líbí se mi kombinace teoretické práce a programování. Zároveň oceňuji přístup k řešením ze cvičení i způsob získávání zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Cvičení byla spíše povrchní a byla sotva opakováním toho, co se dělalo na přednášce a samotnou látku nijak neprohlubovalo.
Práce s MatLabem zvláštní, vždy jsme dostali samotné kódy již připravené nebo jen bylo třeba je nějak doplnit, takže jsem se pořádně s Matlabem nenaučil.
Domácí úkoly byly jednoduché, vždy to byla přímá aplikace něčeho z přednášky, takže to nevyžadovalo hlubší zamyšlení a domácí úkol nic nového nenaučil.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Ngl trochu ztráta času. Nechte nás už prosím používat python.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Co bylo smyslem a cílem tohoto cvičení? Hlouběji procvičit numerickou matematiku, nebo naučit se pracovat s Matlabem? Dělalo se obojí, ale zároveň ani jedno se nezvládlo udělat pořádně, protože prostě to se dohromady neskloubí.
Comment on course, Fundamentals of Numerical Mathematics [NMNM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Prednáška základov z numerickej matematiky bola fajn, veľa učiva ktoré sme preberali ma ale nezaujalo. Chápem že to je užitočné vedieť a niektoré metódy alebo dôkazy boli veľmi elegantné a pekné ale dobrovoľne by som si túto prednášku nezapísal. Organizačne bolo všetko v poriadku. Páčilo sa mi že na 2 rôzne témy boli 2 rôzny prednášajúci, každý svojej téme rozumel veľmi dobre aj dobre ju vysvetľoval. Veľmi cením že sme mali záznamy prednášok, a aj písané poznámky z prednášok voľne dostupné (mohlo by to slúžiť ako inšpirácia pre iných profesorov). Na prednášky som moc nechodil a na skúške mi to nechýbalo, dalo sa dobre pripraviť s poskytnutých materiálov.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2025, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Opravdu jen úvodní/přehledový kurz z numerické matematiky, ale myslím, že díky vhodně zvolenému sylabu pokryje vše zásadní. Mám pocit, že jsem si odnesl mnoho užitečných principů a znalostí. Osobně mi přišla zajímavější "analytická polovina" kurzu (asi tím, že se probralo více témat).

Líbily se mi volně (a předem) dostupné zápisky a také občasné naprogramované ukázky. Co se mi nelíbilo byl test -- za 80 minut stihnout vše zodpovědět byl nadlidský výkon, zejména v lingebraické části. O trochu více času by neuškodilo.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Nejzábavnější předmět a nejlépe vyučovaný.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobře koncipovaný předmět, podaný na velmi dobré úrovni. Oceňuji i motivační poslední a první přednášku, výborně přehledný web a skvěle dostupné poznámky a literaturu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přehledný, zajímavý a příjemně praktický předmět. Cením jeho strukturu a doporučuji chodit na přednášky :)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Numerická matematika je zajímavý předmět. Po roce vět a důkazů se najednou učíte principy, odvození a algoritmy. Předmět jsou vlastně 2 předměty v jednom a každou polovinu učí jiný vyučující. I přes to dává syllabus smysl a témata jsou dobře uspořádaná.
Velkou nevýhodou je nedostatek učebních materiálů, a to učebnice, která se musí koupit, a zápisky z doby covidové, které jsou suboptimální.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
{část lineární algebry} Chyběl mi nějaký učební materiál, který by odpovídal přednášené látce a kterého by se mohl student držet, pokud na hodině (třeba z důvodu nemoci) chybí. Takhle je odkázán na pomoc spolužáků. A ne, fakt to není učebnice Analýza maticových výpočtů. Tu nám sice paní docentka důrazně doporučila, ale pak se podle ní moc nejelo, takže lituji těch, kdo za ní utratili 420,-Kč.
{zkouška} Na hodině jsme sice byli ujištěni, že bude na zkoušku opravdu hodně času, ale pak 60% lidí mluví o tom, že to nestíhali. Nespoléhal bych se tedy na to, že to vše vymyslím za pochodu, ono to chce tušit postup už při pohledu na otázku.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Lingebra - Doporučovaná kniha byla useless pro tento kurz - když jsem se např. snažil pochopit co je Krylův prostor, učebnice mě protáhla třemi kapitolami, kde bylo vysvětlováno učivo z pokročilejších kurzů.

Analýza - skipta by byly super
Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Chybí jednotná skripta předmětu.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html