InquiryInquiry(version: 653)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Finite Fields [NMMB208, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Jan Šaroch přednáší s nadšením a srozumitelně. Rád dělá věci detailně a precizně. Občas je potřeba ho trochu uzemnit a hodně se ptát, ostatně jako všude. Všechno rád vysvětlí. Zkouška u něj byla jednoduchá.
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Celkem formálně vedené přednášky, ale s důrazem na to, aby bylo vše dobře vysvětleno a všemu bylo rozumět. Ukazuje příklady k tématu. Velmi příjemný člověk a dobrý učitel.
Student has disallowed display of personal data, 18.08.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Trochu nezáživný a místy moc formální výklad, jinak fajn. Výborná skripta, dalo se z nich naučit na zkoušku téměř bez chození na přednášky.
Author of entry is known to survey organiser, 14.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Šaroch vše výborně vysvětluje a hezky přednáší. Zkouška je přátelská.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Výklad byl systematický a rukopis čitelný, což se u algebraiků tak často nevidí :) všechno nám bylo přehledně a důkladně vysvětleno.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Hodný učitel, dobrý přístup ke studentům.
Comment on course, Finite Fields [NMMB208, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Konečná tělesa by se dala do hloubky probrat v poloviční hodinové dotaci. Zbylý čas si každý vyučující doplní tím, co má rád a alespoň trochu se týče tématu. To mi přišlo fajn.

Kapitola o cyklických kódech mi přišla navíc, moc dopředu a zbytečná.

Kapitolu o rekurentních posloupnostech bych lépe načasoval, aby probíhala paralelně s proudovými šiframi na Kryptografických systémech.

Ve výsledku pro mne bylo obohacující, že věty z jiných předmětů opakovali na konečných tělesech, ale s trochu jinými důkazy.
Author of entry is known to survey organiser, 14.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět je vcelku zajímavý a prohlubuje znalosti z algebry. Jediná věc, která mi tam příjde zbytečná je kapitola o lineárních kódech. V podstatě se toho člověk moc nedozví, jelikož to je jen taková odbočka.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Moc hezký předmět. Jenom škoda, že nemáme algebru jinak seřazenou, mohl by sloužit jako hezký úvod. Takhle to v některých částech bylo spíše opakování.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Je to pro nás celkem těžký předmět, kvůli tomu, že hodně věcí jsme ještě nebrali na algebře proto celkem blbě tomu pochopit. Navíc jsme měli pouze teorie na přednáškách a vůbec jsme nedělali příklady, a potom na zkoušce musíme umět počitat příklady, které nikdy jsme neviděli.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html