When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA162, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Vejnar je dobrý vyučující. Je ke studentům přívětivý, snaží se co nejlépe zodpovědět jakékoli dotazy či nejasnosti. Vysvětlit látku umí také solidně, ale občas tam chybí ten um předat tu "intuici" za jinak trikově/mechanicky vypadajícím postupem -- občas se to povede, občas ne.
Co jsem konkrétně u tohoto letního prosemináře ocenil bylo, že pan Vejnar se ke konci semestru opravdu snažil, aby všichni měli šanci prezentovat referát a získat tak zápočet (kontroloval stav a rozdával pak více referátů).
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2024, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Většinu hodin prezentují studenti různé referáty a úlohy, takže vždy záleží na tom, jestli to zrovna ti studenti umí dobře vysvětlit, ale je užitečné si vyzkoušet vysvětlit nějaký problém před tabulí, takže předmět určitě doporučuji.
Comment on course, Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA162, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2024, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět (ačkoli popis může tvrdit jinak) s povinnou analýzu vlastně souvisí jen tak, že důkazy zadaných referátů/úloh se omezují (většinou) na techniky, které jsme se už naučili. Jinak se jedná o jakousi ochutnávku různých zajímavých koutů analýzy.
Předmět se tak hodí pro ty, co mají o analýzu vlastní zájem, nebo pro ty co chtějí ne příliš náročné kredity (i naprosto ztracený student se doufám dokáže naučit odprezentovat důkaz, který již dostane celý sepsaný).
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Přišlo mi, že bylo až moc času věnováno konvergenci integrálu na úkor diferenciálním rovnicím, tedy jsem se musel dif rovnice na předtermín naučit samostatně, což byla minimálně komplikace