InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobre vypracované webové stránky a skvelý prístup na hodinách.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný a velmi milý cvičící. Na cvičení se počítá hodně příkladů, většina z nich samostatně. Dokonce dodá příkladů více, aby studenti mohli doma procvičovat, doporučí další možnosti, kde získat příklady na přípravu k testům. Vzorové příklady jsou dobře vysvětleny. Při hodině obchází studenty a snaží se poradit těm, kdo potřebují.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vždy dobře naladěný, rozumí všemu a vysvětluje do detailů, dokonce nosil vytištěné příklady na cvičení. Vstřícný, nikdy nebyl problém se domluvit. Nejlepší cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Nejlepší cvika ever!!(Nejlepší Krotitel hadů(had <=> Integrál))Látku vždy vyslětlí ukáže pár příkladů a pak nechá samostatně počitat. Dává spoustu příkladů i na doma s výsledky, takže, když chcete počítat samostatně, tak nemusíte nikde nic hledat.
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
výborný cvičiaci, vždy ochotný poradiť
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Vynikající cvičící - dané látce neskutečně rozumí, navíc však dokáže vše skvěle vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný cvičící. Ukázal nám hodně triků na analýzu. Reaguje velmi rychle na emaily. Dá se domluvit na konzultaci i ve zkouškovém.
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Zrovna zde bych nejradši dal lepší známku než 1. Cvičící Marek Cúth vede cvičení zajímavým způsobem, snaží se vysvětlit vše, všem. Občas odlehčí výuku dobrým vtipem a když je potřeba, vysvětlí vše naprosto zřetelným způsobem. Zajímá se o názory studentů a pomáhá jim i ve svém volném čase. Což je naprosto skvělé. Nemám co bych dodal. Super cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 19.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Pokud by šlo dát víc než 1, dal bych víc. Nejlepší cvičící co jsem měl, výborně vedená výuka, dobře vysvětluje, vše připravené...
Snad jenom aby vedl i cvičení příští rok z analýzy 3.
Bc. Antonín Češík [32-OPMK], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Vynikající cvičící, který se studenty aktivně probírá příklady, avšak zároveň jim nechává prostor pro vlastní počítání.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemný, přátelskou atmosféru navazující, nadšený cvičící. Snad do budoucna nabere trochu více vysvětlovací sebedůvěry (i když občas-v-projevu-lehce-nejistí cvičící mají také své kouzlo).

Možná bych ocenil víc "těžších" příkladů, ať pak ty zkouškové působí snadněji.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pohodové cvičení, jen by podle mně bylo přínosnější ukazovat méně příkladů na tabuli a nechávat studenty ještě víc samostatně počítat.
prof. RNDr. Stanislav Hencl, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Každá přednáška je nezapomenutelný zážitek. Tempo tak akorát na to, aby si student udělal zápis a stihl věc pochopit. Navíc občas se špetkou humoru :)
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělý přednášející! Dokáže učivo přednést zábavnou formou. Člověk po prvních pár přednáškách chce dorazit na další už i kvůli němu.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Přednáška je poutává a zábavná. Tempo hodiny je přesně takové, že se stihne probrat spoustu věcí a člověk se zároveň zvládá orientovat. Navíc je celá hodina doplněna vtipnými hláškami a poznámkami. Palec nahoru.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Milý, hodný a zábavný přednášející, kterému není co vytknout. Velmi se mi líbí jeho systém výuky, vysvětlení každého důkazu dvakrát a jejich rozdělení na lehké a těžké s tím, že to není pevně dané, tzn. když se nám nějaký lehký důkaz zdál hodně těžký, tak se z něj těžký stal. Dokonce jsme si mohli vybrat pár důkazů, které nebyly zkoušeny. A zkouška byla naprosto v pohodě, když se člověk připravil.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Žádné pozorované zhoršení výkonu oproti prvnímu semestru.
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Stejně jako minulý semestr patřila analýza mezi těch málo předmětů, kvůli kterým ráno vyrazím o 5 minut dřív, abych nepřišla pozdě. Mnoho vyučujících na Matfyzu jsou skvělí odborníci, ale chybí jim ta schopnost své vědomosti předat, což rozhodně není případ pana Hencla. Také oceňuji, že vede hodiny a obzvlášť zkoušky tak, že student ví, co se má naučit a co je doopravdy důležité, takže člověk není zahlcený spoustou informací, které včetně těch důležitých za týden po zkoušce zapomene. Stejně jako minulý semestr byly hodiny sem tam doprovázeny historkami, škoda, že už se postupně tyto vtipné příběhy stávají tak známé, že vám je časem někdo předem převypráví, i kdybyste nechtěli, i tak jsou ale stále vítaným zpestřením hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Prednáša menej do hĺbky a pomalšie ako prof. Pick, niektoré vety uvádza v menej všeobecnom tvare. Podmienky na zápočet aj skúšku sú o dosť ľahšie. Na prednáške ukazuje veľa príkladov a hovorí vtipy, čo znamená, že si každý vytvorí intuíciu o téme a stihne všetko napísať, ale iným študentom to nemusí stačiť.
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nejlepší přednášející!
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Bezkonkurenčně nejlepší přednáška tohoto semestru. Přednášky s panem profesorem jsou opravdu excelentní, vždy dává prostor na dotazy studentů a záleží mu na tom, aby si studenti něco z přednášky odnesli. Zároveň je pan profesor příjemný i u samotné zkoušky, nemučí studenty a má s nimi svatou trpělivost. Kdybych měl přece jenom něco málo vytknout, tak občas bylo hůře čitelné písmo na tabuli, hlavně narážím na to, že závorka a derivace vypadá na tabuli v podstatě stejně. Ale to je jen malá kaňka na perfektní přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 15.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Chtělo by to videozáznam přednášek, rád bych si to dal ještě jednou.
doc. RNDr. Petr Holický, CSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Moc milý pán, ale bohužel se občas docela zmate a cvičení pak mohou být těžká na pochopení
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan docent je naprostý profík, umí vysvětlit věci tak, že to pochopí i tříletý nematfyzák, kterej ještě nikdy neviděl Yntegrál, má výborný smysl pro humor a v neposlední řadě je také veliký fešák, tak moc, že pokaždé, co ho vidím, tak graf tlukotu mého srdce vypadá jako
f(x)=sin(69*x^69). Bohužel necvičí v zimním semestru druhého ročníku, tímž mi zlomil srdíčko :(
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělá cvičení, z materiálů se mi velmi dobře učilo, cvičící byl ochoten trochu navést nebo klidně i vysvětlit příklad. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Výborný cvičící, individuálně se věnuje studentům, precizní. Těžké úlohy dokáže vyložit tak, že se stanou lehkými.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Vše vysvětlí jasně a příprava doma na zkoušku je pak minimální. Zápočty jsou také velice rozumné.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Velice solidní přístup, pěkné vysvětlování.
Student has disallowed display of personal data, 26.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na cvičeních jsem se bavil, vyhovovala mi struktura, kdy je první třetinu cvičení vysvětlena látka a pak se počítá.
prof. RNDr. Ondřej Kalenda, Ph.D., DSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na cvičení se probralo vše důležité, oceňuji vstřícnost ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pohodář, občas trochu zmatený, ale látku vysvětlí jasně, vítá dotazy.Domácí úkoly byly fajn, člověk si látku zopakoval a získal bonusové body, to se hodí. Bylo fajn, že byl dostatek příkladů na dopočítání doma. Poměr mezi počítáním cvičícího na tabuli a samostatným počítáním žáků jsem shledala ideálním.
Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Docentovi Kalendovi nie je co vytknut, super cvicenia, ochota pomoct, velmi dobre rozvrhnuta hodina.
Student has disallowed display of personal data, 14.07.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Podle mě jeden z nejlepších cvičících. Vyhovovalo mi, že k příkladům, které jsme měli na počítání doma, měl na svých stránkách řešení a návody.
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičenia sú zvyčajne rozdelené do 2 častí, v prvej p. Kalenda vysvetľuje učivo a počíta ukážkové príklady, v druhej časti pracujeme samostatne s priestorom na otázky/pomoc s problémom. Tento prístup ma určite naučil viac, než napríklad riešenie problémov pri tabuli študentami, ktoré preferujú niektorí iní cvičiaci.
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vše ví a vyřeší. V některých (pro docenta matematiky triviálních) případech si však není jistý jak předat (proč? no... protože to tak prostě je). Velmi oceňuji krátké opakování relevantní látky z přednášky na začátku hodiny. Způsob rozdělování bonusových bodů je férový a smysluplný.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Docent Kalenda zkraje vystupoval trochu bojácně, jakmile se však v průběhu semestru (nebo v průběhu počítání příkladu) nakopnul, tak byl vynikající. Měl jsem dojem, že je v zájmu preciznosti při vysvětlování jednoduchých věcí, kde by třeba stačil i geometrický názor, zbytečně složitý, na druhou stranu zrovna tohle u analýzy uškodit nemůže. Co nevěděl, rychle vymyslel a vysvětlil, zápočty bodoval férově.
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
skvělý cvičící, vše vysvětleno na úrovni, lehce pochopitelné
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Velmi se mi líbily další zajímavé a doplňující příklady, které jsme stihli.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení plnilo svůj účel, důležité věty se zopakovali, počítali jsme příklady, ale dost často chyběl postup od jednodušších příkladů ke složitějším a málokdo zvládal náročné příklady v poměrně krátkém čase, který na ně byl vymezen, když se v látce ještě neorientoval. Jinak cvičení výborně připravilo na náročnou zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení mi bohužel moc nevyhovovalo. Přišlo mi, že i jednoduché příklady byly řešeny komplikovaně a nesrozumitelně. Celkově mi přijde, že jsem si toho ze cvičení moc neodnesl.
Mgr. Kristýna Kuncová [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělá cvičení, spousta příkladů a neocenitelných tabulek a dalších materiálů, cvičí během samostatného počítání neustále obchází všechny studenty a pomáhá s příklady.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Super přístup v kombinaci s mnoha materiály a přehledy mi jistě s analýzou hodně pomohly.
  • Díky.
    Student has disallowed display of personal data, 02.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Nejlepší cvičící, jakou si student může přát. Koncepce i náplň hodin mi plně vyhovovaly a cítila jsem se na zkoušku dobře připravená. Za zmínku stojí i neustálý pozitivní postoj a lidský přístup ke studentům.
    Student has disallowed display of personal data, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Super cviciaca, odporucam.
    doc. RNDr. Bohumír Opic, DrSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Místy trochu chaotický výklad.
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    O dost milejší a vstřícnější než minulý semestr, skutečně jsem moc ocnenila odložení prvního zápočtoveho testu, to hodně lidem dost pomohlo a pan Opic se velmi snažil všem vyhovět. U zkoušky byl přísný, ale vstřícný.
    Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Definicia veta dokaz. No ked si clovek zvykne, je to naozaj zaujimave.
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pán Opic je milý, ale bohužel že nedá termíny v září.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Jsem rád za sdílené zápisky z přednášek na internet
    Student has disallowed display of personal data, 16.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Z analýzy mám rozporuplné pocity. Na jedné straně byl vyučující mimořádně vstřícný při konzultacích či dotazech a velmi férový u zkoušky (přesně vědět, jaká a z čeho zkouška bude, je určitě plus), na druhou stranu přednášky byly extrémně sterilní. Nemám s čím srovnávat a je možné, že na vině je náplň předmětu jako taková, ale stejně efektivní jako chodit na přednášku mi přišlo přečíst si poznámky pana docenta, které nám dával k dispozici (a za to také velký dík, byly výborné). U jednotlivých témat mi dost chyběla motivace a názornost, z přednášky se často stával diktát. Možná by nebylo na škodu před přednáškou zveřejňovat nějaký hrubý náčrt toho, co se bude dělat, aby si posluchači mohli příslušné věty a definice zkusit rozmyslet?
    Student has disallowed display of personal data, 20.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Pan docent Bohumír Opic mi vyhovuje naprosto dokonale. Nerad bych ho vyměnil za někoho jiného, i když jiné přednášející neznám. Jeho přístup je elegantní, nenucený, zajímavý a hlavně je naprosto srozumitelný. Pokud je něco nesrozumitelného, je možnost se zeptat, zeptat na cokoliv. Což velice oceňuji. Rovněž oceňuji jeho zájem o studenty a poradit i v situaci, kdy si není jistý. Zajímá se o názory a dotazy studentů i mimo přednášku, což mě překvapuje a vážím si toho.
    Student has disallowed display of personal data, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    přednášky mají systém, celkem zajímavé
    prof. RNDr. Luboš Pick, CSc., DSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Super přednášející. Občas zpestří přednášku vtipnou historkou. Každý důkaz pomalu krok po kroku vysvětlí a ze zápisků z přednášek se posléze velmi dobře učí na zkoušku.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prednášky boli podla môjho názoru veľmi neefektívne. Študentovi sa viac oplatí namiesto dochádzania na prednášku a účasti na nej ostať radšej doma a do hĺbky sa venovať danému učivu zo skrípt a zamýšlať sa nad ním. Prednášky sú trávené opisovaním viet a dôkazov z tabule. Pán profesor síce hovorí doplňujúce a vysvetlujúce informácie počas písania na tabuľu, no tempo prednášky je nastavené tak vysoko, že sa na ne podľa môjho názoru nedá dostatočne sústrediť a zamyslieť sa nad nimi.
    Chýba mi logická nadväznosť medzi jednotlivými vetami(aká bola historická/vedecká motivácia danú vetu odvodiť a z čoho sa vychádzalo). Takisto mi dôkazy prišli príliš trikové, neobjasňujúce prečo daná veta vlastne platí.
    Takýto prístup spôsobuje to, že sa o Anlýze hovorí ako o ťažkom predmete, nie učivo samotné.
    Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Velmi oceňuji kvalitu výkladu, který je většinou zároveň dobře motivovaný.
    Author of entry is known to survey organiser, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Snažil se tento extrémně nudný předmět udělat lidštější a částečně uspěl.
    Student has disallowed display of personal data, 22.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vyučujúci je vynikajúci prednášajúci, jeho prednášky sú veľmi prehľadné, zrozumiteľné a rád odpovie na všetky otázky. Požiadavky ku skúške sú zostavené veľmi precízne a na skúške veľmi oceňujem férový a k študentom ústretový prístup.
    Student has disallowed display of personal data, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Zdaleka ten nejlepší přednášející, jakého jsem kdy měl.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednášky byly vždy srozumitelné, dobře připravené, jedny z nejlepších. Až ve druhém semestru jsem dokázala opravdu ocenit systém, kterého se drží celou dobu. Když jsem se ho naučila stejně využívat, moje zápisky byly hned ještě lepší. Mimochodem chci pochválit vyučujícího za zájem o češtinu a hlavně správné psaní čárek. Je to maličkost, ale zlepší den.
    Student has disallowed display of personal data, 20.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Srandista a má užasný písmo, jeho zapisky z hodiny mají takovou úroveň, že při přípravě na zkoušku otevřete skripta tak jednou dvakrat(A to většinou, když přednášel někdo jako záskok).
    Student has disallowed display of personal data, 16.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Profesor Pick je vážně skvělý. Analýza s ním se nezdá jako takový "strašák", kterého se obává většina nově příchozích studentů.
    Student has disallowed display of personal data, 12.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednáška byla zábavná a látka byla vyložena jasně a srozumitelně.
    Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Luboš Pick je skvělý řečník, který udrží moji pozornost celou hodinu.
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Cením opravdu precizní přístup k výkladu učiva, vše je čitelně zapisováno a důkazy jsou detailně rozebírány. Snad jen škoda vtipů, které prý dříve bývaly, hodinu by osvěžily(vím, že jsou někde online vypsány, ale nikdo z nás by je stejně nečetl :)).
    Student has disallowed display of personal data, 22.05.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    výborný štýl poznámok, vynikajúci prednášajúci
    Mgr. Alena Skálová [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 16.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Naprosto skvělá cvičící. Byla na každou hodinu dobře připravená, vysvětlovala srozumitelně, komunikovala s námi, naučila a k tomu nedávala těžké zápočtové písemky, tedy se člověk nemusel stresovat s náhradními písemkami. Hodiny mě s ní moc bavily, a to i přesto, že začínaly v 17:20, kdy už by každý chtěl večeři a do postele. :)
    Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Alča je skvělá cvičící. Zopakuje věty z přednášky, rozebere pár příkladu, její postup chápu napoprvé, zvládne se ubránit ňimralům. Tvoří vlastní sbírku vytexovaných příkladu, které vytiskne a rozdá na cvičení. To mi jinde chybělo. Kdykoli jsem měl nějaký dotaz, Alča mi vysvětla z fleku, nebo řekla, že si to do příště rozmyslí, a pokaždé to splnila. Na cvičení byla milá přátelské atmosféra.

    Možná by měla zařadit více samostatného počítaní.
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vždy skvěle připravená na hodinu, příjemná a sympatická. Při počítání příkladů píše i věty, které používáme, což hodnotím jako velké plus.
    Mgr. Jakub Slavík, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborný cvičící, cvičení s ním patřilo k hodinám, do kterých jsem chodil moc rád. Velice oceňuji hlavně to, že každému s jakýmkoliv problémem velmi ochotně pomohl a všechny nejasnosti dokázal bravurně vysvětlit. Ze cvičení jsme si navíc odnášeli hodně dobré materiály, které vydatně pomohly při přípravě na zkoušku.
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dr. Slavík je příjemný, sympatický cvičící, hodiny má dobře připravené, oceňuji zadání a řešení příkladů dostupná online, jedná se o skvělý materiál k učení na zkoušku. Zápočet sice není úplně zadarmo, ale s trochou snahy jej není problém získat, zápočtové testy navíc dobře připraví na zkouškovou písemku. Zkrátka - cvičící mohu jedině doporučit.
    Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičení pana Slavíka byla stejně jako minulý semestr nejpřínosnější ze všech cvičení. Hodiny byly velmi dobře připravené. Obzvlášť oceňuji, že k příkladům byly na papírech nejen výsledky, ale i nápověda, jak příklad vyřešit. Příklady v písemkách se dají považovat za o trochu těžší než ve zkouškové písemce, ale to člověku při zkouškovém přijde jen vhod. Kromě toho má pan Slavík příjemné vystupování a osobní přístup ke studentům, všechny otázky ochotně zodpovídá a s čímkoliv poradí. Sem tam se od něj člověk ke konci hodiny dozví i nějakou zajímavost z Matfyzu, čímž čím dál víc připomíná přístupem profesora Hencla. Výuka se tím oživí, ale nenaruší. Všem, kdo mají možnost zapsat si jeho cvičení bych to vřele doporučila.
    Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Nejlepší cvičící! Na tato cvičení jsem se opravdu těšil. Předvedení několika příkladů u tabule a pak samostatná práce, při které cvičící obchází studenty, mi přijde jako ideální způsob výuky. Oceňuji také dělání teoretických příkladů a velmi dobré materiály (k většině příkladů jsou kromě výsledků dostupné i návody a postupy). Zápočtové písemky mně přišli celkem v pohodě, případně bylo možné spočítat pár příkladů ze cvičení a nahnat na nich chybějící body. Líbil se mi také přátelský přístup pana Slavíka ke studentům, což vedlo k uvolněné a pohodové atmosféře, kvůli které jsem se na každé cvičení těšil. Nenapadá mě nic, co bych panu Slavíkovi mohl vytknout. Jeho cvičení byla skvělá a velmi mě mrzí, že mě nejspíš příští semestr cvičit nebude. I díky němu mě analýza bavila ze všech předmětů nejvíc a budu tedy nejspíš přestupovat na obecnou matematiku.

    P.S. Kubo, pokud tohle čteš, tak ti chci říct, že C# je lepší než Python!
    Student has disallowed display of personal data, 08.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Asi trochu jiné cvičení, než měli ostatní kruhy, ale skvělé. Na cvičení s panem doktorem Slavíkem se kladl velký důraz na teoretické příklady, na každém cvičení jich bylo pár předvedeno na tabuli samotným cvičícím. Samotné početní příklady počítali studenti v lavicích, nebylo moc vyloženě jednoduchých příkladů, naopak některé z nich byly náročnější než příklady u zkouškové písemky. Nicméně pan doktor udělal toto cvičení velice příjemné.
    doc. RNDr. Jana Stará, CSc. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přátelský přístup. Náročnost příkladů konzultuje se studenty a podle odezvy procvičuje lehčí, nebo těžší příklady. Cokoliv nejasného srozumitelně vysvětlí. Není problém v domluvě osobní konzultace.
    Student has disallowed display of personal data, 22.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vyučujúca je najústretovejšia osoba, akú som stretla. Cvičenia sú síce mierne zmätočné a neprehľadné, ale vďaka jej ochote vždy všetko podrobne vysvetliť a pomôcť študentom boli veľmi užitočné. Zápočtové písomky majú rozumnú náročnosť. Pri akýchkoľvek problémoch je možné dohodnúť si konzultáciu, ktorá trvá viacmenej kým všetkému nerozumiete. Môžem len doporučiť.
    Student has disallowed display of personal data, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vždy se vším pomůže a vysvětlí.
    Student has disallowed display of personal data, 25.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Víc mi vyhovovalo cvičení s panem Cúthem v minulém semestru, ale to je věc osobního vkusu. Paní Stará je ohromně milá a vstřícná, akorát mi moc nevyhovovala skladba cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vše umí vysvětlit a je spravedlivá. Cvičení mě bavila.
    Student has disallowed display of personal data, 12.07.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Hodina většinou probíhala tak, že byly na tabuli napsány nějaké příklady a studenti postupně chodili k tabuli a počítali je. Je úžasné, že jsme se prostřídali opravdu všichni a každý tedy u tabule předvedl, jak (ne)umí počítat, a poznal, kde dělá chyby. I když jsme se ze začátku báli, atmosféra byla taková, že už jsme pak chodili dobrovolně. Paní Stará nám veškeré nejasnosti vysvětlila. Probírali jsme tak rychle, aby i slabší studenti danou látku pochopili, před písemkami byla možnost konzultací. Pokud si myslíte, že nejlépe se člověk naučí počítat u tabule, je tohle cvičení pro vás.
    Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Díky tomu, že pan doktor občas na škole nebyl, jsme vystřídali celkem hodně cvičících a musím říct, že je naprostá špička. Cvičení pěkně plyne a je dobře připravené. Super jsou i bonusové úlohy. Pro mě na další semestr jasná volba :)
    Student has disallowed display of personal data, 09.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Forma cvičení, kterou zvolil doktor Vejnar mi moc vyhovovala. Na začátku krátké uvedení tématu a pak nás nechal počítat samotné. Tempo má každý své a záleželo jen na nás, jestli o příkladech mezi sebou chceme diskutovat nebo jich chceme spočítat co nejvíce.
    Velice mi i vyhovovala jeho vstřícnost a snaha látku vysvětlit, když jsem něčemu nerozuměl.
    Student has disallowed display of personal data, 27.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na cvičeních se mi moc nelíbil rozdíl v obtížnosti prezentovaných příkladů na tabuli a příkladů, které jsme měli počítat sami. Na druhou stranu vždy pomohl a odpověděl na dotaz.
    Student has disallowed display of personal data, 26.05.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičení se mi moc líbilo. Pan Vejnar všechno názorně vysvětlil, někdy i trochu jiným a méně formálním způsobem než bylo na přednášce, což mi pomohlo učivo lépe pochopit.
    doc. RNDr. Miroslav Zelený, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2015, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Profesionálny prístup, ochotný odpovedať na dotazy, priebeh prednášky bol vždy dobre naplánovaný.
    Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Přesně takové počítání jako je v MA mě baví.
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Asi záleží, o jakého jde cvičícího, ale u nás jsme trochu zanedbali určitá "primitivní" témata, která se následně objevila na zkoušce, a moc lidí si s nimi nevědělo rady.
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Mírně mě zklamala averze některých cvičících k aplikaci určitého integrálu, která byla většinou cvičících skoro přeskočena a snad nikde nebyla probírána na úrovni postačující ke zkoušce.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Systém počítat polovinu hodiny společně na tabuli a druhou půlku se sám muset zamyslet nad příklady mi přijde super. Možná bych jen ocenila, kdyby jsme se stačili dostat k prikladum v obtížnosti zkoušky.
    Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičení z analýzy jsou dobře propojený s přednáškou, přednášející zodpovědně dbá na to, aby bylo co cvičit (nebylo moc teoretické látky naráz) a cvičící postupuje akorát v tempu přednášky. Průběh a kvalita cvičení se může dost lišit v závislosti na cvičícím, já jsem ale byla velmi spokojená.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na cvičení se paralelně procvičuje odpřednášená látka. Bohužel z časových důvodů se jeden typ příkladu z písemné části zkoušky procvičoval pouze jednu hodinu.
    Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Některé příklady na cvičení se mi zdály zbytečně počítací.
    Student has disallowed display of personal data, 22.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Cvičenie je veľmi dôležité a užitočné pri skúške. Niekedy je však náročné sa v preberanom obsahu nestratiť, najmä ak za prednáškou mešká alebo ju predbieha. Často sa nestíha prejsť podrobne všetko dôležité k testom a na skúšku.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Uvítala bych klidně víc cvičení, dvě na týden mi přijdou trochu málo vzhledem k množství látky, které se musí stihnout.
    Student has disallowed display of personal data, 12.06.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Myslím, že cvičení nutně potřebuje (v lepším případě hodnocené) domácí úkoly, ať už místo jednoho cvičení, nebo navíc. Přijde mi, že implicitní porozumění, že si máme doma počítat, není zdaleka to samé (ani stejně přínosné), jako výslovné úkoly.
    Student has disallowed display of personal data, 26.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Téměř se vším jsem byla spokojená. Jediná výtka je k faktu, že cvičení předbíhaly přednášku, tedy se často stávalo, že jsme na cvičení dělali něco, co ještě nebylo odpřednášené. To pro mě byl někdy problém, protože jsme si sotva stačili uvědomit, co Věta říká a hned jsme ji museli umět používat.
    Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Na to aky tazky predmet, bolo to velmi dobre a zaujimavo vyavetlene.
    Student has disallowed display of personal data, 12.07.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Na Matematické analýze se mi líbí, že je ve výuce systém. Na přednášku jsme navazovali stejně jako ostatní cvičení, možná jsme byli trochu pomalejší. Zase jsme se střídali u tabule, což je vzhledem k obtížnosti učiva šikovné.
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Analýza je hodně těžký předmět. Ale bohužel jsme nestihli dělat na cvičení třeba retizkove pravidlo, ktrere dvakrat vyskytovalo na zkouškách.
    Student has disallowed display of personal data, 20.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Na toto cvičení nedám dopustit. Je naprosto skvěle vedené, nic mi na něm nebaví a chodím na něj nejradši ze všech předmětů.
    Comment on course, Mathematical Analysis 2 [NMMA102, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Matematická Analýza je celkově předmět, který mě nejvíc bavil. Je to přesně to, co jsem čekal od vysokoškolské matematiky.
    Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    O chlup těžší látka než v prvním semestru (to se ale dalo čekat), nicméně pořád důležitá a zajímavá témata.
    Student has disallowed display of personal data, 17.06.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Matematická analýza byla stejně jako minulý semestr mým oblíbeným předmětem, na čemž mají asi největší podíl přednášející a cvičící. Spolupráce mezi přednášejícím a cvičícím funguje dobře. Teorie a příklady jsou dobře propojené. Zkouška je předvídatelná, ale ani ne příliš jednoduchá.
    Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Dobrý, ale těžký předmět. Druhý semestr je v porovnání s prvním abstraktnější a není tak intuitivní. Probíraná látka je ale celkem zajímavá.
    Student has disallowed display of personal data, 08.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Je velice výhodné pamatovat si znění vět ze zimního semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Velmi dobře zpracován seznam požadovaných vět, definic a klíčových pojmů nutných ke zkoušce. Férové podmínky pro získání zápočtu - dvě písemky + jeden opravný termín, nebo vypočítání příkladů cvičícímu. Zkouška se mi zdá osobně těžká tím, že člověk musí při každém pokusu opět složit písemnou část, ale na druhou stranu je tento předmět ohodnocen 10-ti kredity. Jen bych uvítal pár ukázek využití odpřednášené látky v praxi.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Predmet je zaujímavý, avšak učené dôkazy sú skôr trikové a neobjasňujú študentom, prečo daná veta platí. Ťažšie sa potom vidí logická nadväznosť medzi vetami v učive.
    Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    Přednáška působila dobře uspořádaná.
    Author of entry is known to survey organiser, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Definice
    definice
    věta
    důkaz
    věta
    důkaz
    věta
    důkaz
    Student has disallowed display of personal data, 22.08.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Predmet je náročný a vyžaduje množstvo prípravy a pozornosti. Organizácia prednášok však bola rozhodne nápomocná, rovnako ako existencia požiadaviek na skúšku a priebeh skúšky. Na taký dôležitý a náročný predmet fungoval veľmi dobre.
    Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Matematická analýza je pro mě nejnáročnější předmět.

    Bylo lepší trochu více času věnovat motivacím k zavení nových pojmů. Dále bych ocenil menší formálnost důkazů s tím, že ňimralové si mohou zcela korektní verzi najít ve skriptech.

    Moc by mi pomohlo, kdyby se před každým důkazem více času věnovalo myšlence a struktuře důkazu. Většina delších důkazů na mě působila takto: Něco se, nevím proč, dlouho buduje a přejmenovává, až náhle dostaneme závěr věty. Toto nepochopení myšlenky důkazu je potom před zkouškou kompenzováno memorizováním.

    Myslím, že přístup 'tím, že si to opíši, se mi to lépe dostane do hlavy' neplatí pro každého. První semestr jsem často po první půlhodině přestal stíhat opisovat a zároveň chápat, a tak jsem jen opisoval ze strachu, že bych se pak něměl z čeho učit. Tím chci říct, že čím víc se skripta budou blížit přednášce (liší se: očíslování, něco chybí, něco přebývá, něco je věta v přednášce a poznámka ve skriptech a naopak, některé důkazy jsou velmi rozdílné(třeba otevřené a uzavřené množiny)), tím lépe se bude studovat těm, kdo nestíhají zároveň opisovat a chápat. Třeba Lineární algebra funguje i bez opisování. Jinak jsou skripta skvělá.

    Na matfyz jsem šel s tím, že se chci získat hlavě dovednosti (logické a analytické myšlení, početní dovednosti...) na úkor vědomostí (pojmenuji třicet brouků...). Matematická analýza je momentálně příliš obsáhlá a důkazy tím pádem příliš zkrácené a neprůhledné na to, abych si v tom našel nějaký nad-systém a nemusel se na zkoušku memorizovat 72 vět, které poté vypustím.

    Uvědomuji si, že každý jiný pedagogický přístup bude kritizován za něco jiného. Jen upozorňuji na nedostatky toho aktuálního a doufám, že to pomůže tento předmět zas o něco zlepšit.



    Student has disallowed display of personal data, 25.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Druhý semestr mi přišel těžší než první.
    Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Je to analyza
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Považuji to za nejtěžší předmět. Vadilo mi nejvíc že na zkouškách dostali jsme nějaký priklad co jsme nikdy nedělali, pripadně měli jsme jenom jednou. Ústní zkouška je strašně nefér, ty kteří skoro nic neumí ale mají štěstí dostali lehké otázky pak to udělaji. Při tom hodně lidí umí líp ale končí docela tragedicky s analýzou.
    Student has disallowed display of personal data, 20.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    K tomuto předmětu nemám co bych dodal. Analýza - královna matematiky. Přednáška je vedená směrem asi jediným možným, aby se vše stihlo. Náročnost je optimální a látka neskutečně zajímavá.
    Student has disallowed display of personal data, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    jde o trochu lepší předmět, ale zajímavý
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html