InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Václav Kozmík, Ph.D. [32-KPMS], Credit Risk in Banking [NMFM537, přednáška]
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Pan Kozmík je ke studentům velmi vstřícný a ochotný k diskuzi i během přednášek. Bohužel ale na jeho přednáškách panoval chaos. Pan Kozmík jen málo psal na tabuli a zřejmě si bláhově myslel, že si studenti zapamatují i to, co na přednáškách jenom řekne. Často také nedělal nadpisy a bylo těžké si uvědomit, k jakému tématu vůbec hovoří. Určitě bych mu doporučil více psát na tabuli a lépe připravit organizaci přednášek. Naštěstí pan Kozmík napsal k tomuto předmětu skripta, takže se bylo z čeho učit (ze zápisků z přednášek to moc nešlo).
Dozvěděl jsem se, že pan Kozmík brzy opustí fakultu a odjede pracovat do Ruska. Přeji mu hodně štěstí a úspěchů.
Sebastiano Vitali, Ph.D. [32-KPMS], Credit Risk in Banking [NMFM537, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Dr Vitali is a great teacher with good sense in humor.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
There were some mistakes at the blackboard and he did not have his own skript. But over all his teaching methods were quite good!
Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Hodně často se díval do papíru, ve kterém lovil vzorce, které psal na tabuli, ale jejich význam a ten text okolo na tom papíře byl velmi často ztracen v rychlém odříkání. Možná tomu přispěl i jazyk výuky. Uvítal bych proto častější zopakování základních myšlenek. Ale jinak velmi milé působení jak na přednáškách, tak i u zkoušky.
Comment on course, Credit Risk in Banking [NMFM537, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Veľmi zaujímavý prakticky zameraný predmet.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
This course was very interesting and held close to the real life. There was alsways a refernce to some known event. We even had an important Bankmanager as a visitor in one lecture.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
All things explained in sufficient way to be understandable even to those not familiar with theoretical backround. Changing chapters written on blackboard and chapters presented in presentations is good - but slides could be more structured to be more clear and capture more attention of class.
Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Nepřišlo mi, že by to bylo nějak moc ucelené, zvlášť ke konci se probíraly věci tak nějak na sebe nenavazující. Zápisky se na přednáškách tvořily velmi špatně, neboť sice vzorce a rovnice jsou na tabuli, ale co se za tím skrývá a proč to platí, muselo být pochopeno z výkladu, který mi přišlo, že ne vždy zdůraznil o co přesně se snažíme. Aby si člověk nemusel dělat starosti s poznámkami, tak by bylo dobré mít k tomu nějaký text, kterým se ta přednáška řídí.
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Líbí se mi praktičnost tohoto předmětu, po jeho absolvování bych se vůbec nebál ucházet se v bance o pozici specialisty na kreditní riziko.
Určitě by se dala zlepšit strukturovanost přednášek.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html