InquiryInquiry(version: 682)
In the summer semester of the academic year 2021/2022, data collection is allowed from 30.05.2022 until 16.09.2022.
  
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Jaroslav Hančl, Ph.D. [32-KAM], Mathematical Analysis III [NMAI056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Páčili sa mi podmienky získania zápočtu na základe získania bodov za dochádzku, domáce úlohy a krátke písomky na každom cvičení (plus body za aktivitu). Bodovací systém bol ale nastavený tak, že sme mohli vynechať ľubovoľnú z týchto troch častí a body na zápočet vyšli. Vďaka písomkám nás cvičiaci prinútil sa pozrieť do učiva pravidelne, čo som ocenil hlavne pri pripravovaní na skúšku. Jediné negatívum som videl v občasnej neistote cvičiaceho pri počítaní na tabuli, ak keď mám pocit, že sa do problematiky vyzná a dokáže učivo podať zaujímavo a náučne.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci je výborný, dokáže vysvetliť. Podmienky na zápočet sa zdajú byť príliš jednoduché na začiatku semestra, ale ku koncu semestra sa ukáže, že podmienky sú primerané.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení mi příliš nevyhovovalo, částečně asi proto, že byl kladen důraz na látku, která mě v analýze nebaví (řady, limity, řady, limity), a zároveň se příliš neprobíralo to, co by mě bavilo (vše ostatní). Pokud máte opačný názor než já, cvičení vám mohu doporučit – na začátku jsou probrány klíčové pojmy, není těžké získat zápočet a ke zkoušce vás dobře připraví.
Author of entry is known to survey organiser, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Myslím, že testy na začátku každé hodiny možná zbytečně zabírají čas - než se přejde k probírané látce, trvá to víc času a i pak mi přišlo, že soustředění nějakou chvíli ještě všem chybí.

Oceňuji příklady + řešení na webu.
Mgr. Petr Honzík, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis III [NMAI056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Způsob vedení cvičení nic moc... ukáže se vzorový příklad, pak se zadá hromada dalších příkladů a počítej... ve výsledku ani nevím, zda jsem postupoval správně. Nakonec vyučující spočítá nějaký další na tabuli, ale ve skutečnosti to cvičení mnoho nedá.

Zápočet za 40% bodů ze dvou testů, testy fér těžké, jemné hodnocení.

Povinná docházka na cvičení, asi rozumné, vzhledem k příkladům... Ale mohlo by být vedeno lépe, více interakce mezi vyučujícím a studenty. Takto to spíše bylo samostudium "pochop dle vzorového příkladu postupy, opakuj je"

Bez slušného základu z předchozích analýz (řady, konvergence, integrály, derivace, limity) velice těžko zvládnutelné.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji:
* rozumné požadavky na zápočet
* rozumné hodnocení zápočtových testů
* odpovídání na jakkoliv pitomé otázky

Co by šlo zlepšit:
* rukopis
* příklady by mohly být předem vytištěné a na webu

Někdy cvičící přeskakoval poměrně dost netriviálních kroků v příkladech, které se mu zdály jednoduché, ale my jsme je viděli poprvé.

Na zápočtové testy by mohlo být více času, na druhou stranu bylo třeba pouze 50% bodů, a tak se to dalo i tak.
Mgr. Petr Honzík, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis III [NMAI056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Z čisto subjektívneho hladiska by som preferoval, ak by čas strávený motiváciou (napr. fyzikálnou) "niečoho" bol radšej strávený budovaním intuície o tom "niečom". Inak som bol ale spokojný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášející zásadně použivá písmenka, co vypadají skoro stejně (matematický standard) a k tomu škrábe. Často v zápise něco opomene, přepíše se či udělá jinou chybu, jelikož nejede dle předpřipravených slidů. Látce však opravdu rozumí a na dotaz vysvětlí, upřesní, opraví.

U zkoušky vyžaduje umět velké množství důkazů, na povinně volitelný předmět podle mne důkazů až moc.
Nicméně boduje testy jemně a lze zístak mnoho bodů i za pokus o řešení, co uplně nevyšel.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji:
* pdf s celou přednáškou kromě důkazů na webu
* rozumné požadavky na zkoušku
* rozumné hodnocení zkoušky

Co by šlo zlepšit:
* rukopis

V doporučené literatuře se daly najít všechny odpřednesené věty, avšak jejich důkazy často vyžadovali použití pro mě neznámého matematického aparátu. Bylo tedy opravdu nutné si důkazy opisovat z přednášek, což nebyl jednoduchý úkol vzhledem k nečitelnosti písma.

Vzhledem k tomu, že na zkoušce bylo vždy okolo 5 lidí, tak by se nemusela ústní protahovat až na další den.

Líbilo se mi, že se předmět částečně kryl s ADS2, konkrétně ve Fourierově transformaci.

Oceňuji občasné motivační příklady, které však byly spíše vhodné pro fyziky než informatiky.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Mathematical Analysis 3 [NMAI056, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 24.09.2021, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
K přednáškám pan docent Klazar píše velmi pěkné materiály. Ty mají poměrně svérázný ráz v tom, že u dost velké části jednodušších tvrzení není uveden důkaz a je ponechán jako úloha pro čtenáře. To mi ale nakonec tolik nevadilo, protože se tím aspoň jasně oddělily tvrzení, které jsou těžká, od těch, která se dají po chvíli přemýšlení vymyslet. Naopak samotná přednáška mi naopak příliš nesedla, představa pana docenta o tom, jak jsou některé věci z přednášky zřejmé, se občas neshodovala s názorem studentů. Nebyl ale problém se na přednáškách ptát na otázky a přednášející přípravě zřejmě věnoval velké množství času, spíš bylo těžší přednášku sledovat a soustředit se na ni kvůli stylu mluveného projevu, často až moc monotónního.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Určite oceňujem dostupnosť skrípt k predmetu, resp. to, že boli dostupné ku každej prednáške zápisky k tejto prednáške, ktoré toho niekedy obsahovali i viac ako bolo prebraté. Každé zápisky taktiež obsahujú súbor úloh na precvičenie, lepšie pochopenie a doplnenie látky. Prítomnosť týchto úloh je určite prospešná a určite ich veľmi oceňujem.
Martin Jenč, 18.02.2020, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vyborne.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán docent očividne rozumie veciam, ktoré prednáša, a snaží sa študentov čo najviac naučiť. Spísané poznámky k prednáškam boli vynikajúce. Skúška bola podľa mňa primeraná, možno dokonca ľahšia ako z matematickej analýzy 1 a 2 vzhľadom k látke (aj keď to neviem porovnať úplne presne, keďže som chodila na prednášky iného vyučujúceho).
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Je vidieť, že prednášajúci sa danému odboru nadštandartne rozumie. Na prednáškach odpovedá na dotazy a snaží sa vysvetliť tému, čo prednášku posúva na o niečo vyššiu úroveň ako len čítanie skrípt. Skúška výborne odpovedá náročnosti tohto predmetu.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji existenci zápisů z přednášek, naopak úplně neoceňuji, že myšlenkově složitější kroky důkazů jsou v nich popsané jako úloha - tedy nevysvětleny.
Na přednášku jsem přestala chodit, problém s "úlohováním důkazů" byl i tam.
Zkouška není nijak těžká, myslím že motivuje k pochopení, a předem zveřejněný seznam otázek je skvělý.
prof. RNDr. Aleš Pultr, DrSc. [32-KAM], Mathematical Analysis III [NMAI056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepší přednášející matematické analýzy, se kterým jsem se zatím setkala. Látka je přednášena v širších souvislostech, zároveň však rád vysvětli detaily. Konečně mě analýza opět bavila!
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2018, 3. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Přednášku u pana profesora Pultra mohu všem doporučit! Látku umí podat zajímavým a srozumitelným způsobem, je nesmírně ochotný, cokoliv rád vysvětlí a odpoví i na tu nejhloupější otázku (a ještě to podá tak, že je vlastně jeho chyba, že dotyčný nechápe). K přednášce má moc pěkná skripta.
Matas Šileikis, Dr. [32-KAM], Mathematical Analysis III [NMAI056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
He is very kind and listened to us. He often let us solve problems with him, which was nice.Also, he was willing to take additional class before the exam.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2018, 3. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Dr Šileikis diction is a bit unsure and he has quite a strong accent which makes it difficult to understand him at first (but I got used to it after a while). The exercises were OK, although sometimes the pace could be faster.
Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Mathematical Analysis III [NMAI056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi oceňujem veľkú snahu o to, aby študenti čo najlepšie a najintuitívnejšie pochopili preberanú látku. Bolo to síce možno niekedy na úkor množstva prebranej látky, no som rozhodne presvedčený, že sa tento prístup určite vyplatil. Určite doporučujem.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení velmi zajímavé, cvičící se snaží vše dávat do kontextu jiných oborů matiky a ukazovat užití.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci očividne rozumie tomu, čo učí, avšak nepáčilo sa mi, že sme sa skoro nevenovali látke z prednášky. Namiesto toho sme od začiatku semestra robili komplexnú analýzu - ktorú vysvetlil vynikajúco -, ale príklady, ktoré sa nakoniec vyskytovali aj na skúške, sme prebrali iba na zastupovaných hodinách. Myslím si, že by bolo treba viac sa venovať veciam z prednášky, aj keď možno nie sú také zaujímavé.
Comment on course, Mathematical Analysis III [NMAI056, cvičení]
Martin Jenč, 18.02.2020, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Super.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Z čisto subjektívneho hľadiska by som bol radšej, ak by získanie zápočtu bolo skôr za vypracovanie domácich úloh ako za zisk aspoň 1/2 bodov z 2 zápočtových písomiek dokopy.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení k přednášce nutné.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The whole content was interesting.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přijde mi škoda, že cvičení bylo zaměřeno hlavně na první půlku sylabu. Nemyslím, že to byla chyba cvičícího - odpovídalo to rozsahu příkladů u zkoušky.
Comment on course, Mathematical Analysis 3 [NMAI056, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 24.09.2021, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úlohy za domácí úlohy mně sice vyhovovaly, stejně by ale za mě bylo užitečné, aby k předmětu patřilo i plnohodnotné cvičení, na kterém by se znalosti z přednášky "osahaly" a ukázaly o něco praktičtěji.

Dále bych řekl, že i když je příjemné mít díky práci na domácích úkolech odpuštěnu zkoušku, asi bych si z předmětu odnesl o trochu víc, kdybych byl zkouškou motivovaný se učivo naučit a pochopit ho pořádně.
Martin Jenč, 18.02.2020, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Skvely predmet.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
mrzelo mě, že se většinu času dělaly metrické prostory a řady a na zajímavější část - komplexní a fourierova analýza se skoro nedostalo
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Učí se pro informatika spíše zbytečné věci, nedojde se k těm, co se skutečně dá využít v programování.

Mnoho vět a důkazů, neexistují pořádná skripta, jen učebnice pro fyziku a skripta pro matematiku, oboje je jiného rozsahu a pracuje s jinými pojmy než tato přednáška. Ve výsledku jsou prostě nutné dobré zápisky. Jsou skripta se zněním vět, ne už jejich důkazů. Důkazy však vyžaduje u zkoušky...
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přišla mi trochu škoda, že celkem velká část přednášky byla věnována metrickým prostorům, které mi nepřišly potřebné k další látce a ani tolik zajímavé.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html