InquiryInquiry(version: 728)
In the summer semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 26.05.2025 until 14.09.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Introduction to Representation Theory [NMAG339, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Byl jsem rád, že pan Šaroch všechny příklady vyřešil a neměl žádná očekávání. Kombinace středy večer, tepla v Karlíně a dokazovacího charakteru cvičení nebyla pro přemýšlení o modulech příznivá.
prof. RNDr. Jan Trlifaj, CSc., DSc. [32-KA], Introduction to Representation Theory [NMAG339, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Prezentace na stránkách byly záchranou, často jsem nic z tabule nepřečetl nebo jsem si to sotva stihnul zapsat. Občas jsem nevěděl, co si mám ještě psát a co je nějaká poznámka ohledně návaznosti na jiný obor.
Comment on course, Introduction to Representation Theory [NMAG339, cvičení]
Jan Engler, 19.01.2025, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení se mi zdálo dost odtržené od přednášky, jako by to byl jiný předmět, s lehce netriviálním průnikem s přednáškou. Některá témata byla dost zajímavá, ale některá byla velmi zvláštní (všechno o v.N. regulárních okruzích například). Oceňuji, že z asi deseti domácích úloh byly na zápočet potřeba 2 body, což je dosti mírné.
Comment on course, Introduction to Representation Theory [NMAG339, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Látku jsme nevyužili na konkrétní příklady a občas se letmo zmínilo, že něco třeba lze aplikovat na grupy, či vektorové prostory.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html