InquiryInquiry(version: 682)
In the summer semester of the academic year 2021/2022, data collection is allowed from 30.05.2022 until 16.09.2022.
  
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Miluša Bubeníková, Ph.D. [32-KJP], English for Upper-Intermediate and Advanced Students I [NJAZ070, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Nebyl problém, v pohodě cvičíci, mívá spousty historek, "th" vyslovuje jako "s", na to jsem si nikdy nezvykl
Mgr. Alice Felkelová [32-KJP], English for Upper-Intermediate and Advanced Students I [NJAZ070, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nižší úroveň vyučovaného jazyka, vysvětlení v čj atd. což také není občas na škodu. Jinak velice milá vyučující.
Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodná až příliš, takže není potřeba se příliš učit, ale zároveň se člověk tolik nenaučí.
Dennis Ferner, BA [32-KJP], English for Upper-Intermediate and Advanced Students I [NJAZ070, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Ferner je velmi vtipný a jeho hodiny byly vždy zábavné. Akorát občas mu není dobře rozumět, mohl by více artikulovat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Přijde mi, že hodina angličtiny týdně nemůže člověka skoro nikam posunout. Naopak na lekcích určených matfyzákům by mi přišlo hodně přínosné probírat co nejvíc odbornou matematickou terminologii, ta se třeba na normálních lekcích v jazykových školách neučí. Té jsme se ale za celý semestr věnovali třeba 20 minut. To mě mrzí, jinak byly hodiny příjemné, ikdyž občas trochu uspávající.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
V jeho hodinách by mohlo být více konverzace. Cvičící by mohl lépe promýšlet dotazy na probírané téma a omezit jeho vtipy.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
He tried. He tried really hard. And I must admit, we didn't make it easy for him and he still played the hand he was dealt the best he could've. These classes don't have much potential, since they're only once a week, hence there is very little room for improvement, but he managed to make it fun, always throwing random pieces of knowledge around, and worth our time, even enough to balance out the commute and the time spent there. So, overall, I can't but commend him for the effort he put into these classes when others wouldn't have done half of what he has. I always dreaded going, but in the end I was also glad I went, so for that, thank you!
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2020, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
He is one of the best teachers of English I have ever had!
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi dobrý cvičící. Hodiny jsou s ním zábavné, snaží se studenty rozmluvit, mohlo by být ale více času věnováno rozšiřování anglické slovní zásoby nebo by se mohly zavést individuálně prezentované referáty na odborné (matematicky zaměřené) téma.
Eliáš Cizl, 14.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý vyučující, který rozumí tématu. Skvělé testy. Chybělo mi více samostatných cvičení a individuality, hodně se toho totiž probíralo společně a to ne všem musí vyhovovat.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý učitel angličtiny, vždy byl plný energie, hodiny byly zábavné a i jsem se něco naučila. Eseje jsme psali vždycky na hodině po testu, tedy ne doma.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikajúci pedagóg, vždy som sa tešil na jeho prednášky (ja som človek, ktorý sa nerád učí jazyky). Na hodinu prišiel vždy dobre naladený, pripravený. Nemám čo vytknúť
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikajúci pedagóg,ktorý vždy prišiel na hodinu dobre naladený a pripravený. Látka bola podaná jednoducho a jasne. Vždy som sa tešil na jeho hodiny ( ja som človek, čo sa nerád učí jazyky, a to o pánovi Goodovi niečo povie)
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že se snažil, aby nás předmět bavil.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi milý a aktivní vyučující. Hodiny měl naplánované dobře, prošel vždy přes gramatiku až k debatě ve skupinkách, které byly často dobrá zábava. Podmínky zápočtu byly naprosto jasné a daly se krásně zvládnout.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's

I really admire mr. Good for being so good in his job.

He has good sense of humour and he is literally word-magician. He has a lot of fantastic ideas. He is very optimistic. VERY WELL MR. GOOD!
__________________________________

V první řadě oceňuji, že pan učitel Good dělá čest svému jménu. Má skvělý smysl pro humor a je doslova kouzelníkem se slovy. Má spoustu zajímavých nápadů. Jest velice optimistický. Jen tak dále pane Goode!

Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi příjemné hodiny, je tam sranda. Dává domácí ukoly, ale to neva. Dají se stihnout před hodinou. Hodně zajímavých aktivit. A má super přízvuk!
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Zábavné rychle utíkající hodiny, dobře připraví na testy. Písemky hodnoceny spravedlivě, obodovány. Podle počtu bodů se udělí zápočet. Snad jediné, co bych vytkla, je, že matematická část angličtiny byla převážně za domácí úkol, který se na hodině kontroloval. Ocenila bych více procvičování nových pojmů v hodině.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Asi najlepší vyučujúci, ktorého som mal za prvý semester. Podáva anglický jazyk takým štýlom, v akom to nieje nuda, hodiny sú živé a zaujímavé.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nedává eseje za domácí úkol. 10/10
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Výborný vyučující plný energie.
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
The lessons were really Good! XD
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších učitelů Angličtiny, co jsem kdy měl.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Najlepší lektor anglického jazyka, ktorého som doposiaľ mal.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Mr. Good is a great teacher. His lessons were full of energy, humour and great explanation of grammar. Only unpleasant part for me was the huge amount of homework.
Tereza Miklóšová, 31.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Good vždy přicházel dobře naladěný a dokázal studenty zaujmout, i když jsme měli výuku od 18:10. Látku vysvětloval názorně, taktně opravoval studenty a projevil velikou trpělivost při procvičování nových gramatických jevů. Písemné práce byly sestaveny vyrovnaně, byly zaměřené na probranou látku z učebnice i z hodin. Vždy ochotně odpovídal na dotazy k látce i k opraveným písemným pracím. Zadané úkoly byly adekvátní v délce vzhledem k nízké dotaci hodin, tedy v domácích úkolech jsme si měli procvičit látku, kterou bychom jinak nestihli procvičit plně ve škole.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Angličtina se hodí každému. Jestli máte certifikát, stejně doporučuji chodit na úroveň D, jsou to super hodiny, můžete konverzovat s rodilým mluvčím, rozšíříte si slovní zásobu o pár slovíček a na testy (aspoň v mém případě) se není třeba vůbec připravovat. Jediné, čemu je nutné věnovat čas, jsou každý týden domácí úkoly (zaberou asi 20 minut). Moc příjemná atmosféra v hodinách, na jednu stranu profesionální přístup a na druhou rád ochotně osobně vysvětlí každému položený dotaz. Nemůžu si vyučujícího vynachválit.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňuji, že vyučující dokázal připravit zábavné aktivity, že dokázal zapojit všechny studenty a že se nám věnoval. Myslím, že by bylo lepší, pokud student nechápe návodné otázky na opravu chyby, aby chybu studenta rovnou sám opravil.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Good dost lpěl na tom, abychom věty říkali celé správně, nesoustředil se jen na zrovna probíraný jev, což bylo užitečné. Na cvičeních panovala přátelská atmosféra.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zábavný člověk, v hodinách jsem se nenudil. Zároveň také kvalitní pedagog - všímá si i drobných gramatických chyb (při mluveném projevu) a upozorňuje na ně.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Great Teacher.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy skvěle připravená hodina, nejen nudné vyplňování úkolů z učebnic. Každá hodina je jiná, neuvíznete ve stereotypu, a tak se na každou hodinu těšíte.
Author of entry is known to survey organiser, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy perfektně připravený a schopný zaujmout i anglicky mluvící slabší studenty. Jeden z nejlepších lektorů na MFF.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je neuvěřitelně milý, hodný a vtipný. Lidskost na MatFyzu trochu chybí, ale on to celkem vyvažuje.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Perfektní! Pan Good má snad nekonečně mnoho energie a entuziasmu, který s námi sdílí. Zároveň ale nepostupuje až příliš rychle. Také oceňuji jeho smysl pro humor, na hodinách byla velice uvolněná atmosféra. Nebylo problém, aby zopakoval jakoukoliv gramatiku, co mi nebylo jasného a i když jsem nepředvedl svoje nejlepší, zápočet jsem získal s poměrně velkou rezervou. Vřele doporučuji!
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Výborný vyučující, vtipný a veselý, vytvářející velmi uvolněnou a přítelskou atmosféru již od první hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Asi nemám co vytknout, doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pohodář s přehledem, který dovede báječně pobavit, rozmluvit i vysvětlit gramatiku-navíc cílí na praktičnost a použitelnost a nebazíruje na těch otravných před-časech, které stejně nikdo nepoužívá:)
Domácí úkoly, co nám dával, byly naprosto rozumné co do rozsahu i obsahu, šlo je zvládnout v řádu desítek minut nejhůř.
  • Thank you for the comments. However, I disagree with what you wrote about the "před-časy". In the first semester we had extensive review and practice of both the PRESENT PERFECT (simple & continuous) as well as the PAST PERFECT (simple & continuous). These tenses are used VERY OFTEN in English (at least by people who speak well) and in fact, knowing how to use these tenses properly was essential for passing the tests in my class. I'm glad you found the homework reasonable, sometimes people say I give too much homework!
    PhDr. Zuzana Hlavičková [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Jana Harabišová, 13.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Vše bylo srozumitelně vysvětleno. Od začátku semestru jsme věděli, jaké testy a další povinnosti nás čekají, dokonce i s přesným datem.
    V hodině jsme pracovali hlavně s učebnicí, diskutovali se svým sousedem a odpovídali na otázky kladené vyučující. Hodiny začínaly i končili tak, jak měli.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyučújúca bola milá, dostatočne pripravená.

    Páčilo by sa mi keby sa pred napr. prezentáciou alebo esejou viac preberalo čo si pod tým máme predstaviť resp. čo sa bude hodnotiť. Myslím si, že takto by nám to dalo aj viac. Teda 'príprava' na prezentáciu by mohla pozostávať napríklad z ukážky ako má dobrá prezentácia/vystupovanie vyzerať...
    Tereza Kadlečková, 09.01.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Není nic co bych vytkla, je vidět snaha všem vyhovět a pomoct.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Interaktivní, pamatovala si jména
    Student has disallowed display of personal data, 07.01.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Paní doktorka je velice vstřícná k výuce a ke svým studentům.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Vcelku dochviná (+- 3 minuty), na jednotlivé hodiny předem připravená.
    Milá a vstříčná, snad až příliš, máloco vytkne a hodnotí velmi mírně.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Podmínky pro zvládnutí předmětu jsou splnitelné i když se na několika hodinách chybí. S vyučujícím se dá lidsky domluvit téměř na všem.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Zopakovala s námi všechno potřebné, získání zápočtu naprosto férové.
    Author of entry is known to survey organiser, 16.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět byl úměrný své předepsané obtížnosti, látka byla poutavá. Paní cvičící byla vždy na výuku perfektně připravená. Dostávali jsme pravidelně domácí cvičení, každou hodinu probíhali prezentace studentů na téma týkající se našeho studia. Během hodiny jsme procvičili jak gramatiku tak i mluvení.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Oceňuju:
    Osobní přístup paní profesorky.
    Vždy trvající příjemnou náladu paní profesorky.
    Kritika:
    Myslím si, že by paní profesorka měla víc upozorňovat na chyby.
    Samuel Šitina, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Hodiny su vedene velmi prijemnym a komornym sposobom. Kazdy kto chcel ma moznost sa v anglictine vyjadrovat a zdielat. Mozem povedat, ze lekcie neboli vycerpavajuce, ale anglictina bola na urovni.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyučující je vstřícná, avšak přísná a nekompromisní. V hodinách se však snaží vše pečlivě vysvětlit a na dotazy odpovídá dostatečně.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velmi milá a vstřícná vyučující. Na hodiny angličtiny jsem se vždycky těšil.
    Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Skvělá profesorka, vysvětlí, pomůže, naučí, dobré rozložení hodin.
    Mgr. Zuzana Hořká [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 01.03.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyučující byla velmi milá a dozvěděli jsme se od ní spoustu důležitých věcí.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2021, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Výuka byla kvalitní, dobře připravená a přínosná.
    Barbora Kozlová, 12.01.2021, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Když se nás paní profesorka na něco zeptala, tak se neptala jen tak do éteru, ale někoho vyvolala. Čímž se výuka stala svižnou a živou. Také velmi oceňuji její pozitivní přístup obecně. AJ se pro mě stal nejoblíbenějším předmětem.
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    - příjemná, vstřícná
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Paní Hořká neumí hospodařit s časem, a tak se nestíhá probrat veškerá látka, která by měla v kurzu být probrána. Během výuky má často nevhodné poznámky, což značně znepříjemňuje chození na cvičení. Chození na cvičení jsem viděla jako ztrátu času, kdybych si měla vybírat cvičícího znovu, s velkou pravděpodobností bych si vybrala jiného.
    Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi kvalitní vyučující. Na každou hodinu byla náležitě připravena a snažila se nás vždy co nejvíce naučit. Také vyžadovala aspoň minimální přípravu, protože vždy na začátku hodiny vždy někdo šel k tabuli a přeložil pár vět s využitím probrané látky. Získat zápočet lze za získaní určité hranice bodů, které získáváte za přítomnost na hodinách, domácí úkoly a testy z odborné a obecné angličtiny. Testy jsou docela jednoduché a zápočet by tak neměl být problém, pokud ano uvažoval bych o změně úrovně.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Angličtina mne bavila, paní profesorka byla milá a příjemná.
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Angličtina s paní Zuzanou Hořkou byla velmi zábavná, ale hlavně přínosná. Témata uměla skvěle vysvětlit. Nejvíce mi vyhovovalo, že nám o hodinách dávala čas na přípravu, pokud jsme měli mluvit přede všemi. Byla jsem pak méně nervózní.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Skvělé hodiny, paní Hořká umí dobře vysvětlovat a je velmi ochotná. Hodiny jsem si opravdu užívala.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Skvelá, priateľská vyučujúca, ktorá sa snaží vyjsť každému študentovi v ústrety.
    Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Veľmi kvalitná vyučujúca, učivu maximálne rozumie a podáva s nadhľadom a príjemnou atmosférou. Zápočet nieje problémom. Na hodine panuje dobrá atmosféra.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňujem kvalitu výkladu, nemal som žiadne zle skúsenosti
    Jiří Vala, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Moc se mi líbí styl výuky, sice někdy blížící se ke střední škole v přístupu ke studentům, ale vysvětlení gramatiky je zde mnohem lepší, mám pocit, že gramatiku již chápu lépe. Jsem rád za možnost 1st draftu při psaní eseje. Známka 2 jen proto, že jsme poslední lekci museli zvládnout za 1 vyučovací hodinu, což nebylo ideální před závěrečným testem.
    Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Hodně se pracovalo s učebnicí, ale mně to nevadilo, jsem na to zvyklý. Trochu mě zklamalo, že se nějaká nová gramatika vysvětlovala v češtině z důvodu úspory času.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Formou velmi podobné středoškolským hodinám.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Skvělé hodiny. Motivuje k tomu se něco naučit. Vyhovovalo mi procvičování minulé látky na začátku hodiny.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Paní magistra Hořká má hodiny dobře připravené, podmínky zápočtu jsou férové. Na její hodiny člověk chodí rád, i když jsou pozdě odpoledne. V anglickém jazyce se opravdu vyzná, má zajímavé poučky a tipy, jakým chybám se vyvarovat. Studenty se snaží uvolnit a rozpovídat již po příchodu na začátku hodiny a udržuje pohodovou atmosféru.
    Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], English for Upper-Intermediate and Advanced Students I [NJAZ070, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Great lecture! Mainly we studied meaning and similars improving our dictionary. Maybe little overkill for math student but I like English and it was awesome to get some inside on idioms and this stuff.
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Hodiny jsou zábavné. Jsou věnovány především na rozšíření slovní zásoby a mluvení. Je zadáváno hodně domácích úkolů v podobě esejí.
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výuka je připravená, smysluplná, akorát matematická angličtina je jemně upozaděná, to by mohlo být zlepšeno
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    great class, studied new vocab from maths and general english, which i didnt know beforehand.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pan Kashdan je milý člověk, se kterým byla každá hodina zábavná. Na jeho hodiny jsem chodil raději než na některé přednášky.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velmi se mi libi jeho pristup - veci z matiky si udelejte doma, ve skole si to jen projedeme, jak to melo byt a jinak se budeme ucit opravdu anglicky. Hodne resi slovni zasobu a fraze (coz je super), nasledne probere i nejakou gramatiku, ale ne tolik, aby to bylo neprijemne. Hodiny byly hodne interaktivni a probihaly ve velmi prijemne, az kamaradske, nalade.
    Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičící je velmi milá, vítá aktivitu studentů, ale nenutí je do ní. Na začátku semestru nám poskytla rozpis činností v jednotlivých hodinách (ty bohužel nebyly dodrženy, jelikož se to nějak posunulo - to by bylo dobré aktualizovat). Na výuku chodila připravená a včas. Hodiny probíhaly poklidně, často až moc - i u jednoduchých cvičení se trávilo mnoho času a dlouho se váhalo s odpověďmi. Mně nejde plynule anglicky mluvit a celkově si v angličtině nejsem moc jistý, tyto hodiny angličtiny pro mě však nebyly výzvou a mám obavy, že mě tohle skoro nepřipravuje na závěrečnou zkoušku.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2022, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Adaptabilita mezi různými úrovněmi studentů a velmi přátelská nálada určitě potěšily.
    Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Milá a vlídná vyučující. Hodiny byly příjemné a oddychové. Kdo by se však chtěl v angličtině pořádně posunovat, asi bych doporučoval někoho jiného, protože nároky nejsou nijak vysoké.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Moc milá a usměvavá vyučující. Hodiny měla pěkně připravené a program se vždy alespoň lehce lišil. Vždy se snažila vyjít studentům vstříc, byla i ochotná prodloužit termíny vyplnění testů a podobně.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Vstřícnost, příjemné vystupování
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Celkově velice dobré na první zimní distanční, je škoda, že Zoom občas nestíhal a sekal se, a že nebyl čas moc na slovní cvičení. Do příštího semestru bych doporučil více cvičení na mluvení.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Velmi příjemná, ochotná, připravená. Doporučuji.
    Lenka Zvárová, 11.01.2021, 1. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Oceňuji přístup paní doktorky k nám studentům. Netlačila na nikoho, když měl problém mluvit, chyba nebyla problémem, podporovala diskuzi a snažila se vnímat naši stránku věci - používala break out rooms, abychom se cítili komfortněji při diskuzi atd.
    Ryan Simpson, BA [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2022, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skvělé, že vyučující je rodilý mluvčí. Podmínky k projití předmětu tak akorát obtížné, donutilo nás to naučit se základy matematiky v angličtině pro povinnou zkoušku během studia.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2022, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Výborný, zapálený učitel - rodilý mluvčí. Hodiny byly zábavné. Vyučující byl vždy skvěle připraven
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2022, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Styl vyučujícího se mi velmi líbí, hodiny velmi informativní navíc často i zábavné.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Probíranou látku vyučující vysvětlil z perspektivy rodilého mluvčího. Hodiny byly příjemné.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Asi nemám, co bych vytkl.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Cvičiaci na hodiny chodil pripravený, vždy vedel, na ktorú stranu učebnice sa odkazuje a čo chce prebrať, zároveň prichádzal aj s aktuálnymi témami a komunikoval príjemne, humorne, občas sarkasticky.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dobrý vyučující, hodiny byly většinou zábavné, i pokročilí studenti se na hodinách naučí mnoho nových slov a vylepší si gramatiku.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pan Simpson je rodilý mluvčí a jako takový má více než dostačující znalosti k vyučování jazyka. Bohužel, způsob jakým vyučuje mi nevyhovuje vzhledem k látce kterou upřednostňuje. Víc než na procvičování anglické terminologie se hledí na správnou výslovnost a důraz na slabikách, forma a přednes má větší dopad na známku než obsah a myšlenka eseje.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Mr. Simpson is a very good teacher. The classes were a lot of fun and very relaxed, which I liked. I enjoyed the fact that we did more conversation exercises than grammar or vocabulary. The only thing I disliked is the fact that in tests you have to remember the exact same words that were used in the textbook, which in my opinion shouldn't be that important when learning a language.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Mr. Simpson is very kind and likeable, but I feel that he should focus a bit more on the mathematic side of things, the maths textbook is seriously underused and treated more as an afterthought. I understand, that it's important to have a good grip on the language to utilize it in any way, but 10-15 minutes a week won't teach you anything out of the ESP, that you sorely need if you wish to ever go abroad for a term, or two.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ryan je fajnový americký chlap. Hodiny s ním jsou docela dobré, ale je na něm vidět, že udělá to co musí a nic navíc. Pokud umíte relativně dobře anglicky a chodíte na hodiny je prakticky nemožné zápočet nedostat.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Everything is perfect. Maybe just one thing... Dont confuse points and percentages =)
    Student has disallowed display of personal data, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Příjemný vyučující, nemám připomínky.
    Student has disallowed display of personal data, 07.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    príjemná atmosféra, nenásilné a zaujímavé učenie sa bežne nudných vecí, priateľský vyučujúci
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Priateľský, ústretový a pozitívne naladený vyučujúci. Na hodinách sme prešli gramatiku, slovnú zásobu a celkom dosť sme sa rozprávali. 20 minút z hodiny bolo venovaných matematickej angličtine. Do hodnotenia sa rátala aj esej, ktorú sme si mali doma napísať a tiež ústny prejav, ktorý sme si tiež mali predpripraviť. Hodiny sú vhodné pre pokročilých, ktorí ale majú drobné medzery v angličtine, tie sa dovysvetlia. Som veľmi spokojná ako s vyučujúcim, tak s hodinami.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ryan Simpson is a kinda good teacher. Although his classes weren't boring, they weren't fun either. I guess his methods are not really for me (doing exercises from book to learn grammar and vocab). I just don't think it's really effective.
    Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Hodiny byly velmi příjemně stráveným časem. Pan Simpson vždy vysvětlil nejen látku jako takovou, ale řekl nám i jeho vlastní připomínky jako poznámky rodilého mluvčího. Takže se například i člověk dozvěděl, že to, co zrovna řekl, nebylo úplně špatně, když by mluvil s kamarádem americkou angličtinou, ale u zkoušky by bylo lepší říct to jinak.
    Celkově pana Simpsona hodnotím velmi pozitivně a ráda si ho zapíšu znova.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Hodiny byly zajímavé a učitel byl vždy dobře připravený.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Vyučující umí dobře vysvětlit látku, hodinu vede tak, že poměrně rychle ubíhá. Do testů dává přesně to, co řekl. Jeden z nejlepších vyučujících v prvním semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Sympatický člověk, dobrý učitel..
    Mgr. Lucie Steidlová [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2022, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Způsob, kterým byly vedeny hodiny, mi vyhovoval, ale pár věcí mi vadilo:
    1. jedno z témat, kterému jsme se věnovali skoro hodinu, bylo "Heroes", což mi přijde na VŠ poněkud nepatřičné a hodilo by se to spíš na první stupeň ZŠ. Ostatní obecná i odborná témata byla zvolena velmi dobře.
    2. Podmínky zápočtu byly zvoleny podle mého názoru poněkud nesmyslně - místo toho, aby testovaly naše dovednosti v angličtině, testovaly spíše to, zda si umíme hlídat milión deadlinů. Museli jsme vyplnit asi 15 extrémně krátkých testů (proč místo toho nebyly třeba čtyři delší testy?) a museli jsme je vyplnit úplně všechny, ikdyž jsme už měli dost bodů na zápočet (další nesmysl - docházelo k případům, kdy bylo jedno, zda test vyplníme na 0 nebo 100%, ale vyplnit jsme ho prostě museli).
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Asi jedna z nejpříjemnějších učitelek na matfyzu, hodiny byly skvělé a člověk se pro změnu nestresoval.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2022, 1. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Milá, vyjde vstříc, smysl pro humor - velmi oceňuji. Originální přístupy, nebojí se vybočit z řady normálních učitelů.
    Author of entry is known to survey organiser, 25.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi dobrý vyučující. Paní magistra je férová, milá a velmi dobře se jí daří zapojovat všechny účastníky. Úkoly dávají smysl a je jich přiměřeně mnoho. Práce na cvičeních je zábavná, smysluplná a zaměřená na komunikaci.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2021, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Vynikající cvičící, studium probíhal formou společných hovorů v ms teams a domácích úkolů v moodlu. Moc se mi líbila forma výuky, paní učitelka vždy mohla najít individuální přístup ke každému studentu. Vždy byla přátelská a usměvavá. Skoro jsem zapomněla zmínit krásné ozvučené prezentace, které paní Malá vytvářela.
    Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2021, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Magistra Malá má vždy skvěle připravené hodiny. Např. nyní během online výuky nám gramatiku vysvětlila pomocí pěkných a názorných prezentací nebo strukturovaných cvičení v Moodlu. Často látku vysvětluje jinak, než jak jsme ji brali na střední škole, což vede k lepšímu pochopení. Zároveň ale probíhala online setkání, kde jsme většinu času byli rozdělení do skupinek a mohli konverzovat (nejen) na zadané téma, což velmi oceňuji. Děkuji!
    Jonáš Havelka, 17.02.2021, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Milá vyučující. Výuku (témata hodin, prezentace pro samostudium, domácí úkoly) měla velmi dobře připravené. Systém, kdy nás nechala mluvit mezi sebou o různých zábavných tématech, mi vyhovoval.
    Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na vyučujúcej najväčšmi oceňujem ako sa nás na hodinách aj v tejto nie práve najľahšej situácii snažila zapájať. Hodiny boli vždy kreatívne a človek sa nemal možnosť nudiť. A prezentácie, ktoré nám vyučujúca k učivu poskytla boli vždy perfektné. Vždy tu bola ochota všetko vysvetliť.
    Kristýna Kratochvílová, 20.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Úžasný elán, zábavná a zároveň přínosná výuka i v covidové době
    Radovan Lascsák, 14.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Všetko super, len možno by ste sa mohla zapájať viacej do jednotlivých konverzácií počas speakingu.
    Tomáš Klásek, 12.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Super ve všech ohledech!
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2021, 1. Year, Matematické modelování, Bachelor's
    Oceňuji hlavně hodně mluvení a zaměření i na odborný jazyk, ale také velké množství materiálů, které vyučující připravovala přímo pro nás
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyučující je přátelský a milý.
    Xuan Anh Duong, 11.01.2021, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Hodně příjemná
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Jazyky nejsou mojí silou stránkou a docela jsem se angličtiny obávala. Ale moje obavy se hned po první hodině rozplynuly, naše cvičící byla skvělá! Hodiny byly zábavné, rychle utíkaly. Mgr. Malá pro nás vymýšlela různé aktivity, na hodinách jsme i docela dost mluvili, a to nejen v "ustálených dvojicích", ale v různých skupinkách, které během aktivit vznikaly. Další výhodou pro mě bylo, že jsem neměla problém rozumět její angličtině. A také oceňuji nabídku, že pokud odevzdáme s předstihem práci nutnou k zápočtu, opřipomínkuje nám ji a budeme ji moci ještě opravit a znovu odevzdat.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Veľmi sa mi páčili najmä konverzácie + hodina bola vskutku dobre organizovaná.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Bylo skvělé, že byl kladen důraz na vedení hodiny pouze v angličtině.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Hodiny jsou pestré, vždy se vyučující snaží najít nějaký způsob, jak nás zaujmout a vždy přijde s něčím novým. Jen se opravdu nevyplatí mít pozdní příchody.
    Jiří Kotal, 07.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velká ochota, velmi kvalitní znalost jazyka, testy obtížné, ale ne nemožné. Výuku se snaží ozvláštnit zábavnými, ale poučnými cvičeními ����
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborna vyučujúca, všetko vysvetlí ako má a rada poradí, písomky sú stavané len z prebratého učiva na hodine.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na vyučujícím oceňují přpravenost a neskutečnou otevřenost a velmi milé chování vůči studentům. Opravdu velmi ráda jsem její hodiny navštěvovala, protože jsme asi všichni odcházeli s úsměvem na tváři.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičící má výbornou angličtinu s potřebnými znalostmi matematické angličtiny, kterou jsme hodně probírali. Přísnější povaha, díky které si člověk nedovolí přijít později nebo se vymlouvat z absence na hodině.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    mila ucitelka ktora ma vela energie do daneho predmetu a snazi sa urobit kazdu hodinu niecim vynimocnu
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Entusiasmus, kreativní úkoly i přístup k našim méně konvenčním řešením.
    RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2022, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Je s ním sranda a naučí, takže se s ním moc nenudíte
    Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Snaží se učit zábavnou formou má vždy připravené různé témata na hodinu. Ocenil bych trochu více zaměření na gramatiku, jelikož polovinu z času hodiny si povídáme ve dvojici o daném tématu a pak naše nápady probíráme s ostatními, nejsem si však jistý jestli mluvím spravně.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2022, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Hodiny s p. Šafaříkem mě baví a jeho styl výuky mi vyhovuje. V hodině hodně mluvíme anglicky což je podle mě nejlepší způsob jak cizí jazyky procvičovat. Vyhovuje mi i to, že nemáme žádné úkoly, takže se doma učím jen na testy.
    Zkrátka jsem s ním jakožto vyučujícím velmi spokojená a proto jsem se k němu zapsala i na další semestr.
    Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2022, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Možná by bylo lépe, kdyby cvičení bylo o trochu víc interaktivnější.
    Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dr. Šafařík záhy zrušil výuku přes Zoom z technických důvodů, což je podle mě velká škoda. Takřka celý semestr jsme tedy neměli s učitelem osobní kontakt, pokud jsme tedy nezažádali o konzulataci.
    Nicméně zadávání úkolů fungovalo, testy odpovídaly probírané látce.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výuka probíhala formou samostudia. I když chápu, že vést konverzace distanční formou není ideální, bylo by to lepší než nemít žádné.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    hodiny nebyly. Pouze samostudium k testům.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Bohužel pana vyučujícího jsem téměř neměl šanci poznat ani přes Zoom. Celkově mi přišla aktivita vyučujícího poměrně malá a je škoda, že se cvičení nepodařilo zorganizovat nějakou více interaktivní formou.
    Author of entry is known to survey organiser, 26.01.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oceňujem, že vyučujúci efektívne využíval platformu moodle na priebežné zadávanie práce, s motivačnými krátkymi testami. Osobne mi však spôsob výuky nevyhovoval. Viac by som ocenil, ak by učivo nebolo ponechané na samoštúdium. Rozumiem, že technické podmienky neumožňovali pravidelné stretnutia, avšak bolo by vhodné ich aspoň čiastočne nahradiť (napríklad nahratými videami).
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Když jsem se hlásil na angličtinu na vysoké škole, tajně jsem snil o tom, že to bude mít nějaký smysl oproti tomu, kde jsem studoval předtím.
    Bohužel se tak nestalo a pan RNDr. Mgr. Luděk Šafařík to nebral zrovna moc vážně.
    Měli jsme zhruba třikrát okolo 40minut 'konverzace', pokud se tomu dá tak říkat. Byli jsme rozděleni do tzv. 'breakout rooms'. Tudíž jediná interakce s vyučujícím byla to, že nám řekl, co máme dělat a tím to haslo.
    Následně nám další týden přišel email o tom, že během koronavirové situace se mu nechce takto vyučovat a tím pro nás hodiny s ním skončily.
    Následovně nam byly postupně zadány úkoly na platformě moodle, ale nebylo nám vysvětleno, jak se dané věci ddělají nebo tak.
    Prostě naučte se sami.
    Přijde mi, že tenhle přístup nepatří k těm zodpovědnějším. Vybral jsem si tento předmět kvůli tomu, abych se něco naučil. Což nenaplnilo moje očekávání.
  • Asi jste špatně četl mou zprávu, kde jsem vysvětlil svou situaci. Nenapsal jsem totiž, že se mi nechce vyučovat přes Zoom. Napsal jsem, že kvůli epidemické situaci omezím dojíždění na své pracoviště v Troji na minimum a že bohužel nemám vhodné podmínky pro zoomování z domova. Pokud Vám vadí, že jsem upřednostnil zdraví své a své rodiny před zoomováním se studenty, je mi to líto, ale věřte mi, že radost jsem z toho neměl.
    Pokud jde o Váš komentář ohledně úkolů v Moodlu, je škoda, že jste nevyužil ani jednu z níže uvedených možností zeptat se na nejasné věci.
    1) Poslání dotazu formou zprávy v Moodlu.
    2) Poslání dotazu přes diskuzní fórum v Moodlu, které jsem založil s cílem umožnit poslat dotaz, který kromě učitele uvidí i všichni studenti.
    3) Poslání dotazu emailem.
    Navíc, v nultém týdnu v Moodlu jsem měl informaci o možnostech komunikace s učitelem a spolužáky.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Na vyučujícím oceňuji snahu a zájem o studenty. Mrzelo mě, že jsme neměli konverzace, protože to mi příjde na cizím jazyce to nejdůležitější.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Skvělý vyučující, který dokáže zábavně podat látku
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Pan doktor je férový a jedná přívětivě, výuku má koncepčně dobře rozloženou, rovnoměrně se střídá studium odborného jazyka s běžným. Získat zápočet je přiměřeně těžké, tak aby to studenty přimělo chodit na hodiny. Když člověk nechybí každou druhou lekci, není tak těžké zápočet získat.
    Jeden problém, který vnímám, je ten, že nás pan doktor téměř nikdy nedokázal přimět, abychom pořádně komunikovali. Z velké části to jistě bylo zamlklostí skupiny, ale možná by tomu pomohl jiný přístup ze strany vyučujícího (žel, nevím, jaký).
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyučující měl hodinu vždy dobře připravenou, měl dobrou náladu a používal netradiční metody výuky (online dotazníky apod.).
    David Truhlář, 04.02.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Celkem zajímavý příštup výuky, měli jsme hodně prostoru k tomu aby jsme diskutovali a zlepšovali si tak jazyk. Jednozačně + za mě .
    Zápočty byly ok.
    Student has disallowed display of personal data, 29.01.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Rozumná náplň hodin, možná by se mohlo o trochu více času věnovat odborné angličtině, která je pro většinu lidí zcela nová.
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2020, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
    Obecné řazení hodiny bylo dobré, podle mého názoru jen možná příliš často byly zadány až moc dlouhé diskuze do dvojice o tématu, které nebylo podnětné a trochu jednodušeji řečeno nebylo o čem diskutovat.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan doktor Šafařík je velice milý vyučující, který se snaží studentům vyhovět. Používá moderní technologie a hodiny s ním jsou zábavné. Možná by šlo hodiny udělat trochu dynamičtěji, aby se stihlo probrat více látky a nezbylo by tolik věcí na samostudium.
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Rozhodně oceňuji entuziasmus do vyučování, kladný vztah ke studentům a pozitivní náladu na každé vyučovací hodině, které mě motivovaly k větší aktivitě, o to víc jsem se pak těšil na další hodinu anglického jazyka. Stejně tak oceňuji vysvětlování jazykových problémů na přirozených příkladech a distkutování na různorodá témata. Naopak bych uvítal větší snahu dotlačit studenty k obsáhlejším projevům.
    David Košťál, 23.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Vyučující je férový, snaží se předat předmět zábavnou formou,
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Libí se mi, že vyučující dává dostatek času na samostatnou práci, ale myslím si, že by měl trochu zapracovat na svém přízvuku.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Chemie, Bachelor's
    Vyučující je příjemný, nevyučuje látku jen podle učebnice. Oceňuji i to, že celou hodinu mluví anglicky.
    Tuan Hoang Anh, 07.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Cvičící byl vždy v pozitivní náladě a snažil se konverzovat se všemi. Hodiny bývaly volnější s velkým prostorem pro diskuzi. Nejspíše kvůli tomu se nestihla část učiva probrat a musel jsem se ji učit sám.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Fajn, vyučující se snaží podpořit komunikaci mezi studenty, což při výuce cizího jazyka velmi důležité.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    S tímto učitelem byla výuka poutavá, interaktivní a vždy zábavná.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přestože je angličtina za 1 kredit, na hodiny jsem chodila ráda. Bylo to odpočinkové. Na začátku se nás pan učitel ptal, v čem bychom se rádi zlepšili. Většina lidí řekla, že by rádi více mluvili. Nevím, jestli to bylo na základě tohoto průzkumu, každopádně 90 % výuky byl speaking. Ze začátku mi to trochu vadilo, ale později jsem si zvykla. Snahu vyučujícího bohužel lehce kazilo to, že se dobrovolně zapojovala do konverzace asi třetina spolužáků. Standardně se psali dva gramatické testy a ESP. Kdo chodil na hodiny a chtěl mít zápočet, dostal ho. Velmi se mi líbilo zapojení interaktivních anket a dalších inovativních metod výuky.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyučující byl přátelský a férový, do hodin často zařazoval konverzaci. Doporučuji.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Zápočet je docela jednoduchý. Dost benevolentní u testů.
    Mgr. Dita Šebelová [32-KJP], English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2020, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Hodiny byly zábavné a dobře vedené, velká část byla věnována konverzaci což je na této úrovni důležité.
    Student has disallowed display of personal data, 15.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Mgr. Ditu Šebelovou hodnotím jedině kladně, je tolerantní, má spoustu trpělivosti a smysl pro humor. Hodnocení testů bylo dle mého názoru jednoznačně férové a objektivní. Vyučující byla na hodinu vždy připravena a neztrácela čas se zbytečnostmi. Musím také ocenit velký důraz na užívání jazyka v rozhovorech ve skupinách a také to, že téměř veškerá komunikace probíhala v angličtině.
    Jakub Hůrka, 12.01.2020, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Výborná vyučující, hodiny byly vždy skvělé, uvolněné, hodně jsme se při hodinách nasmáli.
    Comment on course, English for Upper-Intermediate Students I [NJAZ070, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2022, 1. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
    Dobrý předmět na udržování a rozšiřování znalostí angličtiny, hodně však záleží na vyučujícím.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2022, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Ocenil bych více matematické angličtiny. Některé věci probrány posledních 10 minut na hodině těsně před písemkou.
    Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Líbí se mi že se v předmětu zaměřujeme na slovní spojení a různé nepravidelnosti, které jsou neintuitivní. Mohli bychom se více zaměřovat na pojmy, které zrovna probíráme na ostatních matematických předmětech například lineární algebry nebo matematické analýzy.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Výuka předmětu je skvělá, témata jsou probírána zajímavou formou a během semestru jsem se toho hodně naučil.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2022, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Angličtina je užitečná a chápu proč je doporučená "matematická angličtina". Ke svému překvapení jsem zjistila, že je i zajímavá a celkem mě to baví.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2022, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Kvalitní přístup, dostatečný prostor pro konverzaci.
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2022, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Odpovídá jednomu kreditu, kdo trochu anglicky umí, nemusí dělat skoro nic.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2022, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Kontrast mezi složitostí specializované angličtiny na matematiku a normální angličtiny pro středně pokročilé je velice zjevná a poněkud podivná.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2022, 1. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Zaměřil bych se více na gramatiku jako takovou a na matematickou slovní zásobu. Žádné rozbory vzniku slov apod.
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2022, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Hodiny zajímavé a dobře zvladatelné.
    Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět Angličtina probíhal převážně přes Moodle zadáváním domácích úkolů (výuka přes Zoom se uskutečnila jen první hodinu), čerpalo se výhradně z učebnic.
    Učebnice Angličtina pro studenty MFF mi příliš nevyhovovala, není v ní prostor pro zapisování poznámek a celá je poměrně nepřehledná. Ocenil bych práci s cvičebnicí; koupil jsem si ji, ale nebyla za celý semestr potřeba.
    Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pohodová hodina. Nároky nejsou nijak nepříjemné. Dělali jsme cvičení z učebnice, bývali jsme rozdělováni do skupinek, abychom komunikovali nějaké téma. Asi celkem norma.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výuka probíhala formou samostudia, což nebylo velmi přínosné. Na druhou stranu chápu, že vést hodiny cizího jazyka počas distanční výuky není jednoduché.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Pohodový předmět.
    Author of entry is known to survey organiser, 17.02.2021, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Líbí se mi, že postupně procházíme jednotlivé oblasti anglické gramatiky i matematické angličtiny. V gramatice opakujeme převážně to, co známe ze střední školy, nicméně nový náhled na danou látku je často velmi užitečný. Matematická angličtina mě velmi baví a jsem ráda, že je náplní tohoto předmětu, klidně bych se jí věnovala více. Oceňuji i to, že část výuky je zaměřena i na to, abychom spolu mohli konverzovat a mohli se tak zlepšovat v mluvené angličtině.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Předmět neprobíhal ani distančně přes Zoom, pouze zadán úkolů přes Moodle. Sice chápu osobní nepříjemnosti pana cvičícího způsobené všeobecnou situací, na druhou stranu mi přijde škoda, že se za celý semestr nepodařila najít nějaká cesta, jak výuku na bázi přímého kontaktu přes Zoom alespoň částečně obnovit. Takto nebyla výuka moc motivačně a angličtina tak zůstala velmi v pozadí oproti jiným předmětům.
    Adnan Al Ali, 26.01.2021, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Oceňujem, že predmet obsahoval okram všeobecnej angličtitny aj odborný jazyk z oblasti matematiky.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Příjemná možnost popovídat si se spolužáky v angličtině, vítána zvlášť za současných podmínek.
    Kristýna Kratochvílová, 20.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Mám jedinou výhradu, učebnice gramatiky nejsou nejlevnější a podle mě by se bez nich předmět obešel. Naopak učebnice odborné angličtiny se mi moc líbí.
    Radovan Lascsák, 14.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Veľmi pozitívne hodnotím, že sme robili vo veľkom speaking, čo považujem v angličtine najdôležitejšie. Takisto flexibilita toho kedy si splníme domáce zadania mi vyhovovala.
    Tomáš Klásek, 12.01.2021, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Velmi užitečné
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2021, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    očekávala jsem více času věnovanému odborné angličtině (matematická terminologie...)
    Author of entry is known to survey organiser, 11.01.2021, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    V podstatě stejné to, co jsem napsal dole.
    Nic se nedělo, nic jsme se nenaučili.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Je těžké hodnotit předměty v této nové Kovidové situaci. I přes to byh ale řekla, že si všichni vyučující s touto situací poradili výborně, pokud srovnávám s jinými vysokými školami. Angličtina je ovšem bych řekla takový pohodovější předmět. Záleží čistě jen na studentovi, zda si chce nebo nechce průběžně angličtinu procvičovat - plnit úkoly vyučujících. Hodnotím pozitivně :)
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Předmět jsem si užil přesně takový jaký byl.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
    Zápočet byl v pohodě, forma testů dobrá.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2021, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Náročnost odpovídá počtu kreditů, příjemné zpestření matematiky.
    David Zeman, 11.01.2021, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    - preferoval bych více komunikace a méně práce s učebnicí
    - chybělo mi psaní esejí nebo jiných útvarů
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Předmět je vhodný pro udržení stávající schopnosti mluvit anglicky, popřípadě ke zmírnění ztrát. Vzhledem k výuce jednou týdně nelze předpokládat, že se student bude bez domácí přípravy v angličtině zlepšovat.
    Využívání učebnice (New Total English), která je koncepčně podobná středoškolským učebnicím, vede k tomu, že se vždy věnuje nějaký čas danému tématu, který sám o sobě není vůbec důležitý. (Snad to vede alespoň k udržení slovní zásoby.)
    Možná by nebylo špatné klást ve výuce větší důraz na odbornou (matematickou část), a to nejen z hlediska slovíček, ale i odborné gramatiky. Ta je dle mého názoru potřeba víc, "obyčejný" jazyk člověk většinou zná ze střední, nebo se ho při dotaci dvě hodiny v celku jednou týdně stejně nenaučí.
    Jana Harabišová, 13.02.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Angličtina se na MFF často bere jako takový odpočinkový předmět, s tím souhlasím. Zároveň si ale myslím, že vůbec není zbytečné na ni chodit. Výuka mi připadala dobře strukturovaná, naučili jsme se něco nového (hlavně z odborné angličtiny), ale zároveň jsme i krátce zopakovali v podstatě veškerou gramatiku, kterou máme znát.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňuji, že jsme měli hodně prostoru k diskusím. Možná by bylo dobré více probírat gramatiku (pouze jsme si četli vysvětlení z učebnice, chyběl mi ucelený výklad od vyučujícího).
    Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    V pohodě
    Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2020, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Klasická výuka jazyku. Náročnost srovnatelná s výukou na gymnáziu. Dle mého je výuka jazyku jednou týdně absolutně neefektivní a bylo by vhodnější mít hodinu vícekrát do týdne.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
    Zlepšení odborné matematické angličtiny.
    Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2020, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Je skvělé mít možnost procvičovat si angličtinu a testování bylo jednoduše zvládnutelné i bez významnějšího učení
    Student has disallowed display of personal data, 15.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Obtížnost předmětu nebyla dle mého názoru nikterak vysoká, možná mohla být i o něco málo vyšší, ale celkově si myslím, že obtížnost předmětu byla v pořádku.
    Vzhledem k nízké hodinové dotaci musím ocenit, že bylo probráno celkem dost učiva, nicméně i přesto mi tempo výuky vyhovovalo.
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
    Těžko se vyčítá něco předmětu, který není hlavní částí studia. V rámci své kategorii tvoří dobrou doplňovací jazykovou průpravu.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Predmet bol primerane (ne)náročný, ocenil by som možno väčší dôraz na ESP.
    Tereza Kadlečková, 09.01.2020, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Ideální pro člověka, co má pocit, že na tom není moc dobře s angličtinou. Oceňuji, že se procvičuje gramatika a mluví se jen v angličtině, rozhodně mi to pomohlo se trochu rozmluvit. Jediné co bych zlepšila je, že bych přidala na procvičování matematických výrazů, pro čkověka, který je nemá zažité je náročné je použít ve větách, když se moc neprocvičují.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2020, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobrá interakce, možná málo zaměření na matematickou angličtinu
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Anglický jazyk, asi nikoho nepřekvapí, že jeho tématem je ucelení, případné zkompletování znalostí gramatiky a rozšíření slovní zásoby, hlavně pak o témata související s matematikou. Pokud nepřeceníte své schopnosti pak se jedná o spíše "odpočinkový" předmět.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobrá znalost Aj jednoznačně patří k základním dovednostem každého (nejen) vysokoškolsky vzdělaného člověka. Výuka Aj na matfyzu je super, zaměření je zde i na odbornou část jazyka. Jen je škoda, že jí není věnováno tolik času.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je náročností odpovídající rozdělení na Albeři.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Nemám výuce co vytknout. Zábavné, příjemné každotýdenní posezení.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Naozaj pohodové cvičenie, kde sa popri prebranej látke dosť veľa vtipkuje. Vytýkal by som najmä dosť trápne hodnotenie písomky z matematických termínov (napríklad pre '<=' mi nebolo uznané riešenie 'not greater than/not less than' s odôvodnením,že podľa knižky je to 'not less than').
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Poskytuje studentovi možnost upevnit a rozšířit si své znalosti angličtiny, navíc navede na velmi dobrou publikaci o matematicko-fyzikální terminologii v angličtině.

    Bohužel, Matfyz je velmi náročná fakulta a většině studentů se vyplatí trávit čas přípravou na jiné předměty než na angličtinu, která za jeden kredit vyžaduje neúměrně mnoho úsilí.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oceňuji zkombinování obecné anglické gramatiky a matematické angličtiny.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Byla to docela nuda, ale nuda neni na matfyzu spatna vec.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Ocenila bych větší prostor pro konverzaci a o něco větší zaměření na matematiku. Přijde mi, že často akorát opakujeme věci ze střední školy.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi dobrá výuka, mimo práce s učebnicemi se diskutují i aktuální témata. Vyučující vždy aktivní, připravený na danou hodinu a příjemný.
    Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ocenila bych, kdybychom více probírali odbornou angličtinu v hodinách.
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Hodiny anglického jazyka byly velmi zajímavé. Líbily se mi časté diskuse na různá témata a interaktivní prvky ve vedení výuky, např. výuka formou dotazníků nebo kvízů. Ocenil bych častější práci s náročnějším poslechem (např. z videí na internetu,...), kde konverzace neprobíhá tak, jak dopředu student čeká ze schématu v učebnici.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Trochu mě překvapila požadovaná úroveň a také rychlost, s jakou se probírala nová látka. Pro někoho to mohl být problém.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skutočne použiteľný predmet, som spokojný.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Jen bych ocenil, kdyby za tolik práce (v porovnání s jinými volitelnými předměty) bylo víc než jeden kredit. Jinak se moje jazykové schopnosti za tento semestr nezlepšily, ale ani nezhoršily.
    David Košťál, 23.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Během hodiny se stále mluví anglicky což oceňuji. Diskuze k tématu ve dvojicích je velmi častá. Obsahuje ankety skrze Kahoot :)
    Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Náročnost předmětu mi plně vyhovovala ze znalostí předmětu na úrovni cca C1. Zápočet nebyl náročný a nezabýral čas potřebný pro těžší předměty.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    English with mr. Good was so good! I was never ever ever bored on his lessons. Lessons have very good quality. I also appreciate conversation based games and also very good choose of our student's book.
    ________________________________


    Angličtina s panem Goodem bylať opravdu skvělá. Nebylo hodiny, anobrž minuty kdy bych se nudil! Výuka má velice vysokou úroveň. Oceňuji též konversační hry i vhodně vybranou zajímavou učebnici, ze kteréž učíme se.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ve třídě jsou velké rozdíly, ale i tak si myslím, že to každému něco nového/zábavného přinese.
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    great, i liked it alot. maybe a little more writing would be better to train our writing skills
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Myslím si, že by se měl klást větší důraz na ESP. Věnovali jsme se mu minimálně.
    Eliška Klimešová, 12.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Možná by bylo fajn zařadit ,,fyzikální'' angličtinu pro fyzikáře :-)
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Podle testu na Albeři bych měl být v nejhorší skupině, ale přihlásil jsem se do této skupiny, tedy o úroveň lepší. Moje znalost angličtiny se však za celý semestr neposunula. Bohužel nedokážu být konkrétní v čem to je.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Chemie, Bachelor's
    Náročnost předmětu odpovídá úrovni angličtiny, která se od studentů požaduje, testy odpovídají probírané látce. Osobně bych ocenila víc odborné angličtiny v oblasti matematiky, ta mi přišla lehce zanedbaná.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Možno viac “ESP english”
    Tuan Hoang Anh, 07.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Angličtina je rozvržena cca 3:1 gramatika/odborná matematika. Nečekal jsem, že ve středně pokročilé skupině se budou učit úplné základy gramatiky.
    Jiří Kotal, 07.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Naučil jsem se potřebné matematické výrazy v angličtině, které se rozhodně budou hodit. Dále jsme si rozšiřovali obecnou znalost anglického jazyka, ale i hovorového, atd.
    Jiří Vala, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět je užitečný, ocenil bych více ESP, ale záleží na poměru bodů ESP v závěrečném testu.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Přišlo mi trochu zbytečné učit se anglické názvy vztahů úhlů (vrcholové, souhlasné, ...). Dost lidí to neznalo ani v češtině, protože se s tím setkali jednou ve škole a od té doby to nikdy nevyužili. Dal bych přednost nějaké jiné, využitelnější části slovní zásoby.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Oceňuju, že se naučím odbornou angličtinu v oblasti matematiky.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Učivo je dobře strukturované a volba učebnic je také skvělá. Nemám co vytknout
    Samuel Šitina, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Predmet sam o sebe je usporiadany kvalitne. Ocenujem ze sa vyzaduje od studenta porozumenie gramatike a nie ovladanie zbytocnej slovnej zasoby.
    Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Výborná příprava na zkoušku, zvláště z matematické angličtiny.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Čekala bych větší důraz na odbornou část předmětu. Těch několik frází a slovíček, které jsme se naučili, se navíc spíše hodilo do hodin matematiky na základní, maximálně střední škole. Věcí, které bychom mohli použít v aktuálních matematických přednášek, bylo velmi málo, z informatických témat nic.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výuka probíhala spíše rychleji, občas člověk nestíhal a narozdíl jak je zvykem od ostatních předmětů, u tohoto předmětu chyběl web s materiály z hodiny (např. ESP prezentace). Informace lze sice najít i jinde, ale přijde mi škoda prezentace nezveřejnit
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Takové odlehčení od ostatních technických předmětů. Je víceméně o samostudiu jednotlivých slov a frází než o zdokonalování své úrovně angličtiny (jekékoliv jiné, než lexikum), alespoň co se skupiny D týče.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Byl to celkem zábavný, jednoduchý předmět, ale nepřišel mi nijak zvláště přínosný. Učivo se neprobíralo nijak zvlášť do hloubky a přišlo mi, že jen tak pročítáme učebnici.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Ocenil bych větší důraz na mluvené slovo. Chápu ale, že při tomto počtu studentů to není jednoduché. Na druhou stranu jde o angličtinu, která je velmi důležitá a z vlastní zkušenosti vím, že spousta čechů, i když umí dobře číst a psát anglicky, třeba i dobře rozumí, tak mají často problém s tím nějak plynuleji mluvit.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Kvalitní výuka anglického jazyka navazující na střední školu.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Úroveň vyučované angličtiny odpovídá předpokladům. Líbilo se mi zapojení různých her a konverzací mezi studenty. Zápočet lehce dosažitelný, pokud se neflákáš.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Jedno cvičení angličtiny týdne je málo. Není čas nic probrat.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Opravdu nechápu, proč se metodika angličtiny už dávno nezměnila. Pořád to samé, cvičení z učebnice, která jsou ve všech učebnicích absolutně stejná. Moc jsem si z toho předmětu neodnesl (ano, za to si můžu z velké části sám sám).
    Ondřej Mareček, 06.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Uroven obtiznosti je rozumna, klidne bych ocenil vetsi podíl matematicke/fyzikalni anglictiny.
    Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pro mě osobně velmi příjemné a trochu i odpočinkové hodiny, to ale asi záleží hlavně na vyučujícím.
    Author of entry is known to survey organiser, 02.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dobrá učebnice, kvalitní rozsah učiva, dobrý předmět pro odreagování se od důkazů vět a tvrzení.
    Tereza Miklóšová, 31.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Angličtina pro pokročilé mě nezklamala, probírali jsme náročnější látku, se kterou jsem se na střední škole nesetkala. Opakovali jsme hodně slovesné časy, což beru jako základ a hodnotím tedy kladně. Ve výuce mi chyběly poslechy, ale vzhledem k tomu, že jsme měli jako vyučujícího rodilého mluvčího, tak jsem na tento nedostatek zapomněla. Zápočtové kritérium odpovídalo náročnosti předmětu.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Kvalita výuky jazyků je velmi vysoká, doporučuji využít během studia na maximum.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na anglický jazyk není vyhrazeno moc času, tudíž se látka zvládne probrat jen povrchově. Učebnice New Total English není dle mého úplně nejlepší, ale na pochopení látky docela stačí.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět není příliš náročný, ale vyžaduje domácí přípravu. Oceňuji, že jsme většinu času konverzovali a během toho jsme si opravovali chyby v gramatice a ve výslovnosti. Hodiny byly zábavné, každý se zapojil.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Nemám žiadne pripomienky, prezentácia bola dobrý spôsob, ako si precvičiť samotné prezentovanie a zároveň rozprávanie o našom predmete v anglickom jazyku.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Na cvičeních jsem se zábavnou formou naučil správně používat i méně běžné anglické obraty. Domácí příprava byla užitečná, ale už ne tak zábavná, jako cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    An excellent class.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Díky vyučování odborné angličtiny se zaměřením na matematiku nebudete mít problém porozumět anglickým odborným článkům.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Učebnice všeobecné angličtiny je velice dobrá.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Doporučuji zapsat, angličtina je příjemné odreagování od veškeré matematiky a spol., ani Ti nejlepší se zde nebudou nudit.
    Student has disallowed display of personal data, 07.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Obtížnost: "pro pokročilé"
    Zábavný předmět, který mě po stagnování na střední škole znovu začal nutit učit se angličtině. Systém udělení zápočtu docházka/testy mi vyhovolal.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Angličtina pro pokročilé je zaměřena hlavně na rozšíření slovní zásoby a konverzaci, ocenila bych více času věnovaného procvičování gramatiky. Nároky předmětu jsou spíše nižší než bych čekala. Získat zápočet není problém.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Konečně zase chodím na angličtinu na takové úrovni, že se musím trochu snažit :) líbí se mi stavba testů, která pokrývá poslech, gramatiku, slovní zásobu i porozumění textu.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět je připravený velmi dobře, ale čekal jsem, že se ve skupině D naučím víc nových věcí.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Poprvé za několik posledních let jsem se naučila něco nového, co jsem dosud neznala. Bála jsem se označení pro pokročilé, ale odpovídá.
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Dobrý systém i učebnice
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Pro mě trochu lehčí, ale to bude spíš výběrem skupiny...jinak chválím, že se tam vylepšovala slovní zásoba a hodně mluvilo...
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html