When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Martin Vlach, Ph.D. [32-KVOF], Introduction to Measurement in Physics [NFUF102, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan Vlach je skvělý člověk, na jehož hodinách ale byly nejzábavnější části, které s výuky úplně nesouvisely. Jeho historky o hřbitovech slavných matematiků a fyziků či příběhy o práci na děkanátu byly opravdu zábavné. Samotné učivo o chybách měření mě osobně ale moc nechytlo. Naštěstí pan docent nám dal k dispozici skripta, kde jsou všechny druhy chyb a s tím souvisejících věcí pěkně shrnuty. Musím také ocenit, že se pan Vlach rozhodl předmět učit v dvouhodinových blocích, takže skončil již v půlce předmětu a my pak měli místo hodin volný čas
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan prorektor velmi ochotně vysvětloval všechny pojmy, a to dost pomalu na to, abychom je mohli vstřebat a pochopit. Nikdy neměl problém s tím se nad čímkoliv pozastavit, aby to lépe vysvětlil a měl pochopení pro to, když jsme čemukoliv nnerozuměli, velmi ochotně se nám věnoval (a naučil mě správně a přesně používat šupleru :)).
Trochu mi bylo nepříjemné, že často velká část hodiny (hlavně ze začátku) byla strávena často až extrémně vybočujícími historkami z jeho života a mnohdy mě svým objemem zdržovaly a vyčerpávaly, až jsem přestal dávat pozor, na druhou oceňuji to, že jsme si tím k němu získali trochu bližší vztah.
Comment on course, Introduction to Measurement in Physics [NFUF102, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Jedná se o fajn předmět, kde se do detailu vysvětluje, jakým stylem se počítají chyby při fyzikálním měření. To samotné může být pro někoho zajímavé téma, ale mě to moc nechytlo. Tento předmět sám o sobě byl pro mne takový nic moc, ale předpokládám, že znalosti o chybách využijeme ve fyzikálních praktikách. Zápočtové úkoly byly pro mne osobně docela náročné, ale to bylo hlavně tím, že počítání chyb měření nemám úplně zažito
František Jakub Sklář, 14.01.2025, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zpočátku úvod do fyzikálních měření vypadal trošičku jako strašák, jehož bych se měl bát (protože starší studenti dost straší Praktiky, jež na něj navazují), každopádně nemůžu popřít jeho přínos a probíraná látka není ani tak moc obtížná (spíš pro většinu naopak neznámá a dost rozšiřující nad obzory středních škol).
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Ano, téma je trochu nudné a výklad potom také (kterým byla víceméně četba učebních materiálů s občasným komentářem).