When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Jakub Lokoč, Ph.D. [32-KSI], Video Retrieval [NDBI045, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zajímavá a zábavná cvičení. Týkají se vždy tématu, jež se probiralo na přednášce, takže člověk chápe, co a proč dělá. Výstupem je navíc vlastní systém na Vyhledávání ve videu. No kdo tohle má.
doc. RNDr. Jakub Lokoč, Ph.D. [32-KSI], Video Retrieval [NDBI045, přednáška]
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Lokoč se vždy snaží vest své přednášky interaktivně, i když letos počet studentů docela vzrostl, a velice si toho vážím. Srozumitelně odpovídá na všechny dotazy a je velmi vstřícný.
Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je celkově dobře strukturovaná. Přednášejí se postupně všechny věci potřebné k vytvoření programu pro vyhledávání ve videových archivech. Slajdy jsou ale velmi strohé a hodně věcí je řečeno pouze na přednášce. Ocenil bych buď záznamy, nebo například druhou sadu slajdů, kde by bylo ke každému slajdu napsáno více informací.
Adam Šebesta, 29.05.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi srozumitelný výklad, ochota cokoliv vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2024, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velice dobré vedení předmětu. Přednášky jsou velice zajímavé a navíc dobře přednesené, asi jediná přednáška na které jsem neusínal. Všechna látka je pak navíc využíta na cvičeních, takže jde o praktické věci.
Comment on course, Video Retrieval [NDBI045, cvičení]
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení probíhá hned po přednášce a podmínkou zápočtu je stíhat všechny úlohy na hodině. Bylo nutné mít 20 bodů k zápočtu, hodin tento semestr bylo 9 a na každé je možné získat 2 body (jen 1 bod v případě dodělání úkolu doma). Pak existují bonusové úlohy, ale ty bývají rozsáhlejší a výrazně náročnější. Záchranou je, že lze na konci účastnit soutěže za 6 bodů navíc (a také menší rozsah ústní zkoušky), což naštěstí dělá získání zápočtu nakonec možným.
Osobně to byl pro mě celý semestr velký stres, protože kolikrát se člověk zasekne s nějakou chybou knihovny, hledáním dokumentace nebo instalací a přišlo mi to občas kontraproduktivní tím, že jsem nemohla úplně dávat pozor na přednášce kvůli úlohám, abych všechno stíhala, přestože praxi s Pythonem jako takovým už jsem nějakou měla.
Jinak samotná soutěž byla zábavná a přinosná jako odzkoušení všech získaných znalostí, všichni jsme přicházeli s nějakými originálními nápady a myslím si, že od toho ten předmět je.
Author of entry is known to survey organiser, 02.06.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pokud chodíte na cvičení, není zápočet vůbec těžké dostat. Příklady jsou velmi zajímavé, postupně se zkouší všemožné techniky související s vyhledáváním ve videu a potřebné k vytvoření závěrečného programu na soutěž. Soutěž samotná je velmi zajímavé zpestření předmětu.
Comment on course, Video Retrieval [NDBI045, přednáška]
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška se zabývá tématem vyhledávání ve videu v přiměřeném rozsahu a přišla mi docela poutavá, získala jsem ke konci jak poměrně široký přehled v problematice, tak i některé praktické dovednosti.
Příprava na zkoušku mě překvapila tím, že jsem musela zjišťovat spoustu věcí mimo prezentaci, abych měla dostatečný přehled v látce, což nakonec nebyl problém, ale ocenila bych víc materiálů. Pak je menší problém v tom, že jak jsme časově omezení cvičením na odevzdání úloh, tak si člověk občas nedává pozor na přednášce, protože už řeší ať všechno stihne. Nicméně samotná přednáška mi přijde v pořádku.
Zkouška probíhá ústní formou, kde postupně několikrát získáte náhodný okruh předmětu a několik otázek z každého. Vyučující se ptá na detaily, ale hlavně chce celkový přehled. Studentům bych doporučila pečlivě si vést poznámky během semestru vzhledem k tomu, že prezentace spíše naznačuje, o co jde, ale neobsahuje úplně všechno a občas je složité trefit rozsah.
Adam Šebesta, 29.05.2024, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět pro mě byl velmi fajn zpestření. Velmi zajímavé téma, které na mě před absolvováním předmětu působilo opravdu složitě, ale pan Lokoč to zvládl podat skvěle.
Předmět mě opravdu bavil. Přednáška plná zajímavých informací a každé cvičení jsme si naprogramovali Python script, který plnil nějakou funkci z přednášky. Zároveň nám pan Lokoč poskytl částí kódu, abychom se nezasekli na složitějších věcech.
Na konci semestru jsme si (na základě probrané látky) naprogramovali vlastní nástroj pro vyhledávání ve videu a udělali si soutěž.