InquiryInquiry(version: 682)
In the winter semester of the academic year 2022/2023, data collection is allowed from 03.01.2023 until 20.02.2023.
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Procedural Content Generation for Computer Games [NAIL123, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
S vyučujícím nebyl problém se domluvit na odložení deadlinu pro úkol. Také oceňuji, že ke každému úkolu poskytl zpětnou vazbu. Zápočet byl férový, i když trochu náročný.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Procedural Content Generation for Computer Games [NAIL123, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Šlo vidět, že přednášející se o tuto oblast zajímá. Přednášky byly vcelku zajímavé, ale někdy bylo obtížné udržet pozornost, protože z důvodu nedostatku času se témata probírala dost povrchně. Vyučující byl ochoten odpovídat na dotazy a při zkoušce byl férový. Materiály k přednášce by mohly být trochu podrobnější.
Comment on course, Procedural Content Generation for Computer Games [NAIL123, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Moc se mi líbilo, že jsme si mohli vyzkoušet velmi různorodé oblasti využití procedurálního generování obsahu. Každý si mohl najít něco, co ho baví.
Mám pouze drobnou přípomínku. U některých domácích úkolů mi připadalo, že byly poměrně časově náročné. Hodně ale záleží na přístupu, který student zvolí. Je možné úkol splnit velmi jednoduchou cestou, ale i složitější. Možná by bylo dobré dostatečně upozornit na to, že výsledky nemusí být úplně perfektní, případně jasněji stanovit, jak komplexní (nebo naopak jednoduché) by výsledky měly být (např. generování levelu), aby jimi student netrávil zbytečně moc času.
Author of entry is known to survey organiser, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Na cvičeních se pouze zadávaly úkoly a probírala řešení předchozích úkolů. Některé úkoly byly velmi časově náročné a dle mého názoru jejich náročnost trochu přesahovala rozsah předmětu. Nadprůměrně náročný byl například hned první úkol. Dále si myslím, že by bylo vhodné trochu snížit množství technologií, které se v úkolech objevuje, úkoly to pak totiž činí ještě složitějšími.
Comment on course, Procedural Content Generation for Computer Games [NAIL123, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Přednášky mi připadaly velmi zajímavé. Každý týden jsme se setkali s jiným odvětvím procedurálního generování, na domácích úkolech si pak vše prakticky vyzkoušeli. Probíraná témata v člověku vzbuzovala touhu po experimentech.
Author of entry is known to survey organiser, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, Master's (post-Bachelor)
Tento předmět považuji za velice zajímavý a je podle mě velká škoda, že nemá větší dotaci. Takto jsme na přednášce stihli udělat jen stručný úvod do všech témat, ale nic se neprobíralo úplně do detailu.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html