InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Molecular markers in systematics and plant population biology [MB120C44, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Sice je to můj šéf, ale ta cvika byla fakt super! :-)))
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of vascular plants [MB120P20, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Tomáši, díky!
Mgr. Tomáš Fér, Ph.D. [31-120], Use of molecular markers in plant systematics and population biol. [MB120P44, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Začíná to na až příliš velkých primitivnostech typu stavby DNA a chybí mi tam teorie ke tvorbě stromečků. Jinak je to skvělé. Teda pokud je člověk postžen příslušným oborem! :-)))))
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Opravdu jedna z nejprinosnejsich prednasek, jake jsem kdy absolvovala.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2009, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášku Tomáše Féra rozhodně hodnotím jako velice užitečnou a podávající krásně ucelenýž přehled o molekulárních metodách. Navíc člověk má možnost naučit se rozumět i tomu, jak se o molekulárních metodách píše v článcích a také pozná jejich limitace.
Praktická část se následně absolvuje na 2 týdenních praktikách, která absolvuji až nyní, takže nemohu v tuto chvíli posoudit, avšak dle dosavadních referencí si myslím, že jsou pravděěpodobně ještě užitečnější než přednáška sama (avšak není rozumné je absolvovat bez odchození přednášky).
Také formu zkoušky považuji za velmi rozumnou, neboť spočívá ve výběru, prezentaci a zhodnocení 3 článků využívajících probírané metody (tj. isozymy, AFLP, RFLP,RAPD, skevenování a mikrosatelity).
Student has disallowed display of personal data, 14.03.2010, 1. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Na přednáškách se mi velice líbilo, že jsme si do příští přednášky měli přečíst 2 články (kupodivu mě to přimělo ke čtení více, než kdyby byl článek jen jeden). Pomohlo mi to k tomu, abych se nad článkem v angličtině dokázala více zamyslet a vybrat z něj jen to nejdůležitější. Jen je trochu škoda, že se metody (alespoň hrubá znalost každé metody) nezkoušely. K osvojení si znalostí asi spíš slouží příslušná praktika (takže doporučuji zapsat si je k přednášce).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html