When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Ivo Konopásek, CSc. [31-140], Microbiology [MB140P33I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Praktika byla sice zajímavá, ale zdála se mi docela zdlouhavá. Jejich hodnocení se nesla v příliš formálním duchu, dle mého názoru docela zbytečně.
doc. RNDr. Ivo Konopásek, CSc. [31-140], Microbiology [MB140P33I, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
přednášející při praktikách mikrobiologie budí silně negativní dojem ve smyslu jakoby nezaujatého postoje vůči studentům, který skoro odrazuje od studia tohoto oboru. Trochu chutě do práce a vstřícnosti ke studentům prosím !!!
Výtka mě mrzí, i když úplně nerozumím, jak je to s tím zdánlivě nezaujatým postojem. Pokud by z toho mělo obecně vyplývat, že od mikrobiologie odrazuji, škoda, už léta se snažím o opak. Nevím, zatím jsem si, musím se pochválit, ve "vzbuzování zájmu o obor" vedl velmi dobře. Byl jsem to vůbec já? Nejhorší hodnocení, které jsem kdy dostal, bylo teď za přednášku B140P33I, kterou jsem naštěstí vůbec nepřednášel, nepatří mi. Spíš by mě potěšilo, kdyby Anketu vyplnilo víc studentů, moje letošní skóre (5/97, 2/97, 2/64, 2/113) mi naznačuje, že se ani tentokrát z Ankety nic podstatného nedovím. Takže, trochu chuti do práce a víc vstřícnosti při vyplňování anket, má to smysl...
Ivo Konopásek, CSc.
doc. RNDr. Ivo Konopásek, CSc. [31-140], Microbiology [MB140P33U, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.09.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Prednasky byly zajimave, dobre pripravene. Jen mam pocit, ze nekdy mene je vice, tj. prednasejici neustale pridava nove a nove informace a obrazky, ale asi by bylo dobre, udelat analyzu toho co je dulezite a potrebne, abychom se naucily a pripadne neco ubrat.
Student has disallowed display of personal data, 07.11.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Líbila se mi snaha přiblížit se myšlení studentů, kteří se s miklrobiologií setkávají poprvé a bohatě ilustrované příklady.
RNDr. Irena Lichá, CSc. [31-140], Microbiology [MB140P33I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Jedny z nejlépe propracovaných praktik. Bez zbytečných časových prostojů. Student vždy ví co a proč dělá a jaký je výsledný cíl daného experimentu.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2013, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Paní doktorka měla praktika z mikrobiologie velmi dobře a pečlivě připravená. Každý věděl, co má dělat a ani se nenudil. Byla to ty nejlepší praktika, co jsem za 2 roky zažila.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Na přednášky jsem rád chodil, dobře se poslouchaly a výklad byl velmi solidní. Zkouška rozhodně triviální nebyla, jak by se obcas z prednasek mohlo zdat
Student has disallowed display of personal data, 05.10.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Problému zkoušky byl, že paní docentka chtěla slyšet velmi jednoduché vysvětlení základních dějů, to ale studenti nevědía když že se ptá "to je sice správně, ale já chci teď slyšet něco jiného", měla by si paní docentka uvědomit, že nejsme jasnovidci a vyjádřit se konkrétněji. Mě osobně ústní část zkoušky velice vystresovala a to asi také ovlivnilo můj výkon u zkoušky.
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Tato přednáška měla velmi dobrou úroveň a zkouška byla (alespoň pro mě) z těch méně obtížných.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2007, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Jsem z této přednášky nadšený, ale opravdu je lepší předem absolvovat Biochemii, i když to při přednáškách nevypadá.
I cvičení byla zajímavá a úměrně náročná.
Student has disallowed display of personal data, 03.03.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Jedna z nejzajímavějších přednášek!
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Oceňuji, že zkouška se skládá z písemné i ústní části. Každému vyhovuje něco jiného a takhle není nikdo v nevýhodě.
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Az behem zkousky jsem pochopila, ze tato prednaska je minena pouze pro vazne zajemce o mikrobiologii, a proto, ikdyz se to z prednasek nezda, jsou podminky pro slozeni zkousky velmi obtizne. Proto by myslim bylo dobre, aby to bylo uvedeno v anotaci v SISu, pripadne v Karolince. Rozhodne to neni prednaska pro druhaky.
---, Microbiology [MB140P33, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 2. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Myslím, že celkovou kvalitou se jedná o nadprůměrný kurz. Přednáška je sice svojí délkou náročná na pozornost, ale vyučující vykládá poutavě, přiměřeně do hloubky (jen na biochemická témata je lépe býti trochu připraven) a strukturovaně se věnuje tématům, která zaujmou i toho, kdo má s mikrobiologií málo společného. Oceňuji, že se nás vyučující čas od času na něco zeptal – klidně by to mohlo být a častěji a s delším časem na přemýšlení a odpovědi – nutí to se nad probíranými informacemi trochu zamyslet a ne je jenom poslouchat. Celkově si také cením vstřícného přístupu vyučujícího, jasného nastavení požadavků a dobré organizace.
Co se týče cvičení – náplní jsou velmi zajímavá, dobře se doplňují s přednáškou. Opět velmi strukturovaná, je možnost si vyzkoušet všechno možné plus se k tomu stihne probrat teoretické pozadí – podle mého ideální způsob jak si propojit teorii s praxí. Bavila mě.
Co možná kazí dojem z praktik více lidem je atmosféra, která v nich panuje. Je možné, že jsme měli jen smůlu posledního turnusu a vyučující (doktorka Seydlová a doktorka Beranová) už toho měly taky dost, ale předpoklad, že si studenti přišli jenom pro kredity, chodí naschvál pořád pozdě a snaží se všemožně „ulejt“ a vymýšlet si, mi připadá nedůstojný. Věřím, že studenti přijmou vstřícnou žádost o chození včas raději než zbytečné emoce.
Zkouška mi přišla smysluplně sestavená, jde po základních věcech z přednášek a neptá se na chytáky. Dá se v pohodě učit z prezentací a učebnice.