InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Jan Konvalinka, CSc. [31-250], Molecular biology and genetics II [MC250P16, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 03.10.2005, 5. Year, Biochemie, Master's
Jedna z nejlepsich prednasek,ktere jsem v ramci studia biochemie absolvovala
Student has disallowed display of personal data, 18.10.2005, 5. Year, Biochemie, Master's
mohu všem doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 01.11.2005, 5. Year, Fyzikální chemie, Master's
Můj výkon u zkoušky byl zpětně viděno hrozný.
Student has disallowed display of personal data, 01.11.2006, 5. Year, Biochemie, Master's
Přednášky byli velmi zajímavé, obohacující, obsahovaly aktuální témata.
Líbilo se mi, že jsme dostávali extra materiáli v angličtině o probíraných tématech.

Osobně, ale musím přiznat, že to byl můj skoro první kontakt s probíranou tématikou a proto jsem (na rozdíl od svých kolegů, kteří na dané téma už nějaké přednášky absolvovali) měla občas problém dané problematice porozumět.
Ocenila bych zařazení přednášky s názornou ukázkou přípravy primerů s použitím restrinkčních endonukleáz a konkrétní příklady přípravy proteinů.

Přednáška splnila mé očekávání a chodila jsem na ní ráda.
Díky

Student has disallowed display of personal data, 07.02.2007, 1. Year, Biochemie, Master's (post-Bachelor)
Studijní materiály jsou velmi dobře dostupné, ale poskytnuté "slajdy" z přednášek jsou velmi přínosné, mimo jiné též jako detailní osnova přednášky.

Pan docent přednáší z entuziasmem a zaujetím, na přednášky jsem chodil rád. Zkouška probíhala příjemným, méně formálním způsobem. Pokud někdo má znalosti z práce v laboratoři, některé přednášky jsou zbytečné. Nevim ale, kolik z nás tyto zkušenosti má.

Co se týče kreditů za zkoušku, 4 se mi zdají moc, viděl bych to tak na tři kredity.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2008, 1. Year, Biochemie, Master's (post-Bachelor)
Velmi dobra, zajimave podana prednaska. I pres pakticke znalosti casti metod jsem se na prednaskach nenudila. Rozhodne jedna z nejlepsich prednasek, ktere katedra Biochemie nabizi.
Student has disallowed display of personal data, 01.01.2009, 2. Year, Chemie, Master's (post-Bachelor)
Hodnocení jsem zapsala do Připomínek k předmětům. Co kdyby se na přednáškách více diskutovalo?
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2011, 2. Year, Chemie, Master's (post-Bachelor)
Přednášky tohoto předmětu byly velmi zajímavé a přínosné a to nejen z toho důvodu, že doc. Konvalinka je dobrý přednášející, ale také proto, že aktualizuje přednášky podle současného dění na biologické/biochemické scéně. Při přednášení umí zaujmout, materiály ke zkoušce byly k dispozici na internetu včetně doplňující literatury. Zkouška se skládala z písemné a ústní části. Test byl rozdělen na dvě poloviny. Ta první se skládala z otázek, které opravdu souvisely s odpřednášenými témety, ta druhá ovšem byla trochu spornější a měla daleko větší váhu při hodnocení než fakta z přednášek. Úkolem v druhé části testu bylo navrhnout primery pro PCR na zadaný úsek DNA včetně zavedení restrikčních míst pro restrikční endonukleasy. Není na tom nic složitého, jen by stačilo, kdyby se o tom vyučující zmínil aspoň na pár minut na přednášce. Sice se odkazoval na praktika z biochemie ve 2.ročníku, ale řekněmě si úpřímně, dva až tři roky jsou dlouhá doba a když se během své diplomové práce s touto problematikou nesetkáte, nemůžete to vědět. Ústní část zkoušky raději nebudu komentovat.
Student has disallowed display of personal data, 02.06.2011, 1. Year, Klinická a toxikologická analýza, Master's (post-Bachelor)
Velmi zajimavý obsah přednášek a velmi poutavý přednes doc. Konvalinky. Prezentace zveřejňoval sice často na poslední chvili a kolikrát Vám jsou k ničemu pokud k nim nemáte slovní výklad, ten je ale tak kvalitní a aktualní, že je škoda si ho nechat ujít, o čem svědčila vždy plná posluchárna.
prof. RNDr. Jan Konvalinka, CSc. [31-250], Proteolysis and regulation [MC250P39, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2006, 4. Year, Biochemie, Master's
Pan docent Konvalinka muze prednaset cokoli a vzdy vzbudi zajem a motivaci studentu. Je nejlepsim pedagogem, ktereho jsem behem studia potkala. Ocenuji take jeho vstricny pristup ke studentum, kterym se venuje i ve svem volnem case.
Student has disallowed display of personal data, 29.09.2006, 3. Year, Biochemie, Bachelor's
Rozhodně doporučeníhodná přednáška, zajímavá a příjemná k tomu.
Student has disallowed display of personal data, 26.09.2007, 2. Year, Biochemie, Master's (post-Bachelor)
Velmi zajímavá doplňující přednáška. Pan docent umí velmi dobře přednášet a vybral zajímavá témata. Prezentace z přednášek nám poskytl, ačkoli sloužily spíše jako osnova, což není problém. Snad jen by bylo možné přednášku více strukturovat a poskytnuté informace ucelit.
---, Molecular biology and genetics II [MC250P16, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.01.2009, 2. Year, Chemie, Master's (post-Bachelor)
Přednáška byla poutavá, plná fundovaných informací. Pro nás jako výpočetní chemiky brousící si zuby na biomolekuly je důležité naučit se základní slovníček molekulární biologie a absorbovat nejnovější poznatky z této oblastni. Uvítala bych ale, kdyby mohla být přednášená studentům tohoto oboru separátně. Chápu, že je to časově náročné, ale debata v užším kruhu by myslím mohla být velmi užitečná oběma stranám.
Studenti by měli být vedeni k větší nezávislosti v přemýšlení, formulovaní otázek a problémů vzhledem k budoucnosti. Z toho pohledu velmi oceňuji debatu o morálních dilematech genetického inženýrství. Nešlo by takovou formu použít i pro jiná témata. Sezení v lavici a mechanická konzumace dat je zastaralá forma výuky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html