InquiryInquiry(version: 653)
Data collection is currently not allowed
  
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Biostatistics II [MB120P102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.11.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Tato přednáška je v zásadě kurzem k programu CANOCO, jakož i úvodem do mnohorozměrné statitistiky. Mysslím, že je velmi náročné vstřebat v tak krátkém čase (během 2 víkendů) tolik látky, když o tom předtím člověk slyšel jenom minimum, ale to asi nejde udělat jinak. Je to celé velmi užitečné a člověk pochopí základy toho i jak pracuje CANOCO i bez toho, aniž by předtím absolvoval vektorový a maticový počet na MFF úrovni. Myslím, že se m má smysl chodit ve chvíli, kdy už má člověk nějaká data, rptože tenhle kurz mu ukáže, "co s nimi". Navíc i cvičení je koncipováno tak, že se nejdříve analyzují modelová data, ale nakonec si člověk donese data vlastní a vypracuje si z nich podklad ke složení zkoušky, což mi přijde hodně užitečné. (pozn. to neznamená, že nemá smysl tam chodit bez vlastních dat - na zkoušku dostane některé připravené soubory a hlavně myslím, že je to užitěčné, neboť člověk si udělá představu o tom, jaká nebezpečí mu hrozí při sběru datového souboru a snáze se jim vyhne).
Co se týče organizace - nevýhodou tohoto kurzu je ohromné množství lidí - Tomáš se Zuzkou se nestíhají zdaleka věnovat všem v dostatečné míře, což je škoda - možná by věci pomohlo, kdyby se tam vyskytovali oba po celou dobu cvičení.
26.03.2009, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Na pochopení dané problematiky je velmi málo času ("nalejvárna" 3 dopoledne), kdy v učebně pro 20 lidí se jich mačká 40.
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Wild card in geobotany [MB120P103, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.11.2005, 5. Year, Biologie, Master's
Vyucoval clovek zvenci- prof. Prach z BF JCU
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Statistics in biology and design of ecological experiments [MB120P31, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.09.2005, 4. Year, Biologie, Master's
na praktikách se občas obrtížně stíhalo, mohlo by být víc hodin
23.12.2008, Ekologie a ochrana prostředí, Master's (post-Bachelor)
výborně připarvené cvičení, respektující aktuální požadavky studentů na dovysvětlení studované látky a osvojení principů
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Statistics in biology and design of ecological experiments [MB120P31, přednáška]
04.01.2006, Biologie, Master's
Bylo by dobré více pohovořit o plánování pokusů, čas asi není nafukovací.Bylo by taky dobré brát v potaz, že ne všichni jsou botanici a myslí botanicky
Student has disallowed display of personal data, 25.05.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Trosku se mi nelibilo ze cela polovina testu tykajici se prikladu defacto zavisi na jedinem rozhodnuti. Pokud spatne odhadnete test, kterym budete priklad resit, pak je temer nemozne druhou cast napsat.
30.06.2006, Biologie, Master's
Možná by neškodilo prozradit, co se po nás při zkoušce bude chtít. Jistě by ale mohly být otázky zadávány jednoznačněji. My slím, že to bylo trochu dost i na obyčejně míněné chytáky.
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2006, 4. Year, Biologie, Master's
Ačkoliv přednáška byla spíše o biostatistice směrem od dat k výstupům na zkoušce byl požadován v mnoha případech postup obrácený, což může v mnohých studentech vzbudit zmatek, který není nutně způsoben neznalostí požadované látky. Krom toho v přednášce bylo plánování pokusů věnováno minimum, zatímco ve zkoušce právě tato část tvořila (mohu-li soudit) základ. Neříkám, že se to naučit nedalo, ale bylo potřeba využít informací získaných na jiných přednáškách.
12.10.2006, Biologie, Master's
Velmi nepřehledná přednáška, chce to organizaci, jasnější vysvětlení a o trochu pomalejší tempo.
23.01.2009, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Vysvětlení statistických pojmů T. Herbena je jedinečné, ovšem tempo, odpadávání hodin, spěch při přednáškách a asynchronie cvičení a přednášek je ..... :-(
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Diploma thesis seminar I [MB120S96A, seminář]
23.12.2008, Ekologie a ochrana prostředí, Master's (post-Bachelor)
vynikající cvičení, které by prospělo i studentům ožp, kteří nic podobného zatím nemají. zvyšuje úroveň psaného textu i porozumění odborné literatuře.
prof. RNDr. Tomáš Herben, CSc. [31-120], Ecology [MB170P75, přednáška]
29.09.2005, Chemie, Master's
způsob výkladu nebyl příliš poutavý a byl chaotický. Je obtížné dlouho udržet pozornost.
13.10.2005, Biologie, Bachelor's
Nelíbilo se mi, že datum zkoušky bylo vyhlášeno vždy na poslední chvíli. Mělo by být zveřejněno s takovým předstihem, aby si studenti mohli v klidu naplánovat rozvrh zkoušek ve zkouškovém období.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
přednes pedagoga: úroveň-výborná, artikulace-dokonalá, tempo-neuvěřitelné...
Student has disallowed display of personal data, 21.05.2010, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Přednáška byla zajímavá, k čemuž nemalou měrou přispěl styl výkladu, určitě také zajímavé příklady apod. Musím říct, že patřila k nejlepším.
19.06.2016, Biologie, Bachelor's
Přednes prof. Herbena je svým způsobem kontroverzní věc—vím, že některým kolegům vyhovuje a preferují ho vůči přednškám dr. Nedbalové. Já mám pohled opačný: přednášky prof. Herbena byly sice plné energie, ale zato mi přišly poněkud chaotické. Pan profesor se často ptá studentů, snaží se na některé informace přijít jakoby s nimi, ale to přednášku z mého pohledu pouze brzdí a poněkolikáté za lekci už to prostě není účelné. Další věcí, která mně osobně nevyhovuje, je profesorův poněkud infantilní způsob přednesu. Nejsem si jist, zda jde ze strany vyučujícího o záměr, ale jeho afektovaná slovní smršť působí dojmem, že mluví s malými dětmi, nikoli s vysokoškoláky. Preferuji proto přednášky dr. Nedbalové, na kterých jsem se toho více dozvěděl a které mi osobně přišly mnohem příjemnější na poslech.
prof. RNDr. Vojtěch Jarošík, CSc. [31-162], Ecology [MB170P75, přednáška]
28.12.2008, Biologie, Bachelor's
Styl přednesu mi nevyhovoval, ale vím, že některým jiným zase ano. Štěstí pro mě, že tento zajímavý předmět přednášelo více lidí...
doc. RNDr. Zuzana Münzbergová, Ph.D. [31-120], Biostatistics II [MB120P102, cvičení]
31.10.2008, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Myslim si, ze by bylo dobre, kdyby kurz byl bud v ramci trech patku a sobot nebo byl vyucovan normalne v prubehu semestru, jinak takovy prival informaci spise vyvola to, ze do urcite doby clovek stiha, chape a najednou mu neco unikne a uz se dlouho veze. Jinak bylo vse ok.
doc. RNDr. Zuzana Münzbergová, Ph.D. [31-120], Biostatistics II [MB120P102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.11.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Můj komentář k přednášce je již napsaný u Tomáše Herbena. Na tomto místě bych pouze rád dodal, že si moc vážím nasazení, s jakým to Zuzka přednáší a jak se nám věnuje na úkor svého času - cvičení končí až ve chvíli, kdy dezertovali všichni studenti nebo kdy už neexistuje jediný dotaz ;o).
doc. RNDr. Linda Nedbalová, Ph.D. [31-162], Ecology [MB170P75, přednáška]
18.04.2006, Chemie, Master's
normální přednáška narozdíl od ostatních přednášejících
prof. RNDr. Jiří Neustupa, Ph.D. [31-120], Current research in botany and ecology [MB120P99, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Já na téhle jeho přednášce sice nebyl, takže ji nemůžu hodnotit, ale z důvěryhodných zdrojů vím, že ON tam taky nebyl! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ing. Jan Pergl, Ph.D. [31-120], Statistics in biology and design of ecological experiments [MB120P31, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2009, 1. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
asynchronie cvičení a přednášek, spěch ... :-(
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html