InquiryInquiry(version: 653)
Data mining is currently not allowed
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Zuzana Bosáková, CSc. [31-230], Analytical chemistry I [MC230P35, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.12.2007, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Vše je vždy dobře vysvětleno a dobře předneseno. Také ochota a přístup ke studentům jsou na úrovni.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Separation Methods [MC230P51, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2008, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Vaše přednášky prostě byly super, co víc říct... Bylo fajn, že jste sem tam přihodil vtípek (PC:)), případně předvedl chování anylytu...
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Analytical Chemistry (seminar) [MC230S04N, cvičení]
02.01.2009, Chemie, Bachelor's
Domnívám se, že tato cvičení jsou prakticky v současné podobě zbytečná, protože neposkytují skoro žádné nové informace. Osobně jsem je prakticky nenavštěvoval.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C01N, laboratorní práce]
27.06.2006, Biochemie, Bachelor's
Dobre je, ze kazdy si vse muze vyzkouset sam. Zajimavy napad je prakticka zkouska na konci praktika.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C11, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 19.12.2006, 3. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
praktika měla profesionální organizaci a přesné návody k úlohám. Pedagogický dozor byl pořád v laboratoři, když někdo potřeboval poradit, měl za kým jít. Všichni ochotně pomáhali a radili jak postupovat při řešení úloh.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Analytical chemistry I [MC230P35, přednáška]
18.12.2007, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Přednášky byly naprosto v pořádku, jen při laboratorních praktikách, jsem se ještě nesetkala s arogantnějším chováním...
...aby se student ani nemohl podívat na test (v kterém nebyly udány ani tabulkové hodnoty, jako například hustoty apd. že prý to je samozdřejmá znalost studenta, proč by se měl student učit na zpaměť hodnoty, které se dají najít v tabulce a zbytečně se tím zatěžovat), a po požádat o vysvětlení je odmítnut s hysterickým tónem, to je vaše věc (vyjádřeno velmi slušně) je velmi nevhodné. Takovýto pedagog, je na škole zcela zbytečně a nemá tam co dělat. K čemu těm studentům je, když odmítá vysvětlit chyby v testu, aby se jich znovu student nedopustil. To považuji za velmi hrubou chybu pedagoga. Myslela jsem, že se spýše upřednostňuje logické uvažování studenta a schopnost studenta si věci odvodit, ale u paní Sobotníkové je tomu naopak, učení na zpamět je zde spíše přednostní!! No ale asi hormony hýbou námi všemi asi a vzhledem k požehnanému stavu pedagoga se není ani čemu divit :o)
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Environmental Analytical Chemistry [MC230P52N, přednáška]
03.10.2005, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Není moc vhodné na určité části přednášek nahrazovat profesora Ševčíka profesory z VSCHT, jelikož nejsou informováni o tom, jaké zkoušky už máme, mnohdy vykládají látku z našich jiných přednášek nebo jejich přednáška z části neodpovídá sylabu a probírané látce a zbytečně se pak potřebné neprobere...
prof. RNDr. Eva Tesařová, CSc. [31-260], Separation Methods [MC230P51, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2008, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Přednes se mi příliš nezamlouval, byl monotónní a rychlý.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html