![]() |
|
Suggestions to education (Both semesters)

When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Jana Rubešová, Ph.D. [31-710], Mathematics (for geographers and demographers) [MS710P02, cvičení] |
Student has disallowed display of personal data, 30.12.2008, 2. Year, Geografie, Bachelor's |
V tomto cviceni byl sympaticky predevsim lidsky pristup pani doktorky a jeji vstricnost, kterou predevsim studenti prvnich rocniku oceni. |
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2010, 1. Year, Demografie, Bachelor's |
RNDr. Jana Rubešová mi velmi pomohla, nebýt častých konzultací s ní, tak by to bylo mnohem těžší. Takže rada: když něco nevíte, zajděte k někomu, kdo to umí a vysvětlí vám to (mile a ochotně). |
RNDr. Milan Štědrý, CSc. [31-710], Mathematics (for geographers and demographers) [MS710P02, cvičení] |
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2009, 2. Year, Demografie, Bachelor's |
Tohle cvičení mi hodně pomohlo, navíc jsme se museli neustále smát díky naprosto skvělému stylu pana "kolegy" Štědrého |
RNDr. Milan Štědrý, CSc. [31-710], Mathematics (for geographers and demographers) [MS710P02, přednáška] |
Student has disallowed display of personal data, 28.09.2005, 2. Year, Geografie, Bachelor's |
Lucie Kutláková |
Student has disallowed display of personal data, 25.10.2006, 2. Year, Demografie, Bachelor's |
Milan Štědrý je zcela bez nadsázky nejlepším pedagogem mezi těmi, se kterými jsem měl tu čest se setkat. Jenom je škoda, že učí matematiku a nikoli nějakou odbornou přednášku. Nebo možná právě naopak je obrovskou výhodou, že právě na tento dost neoblíbený předmět, považovaný často za nutné zlo, které chtějí mít studenti co nejrychleji skrku, nasadila fakulta toho nejlepšího pedagoga. Díky jeho úžasným až artistickým schopnostem vysvětlit poutavě, vtipně, vesele a dramaturgicky i choreograficky dokonale zpracovaným vystoupením látku, byla účast na přednášce velmi vysoká, možná i více než 100%  a to po celý semestr. Protože si Milan Štědrý dává velice záležet na svých studentech, poskytuje jim to nejlepší co má a respektuje jejich odborné zázemí. Zažili jsme proto i geografiký vstup, kdy si přinesl slajdy s fotografiemi známých pamětihodností po celém světě a promítl nám tak např. radnici ve Florencii, jen aby si každý zapamatoval, co je to zlatý řez a jak vypadá v praxi. Jeho metody výuky jsou nesmírně inovativní a přímo, řekl bych exkluzivní. Pamatuji se jak manipuloval se dvěma ohnutými dráty, když představoval sedlovou plochu. Neopomene občas odbočit a sdělit nějakou vtipnou připomínku a odlehčit jinak abstraktní a pro většinu příliš fádní matematiku. Vytvořil pro studenty web, kam umísťuje vzorové písemky a texty s definicemi a nutnou matematickou teorií. Je dynamický, do schodů běhá, bere je po dvou a na svůj věk je svěží fyzicky i psychicky, a tím je studentům velice blízko. Měl jsem to stěstí mít s ním i cvičení, které probíhalo svižně, ale přehledně a srozumitelně, určitě pomohlo slabším počtářům s odbouráním strachu z matematiky a příjemná atmosféra, kdy se nikdo nemusel stydět a bát se předstoupit před tabuli a počítat příklady, napomohla k získání praktických zkušeností vhodných k úspěšnému složení zkoušky i zvládnutí předcházející zápočtové písemky. Zkouška byla v pozdních večerních hodinách, skončila kolem 20. hodiny a již ráno v 8 následujícího dne byla ústní část. Milan Štědrý opravoval písemky dlouho do noci, aby studenti nemuseli na výsledky dlouho čekat a měli to co nejdříve za sebou. Je v něm obrovská energie a učení ho viditelně baví. Pro fakultu i studenty je rozhodně výhrou, že matematiku učí tak komunikativně nadaný a sociálně inteligentní člověk.
Komplexní hodnocení: výborně Citáty: Kdo si zakládáte na svém intelektuálním profilu…. (častá fráze, když ukazoval nějaký složitější příklad nad rámec požadavků ke zkoušce) Osobního otroka máte každý na svém stole, jmenuje se počítač. V zásadě uznávám, že není vaším cílem studovat matematiku, ale kdybyste se pro to rozhodli, určitě by mě to potěšilo. Potíž je v tom, že ve dvacátem století, nebo kdoví jakém století nejsou klíče. (když nemohl v 8:10 ráno sehnat klíče do Velké geologické) Doufejme, že nám počítač zachová přízeň. (když se ráno nedokázal počítač ve VG dostatečně rychle nastartovat) Ano, je to svižný otrok. (když se po asi 5 minutách konečně objevila na obrazovce plocha) Svět je plný překvapení. (když nejede tabule) A myslím, že to byl poslední pohyb tabule, který jste viděli. (když se pokazil ovladač) Vypadá to jako popelník na šťopce. (popis trojrozměrného útvaru) Už ani derivace nejsou co bývaly. Budu li živ, bude termín i v září. Člověk se těžko smiřuje s tím, že je příslušníkem generace, která to jaksi pohnojila. Bude fajn, když mi za 10 let, když budu sedět na Karláku s kloboukem, hodíte pětikorunu. Na zkoušce nebude žádná velká věda, jenom porozumění. Tohle je příklad, ze kterého si nebudete brát příklad. (když ukazoval na jednom příkladě nějakou častou chybu) |
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2007, 1. Year, Demografie, Bachelor's |
Velmi oceňuji přístup pana Štědrého jak k matematice, tak k samotným studentům. Jeho přednášky měly "šmrnc", nedrží si odstup od studentů, u zkoušky je fajn. |
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2010, 1. Year, Demografie, Bachelor's |
Pan doktor Štědrý překypuje energií, jeho přednášky byly vždycky zážitkem. Je poznat, že ho učení baví a zajímá se o studenty. A to je vždycky fajn! Matematika pro geografy a demografy nepatří k nejlehčím, ale měl by ji zvládnout i člověk, který na střední škole příliš nazářil (třeba jako já). Pokud se bude snažit, samozřejmě... |
Student has disallowed display of personal data, 11.05.2011, 1. Year, Demografie, Bachelor's |
:) |
Mgr. Petr Toman [31-710], Mathematics (for geographers and demographers) [MS710P02, cvičení] |
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2008, 2. Year, Geografie, Bachelor's |
u zápočtu jsem byl nadhodnocen, za což se ovšem nezlobím:) |