InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Veronika Francová, Ph.D. [41-KPSY], Educational and Social Psychology [OK0613022, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2014, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Smysluplný seminář zakončený zkouškou, která prokázala komplexnost znalostí a jejich užití v praxi.
PhDr. Radovan Slavík, Ph.D. [41-KPSY], Psychology and developmental psychology [OKBPV13001, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.12.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
velmi kladný přístup ke studentům, perfektní výklad, nemám co bych vytknul
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Dokáže zaujmout a vtáhnout do tématu.
Výklad je jasný, názorný a dobře strukturovaný - tento bod hodnotím ze dvou pohledů:
1. Výklad je jasný, názorný - výborné
2. Strukturovanost - občasné přřeskakování a vracení se k tématu*
* zde předpokládám, že se jedná o snahu maxima informací v krátkém čase kombinovaného studia.
PhDr. Radovan Slavík, Ph.D. [41-KPSY], Personality and its development [OKO131115, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.12.2015, 1. Year, Speciální pedagogika, Bachelor's
Vynikající přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. Year, Vychovatelství, Bachelor's
Oceňuji, že pan magistr přednáší zpatra. Má dobré poznámky z praxe, což velmi pomáhá.
PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. [41-KPSY], Partnership of Teachers, Parents and Children [OKNPP13153, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Velmi zajímavá témata podávaná srozumitelnou formou, velmi vstřícný přístup vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2017, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. je velmi inspirativní svým projevem i obsahem přednášek.
  • Děkuji za hodnocení. Ida Viktorová
    PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. [41-KPSY], Pedagogical and Psychological Practice with Reflection [ONPP1424, praxe]
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    luxusní, oběma dámám děkuji za vedení celého předmětu! =o))
    Student has disallowed display of personal data, 11.08.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Velmi přínosné semináře podporující zájem studentů o výuku a žáky. Umožnění diskuze a aktivní účasti, přizpůsobení se aktuální situaci a zájmům studentů.
    Děkuji
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Seminářů s PhDr.Viktorovou, Ph.D. jsme mnoho neměli kvůli jejímu úrazu, takže číselné hodnocení je zkreslené nedostatkem příležitostí ke kontaktu, k reflexi.

    Ocenila jsem, že vyučující reagovala na naše úkoly vložené do Moodlu. Měla jsem pak dobrý pocit, že to alespoň někdo opravdu čte a že jsem to nepsala úplně zbytečně. Na zprávy reagovala rychle.

    Závěrečný seminář mi příliš nedal, sice měl každý student možnost se k praxi vyjádřit, ale pak si slovo vzali ti "průbojnější" a vyučující diskuzi moderovala jen velmi málo, takže se z toho stalo vyprávění zážitků o otřesné výuce jedné studentky. Nebavilo mě to.

    Obecné postřehy k organizaci praxe jsem sice už psala do pedagogické části předmětu, ale nevím, kdo co čte a kdo má slovo v nějakých změnách, proto ještě jednou:

    Obecně přínos této ped-psych praxe nemohu hodnotit nějak vysoko. S výběrem školy jsem spokojená, ale byla to spíše náhoda, protože je tento předmět tak časově náročný, že příliš na výběr student vlastně nemá- musí se nám prostě „hodit“ do rozvrhu, společně s reflektivními semináři.

    Předmět jsem absolvovala po obou praxích z mých dvou oborů, tedy po tom, co jsem učila na základní i střední škole.
    Je veliká škoda, že tento předmět nepředcházel zejména praxi na základních školách, protože by bylo skvělé seznámit se s podobným prostředím, kde pak student působí.

    Ani výběr semestru, kdy jsem tento předmět plnila, nebyla moje volba, protože jsem se z kapacitních důvodů dříve nikam nevešla. Chápu, že je-li předmět povinný pro všechny studenty fakulty, je to organizačně a kapacitně nesmírně náročné vše skloubit, ale kvůli pozdnímu načasování jsem z předmětu nevytěžila to, co bych dříve mohla.

    Úkoly, které jsme měli zpracovávat, byly docela zajímavé a nutily člověka zaměřit se v hodinách na jiné aspekty než jen didaktické, což byla po praxích a vlastní výuce příjemná změna. Nicméně plnění úkolů ve skupinkách nám práci spíše přidělávalo, vezmeme-li v úvahu, že jsme se navzájem neznali a každý z nás pak chodil na jiné reflektivní semináře. Vím, jak je pro budoucího učitele důležité učit se kooperaci, ale z téhle formální spolupráce jsem se asi mnohému nenaučila.

    Mrzí mě, že není možné předmět plnit v prvním semestru NMgr., tedy ještě před praxemi.
    Student has disallowed display of personal data, 28.05.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Výborně vedený reflektivní seminář!
    Student has disallowed display of personal data, 31.08.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Vynikající a podnětné semináře, rychlé vyhodnocení i připomínky k odevzdaným úkolům.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html