Evidence programů CŽVEvidence programů CŽV(verze: 153)
 
   Přihlásit přes CAS
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí (4724)
Základní informace
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Kód varianty (CID): 4724
přijímací řízení ukončeno, kurz archivován
Zaměření: Program CŽV - zájmový
Fakulta: Rektorát Univerzity Karlovy
Rektorát UK - CCŽV [90-CZV]
prezenční
čeština
V semináři se účastníci dozvědí, co sociální sítě jsou a jak je mohou efektivně využívat pro prezentaci projektů a výsledků své práce. Je zaměřen na mírně pokročilé uživatele, kteří doposud nevyužívali sociální sítě jako komunikační médium s širší veřejností. Seminář účastníkům pomůže se zorientovat v tom, jaké sociální sítě existují a jaká jsou jejich specifika. Probereme přínosy a rizika spojená s používáním sociálních sítí. Hlouběji se zaměříme na hlavní čtyři, které se nejvíce hodí pro pedagogy, vědce, doktorandy a další pracovníky univerzity. Ukážeme si, jak nejlépe sestavit působivý obsah a také jak si připravit delší „kampaně“.
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Osm hodin rozdělených do dvou čtyřhodinových bloků/dvou dnů - účast povinná v plném rozsahu.
1. den
• úvod do světa sociálních médií, jednotlivé služby, jejich specifika
• sociální sítě - základní rozdělení (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
• proč jsou sociální sítě pro efektivní komunikaci důležité - zaměření na komunikaci vědy - kolik je na sociálních sítích uživatelů (ČR/zahraničí, příklady známých osobností)
• jak sociální sítě fungují - na čem je efektivita postavena - obecné principy (co musíte dělat, abyste byli na sociálních sítích vidět)
• sociální síť Twitter - tipy a triky, jak zde být úspěšný (technická specifikace sociální sítě, cílová skupina, postupy pro efektivní komunikaci, příklad úspěšně vedeného účtu na Twitteru)
• jak tvořit zajímavý obsah, aby se líbil lidem i algoritmům sociálních sítí
• text pro sociální sítě
• obrázky a videa pro sociální sítě
• případové studie a praktické cvičení

2. den
• algoritmy na Facebooku a Instagramu, jak s nimi spolupracovat pro co nejvyšší neplacený zásah
• nástroje, tipy a triky, jak si správu sociálních sítí usnadnit
• úvod do placených kampaní aneb i s malým rozpočtem se dá na Facebooku fungovat
• jak si vytvořit jednoduchou obsahovou strategii pro sociální sítě
• jak spravovat Facebook přes Business Manager (co je to a k čemu je to dobré…)
• praktické cvičení
Nejsou stanoveny.

Podrobnosti v rozvrhu
Statistika pro MŠMT
Osobní dovednosti a rozvoj (0031)
Podmínky absolvování a kvalifikace
jiná
Certifikace: Osvědčení o absolvování programu
Garant a místo
MgA. Luboš Pavel
Rektorát UK - CCŽV
Rektorát UK - CCŽV
Karolinum
Termín a délka
2017/2018
letní semestr, Květen
Krátkodobé
8 (v hodinách celkem)
Poplatky a financování
0 Kč / kurz
Přihláška
Celetná 560/5, 116 36, Praha 1
Rektorát UK - CCŽV
Ing. Barbora Špuláková
barbora.spulakova@ruk.cuni.cz
224 491 179
07.05.2018
Další informace
https://cczv.cuni.cz/CCZV-142.html
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK