Kurz vyučování všeobecně vzdělávacího předmětu Matematika (1184)
Základní informace | |
Kurz vyučování všeobecně vzdělávacího předmětu Matematika | |
Kód varianty (CID): | 2876 |
přijímací řízení ukončeno, kurz archivován | |
Zaměření: | Program CŽV - na výkon povolání |
Fakulta: | Matematicko-fyzikální fakulta |
Katedra didaktiky matematiky [32-KDM] | |
kombinovaný | |
čeština | |
Kurz umožňující získat aprobaci všeobecně vzdělávacího předmětu Matematika. | |
Vzdělávací program byl akreditován MŠMT v rámci systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků pod čj. MŠMT 16497/2015-1-582 | |
MŠMT | |
MSMT-8727/2017-2 ze dne 2. 5. 2017 | |
Kurz vyučování všeobecně vzdělávacího předmětu Matematika | |
Ve vzdělávacím plánu je specifikován rozsah prezenční výuky, která bude probíhat blokově v prostorách MFF UK, a přibližná doba samostudia. Pokud to studujícím čas dovolí, mohou navštěvovat přednášky a cvičení společně se studenty prezenčního studia učitelských bakalářských a magisterských oborů. | |
Vysokoškolské vzdělání. Vypracování vstupního testu (všeobecná část a odborná část daného předmětu). Pro přijetí do kurzu je zapotřebí získat celkem za obě části minimálně 40 bodů. | |
Podrobnosti v rozvrhu | |
Statistika pro MŠMT | |
Příprava učitelů s předmětovou specializací (0114) | |
magisterské | |
Z prostředků účastníka | |
jiný účel | |
Podmínky absolvování a kvalifikace | |
ústní zkouška | |
Certifikace: | Osvědčení o absolvování programu |
není stanoven | |
učitelská kvalifikace, další aprobační předmět pro SŠ | |
25 a §27 zákona č. 563/2004 Sb. | |
Garant a místo | |
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. | |
Katedra didaktiky matematiky | |
Katedra didaktiky matematiky | |
Sokolovská 83, Praha 8 | |
Termín a délka | |
2016/2017 | |
zimní semestr | |
01.10.2016 | |
6 | |
288 (v hodinách celkem) | |
3 roky | |
Poplatky a financování | |
5000 Kč / rok | |
osvobozeno | |
Přihláška | |
Ke Karlovu 3/2027, 121 16 Praha 2 | |
Studijní oddělení | |
Daniela Pysková | |
daniela.pyskova@mff.cuni.cz | |
221 911 250 | |
30.08.2016 | |