Základní informace | |
Canva 2 | |
Kód varianty (CID): | 10277 |
běží přijímací řízení | |
Zaměření: | Program CŽV - zájmový |
Fakulta: | Přírodovědecká fakulta |
Centrum dalšího vzdělávání [31-643] | |
kombinovaný | |
čeština | |
Pokročilejší techniky v grafickém programu pro negrafiky - Canvě. Seminář je navazující na semináři "Canva 1" a je určen pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o pokročilých možnostech a funkcích. Termíny: 15. 5. 2024, online, 9.00-12.30 hodin, online (link bude zaslán všem přihlášeným účastníkům) lektor: Mgr. Jitka Štádlerová |
|
Canva 2 | |
Obsah kurzu: Obsah: Pokročilé úpravy obrázků a fotografii: jak vytvářet složitější grafické efekty. Pokročilé layouty: jak kombinovat různé prvky pro vytvoření složitých designů Práce s textem a fonty na pokročilé úrovni: vytváření vlastních fontových stylů a textových efektů AI v Canvě Tipy a triky pro efektivní práci v Canvě: jak zrychlit a zefektivnit proces designu Tento seminář je ideální pro ty, kteří již mají základní znalosti Canvy a chtějí své dovednosti posunout na další úroveň. Po absolvování semináře budete schopni vytvářet mnohem více profesionálně vypadající grafiku pro osobní i profesní potřeby. |
|
20 | |
bez podmínek | |
Zájemci mohou být z řad studentů i zaměstnanců Přírodovědecké fakulty. | |
Podrobnosti v rozvrhu | |
Statistika pro MŠMT | |
Osobní dovednosti a rozvoj (0031) | |
Podmínky absolvování a kvalifikace | |
nejsou stanoveny | |
Certifikace: | Osvědčení o absolvování programu |
Garant a místo | |
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS. | |
Centrum dalšího vzdělávání | |
Centrum dalšího vzdělávání | |
online forma, link bude zaslán všem přihlášeným | |
Termín a délka | |
2023/2024 | |
letní semestr, Duben | |
15.05.2024 | |
Krátkodobé | |
4 (v hodinách celkem) | |
seminář trvající 3,5 hodiny | |
15.05.2024 | |
Poplatky a financování | |
0 Kč / kurz | |
Přihláška | |
CDV - přihlašování zde: https://forms.gle/rjAbdc2L8i9K5yQn6 | |
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS. | |
jolana.hlavackova@natur.cuni.cz | |
608011275 | |
01.02.2024 | |
28.06.2024 | |