Point-based editor
Název práce v češtině: | Point-based editor |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Point-based editor |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Josef Pelikán |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 21.06.2008 |
Datum zadání: | 21.06.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.09.2008 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 09.09.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2008 |
Oponenti: | RNDr. Jan Horáček, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Goal of this thesis is to implement interactive 3D editor able to work with unorganized point-clouds.
Nontraditional graphics primitive needs nontraditional editing tools, author should propose and implement several instruments and verify their behavior in real editing tasks. Particular problems to be solved: efficient data representation and persistence, normal vector computation, dynamic level-of-detail, isotropic point density, etc. The application should be well commented and documented - according to MFF UK conventions. |
Seznam odborné literatury |
1. Markus Gross, Hanspeter Pfister: Point-based Graphics, Morgan Kauffman, 2007
2. OpenGL ARB: OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, Addison-Wesley Pub Co. |