Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umelá inteligencia pre RTS-hry
Název práce v češtině: Umelá inteligencia pre RTS-hry
Název v anglickém jazyce: Artificial itelligence for RTS-games
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. František Mráz, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2005
Datum zadání: 14.11.2005
Zásady pro vypracování
Cieľom tejto práce je porovnať rôzne techniky, architektúry a rôzne úrovne managementu (micro,micro/macro, macro), ktoré sa dajú použiť na riadenie zložitého systému. Porovnanie bude urobené na príklade jednej počítačovej hry typu Real-Time-Strategy (RTS). Budú implementované techniky If/Then Rules, Tyrrel a Neurónové siete. Z architektúr to budú niektoré typu Subsumption, Belief-intension-desire, Layered architecture a pod. Porovnanie bude urobené pre vybrané kombinácie uvedených techník a architektúr.
Seznam odborné literatury
Champandard, A.J.: AI Game Development: Synthetic Creatures with learning and Reactive Behaviors. New Riders, USA, 2003.

Počítačová hra StarCraft, http://blizzard.com.

Bryson, J.: The Behavior-Oriented Design of Modular Agent Intelligence. In: Müller, J. P. (eds.): Proceedings of Agent Technologies, Infrastructures, Tools, and Applications for E-Services, Springer LNCS 2592, 2003, 61-76.

Russell, S. J., Norvig, P.: Artificial Intelligence, A Modern Approach. Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey, 1995, pages 244-246.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK