Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace Schichtových tukových závodů na přelomu 19. a 20.století
Název práce v češtině: Marketingová komunikace Schichtových tukových závodů na přelomu 19. a 20.století
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of Schicht´s North Bohemian Fat Works at the Turn of 19th and 20th Century
Klíčová slova: Dějiny marketingové komunikace, reklama, propagace, Schicht, marketing
Klíčová slova anglicky: History of marketing communication, advertising, promotion, Schicht, marketing
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.07.2017
Datum zadání: 18.07.2017
Datum a čas obhajoby: 14.06.2018 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2018
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BÁRTOVÁ, H. – BÁRTA, V. – KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Dotisk 1. vydání. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0410-3.

BRABEC, Jan. Zásady výnosné obchodní reklamy: na základě amerických studií a zkušeností. Praha: Sfinx, 1927. 382 s.

BROŽEK, Jaroslav. Výtvarné Ústí: kronika výtvarného života v Ústí nad Labem ve 20. století : 1918-1998. Ústí nad Labem: Město Ústí nad Labem, 1999. ISBN 80-238-3856-3.

HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.

HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.

HLOUCHOVÁ, Kateřina. Proměny československé reklamy 1918-1989. Brno: Václav Klemm - Vydavatelství a nakladatelství, 2015. ISBN 978-80-87713-12-9.

HOLMAN, Vojta. Reklama a život. Praha: Holman, 1909. 129 s.

JAKUBEC, Ivan a Zdeněk JINDRA. Dějiny hospodářství českých zemí: od počátku industrializace do konce habsburské monarchie. Praha: Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1035-3. Str. 9.

JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. 284 s. ISBN-978-80-247-2724-0.

JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.

KAISEROVÁ, Kristina a Vladimír KAISER. Dějiny města Ústí nad Labem. Ústí nad Labem: Město Ústí nad Labem, 1995. ISBN 80-901-7615-1.

KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.

LEŠINGROVÁ, Romana. Baťova soustava řízení. 3. vyd. Uherské Hradiště: Romana Lešingrová, 2008. ISBN 978-80-903808-9-9.

PINCAS, Stéphane a Marc LOISEAU. Dějiny reklamy. Přeložil Pavel BROŽEK. V Praze: Slovart, 2009. ISBN 978-3-8365-1565-8.

PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.

PROVAZNÍK, Vladimír. Ústí, město nad Labem. Ústí nad Labem: Severočeské nakladatelství, 1983.

SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 9788024728667.

PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.

ŠPAČEK, Petr. Tak to bylo v Ústí: Ústí nad Labem - město, Krásné Březno a Klíše na starých pohlednicích a fotografiích. Ústí nad Labem: Statutární město Ústí nad Labem, 2008, 282 s. Ústecká vlastivěda. ISBN 978-80-86646-25-1. Str. 260

VITKOVÁ, Michaela. František Otta (1848-1939), osobnost Rakovníka na přelomu 19. a 20. století. Praha, 2015. Bakalářská práce. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu. Vedoucí práce Prof. PhDr. Jiří Pokorný, CSc.

VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. Zlaté časy české reklamy. Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-7184-715-1.

VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.

VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2196-5.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce si klade za cíl doplnit dosavadní informace o historii marketingové komunikace v českých zemích příspěvkem zabývajícím se komunikací konkrétní přední průmyslové firmy, kterou jsou Schichtovy tukové závody, na přelomu 19. a 20. století. Docílit se toho snaží aplikací základní marketingové teorie na značku dané firmy a následnou deskriptivní analýzou využívaných prvků komunikačního mixu. Záměrem je podat komplexní pohled na komunikační aktivity dané firmy ve vymezeném období spolu s přehledným shrnutím a jejich zhodnocením.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis aims to complement the existing information about the history of marketing communication in the Czech lands with a contribution dealing with communication of a particular leading industrial business company, which are Schicht's North Bohemian Fat Works, at the turn of the 19th and 20th centuries. To achieve that, basic marketing theory will be applied to the company’s brand and descriptive analysis of used elements of the communication mix will follow. The intention is to provide a comprehensive overview of the communication activities of the company in the specified period of time together with a clear summary and it’s evaluation.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK