Obrana význačných míst ve hře Star Craft: Brood War
Název práce v češtině: | Obrana význačných míst ve hře Star Craft: Brood War |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Defending Choke Points in Star Craft: Brood War |
Klíčová slova: | umělý hráč, genetické algoritmy, obrana význačných míst, Star Craft: Brood War |
Klíčová slova anglicky: | artificial player, genetic algorithms, defending choke points, Star Craft: Brood War |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | Mgr. Petr Šťavík - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.11.2016 |
Datum zadání: | 02.11.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.12.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2017 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.05.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 19.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2017 |
Oponenti: | Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat, jakým způsobem by měl umělý hráč řešit obranu význačných míst, zejména úzkych hrdel, ve zvolených mapách hry Star Craft: Brood War. |
Seznam odborné literatury |
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Nicolas A Barriga, Marius Stanescu, Michael Buro: Building Placement Optimization in Real-Time Strategy Games. In: Workshop on Artificial Intelligence in Adversarial Real-Time Games, AIIDE, USA, 2014. Star Craft: Brood War AI Competition. https://www.cs.mun.ca/~dchurchill/starcraftaicomp/report2015.shtml Brood War Terrain Analyzer. https://bitbucket.org/auriarte/bwta2/overview Brood War API. http://bwapi.github.io/ SparCraft. https://code.google.com/archive/p/sparcraft/ |