Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Obrana význačných míst ve hře Star Craft: Brood War
Název práce v češtině: Obrana význačných míst ve hře Star Craft: Brood War
Název v anglickém jazyce: Defending Choke Points in Star Craft: Brood War
Klíčová slova: umělý hráč, genetické algoritmy, obrana význačných míst, Star Craft: Brood War
Klíčová slova anglicky: artificial player, genetic algorithms, defending choke points, Star Craft: Brood War
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Petr Šťavík - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2016
Datum zadání: 02.11.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.12.2016
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:19.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a implementovat, jakým způsobem by měl umělý hráč řešit obranu význačných míst, zejména úzkych hrdel, ve zvolených mapách hry Star Craft: Brood War.
Seznam odborné literatury
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Nicolas A Barriga, Marius Stanescu, Michael Buro: Building Placement Optimization in Real-Time Strategy Games. In: Workshop on Artificial Intelligence in Adversarial Real-Time Games, AIIDE, USA, 2014.
Star Craft: Brood War AI Competition. https://www.cs.mun.ca/~dchurchill/starcraftaicomp/report2015.shtml
Brood War Terrain Analyzer. https://bitbucket.org/auriarte/bwta2/overview
Brood War API. http://bwapi.github.io/
SparCraft. https://code.google.com/archive/p/sparcraft/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK