Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Integration of the Corona renderer into the Cinema 4D software
Název práce v češtině: Integrace rendereru Corona do modelovacího software Cinema4D
Název v anglickém jazyce: Integration of the Corona renderer into the Cinema 4D software
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 03.04.2015
Datum zadání: 04.04.2015
Datum potvrzení stud. oddělením: 15.04.2015
Konzultanti: Ing. Ondřej Karlík
Zásady pro vypracování
Těsná integrace zobrazovacího software (tzv. „rendereru“) do 3D modelovacího a animačního software je kritickou komponentou, která rozhoduje o praktické použitelnosti rendereru a tím i o jeho atraktivnosti pro koncového uživatele. Cílem tohoto projektu je integrovat renderer Corona do modelovacího software Cinema 4D. Součásti projektu je i nasazení v reálné produkční praxi a zohlednění zpětné vazby od uživatelů.
Seznam odborné literatury
Matt Pharr and Greg Humphreys: Physically Based Rendering: From Theory To Implementation, Morgan Kaufmann; 2 edition (July 12, 2010).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK