Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování jednotného evropského železničního prostoru: reformy železničního odvětví v České republice 2004-2014.
Název práce v češtině: Budování jednotného evropského železničního prostoru: reformy železničního odvětví v České republice 2004-2014.
Název v anglickém jazyce: Construction of the Single European Railway Area: Reforms of railway sector in the Czech Republic 2004-2014.
Klíčová slova: liberalizace železniční dopravy, Česká republika, Evropský unie, společná dopravní politika, europeizace, železniční trh, České dráhy, síťová odvětví, doprava, železnice
Klíčová slova anglicky: railway liberalization, Czech republic, European Union, Common Transport Policy, railway market, Czech Railways, network industries, transport, railways
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra evropských studií (23-KZS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Tomáš Nigrin, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.02.2015
Datum zadání: 13.02.2015
Datum a čas obhajoby: 20.06.2016 00:00
Místo konání obhajoby: IMS Rytířská
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2016
Oponenti: prof. JUDr. PhDr. Ivo Šlosarčík, Ph.D., LL.M.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Diplomová práce Budování jednotného evropského železničního prostoru: reformy železničního odvětví v České republice 2004-2014, zkoumá europeizaci české železniční politiky na čtyřech aktérech – vláda, krajské samosprávy, České dráhy a soukromí dopravci. Zasazuje reformu evropskou železniční reformu do konceptu liberalizace síťových odvětví. Česká republika vstoupila do Evropské unie v roce 2004, proto neměla možnost ovlivnit její základy. Cílem práce bylo vyzkoumat, jakým způsobem Evropská unie ovlivnila české železniční prostředí a jestli došlo k posílení aktérů podporujících liberalizaci.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK