Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 285)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sector 66 – modulární desková hra
Název práce v češtině: Sector 66 – modulární desková hra
Název v anglickém jazyce: Sector 66 – A Modular Board Game
Klíčová slova: XNA, WCF, plug-in, hra
Klíčová slova anglicky: XNA, WCF, plug-in, game
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 08.11.2011
Datum zadání: 08.11.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 06.12.2011
Datum a čas obhajoby: 06.09.2012 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:31.07.2012
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2012
Oponenti: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro 3D počítačovou reprezentaci deskové logické hry Quoridor. Výsledná aplikace by měla být implementována v prostředí .NET za použití vhodného grafického frameworku, mělo by být možné rozšiřovat její funkcionalitu pomocí plug-inů. Součástí řešení by měla být podpora pro hru po síti, hru proti počítači (systém umělé inteligence) a editor herních plánů. Pravidla hry by měla vycházet ze hry Quoridor od firmy Gigamic, která mohou být pro potřeby práce i dále rozšířena.
Seznam odborné literatury
Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010

Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010

Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Jones & Bartlett Publishers, September 2004
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK