Fragmentation and Disjointedness in Samuel Beckett’s Plays
Název práce v češtině: | Fragmentace a Oddělenost v krách Samuela Becketta |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Fragmentation and Disjointedness in Samuel Beckett’s Plays |
Klíčová slova: | Samuel Beckett, Endgame, Krapp's Last Tape, Play, Happy Days, Fragmentace, Nespojitost, Irský Drama, Postdramatický drama, jazyk, čas, identita, realita |
Klíčová slova anglicky: | Samuel Beckett, Endgame, Krapp's Last Tape, Play, Happy Days, Fragmentation, Disjointedness, Irish Drama, Postdramatic Theatre, Language, Time, Identity, Reality |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Ústav anglofonních literatur a kultur (21-UALK) |
Vedoucí / školitel: | prof. Mgr. Ondřej Pilný, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.11.2010 |
Datum zadání: | 16.11.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.08.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2011 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Louis Armand, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Adorno, W Theodor. “Trying to Understand End Game.” New German Critique 26 (1982).
Beckett, Samuel. Endgame. London: Faber, 1958. Beckett, Samuel. Happy Days. London: Faber, 1963. Beckett, Samuel. Krapp’s Last Tape. New York: Grove, 1960. Beckett, Samuel. “Play.” Collected Shorter Plays. New York: Grove, 1984. Chambers, Ross. “Beckett’s Brinkmanship.” A Collection of Critical Essays. Ed. Martin Esslin. Englewood Cliffs: Prentice-Hall, 1965. Cohn , Ruby. A Beckett Canon. Ann Arbor: The University of Michigan, 2005. Cohn, Ruby ed. Casebook on Waiting for Godot: The Impact of Beckett's Modern Classic: Reviews, Reflections, and interpretations. New York: Grove Press, 1967. De Vos, Laurens. “Little is Left to Tell.” Monologues. Ed. Clare Wallace. Prague: Literaria Pragensia, 2006. Esslin, Martin. The Theatre of the Absurd. Edinburgh: T. & A. Constable, 1962. Esslin, Martin ed. A Collection of Critical Essays. Englewood Cliffs: Prentice-Hall, 1965. Gontarski, S. E. Beckett’s Happy Days. Columbus: The Ohio State University Libraries, 1977. Gontarski, S. E. The Intent of Undoing. Bloomington: Indiana University, 1985. Hart, Clive. Language and Structure in Beckett’s Plays. Gerrards Cross: Colin Smythe, 1986. Kennedy, Andrew, Samuel Beckett. Cambridge: Cambridge University, 1989. Kirch, Max S. “Language, Communication and Culture.” The Modern Language Journal 55.7 (1973). Lehmann, Hans-Thies. Postdramatic Theatre. London: Routledge, 2006. Oppenheim, Lois. Directing Beckett. Ann Arbor: The University of Michigan, 1997. Postlewait, Thomas. “ Mind, Memory and Time.” Twentieth Century Literature 24.4 (1978). Sontag, Susan. “The Aesthetics of Silence.” A Susan Sontag Reader. Harmondsworth: Penguin Books Ltd, 1982. Stewart, Bruce. Beckett and Beyond. Gerrards Cross: Colin Smythe, 1999. Wolosky, Shira. “The negative way negated.” New Literary History 22.1 (1991). |