Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Fragmentation and Disjointedness in Samuel Beckett’s Plays
Název práce v češtině: Fragmentace a Oddělenost v krách Samuela Becketta
Název v anglickém jazyce: Fragmentation and Disjointedness in Samuel Beckett’s Plays
Klíčová slova: Samuel Beckett, Endgame, Krapp's Last Tape, Play, Happy Days, Fragmentace, Nespojitost, Irský Drama, Postdramatický drama, jazyk, čas, identita, realita
Klíčová slova anglicky: Samuel Beckett, Endgame, Krapp's Last Tape, Play, Happy Days, Fragmentation, Disjointedness, Irish Drama, Postdramatic Theatre, Language, Time, Identity, Reality
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Ústav anglofonních literatur a kultur (21-UALK)
Vedoucí / školitel: prof. Mgr. Ondřej Pilný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.11.2010
Datum zadání: 16.11.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.08.2011
Datum a čas obhajoby: 12.09.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Louis Armand, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Adorno, W Theodor. “Trying to Understand End Game.” New German Critique 26 (1982).
Beckett, Samuel. Endgame. London: Faber, 1958.
Beckett, Samuel. Happy Days. London: Faber, 1963.
Beckett, Samuel. Krapp’s Last Tape. New York: Grove, 1960.
Beckett, Samuel. “Play.” Collected Shorter Plays. New York: Grove, 1984.
Chambers, Ross. “Beckett’s Brinkmanship.” A Collection of Critical Essays. Ed. Martin
Esslin. Englewood Cliffs: Prentice-Hall, 1965.
Cohn , Ruby. A Beckett Canon. Ann Arbor: The University of Michigan, 2005.
Cohn, Ruby ed. Casebook on Waiting for Godot: The Impact of Beckett's Modern Classic: Reviews, Reflections, and interpretations. New York: Grove Press, 1967.
De Vos, Laurens. “Little is Left to Tell.” Monologues. Ed. Clare Wallace. Prague:
Literaria Pragensia, 2006.
Esslin, Martin. The Theatre of the Absurd. Edinburgh: T. & A. Constable, 1962.
Esslin, Martin ed. A Collection of Critical Essays. Englewood Cliffs: Prentice-Hall, 1965.
Gontarski, S. E. Beckett’s Happy Days. Columbus: The Ohio State University Libraries, 1977.
Gontarski, S. E. The Intent of Undoing. Bloomington: Indiana University, 1985.
Hart, Clive. Language and Structure in Beckett’s Plays. Gerrards Cross: Colin Smythe, 1986.
Kennedy, Andrew, Samuel Beckett. Cambridge: Cambridge University, 1989.
Kirch, Max S. “Language, Communication and Culture.” The Modern Language Journal 55.7 (1973).
Lehmann, Hans-Thies. Postdramatic Theatre. London: Routledge, 2006.
Oppenheim, Lois. Directing Beckett. Ann Arbor: The University of Michigan, 1997.
Postlewait, Thomas. “ Mind, Memory and Time.” Twentieth Century Literature 24.4 (1978).
Sontag, Susan. “The Aesthetics of Silence.” A Susan Sontag Reader. Harmondsworth: Penguin Books Ltd, 1982.
Stewart, Bruce. Beckett and Beyond. Gerrards Cross: Colin Smythe, 1999.
Wolosky, Shira. “The negative way negated.” New Literary History 22.1 (1991).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK