Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Název práce v češtině: | Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic |
Klíčová slova: | sociální média, sociální sítě, neziskový sektor, komunikace, Facebook, FF UK |
Klíčová slova anglicky: | social media, social networks, nonprofit organizations, communication, Facebook, the Faculty of Arts of Charles University |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.11.2010 |
Datum zadání: | 07.11.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 19.09.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.09.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Petra Zia Sluková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem diplomové práce je zmapovat a popsat způsoby využití sociálních médií zejména pro komunikační, fundraisingové a propagační aktivity neziskových organizací a zhodnotit jejich využití v českém prostředí. 1. Úvod 2. Charakteristika (ne)vhodných nástrojů a mechanismů sociálních médií pro komunikaci, fundraising a propagaci 3. Využití nástrojů sociálních médii v neziskovém sektoru 4. Návrhy, doporučení a možnosti využití nástrojů sociálních médií v neziskovém sektoru 5. Závěr Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
FINE, Allison. Momentum : igniting social change in the connected age. San Francisco : Jossey-Bass, c2006. xix, 220 s. ISBN 978-0-787-98444-1. HART, Theodore R; GREENFIELD, James M.; HAJI, Sheeraz D. People to People fundraising: social networking and web 2.0 for charities. Hoboken (N.J.) : Wiley, 2007. 288 s. ISBN 978-0-470-12077-4. KANTER, Beth. Beth's Blog: How Nonprofit Organizations Can Use Social Media to Power Social Networks for Change [online]. 2003 [cit. 2010-10-20]. Dostupné z WWW: <http://beth.typepad.com/>. SIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 3. upravené vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. ISBN 978-80-7041-083-7. |