Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Název práce v češtině: | Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Individualized approach to student early learning at the start to prevent school difficulties |
Klíčová slova: | mladší školní věk, individualizace, učitel, školní obtíže, spolupráce s rodinou |
Klíčová slova anglicky: | early childhood, individualization, teacher, school difficulties, family cooperation |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 05.11.2010 |
Datum zadání: | 18.06.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2012 16:00 |
Místo konání obhajoby: | M303 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 22.06.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy |