Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Diferenciace výuky ve školních vzdělávacích programech s ohledem na 1.stupeň ZŠ
Název práce v češtině: Diferenciace výuky ve školních vzdělávacích programech s ohledem na 1.stupeň ZŠ
Název v anglickém jazyce: Differentiation in school curriculum at primary school
Klíčová slova: individualizace, diferenciace, školní vzdělávací program, nadané dítě, žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky: individualization, differentiation, school curriculum, talented child, child with specific educational needs
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.11.2010
Datum zadání: 01.11.2010
Datum a čas obhajoby: 22.05.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.03.2012
Datum proběhlé obhajoby: 22.05.2012
Předmět: výsledek diplomové práce (OSZD001)
Oponenti: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce má teoreticko - praktický charakter.

Cíl: Popsat reálné podmínky a podoby diferenciace výuky v práci škol, shromáždit a posoudit empirické zkušenosti s nimi.
Seznam odborné literatury
Pasch,M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině
Čáp, J.Psychologie pro učitele
Spilková, V. a kol. Proměny primární školy
Monks, F.J. Nadané dítě
Fořtík, V.; Fořtíková, J. Nadané dítě a rozvoj jeho schopností
Vágnerová, M. Psychologie školního dítěte
Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu
Hrabal, V. Sociální psychologie pro učitele
Zelinková, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program
Train, A. Nejčastější poruchy chování dětí
Leber, J.(ed) a kol. Programy pro rozvoj myšlení dětí s odchylkami vývoje
Kaprálek, K.; Bělecký, Z. Jak napsatz a používat individuální vzdělávací program

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK