Diferenciace výuky ve školních vzdělávacích programech s ohledem na 1.stupeň ZŠ
Název práce v češtině: | Diferenciace výuky ve školních vzdělávacích programech s ohledem na 1.stupeň ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Differentiation in school curriculum at primary school |
Klíčová slova: | individualizace, diferenciace, školní vzdělávací program, nadané dítě, žák se speciálními vzdělávacími potřebami |
Klíčová slova anglicky: | individualization, differentiation, school curriculum, talented child, child with specific educational needs |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 01.11.2010 |
Datum zadání: | 01.11.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.03.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce má teoreticko - praktický charakter.
Cíl: Popsat reálné podmínky a podoby diferenciace výuky v práci škol, shromáždit a posoudit empirické zkušenosti s nimi. |
Seznam odborné literatury |
Pasch,M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině
Čáp, J.Psychologie pro učitele Spilková, V. a kol. Proměny primární školy Monks, F.J. Nadané dítě Fořtík, V.; Fořtíková, J. Nadané dítě a rozvoj jeho schopností Vágnerová, M. Psychologie školního dítěte Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu Hrabal, V. Sociální psychologie pro učitele Zelinková, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program Train, A. Nejčastější poruchy chování dětí Leber, J.(ed) a kol. Programy pro rozvoj myšlení dětí s odchylkami vývoje Kaprálek, K.; Bělecký, Z. Jak napsatz a používat individuální vzdělávací program |