Společenská odpovědnost firem jako jeden z faktorů atraktivity zaměstnavatele
Název práce v češtině: | Společenská odpovědnost firem jako jeden z faktorů atraktivity zaměstnavatele |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Corporate social responsibility as a variable determining employer’s attractiveness |
Klíčová slova: | Společenská odpovědnost firem, atraktivita zaměstnavatele, stakeholder, personální činnosti, |
Klíčová slova anglicky: | Corporate Social Responsibility, eployer's atractiveness, stakeholder, HR activities |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Mgr. Renata Kocianová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 01.11.2010 |
Datum zadání: | 01.11.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 02.02.2011 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.12.2010 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 14.12.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.02.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Martin Kopecký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1??????? Vývoj společenské odpovědnosti firem jako společenského fenoménu
2??????? Průzkum realizovaný mezi studenty pražských vysokých škol různého zaměření 2.1.?? Faktory atraktivity zaměstnavatelů 2.2.?? Subjektivní preference při volbě zaměstnavatele 2.3.?? Míra preference společensky odpovědného zaměstnavatele 2.4.?? Preference v?oblasti vztahů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci 3??????? Propojení společenské odpovědnosti firem a personálních činností v podniku 3.1 Analýza a vytváření pracovních míst, personální plánování 3.2? Získávání a výběr pracovníků 3.3? Přijímání a adaptace pracovníků 3.4? Hodnocení pracovníků, plánování osobního rozvoje a řízení kariéry 3.5? Odměňování pracovníků 3.6? Vzdělávání pracovníků 3.7? Pracovní podmínky, péče o pracovníky a pracovní poradenství 3.8? Odbory a kolektivní vyjednávání 3.9? Uvolňování pracovníků z?organizace |
Seznam odborné literatury |
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha : Grada 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
?KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha : Management Press, 2005. 367 s. ISBN 80-7261-033-3. ??ADKINS, Susan. Cause Related Marketing: Who Cares Wins. 3rd ed. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 1999. 307 p. ISBN 0-7506-4481-8. ?KOTLER, Philip; LEE, Nancy. Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and Your Cause. New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. 307 p. ISBN 0-471-47611-0 ?VOGEL, David. The Market for Virtue: The Potential and Limits of CSR. 2nd ed. Washington D.C : Brookings Institution, 2006. 222 p. ISBN 0-8157-9076-7. |