Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Název práce v češtině: Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Název v anglickém jazyce: Brand Building and Management in Social Media
Klíčová slova: značka, sociální média, řízení značky, marketing
Klíčová slova anglicky: brand, social media, brand management, marketing
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Vedoucí / školitel: PhDr. Helena Lipková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 26.10.2010
Datum zadání: 18.01.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 21.09.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 21.09.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
 
 
 
Konzultanti: Mgr. Adam Zbiejczuk
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit teoretický rámec pro budování a řízení obchodní značky v sociálních médiích a rovněž pro kvantitativní výzkum týkající se hodnoty značky v prostředí internetu. Dále bude práce analyzovat specifika on-line marketingového přístupu ke značce a mapovat dostupné prostředky a jejich možnosti v oblasti prezentace a komunikace značky v sociálních médiích.
- Vymezení pojmu sociální média a souvisejících termínů
- Marketing zaměřený na budování a řízení značky
- Řízení značky v sociálních médiích
- Výzkum v oblasti vnímání několika českých značek v prostředí sociálních médií
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
ELLIOTT, Richard; PERCY, Larry. Strategic brand management. 1st edition New York : Oxford University Press Inc., 2007. 265 s. ISBN 0-19-926000-1, ISBN 978-0-19-926000-3.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. 1st edition. Sebastopol : O'Reilly Media, Inc., 2010. 233 s. ISBN 978-0-596-80660-6.
STERNE, Jim. Social Media Metrics : How to Measure and Optimize Your Marketing Investment. New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2010. 240 s. ISBN 978-0-470-58378-4.
SHIH, Clara Chung-wai. The Facebook era : tapping online social networks to build better products, reach new audiences, and sell more stuff. Boston : Prentice Hall, 2009. 236 s. ISBN 978-0-13-715222-3.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK