Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Název práce v češtině: | Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Brand Building and Management in Social Media |
Klíčová slova: | značka, sociální média, řízení značky, marketing |
Klíčová slova anglicky: | brand, social media, brand management, marketing |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.10.2010 |
Datum zadání: | 18.01.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 21.09.2011 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.09.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Konzultanti: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit teoretický rámec pro budování a řízení obchodní značky v sociálních médiích a rovněž pro kvantitativní výzkum týkající se hodnoty značky v prostředí internetu. Dále bude práce analyzovat specifika on-line marketingového přístupu ke značce a mapovat dostupné prostředky a jejich možnosti v oblasti prezentace a komunikace značky v sociálních médiích.
- Vymezení pojmu sociální média a souvisejících termínů - Marketing zaměřený na budování a řízení značky - Řízení značky v sociálních médiích - Výzkum v oblasti vnímání několika českých značek v prostředí sociálních médií Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
ELLIOTT, Richard; PERCY, Larry. Strategic brand management. 1st edition New York : Oxford University Press Inc., 2007. 265 s. ISBN 0-19-926000-1, ISBN 978-0-19-926000-3.
ZARRELLA, Dan. The Social Media Marketing Book. 1st edition. Sebastopol : O'Reilly Media, Inc., 2010. 233 s. ISBN 978-0-596-80660-6. STERNE, Jim. Social Media Metrics : How to Measure and Optimize Your Marketing Investment. New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2010. 240 s. ISBN 978-0-470-58378-4. SHIH, Clara Chung-wai. The Facebook era : tapping online social networks to build better products, reach new audiences, and sell more stuff. Boston : Prentice Hall, 2009. 236 s. ISBN 978-0-13-715222-3. |