Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Název práce v češtině: | Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic |
Klíčová slova: | sociální sítě, web 2.0, virální marketing, memetika, internet, marketingová kampaň, nová média |
Klíčová slova anglicky: | social networks, web 2.0, viral marketing, memetics, internet, marketing campaign, new media |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.10.2010 |
Datum zadání: | 26.10.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 17.09.2014 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.08.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.09.2014 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Zásady pro vypracování |
Práce si klade za cíl popsat základní prvky virálního marketingu, a to především v okruhu takzvaných nových médií. V teoretickém úvodu bude aplikován pohled z hlediska word-of-mouth, memetiky a dalších, příbuzných teorií, na problematiku virálního marketingu. Závěrečnou částí práce bude výzkum některých virálních kampaní v České republice, především s ohledem na výše popsané teorie, zhodnocení jejich úspěšnosti a strategie. Zamyšlení se nad celkovou problematikou možností virálního marketingu v Čechách a nových médiích.
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
ANDERSON, Chris. The Long Tail. Wired [online], 2004
GLADWELL, Malcolm. Bod zlomu : o malých příčinách s velkými následky. 1. vyd. v českém jazyce. Praha : Dokořán, 2006. 254 s. ISBN 80-736-3070-2 PAVLÍČEK, Antonín. Nová Média a web 2.0. Praha : VSE, 2007. 118 s. ISBN 978-0-245-1272-3. Sobecký gen. Edited by Richard Dawkins. 1. vyd. Praha : Mladá fronta, 2003. 318 s. ISBN 80-204-0730-8. Teorie memů :kultura a její evoluce. Edited by Susan Blackmore - Jan Konvička. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. 302 s. ISBN 80-7178-394-3. VYBÍRAL, Zdeněk. Psychologie komunikace. 2. vydání. Praha : Portál, 2009. 320 s. ISBN 978-80-7367-387-1. |