Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Gender a média v éře postmodernity: Odkrývání genderových stereotypů v současném českém reklamním diskurzu
Název práce v češtině: Gender a média v éře postmodernity: Odkrývání
genderových stereotypů v současném českém reklamním diskurzu
Název v anglickém jazyce: Gender and Media in the Age of Post-Modernity: Revealing
Gender Stereotypes in the Contemporary Czech Advertising Discourse
Klíčová slova: gender, genderové stereotypy, feminismus, maskulinita, femininita, diskurz, postmodernita, reklama, konzumní společnost, sémiotická analýza, stereotypizace, sociální kontrukce reality, mýtus, ideologie, distorze, simulace, simulakrum, hyperrealita
Klíčová slova anglicky: gender, gender stereotypes, feminism, maculinity, femininity, discourse, post-modernity, advertising, consumer society, semiotic analysis, stereotypization, social construction of reality, myth, ideology, distortion, simulation, simulacrum, hyperreality
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.10.2010
Datum zadání: 22.10.2010
Datum a čas obhajoby: 01.02.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:15.01.2011
Datum proběhlé obhajoby: 01.02.2011
Oponenti: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK