Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Název práce v češtině: | Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Personnel marketing - Personnel marketing focused on university students and graduates |
Klíčová slova: | Personální marketing, marketing v řízení lidských zdrojů, značka zaměstnavatele, vztahy s univerzitami. |
Klíčová slova anglicky: | Personnel marketing, HR marketing, Employer branding, University relations. |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 14.10.2010 |
Datum zadání: | 14.10.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 08.06.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.06.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. |
Zásady pro vypracování |
1. Úvod
2. Podstata personálního marketingu 3. Role personálního marketingu při zabezpečování lidských zdrojů 4. Personální marketing ve vztahu k potenciálním a stávajícím zaměstnancům 5. Personální marketing zaměřený na studenty a absolventy VŠ jako samostatná disciplína 6. Srovnání společností z hlediska náborových kampaní pro studenty a absolventy VŠ 7. Efektivita programů, image společnosti v cílové skupině 8. Názor na hledání prvního zaměstnání a vnímání prvního zaměstnavatele – dotazníkový průzkum 9. Závěr |
Seznam odborné literatury |
- ARMSTRONG, Michael. A Handbook of Human Resource Management Practice. 9. London : Kogan Page, 2003. 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
- ARMSTRONG, Michael. Personální management. 1. Praha : Grada, 1999 . 963 s. ISBN 80-7169-614-5. - COLE, G.A. Management: theory and practice. 6. London: Thomson, 2004. 481 s. ISBN 978-1-84480-088-9. - FIALA, Bohumír. Marketing a práce s absolventy vysokých škol . 1. Praha : Eurolex Bohemia, 2001 . 147 s. ISBN 80-86432-06-8. - HARRIS, Jim ; BRANNICK , Joan. Finding and Keeping Great Employees. 1. USA : AMACOM, 1999 . 222 s. ISBN 0-8144-0454-5. - CHEESE, Peter ; THOMAS , Robert J.; CRAIG , Elizabeth . The Talent Powered Organization. 1. London and Philadelphia : Kogan Page, 2007. 288 s. ISBN 978-0-7494-4990-2. - KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. 1. Praha : Grada, 2010. 1 s. ISBN 978-80-247-2497-3. - KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. Praha : Grada, 2007 . 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. - KOUCKÝ, Jan. Účast na vzdělávání, financování škol a uplatnění absolventů . 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2008. 83 s. ISBN 978-80-7290-370-2. - ZELENKA, Martin . Přechod absolventů škol ze vzdělávání na pracovní trh . 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2008 . 99 s. ISBN 978-80-7290-372-6. |