Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Název práce v češtině: Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Název v anglickém jazyce: Personnel marketing - Personnel marketing focused on university students and graduates
Klíčová slova: Personální marketing, marketing v řízení lidských zdrojů, značka zaměstnavatele, vztahy s univerzitami.
Klíčová slova anglicky: Personnel marketing, HR marketing, Employer branding, University relations.
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.10.2010
Datum zadání: 14.10.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 08.06.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 08.06.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Podstata personálního marketingu
3. Role personálního marketingu při zabezpečování lidských zdrojů
4. Personální marketing ve vztahu k potenciálním a stávajícím zaměstnancům
5. Personální marketing zaměřený na studenty a absolventy VŠ jako samostatná disciplína
6. Srovnání společností z hlediska náborových kampaní pro studenty a absolventy VŠ
7. Efektivita programů, image společnosti v cílové skupině
8. Názor na hledání prvního zaměstnání a vnímání prvního zaměstnavatele – dotazníkový průzkum
9. Závěr
Seznam odborné literatury
- ARMSTRONG, Michael. A Handbook of Human Resource Management Practice. 9. London : Kogan Page, 2003. 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
- ARMSTRONG, Michael. Personální management. 1. Praha : Grada, 1999 . 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
- COLE, G.A. Management: theory and practice. 6. London: Thomson, 2004. 481 s. ISBN 978-1-84480-088-9.
- FIALA, Bohumír. Marketing a práce s absolventy vysokých škol . 1. Praha : Eurolex Bohemia, 2001 . 147 s. ISBN 80-86432-06-8.
- HARRIS, Jim ; BRANNICK , Joan. Finding and Keeping Great Employees. 1. USA : AMACOM, 1999 . 222 s. ISBN 0-8144-0454-5.
- CHEESE, Peter ; THOMAS , Robert J.; CRAIG , Elizabeth . The Talent Powered Organization. 1. London and Philadelphia : Kogan Page, 2007. 288 s. ISBN 978-0-7494-4990-2.
- KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. 1. Praha : Grada, 2010. 1 s. ISBN 978-80-247-2497-3.
- KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. Praha : Grada, 2007 . 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
- KOUCKÝ, Jan. Účast na vzdělávání, financování škol a uplatnění absolventů . 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2008. 83 s. ISBN 978-80-7290-370-2.
- ZELENKA, Martin . Přechod absolventů škol ze vzdělávání na pracovní trh . 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2008 . 99 s. ISBN 978-80-7290-372-6.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK